Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JH Peters 23-07-2011

Goedendag. De website ziet er keurig uit. Er wordt veel informatie gegeven en ook het bestelproces moet voor iedereen makkelijk zijn. De After Sales heb ik een 8 gegeven (i.p.v. een 9) omdat ik aangegeven had dat ik geen Nederlandstalige gebruikershandleiding had ontvangen en deze ook niet op het internet had kunnen vinden. Het antwoord van Cameranu.nl was dat deze niet standaard meegeleverd was (prima). Maar er werd ook het volgende geantwoord:"Mogelijk kunt u deze op het internet vinden?". Dit wekt bij de klant de indruk dat de mail maar 'half gelezen' wordt. Maar nogmaals, verder alles prima.

Grietje Douma 23-07-2011

altijd makkelijk de artikelen op internet te vinden met een duidelijke beschrijving en een zeer klantvriendelijke benadering door de medewerkers in de winkel, bereid om nog alle mogelijke informatie of adviezen te verstrekken. De winkel op het industrieterrein in Urk is gemakkelijk bereikbaar. We komen er altijd tevreden weer vandaan.

golf6 23-07-2011

goede en overzichtelijke webshop, kan snel vinden wat je zoekt. Bestelling is snel in huis

jrebergen 23-07-2011

Als onderdeel van een grotere bestelling had ik mijn twijfels over een SanDisk CF card. Als trouwfotograaf moet ik mijn spullen vertrouwen en Cameranu deelde mijn gevoel. Geen vragen, terugsturen en we ruilen hem gewoon om. Echt fantastisch! Nieuwe kaartje geen problemen trouwens!

jan1932nu 23-07-2011

De beoordeling betreft niet alleen de fotocamera.
Ik heb al veel meer bij CameraNu gekocht en de aflevering, de service etc. waren altijd 100%.

En....CameraNu is een volkomen betrouwbare firma.

nlmozj 23-07-2011

Leuke producten, alleen het product dat ik kocht voldeed niet aan de verwachtingen , product persoonlijk geretourneerd in Urk, afhandeling zeer tevreden over en terugstorting van het aankoopbedrag werd zeer snel gerealiseerd voorafgaande van een mailtje met de gevens van het geretourneerde toestel en bedrag.
Prima en professionele aftersale.

Emporionelis 23-07-2011

De website is mooi en compleet, ik heb al mijn informatie daar kunnen vinden en kon daarbij ook nog eens makkelijk "door winkelen".
Nadat ik de camera en accesoires besteld had, kreeg ik keurig een bevestiging van aankoop via de site en in mijn mail.
Daarnaast ben ik keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling status:
Verpakt, verzonden, factuur, tracking nr om vervolgens 4 dagen later de camera te ontvangen.
Alles was goed verpakt in een blanko doos met de daarbij behorende pakbon.

reinfischer 23-07-2011

Ik ben zeer tevreden over de afghandeling van mijn bestelling do cameraNU.nl.
Over de werking van de camera kan ik nog niets melden want die heb ik pas een paar dagen in huis.

Mike Beijerbacht 23-07-2011

Goede website, makkelijk zaken te bestellen, ook zonder een account aan te maken. Track en trace mogelijkheden, goede info tijdens en na de bestelling en over de status van de verzending.

Joseph47 23-07-2011

De beoordelingen op Kieskeurig.nl gaven voor mij de doorslag om bij deze winkel te kopen.
Overzichtelijke website, zeer snelle levering.

tara64 23-07-2011

Erg blij mee! Eerst gemaild of de eyecup ook naar links gedraaid kon worden. vrijwel direct antwoord,super!Ik kon hem draaien gelijk besteld en binnen 2 dagen op de deurmat.Zit nu op de camera bevalt goed geen last meer van wind in mijn ogen/contaclens.

Jeanine03 23-07-2011

Het onderdeel bleek niet op mijn toestel te passen, terwijl dat volgens de site wel zo had moeten zijn.

Tulner 23-07-2011

site is makkelijk te vinden , en eenvoudig in te vullen.
Bestelling na 2 dagen al thuis . Super als je snel iets nodig hebt.

marinus1995 23-07-2011

een goede overzichtelijke site waarbij je gemakkelijk komt op de plaats die je zoekt

H.Freund 23-07-2011

Via vergelijk.nl ben ik op uw website terechtgekomen.
Het produkt wat u aanbied is inderdaad, waar voor je geld.
Uw website is ook heel overzichtelijk met een heel duidelijke tab-structuur om nadere info en inzicht te verkrijgen van het produkt.
De afhaal mogelijkheid bij de winkelbalie gaf de doorslag.
De complete winkelinrichting te Urk is een juweeltje.

Tammert 23-07-2011

Goedkoop, netjes verpakt, op de dag van bestelling verzonden. Goed op de hoogte gehouden via mails. Enige nadeel is dat je niet heel gericht kan zoeken (dit was bij vergelijkbare sites uitgebreider)!
Tas bevalt overigens prima, zeer mooi product voor het geld. Zou zeker nogmaals bestellen.

Vleermuis86 23-07-2011

Erg moeilijk om op de site een zoekopdracht te plaatsen, elk merk moet appart aangeklinkt worden om vervolgens een categorie te kunnen bekijken. Een kmop uitgebreid zoeken met velden waarin keuzes gemaakt kunnen worden zou dit veel gemakkelijker kunnen maken.

Dennis Postma83 23-07-2011

Een week geleden een Canon 17-85 IS USM objectief gekocht. Het was een occasion maar dat is niet aan de lens af te zien. Artikel werd netjes in een stevige doos gevuld met bubbeltjes plastic toe gezonden. Tijdens de verzending werd de status van het pakketje netjes via mail naar mij toe gestuurd.

Harrie Kusters 23-07-2011

Overzichtelijke website waar je snel vind wat je zoekt.
Email vlot en "to the point" beantwoord.Idem aan de telefoon. Tot nu toe steeds levering zo als toegezegd op website. Ik ben meer dan tevreden!

Tevreden klant op leeftijd 23-07-2011

Gewoon goed; zowel de site, het persoonlijke contact alsmede het product.

K. van der Berg 23-07-2011

Website is duidelijk, bestellen is erg eenvoudig. Artikel laat op de avond besteld en toch de volgende dag in huis. Dat is pas service.

Celtje 23-07-2011

De service is echt heel erg goed. Zijn ook erg klantvriendelijk.

jakotaki 23-07-2011

Bestelling tot tevredenheid behandeld en aflever afspraak zoals was overeengekomen. Elles tot volle tevredenheid verlopen waarvoor mijn dank.

lexdesign 23-07-2011

Snel en gemakkelijk het gewenste gevonden met duidelijke gegevens over inhoud en gebruiksmogelijkheden. Zeer snelle levering zoals op de site aangegeven. Vandaag besteld morgen in huis. Bevestigingen van de bestelling goed en direct via e-mail.

Theo en Marion 23-07-2011

Duidelijke website
Snelle en juiste levering
Goede bereikbaarheid ook telefonisch
interessante prijzen

Spaans52 23-07-2011

Goede prijs, goed verpakt en supersnel geleverd

C. Eelman 22-07-2011

Goede service en zorg voor de klant. Geen poespas. Niet goed geld terug prima geregeld. CameraNu is aan te bevelen.

Douwe 21 22-07-2011

Verstrekte informatie helder en duidelijk; service bij aankoop prima :)

deargonaut 22-07-2011

Na grondig onderzoek van het gewenste product was ik vooral opzoek naar de goedkoopst mogelijke variant. Dat bleek deze (web)winkel te zijn. In eerste instantie besloot ik de accesoires (cameratas, 2x geheugenkaart en een extra accu) ergens anders te kopen, maar besloot dit toch maar ineens bij cameranu te doen. Geen spijt, want de PostNL bezorgen stond inderdaad, zoals beloofd op de website, de volgende dag met het complete pakket op de stoep.
Deze snelle en goede service verwacht ik dan ook als er onverhoopt iets mis blijkt te zijn. Nu dolgelukkig fotograferen!

arie van tooren 22-07-2011

groot assortiment met veel artikelen voorradig tegen zeer redelijke prijzen en snelle en betrouwbare levering

seesink56 22-07-2011

heel goede en vlotte afhandeling.
Had bereikbaarheid niet nodig om dat de mails van status vanzelf kwamen.
Aftersales was ook niet nodig wegens de goed afhandeling

mvg

wim240 22-07-2011

Vandaag besteld morgen in huis, cameranu maakt de belofte waar.
Helaas als je niet thuis bent komt de postbode de volgende dag opnieuw, is het toevallig weekend, dan heb je je pakketje pas maandag in huis en is alle moeite van cameranu om het snel te bezorgen voor niets geweest.
De lens zat keurig en goed verpakt en is dus ook zonder schade afgelevert.

Toppie!!!!!!!!

Alexius 22-07-2011

Overzichtelijke website, snelle verwerking van bestelling, goede communicatie over verzending, snelle aflevering geheel volgens planning.

Hans49555 22-07-2011

De website is overzichtelijk en heeft goede vergelijkingsmogelijkheden. Het bestellen gaat zeer eenvoudig. Levering is erg snel en keurig verpakt.
Later had ik nog een vraag en werd snel en zeer goed geholpen.
Ook zijn wij meerdere keren in de zaak geweest, ondanks dat het altijd druk is is er geen gehaast en worden alle vragen compllet beantwoord. ondertussen staat er altijd een kop koffie klaar. Verder een systeem met nummertjes zodat je rustig rond kunt kijken zonder in de rij te hoeven staan.
Wij hebben hier reeds4 camera's en diverse toebehoren gekocht en altijd tevreden over onze aankopen en de manier waarop we werden geholpen.

v.Beijsterveld1 22-07-2011

Erg snel bezorgt, vrijdag middag besteld zaterdagmorgen in huis super!!!!!!!!!!!!!

Maik80 22-07-2011

Website overzichtelijk, scherpe prijzen en vandaag besteld morgen in huis. Super!!

Peter uit Almere 22-07-2011

Zeer uitgebreid assortiment.
Vriendelijk en deskundig personeel.
Overzichtelijke en klantgerichte winkel en website.
Geweldige after sales.

CameraNu is voor mij CameraForever!

Fellas 22-07-2011

We hadden 5 bekende webshops een verzoek gestuurd voor een offerte voor een Canon Eos D7 body, Canon EF 24-70mm f/2.8L USM, Canon Speedlite 580EX II en accessoires. Bij elkaar een order van ruim € 3300.

Cameranu reageerde snel, binnen twee uur hadden we een prima offerte met leuke bundelkorting. De volgende, Konijnenberg kwam 4 uur later en was € 250 duurder. De andere webshops kwamen pas véél later, met KameraExpress als slechtste, ze kwamen pas na het weekend. Geen enkele webshop kwam, qua prijs, in de buurt van de offerte van Cameranu.

We hebben de camera opgehaald, ter plekke hebben we nog wat belangrijk, deskundig advies gekregen, terwijl we eigenlijk alleen maar de camera op wilden halen. Dat was dus gunstig! De man nam alle tijd voor ons.

Dus, uitsluitend goede ervaringen tot dusver.

haroldreitz 22-07-2011

alles prima en snel gegaan. overzichtelijk en correct

kees v d roest 22-07-2011

mijn ervaring een zeer snelle afhandeling bij binnenkomst van het door mij bestelde artikel.

Gerard Domerchie 22-07-2011

Ook in het verleden al meerdere artikelen aangeschaft.
Advies, prijs en levering zijn uitstekend gegaan.

Kortom, een prima winkel.

Jan Heyrman 22-07-2011

Ongeloofelijk snel.Gisteren besteld en vandaag was mijn verrekijker al geleverd in Belgie.
Hartelijk dank voor jullie uitstekende service

Karlijnn 22-07-2011

Besteld voor negen uur, de volgende dag in huis! Super, meer kan ik niet zeggen! Geen problemen gehad, dus ik heb jullie verder niet hoeven te bereiken.

Ga zo door :)

HansN 22-07-2011

CameraNu.nl is naar mijn oordeel een van de beste, zo niet de beste, webshops in Nederland. Dat komt omdat ze doen wat ze beloven, de orders vlekkeloos afhandelen, ze bovendien een fysiek adres hebben (midden in Nederland) waar, als je vragen hebt, je ook nog eens deskundige mensen van vlees en bloed te spreken krijgt, die hun verantwoordelijkheid niet ontlopen.
En dat is zoals een (web)shop hoort te zijn: betrouwbaar.

Christian Traets 22-07-2011

Ik heb mijn cameratas besteld vanwege dat hij hier wel verkrijgbaar was en met het oog hoe snel het geleverd kon worden heb ik hem besteld. Je betaald niet teveel en levering was gelijk vroeg op de ochtend de volgende dag. Via de site kun je makkelijk navigeren naar verschillende categorieën en het bestellen ging ook gemakkelijk vandaar deze beoordeling. Gewoon een aanrader.

johann55 22-07-2011

Supersnelle levering en een overzichtelijke webshop, ook de klantenservice is terzake kundig en gelukkig geen computerstem.

jaap 9002 22-07-2011

Ik hebnog een fotocamera en een digitale videocamera met toebehooren.
prima service en garantie.
vlotte afwerking bij aankoop en garantie

Romy Finke 22-07-2011

eerste aankoop! correcte afhandeling! Wat ik vooral fijn vond dat ik eerst per telefoon meer informatie over het product kon krijgen waardoor de keuze makkelijker werd

sQuale 22-07-2011

Duidelijke website, na goed rondkijken met vrijwel alles de goedkoopste. Camera besteld, is snel geleverd. Prima dus, niets op aan te merken.

RobK. 22-07-2011

De lens na bestelling zeer snel en correct in een goede verpakking ontvangen.
Keurige afhandeling en een super communicatie.