josheirman 29-07-2011

Levering is snel en correct geleverd. Beschrijving product en aanbiedingen zijn overzichtelijk. De combodeals zijn een handige hulp bij de aanschaf.

E MvdB 29-07-2011

Op de site deze rugzak gevonden (eigenlijk wilde ik een Lowepro mini trekker, maar die blijkt nergens meer leverbaar te zijn). Hij was op voorraad, dus ik heb hem opgehaald en gelijk die middag in gebruik genomen.

Albert ter Harmsel 29-07-2011

CaneraNU is in de oriëntatiefase altijd heel snel en goed met het bbeantwoorden van vragen via de mail. De rest loopt steeds probleemloos en zo gun je het ze ook.

l.jeurissen 29-07-2011

vrijdagavond 20:55 besteld en zaterdagsmorgen 09:55 in huis. aLles keurig verpakt Ben dan ook heel tevreden met CameraNU.nl

sonjavv 29-07-2011

Website is erg overzichtelijk, als ik op zoek ben naar een waterproof camera kan ik dit gewoon intikken in de zoekbalk en dan vind de site niet alleen alle hits met waterproof, maar je kan ze ook nog filteren op groepen en prijs!

De camera die ik had besteld was snel binnen en ook dit ging allemaal goed, ik kon via internet ook volgen hoe het met mijn bestelling ging en of hij al onderweg was.

Nathanael 29-07-2011

Vlekkeloze bestelling en levering tegen een zeer goede prijs. Erg tevreden.

marcodenhaag 29-07-2011

Gekocht samen met onderwaterhuis. Waren beide op voorraad dus prima levering en volgens afspraak. Duidelijke communictie en beschikbaarheid van track en trace.

Adwen Stoevelaar 29-07-2011

Goede overzichtelijke website met genoeg product informatie. Gerustellend dat bedrijf ook telefonisch én fysiek te bereiken is. Via email word je prima op de hoogte gehouden over de voortgang bestelling.'s Avonds om 20.30u de bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Over product zijn we zéér tevreden; Wat een simpel te bedienen mogelijkheden zitten er op deze camera.
Met de after sales afdeling hebben we (nog) geen contact hoeven hebben.

lucky123 29-07-2011

Uitgebreide website, veel keuze in merken en artikelen. Snelle levering binnen 1 dag. Uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding.

zxcvbnm 29-07-2011

om 20.30 uur besteld en de volgende morgen om 11.00 uur geleverd. CameraNU was een van de goedkoopste leveranciers van dit product en levert zoals toegezegd.

richard van dijk 29-07-2011

zeer goede kwaliteit camera,bestellingslevering was zeer snel geleverd

Moon 28 29-07-2011

Bestelling keurig afgehandeld en binnen 3 dagen camera in huis!

MattNick 29-07-2011

Donderdagavond besteld en maandag al bezorgd! De levertijd zou 3 - 5 werkdagen zijn, dus dit was erg snel. Ik ben erg tevreden!

tamarabergstra 29-07-2011

De website wordt goed up-to-date gehouden. Er stond op de website dat mijn camera niet direct leverbaar was, maar na een paar dagen stond er dat hij op voorraad was. Na wat recensies gezien te hebben (ik ben wat huiverig na een slechte ervaring), welke heel positief waren, heb ik de bestelling geplaatst en betaald via Ideal. Direct daarna kreeg ik een bevestiging van de bestelling en betaling. Na een paar uur kreeg ik het bericht dat mijn bestelling aangetekend was verzonden, en een link om mijn orderstatus te volgen. De volgende dag werd mijn pakje netjes afgeleverd.

Kortom: Beloftes worden nagekomen bij dit bedrijf! Ik zou hier zonder twijfel nog eens wat durven bestellen!

Sammy_ 29-07-2011

Camera om ca. 17.45 besteld, de volgende middag al geleverd! Geweldig. Er ging iets mis met de betaling via iDeal (waarschijnlijk door internetverbinding, niet door een mankement van de site), waardoor ik heb moeten bellen om de bestelling een fase terug te laten zetten. Er werd snel opgenomen, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en het probleem werd ter plekke opgelost.

johandejong82 29-07-2011

Net voor 21:00 uur besteld, en de volgende dag was het er. En het produkt was goed verpakt.

EricL48 29-07-2011

De website is zeer helder opgebouwd. Een kind kan de was doen. Tevens wordt er heel veel informatie geboden over het product met tevens nuttige tips. Over de overige items ook niks anders dan lof. Ik heb drie keer gebeld over drie verschillende onderwerpen en men was altijd bereikbaar en wist mijn vragen grotendeels te beantwoorden. De bestelling werd keurig op tijd geleverd. After sales kan ik vooralsnog niet beoordelen, maar gezien de overige ervaringen zal men ook hierin niet teleurstellen.

CA.Leijen 29-07-2011

ik vind het een mooie camera.
Maar vind het vreemd dat de handleiding niet in het boekje staat.
Verder is mij dit bedrijf 100 procent meegevallen met de levering en de service gewoon geweldig.

Barro 29-07-2011

Keurig op tijd geleverd en zeker niet onbelangrijk zeer goed verpakt.
Ik ben daarom dan ook zeer teverden.

remoss 29-07-2011

Prima zaak. er ging wat mis met Ideal tijdens bestellen, na een telefoontje naar Urk netje een mail met een nieuwe Ideal uitnodiging, top.
Ook werd erop gewezen dat indien er een artikel niet op voorraad was, de totale bestelling pas wordt geleverd als alles binnen is. Dus kon netjes een artikel uit de bestelling halen (wilde niet wachten).
Aanrader voor volgende keer weer.

Robin Schoemaker 28-07-2011

Het is wel jammer dat ik nu zie dat ik net te vroeg was voor de prijsdaling + gratis verzendkosten :(.

Scheelt toch €35!

Service was zeer goed. verzenden was snel, site was makkelijk, het was keurig verpakt.

Dennis-123 28-07-2011

Levering is supersnel, website kan nog wat beter m.b.t. zoeken, filteren en sorteren.

Joost Janssen 28-07-2011

Goede en snelle levering. Voorraad klopte. Goede prijs.

s.p. wiersma 28-07-2011

Van tevoren al telefonisch een prettig en deskundig contact gehad met Camera-Nu. Zij gaven nog een paar nuttige adviezen over de mogelijkheden tot aankopen op de website waar ik gebruik van gemaakt heb.
Ik beveel deze webwinkel van harte aan! Ook is het mogelijk om persoonlijk in Urk langs te komen voor eventuele uitleg van de camera, een goede service dus.

Roderick H 28-07-2011

Een super service. Ondanks dat mijn product 1 dag besteld was voordat de speciale actie in ging heb ik na een telefoontje toch de vide tas gratis nageleverd gekregen. Dit is pas service en klantvriendelijk. Ik heb reeds meerdere producten in deze webshop besteld en de levering en nazorg is altijd perfect. Een aanrader dus.

Hua 28-07-2011

goedkoop en de website is duidelijk met de informatie en het is makkelijk te bereiken

Jophisto 28-07-2011

Duidelijke website met verwijzing naar accessoires.
Op tijd bestellen is op tijd ontvangen. En ook de prijs is goed, zeker als je een combodeal neemt dan ben je nog voordeliger uit.

tvandriel 28-07-2011

Het pakket was geod verpakt en snel in huis, de website ziet er goed uit en wat belooft wordt wordt ook nagekomen

01 zakelijke gebruiker 28-07-2011

Via vergelijkingssite beoordeeld. Al eerder ervaring met camera.nu Adequate levering. Prima! Volgende keer weer.

janpiet 28-07-2011

De webside is duidelijk en goed bereikbaar de besteling is zeer snel geleverd en omdat u mijn beoordeling vraagt is de after sales tot nu toe perfect.

aneramin 28-07-2011

De levering was zoals aangegeven op de site.
mooi op tijd, en netjes aan de deur afgeleverd.Supersnel!

Klaas1953 28-07-2011

Ik heb de camera afgehaald op Urk. Mijn bestelling was dus een reservering en deze stond keurig voor me klaar. De informatie op de website waar ik dus eerst heb gezocht, is zeer overzichtelijk. Er is een zeer ruim assortiment. Waar van toepassing zijn ook de specificaties van elk product op een goede manier en gerubriceerd weergegeven. De bereikbaarheid is zeer goed. Je wordt keurig te woord gestaan en persoonlijk geholpen. Ik heb een goed advies gekregen.

Nijtram1234 28-07-2011

Vlekkeloze afhandeling van de bestelling, duidelijke website. Zoals het hoort!

Rob1989 28-07-2011

Zeer snel geleverd zonder beschadigingen of defecten. Zeer mooi product, zeer tevreden.

Dokipom 28-07-2011

Gewoon snel en prettig gegaan. Ook telefonisch afhandeling vragen was prima

Dave Timmermans 28-07-2011

Gewoon snelle levering en op voorraad, deze lens was €70 goedkoper dan bij de concurrent

Jhonny1952 28-07-2011

De benodigde spullen voor mijn nieuwe printer waren snel te vinden en er was een mooie combi aanbieding voor de inktpatronen

Jantje 56 28-07-2011

Precies zoals het dient te zijn. Snel, goed kwaliteit en betrouwbaar.

R. Grootenboer 28-07-2011

voor 21.00 uur besteld, de volgende dag geleverd als afspraak. Bestelling goed te voelgen met Track & Trace. En ten tijde van bestelllen de goedkoopste aanbieder en op vorraad. Perfect!

123suzanne123 28-07-2011

Snelle en keurige levering. Duidelijke wesite en veel keuze.

g.nieuwenhuis 28-07-2011

super goed voorgelicht via de helpdesk
daarna bestelling gedaan alles werd snel en keurig geleverd,en ook nog eens 5 jaar garantie

blubblub 28-07-2011

Al vaker bij CameraNu gekocht, en ook deze keer ging het weer perfect en snel. Zeker een van mijn eerste keuzes om elektronica (en vooral foto apparatuur) te kopen.

N. Peeters 28-07-2011

Probleemloze besteling.
En zoals beloofd keurig optijd geleverd.

cordekievith 28-07-2011

Bestelling vlekkeloos verwerkt en snel uitgeleverd.
's-avonds 20 uur besteld; volgende morgen 8.55 uur in huis.

Jaap Weewer 28-07-2011

Zeer goede en duidelijke website, snelle levering, prima aftersales

jan van den hout 28-07-2011

snelle service wat betreft levering vandaag besteld =morgen in huis als je op tijd betaald uiteraard, verder heb ik nog geen contact nodig gehad met cameraNU en hoop dit zo te houden dan zijn wij allebei content ja toch.

Nick123456 28-07-2011

Ze waren de allergoedkoopste, zonder verzendkosten!
vroeg in de avond nog besteld en de volgende dag in huis. Top service!

Ramonda1 28-07-2011

De website is overzichtelijk en tevens is het mogelijk om op verschillende manier producten te zoeken en de bijbehorende toelichting te lezen.

Telefonisch contact verloopt vriendelijk, adequaat en behulpzaam.

Levering is stipt evenals snel. De winkel is op meerdere fronten betrouwbaar.

P. Houtman 28-07-2011

Bijzonder overzichtelijke website met uitgebreide/complete produktinformatie,
telefonisch goed bereikbaar, op vriendelijke manier te woord gestaan met een volledig en helder antwoord.
De laagste prijs incl bezorgkosten.
Eenvoudig besteld en binnen 24 uur geleverd.

J. Delvalle 28-07-2011

Behulpzaamheid en redelijke duidelijkheid. Soms mis ik meer informatie over de produkten, bijv. lenzen.