kees v d roest 22-07-2011

mijn ervaring een zeer snelle afhandeling bij binnenkomst van het door mij bestelde artikel.

Gerard Domerchie 22-07-2011

Ook in het verleden al meerdere artikelen aangeschaft.
Advies, prijs en levering zijn uitstekend gegaan.

Kortom, een prima winkel.

Jan Heyrman 22-07-2011

Ongeloofelijk snel.Gisteren besteld en vandaag was mijn verrekijker al geleverd in Belgie.
Hartelijk dank voor jullie uitstekende service

Karlijnn 22-07-2011

Besteld voor negen uur, de volgende dag in huis! Super, meer kan ik niet zeggen! Geen problemen gehad, dus ik heb jullie verder niet hoeven te bereiken.

Ga zo door :)

HansN 22-07-2011

CameraNu.nl is naar mijn oordeel een van de beste, zo niet de beste, webshops in Nederland. Dat komt omdat ze doen wat ze beloven, de orders vlekkeloos afhandelen, ze bovendien een fysiek adres hebben (midden in Nederland) waar, als je vragen hebt, je ook nog eens deskundige mensen van vlees en bloed te spreken krijgt, die hun verantwoordelijkheid niet ontlopen.
En dat is zoals een (web)shop hoort te zijn: betrouwbaar.

Christian Traets 22-07-2011

Ik heb mijn cameratas besteld vanwege dat hij hier wel verkrijgbaar was en met het oog hoe snel het geleverd kon worden heb ik hem besteld. Je betaald niet teveel en levering was gelijk vroeg op de ochtend de volgende dag. Via de site kun je makkelijk navigeren naar verschillende categorieën en het bestellen ging ook gemakkelijk vandaar deze beoordeling. Gewoon een aanrader.

johann55 22-07-2011

Supersnelle levering en een overzichtelijke webshop, ook de klantenservice is terzake kundig en gelukkig geen computerstem.

jaap 9002 22-07-2011

Ik hebnog een fotocamera en een digitale videocamera met toebehooren.
prima service en garantie.
vlotte afwerking bij aankoop en garantie

Romy Finke 22-07-2011

eerste aankoop! correcte afhandeling! Wat ik vooral fijn vond dat ik eerst per telefoon meer informatie over het product kon krijgen waardoor de keuze makkelijker werd

sQuale 22-07-2011

Duidelijke website, na goed rondkijken met vrijwel alles de goedkoopste. Camera besteld, is snel geleverd. Prima dus, niets op aan te merken.

RobK. 22-07-2011

De lens na bestelling zeer snel en correct in een goede verpakking ontvangen.
Keurige afhandeling en een super communicatie.

rangel 22-07-2011

De site is duidelijk. Via internet gekocht dus bereikbaarheid niet van toepassing. Bestelling en levering top. Zondag betaald, dinsdag geleverd. Helaas was ik toen niet thuis.

Freddy van Berkum 22-07-2011

Snel, makkelijk. Had vergeten om ideal aan te klikken. één telefoontje, minuut later een nieuwe ideal login en volgende dag camera ontvangen. Zeer te vreden, aanrader.

Alp63 22-07-2011

duidelijke webpagina, scherpe prijzen, supersnelle levering, goed verpakt. aanrader!

Weststrate 22-07-2011

Zeer fijne zaak, bij vragen kun je gewoon bellen en dan krijg je een heel aardige mevrouw die je gewoon verder helpt wat je moet doen. Ideaal voor iets minder computer/internet freaks zoals ondergetekende.
Ik had ´s avonds besteld, de andere morgen om 9 uur al in huis. Voor mij een internetshop met persoonlijke service. Fantastisch.

Mario Kluser 21-07-2011

De website is goed en overzichtelijk, wat het winkelen makkelijk maakt. Vooral de betaal methodes zijn duidelijk wat niet overal het geval is. Gezien ik de lens pas vond naar expliciet een zoekopdracht in te toetsen krijgt de winkel een 9 ipv. een 10. Bij normale navigatie was het product namelijk niet te vinden.

Over de bereikbaarheid van de website valt weinig aan te merken vandaar n.v.t. De levering is uiterst vlot en geen lege belofte. Had het product de volgende dag in huis.

De afhandeling via e-mail etc. verliep vlekkeloos. Gezien ik het product pas enkele dagen in mijn bezit heb kan ik weinig zeggen of 'after sales'. De afhandeling van mijn bestelling was in ieder geval zeer goed.

wpv_73 21-07-2011

Duidelijke website, snelle mailwisseling en bezorging.

jr hagen 21-07-2011

"s-avonds rond 20:00 besteld, volgende ochtend rond 11:00 bezorgd. Geweldig!

J48 21-07-2011

Bestelling volgende dag in huis, keurig verzorgd, voor herhaling vatbaar.

mooijk 21-07-2011

Overzichtelijk, duidelijk, snelle en passende reactie op specifieke vraag.

Judith-A 21-07-2011

Super winkel! Goede prijzen en super levering. Donderdagavond iets voor 9 uur 's avonds besteld en de volgende dag al in huis! Produkt ook helemaal in orde.

Jaap Weewer 21-07-2011

Heel duidelijke website. duidelijke vermelding over de voorraad en echt de volgende dag levering bij bestelling voor 21:00 uur. Ik vind CameraNu echt geweldig

anna 2006 21-07-2011

De levering is correct binnen de beloofde termijn uitgevoerd zoals beschreven in de voorwaarden.
De printer was keurig in de canondoos verpakt. Geen onderscheid met een artikel uit de winkel.

Daniela Niderost 21-07-2011

Het is super gemakkelijk zoeken op jullie site. De informatie is overzichtelijk en helder. De afhandeling van de order was perfect.
Ik heb geen ervaring opgedaan met 'bereikbaarheid' en 'after sales' van daar de waardere 'nvt'.
Mijn dank.

tarka 21-07-2011

Duidelijk, wat ze beloven komen ze ook na,
goedkoop en zeer snelle levering.

Rob5678 21-07-2011

Bestelling 's avonds geplaatst volgende betaald en de dag daarop was het bestelde al binnen.

klaas kraaijeveld 21-07-2011

snelle levering, camera bevalt tot nutoe prima
nog niet zo heel veel mee gedaan
ga 'm in de vakantie beter uitproberen (-:

Jeroen 7311 21-07-2011

Zeer snelle levering (volgende dag in huis); werd keurig op de hoogte gehouden via mail van het verloop van de bestelling. De zending is ook te volgen via track&trace.
Daarnaast ook veel artikelen uit voorraad leverbaar en een van de goedkoopste aanbieders op het gebied van camera's en toebehoren. In één woord uitstekend!

mhaenen 21-07-2011

Bestelling perfect volgens afspraak geleverd tegen een scherpe prijs. webiste was erg overzichtelijk.

marcel 65 21-07-2011

super levering ,super service,kunnen vele andere internet winkels een voorbeeld aan nemen

Rene van Groen 21-07-2011

Erg vriendelijk en vakkundig personeel. De verkoper was zelfs zo aardig om zelfs een rol achtergrond papier mee te nemen in zijn eigen auto, omdat het niet in mijn eigen auto pastte. Nogmaals mijn dank daarvoor!

John1313 21-07-2011

Snelle levering, scherpste prijs en geen verzendkosten.
Pracht camera, boven verwachting.

Davey1979 21-07-2011

Mooie overzichtelijke webshop met snelle levering van de bestelde producten mits voorradig.

RdV1976 21-07-2011

Cameranu.nl is een overzichtelijke en duidelijke website. product besteld via de website, en kreeg gelijk een mail dat ik het product op kon halen in de winkel op Urk.

Louis. 21-07-2011

Zeer snelle levering, te volgen via tracking, snelle respons op vragen, duidelijke informatie via mail over voortgang. Ik ben zeer tevreden!

Palprogresive 21-07-2011

Zoals je het altijd zou willen, snel en zorgvuldig, hier kom ik zeker terug!

FERDINAND1953 21-07-2011

Het was voor mij niet belangrijk, maar ik had de
Bestelling voor sávonds 21uur geplaatst.
De bestelling kwam niet binnen 24uur,
Maar een dag later.

Joost B59 21-07-2011

Zoals op de website vermeld, uit voorraad leverbaar en de volgende dag in huis.
Klasse. !

Mursey 21-07-2011

Snelle levering, had het de volgende dag al binnen (en toch pas 's avonds de dag ervoor besteld).
Daarbij was CameraNU.nl ook nog eens de goedkoopste van alle andere internetaanbieders voor deze camera.
Dus ik kom zeker weer terug!

Kees Rullens 21-07-2011

Prima site hadden alles op voorraard en dag later geleverd

Bodi246810 21-07-2011

Ik vond het helemaal geweldig ik heb de lens nu ongeveer 5 à 6 dagen, ik bestelde 's avonds om 5 voor 9 en de volgende ochtend om 8 uur was de bezorger er al, dit was ook vermeld bij het track & trace van TnT post, nu dus PostNL

Lucky H 21-07-2011

Optic kit was nergens te krijgen, allemaal in bestelling. Cameranu.nl was de eerste die ze had! Zegt genoeg dacht ik zo.

Celik 21-07-2011

Ik ben voorzichtig wanneer het om internetaankoop gaat. Maar Cameranu heeft bewijzen dat mijn zorg onnodig is. Alles verliep soepel en ik heb op tijd Fat Gecko Dubbele Zuignap ontvangen. Alleen jammer (als ik me goed herinner) dat je extra moet betalen wanneer CreditKaart gebruikt. Dan maar IDeal..

Bedankt voor goede service.

FAH.Visser 21-07-2011

Ij koop al diverse jaren camera-gerelateerde spullen bij Camera nu en ben uitserst tevreden over de prijs en de afhandeling. Service heb ik nog steeds niet nodig gehad, dus daarover kan ik niets zeggen. Jammer dat ze voor een specifieke filter een veel hogere prijs vroegen dan andere ineternet-winkels anders had ik niet "prijs-noodgedwongen" moeten uitwijken naar een andere shop.

Rattle 21-07-2011

Zeer snel geleverd. Zoeken op de site kon iets uitgebreider. Verder erg duidelijk.

Jdejager 21-07-2011

Zoals aangegeven op de website werd het product meteen de opvolgende dag afgeleverd en in prima staat.

Karen55555 21-07-2011

Super snelle levering: briljant!

Afrekenprocedure via ideaal gaf wat problemen door storing. Drie jullie klantenservice gebeld, Een medewerker was ronduit bot, 'ideaal is niet van ons' dus wij kunnen er niets aan doen, u moet het maar gewoon nog n keer proberen. Twee andere medewerkers waren super behulpzaam, zelfs mijn probleem via eigen mail gingen reproduceren, en afdelingsysteem beheer inschakelden, en terugbelden toen het probleem was verholpen.

Mol Roland 21-07-2011

De bestelling werd razendsnel geleverd, en voldeed prima aan de verwachtingen. De prijs was scherp. After Sales service tot nu toe niet nodig geweest, en dat is alleen maar goed volgens mij,

Henk den Hertog 21-07-2011

Ik heb kennisgemaakt met een prettige site om het aanbod te bekijken om zodoende een goede keus te maken.
Er was voldoende informatie en foto's. Ook het keurmerk om veilig te kunnen kopen was een belangrijke reden op hier mijn camera te bestellen. Ik had eerst een paarse uitvoering besteld maar de dag erna met 1 telefoontje toch gekozen voor de zwarte kleur. Bereikbaar van de klantenservice en hulp bij verandering was dus ook snel geregeld. Levering snel en keurig op tijd. Ben erg tevreden over het bestelgemak en de uitvoering van mijn opdracht. Bedankt, Henk den Hertog

Bleek288 21-07-2011

Snelle levering en snelle respons per e-mail over het verwerken van de bestelling, dat tegen een scherpe prijs!