Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rc56 02-08-2011

Jullie website is helder en overzichtelijk. Je kan vlot door de website navigeren, dit in tegenstelling tot de website van een van jullie concurrenten. Jullie service in de winkel is wat mij betreft ook prima, ik had daar vorig jaar ervaring mee en de afhandeling was uiterst correct. De winkel heeft dezelfde overzichtelijkheid als de website. De gegeven voorlichting was eerlijk en niet gericht op het blind verkopen van een product.

medendorp 01-08-2011

maandag besteld en dinsdag al in huis voor een zeer mooie prijs!!

lisa60 01-08-2011

Zeer snelle reactie na mijn gestelde vraag
Goede begeleiding bij het kopen van een passend filter
Na twee dagen het filter in huis

M.VAN DER WURFF-STEVENS 01-08-2011

Snelle correcte afhandeling,om 18.oo uur besteld,dag erna om 12.oo uur bezorgd.goed telefonisch advies gehad

RobNijs 01-08-2011

Volledig assortiment; ik kon alles vinden wat ik nodig had. Het complete pakket werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt.

Top!

noij 01-08-2011

indruk is perfect,zoals verzending het volgen van de verzending en de aflevering, ook voor wat de kwaliteit van het product betreft denk ik dat de keuze voor cameranu een hele goede is geweest,waarbij prijs kwaliteit een aanrader is.

Wonnie 01-08-2011

De bestelling werd tijdig bezorgd en de goederen waren prima in orde.

cawimli 01-08-2011

bestelling en levering verliepen vlot
ook de extra voorlichting over verzekering was prima

Mathieu Helmond 01-08-2011

Gekregen wat ik verwachtte te krijgen,
Prima staat en netjes ingepakt.

Robert van der Kolk 01-08-2011

Na een vraag over de voorraad, uitstekend telefonisch geholpen. Prima service en levering.

Stephaniedg 01-08-2011

Goed en snel geleverd. En ook goed op de hoogte gehouden van de vordering van de bestelling/levering.

K.Moor 01-08-2011

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik de panasonic via Cameranu heb kunnen bestellen.

Hoorn24 01-08-2011

Het gewenst produkt was makkelijk te vinden, evenals de prijsvergelijking. het hele verhaal was helder en duidelijk en vlot afgehandeld.

Crystel18 01-08-2011

Zoals staat aangegeven op de website voor 21.00 besteld is de volgende dag in huis!! Wat Top is dit.

Alles wordt goed uit gelegd, na het versturen van mijn bestelling, in de emails die er daarna op volgen.

De Nikon is in goede staat geleverd en alle extra zaten erbij. de neutrale doos, is erg prettig.
De goederen zijn goed beschermd, om beschading tijden vervoer te voor komen.

Bedank mensen van Cameranu.nl, ik ben een zeer tevreden klant en ga jullie ook echt aanraden aan vrienden en Familie.

De camera is helemaal te gek , ben erg blij met alle service en goederen.

Ad Karremans 01-08-2011

Zeer snelle en goede service, zelfs zonder een account aan te maken. Alle lof CameraNU.nl!!!

Hanbar 01-08-2011

Website overzichtelijk. Bestelling tijdig en goed verpakt (dat was nog wel eens anders!) ontvangen.

john de jong 73 01-08-2011

De website is overzichtelijk. Kwart over acht (avond) besteld, volgende dag in huis. Super geregeld.
Of een bedrijf echt service gericht is blijkt pas als er iets mis gaat, of als het product niet goed is. Gelukkig was mijn product in orde.

remko_g 01-08-2011

Cameranu.nl is een zeer uitgebreide en overzichtelijke webschop. Vond het prettig winkelen en had mijn bestelling ook netjes de volgende dag binnen zonder extra verzendkosten.

Gvdhoven 01-08-2011

Ik was op zoek naar een Canon EF 24-105mm f/4.0L IS USM lens. Er zijn veel webwinkels welke deze lens hadden maar de duidelijke website van Cameranu.nl (én de scherpere prijs) had voor mij de doorslag. Zowel telefonisch als per e-mail alle vragen perfect beantwoord.

Pascal K 01-08-2011

De levering was lekker snel. De volgende dag was mijn objectief al binnen. Het object was netjes verpakt. Ik zal zeker nogmaals bij deze shop bestellen.

zwams 01-08-2011

Eerste keer mijn bestelling opgehaald bij de winkel in Urk, behoorlijk eind rijden voor mij maar goed geholpen, advies gekregen etc... Mijn tweede bestelling werd netjes verpakt, binnen 1 werkdag geleverd, helemaal niets mis mee!

Ik zou er zo weer bestellen, aanrader dus..

Enig nadeel, geheugenkaarten zijn er m.i. prijzig, die heb ik ergens anders besteld.

Zivago 01-08-2011

Geen gerotzooi met feitelijke verkrijgbaarheid van het produkt. Zeer snel verstuurd.

dennis.1234 01-08-2011

prima geholpen en de bestelling was super snel bij mij huis

Martine M 01-08-2011

Ik ben heel tevreden over de snelle en doede levering service en de prijzen van de artikelen op de webshop.
Ook de verzendkosten voor het buitenland zijn niet te duur.

wels0050 01-08-2011

cameraNU.nl is gewoon een bedrijf waar je op afkunt. Leverd binnen de afgesproken tijd en prima ingepakt.
gewoon een aanrader

n.dummer 01-08-2011

Leuke camera levering zou binnen één dag dat werd nog een dag later maar verder was de aflevering correct

T. Wieland 01-08-2011

De bestelling was goed te volgen op internet. Vlotte afhandeling.

albertyje 01-08-2011

de bestelling deed ik online en de andere dag al in huis, en de camera is werkelijk prachtig met heel veel mogelijkheden , en de medewerkers Toppie.

Marco.V 01-08-2011

ondanks een fout mijnerzijds in de opgegeven postcode werd mijn camera toch foutloos en op tijd afgeleverd. Precies op tijd want mijn vakantie begon die dag!

Complimenten

Tmag 01-08-2011

6,2
Betaling vooraf is OK. Als er dan niet geleverd wordt omdat TNT het pakketje zoek maakt moet ik als klant deze shop vragen om voor een oplossing te zorgen. Dan sturen ze een verkeerd product. Ik stuur dat terug en krijg nog steeds mijn bestelde tasje niet geleverd. Daar moet ik weer voor bellen. Toen was het er na een dag. Twee weken later dan gepland. Conclusie: Slordig maar vriendelijk.

l.de.vries80 01-08-2011

De website is overzichtelijk en gebruikers vriendelijk. Tevens staan per product de specificaties, reviews en prijs beschreven in 1 overzicht. Dus alles wat je als klant wilt weten is gelijk beschikbaar. Ook het beantwoorden van vragen per mail gaat vlot en is relevant.

Aangezien ik zelf in groningen woon is het misschien een klein stukje rijden naar Urk. Daarom bestel ik vaak online. Heb eenmaal een camera in Urk afgehaald, maar de bereikbaarheid is verder prima (met tomtom e.d. is dat tegenwoordig geen probleem meer). Een voordeel van afhalen is wel dat je vragen per direct kunnen worden beantwoord. Misschien een dependance in Groningen?

Bestelling en levering is gewoon zeer goed. Vanavond besteld en morgen in huis. Dat wil je natuurlijk als "verwende" consument.

After sales is verder ook prima. Al mijn vragen of problemen aangaande cameranu producten worden adequaat en snel beantwoord.

Mjurre 01-08-2011

Ontzettend snelle levering het product, ondanks dat de lens niet op voorraad was. Duidelijke website met veel informatie en niet duur!

Humphrey van Lee 01-08-2011

Betrouwbaar adres met goede prijzen, groot assortiment en snelle levering. Staan je altijd vriendelijke te woord (wanneer nodig) en voldoende productinformatie op de website.

Aankopen zonder zorgen.

Bert Sluis 01-08-2011

De website is duidelijk en de mogelijkheden om te zoeken en producten samen te stellen is goed.
Verzending van de producten is super. Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Helemaal top.
Dit is duidelijk een onderneming die begrijpt wat web-shoppen betekent en beantwoordt denk ik de vraag van menig consument.
Om met vroegere termen te eindigen;
Zeg het voort zeg het voort,
het is cameranu.nl die scoort.

Ymoontour 01-08-2011

Zeer makkelijke overzichtelijke site.
Snelle levering en veel feedback hierover

Hans Portegijs 01-08-2011

CameraNU.nl doet wat ze zegt: voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis. En dat voor een heel schappelijke prijs!

peter 1947 01-08-2011

Producten nergens in voorrad, wel bij Camera NU.
Snelle levering, keurig verpakt.
Tja wat wil je nog meer? Gewoon klasse.

BRijpkema 01-08-2011

makkelijke website, lage prijzen en zeer snel geleverd

JanPaulvH 31-07-2011

Prettige bediening, zeer behulpzaam
, met voldoende uitleg en mogelijkheden om alternatieven te beoordelen op advies van de verkoper.

nanneboom 31-07-2011

Prima webshop, overzichtelijk, duiddelijk in levertijden en helder in overige condities

Fam. Pastoor 31-07-2011

Duidelijke en realistische weergave van de producten.
Nette reacties via mailverkeer en nette aflevering.

Udo1953 31-07-2011

CameraNu beschikt over een prima website, een uitvoerig sortiment, prijstechnisch interessante combi-aanbiedingen en heeft vrijwel alles op voorraad. Bestellen,betalen en binnen 48 uur in huis. Top!

bernie rensen 31-07-2011

Zeer toegankelelijke site. Goede communicatie, zeer efficient!

A.de Ridder 31-07-2011

Alles is verlopen zoals beloofd is. Alles is heel snel afgehandeld. Prima kwaliteit prijs verhouding.
Kan niet beter. Ik ben nu de camera aan het uitproberen en tot nu toe kan ik zeggen dat ik zeker geen spijt van de aankoop van deze camera heb.
We komen ook zeker een keer in jullie winkel kijken.
Een aanrader voor iedereen.

Fred Wolters 31-07-2011

Zeer correct afgehandeld en prima op tijd.
Kan het iedereen aanbevelen.

Cardolus 31-07-2011

De camera die ik heb gekocht had ik overal kunnen bestellen maar CameraNu heeft scherpe prijzen, heldere en snelle communicatie en goede service. Dit is de vijfde of zesde camera die ik bij ze kocht en ze stellen nooit teleur. Een keer kreeg ik een camera geleverd die niet 100% was. Binnen twee dagen iemand van CameraNu aan de deur die de boel zonder gezeur kwam ruilen.

RJvL 31-07-2011

Bestellen/website erg overzichtelijk. Het vinden van gerelateerde producten eenvoudig. Snelle levering en prettige afronding. Conclusie: Zeer positief.

oma Betty 31-07-2011

Camera Nu is gewoon prettig en ik geloof dat de prijzen ook gunstiger zijn dan elders.

treinengek 31-07-2011

Mijn verdere beoordeling is positief en wel hierom: Ik heb gebruik gemaakt van de weekeinde aanbieding waarin enkele extra artikelen bij de camera waren gevoegd. Toen ik de camera thuis kwam zaten deze er niet bij. Maar na één telefoontje werden deze artikelen alsnog toegezonden en kwamen een dag later in huis. Prima service.

Eff45 31-07-2011

Snelle levering, goede prijs.