Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LisettedB 25-07-2011

De website is handig ingedeeld. Het was makkelijk om aanvullende producten bij de camera te vinden, zoals een hoesje en geheugenkaartje.

Sensei John 25-07-2011

Goede overzichtelijke website en super snelle levering.

naam5555 25-07-2011

Bij alle bestellingen die ik heb gedaan, haal ik het product op. Ondanks drukte in de winkel ben ik (altijd) vrijwel direct aan de beurt omdat ze het ophalen goed hebben geregeld. Besteling gaat prima en werkt feilloos. Ik had blijkbaar het laatste exemplaar en hoorde dat er geen meer waren. Was al even bang dat hij uitverkocht was, maar deze was gereserveerd. Webbestellingen is altijd afwachten, maar in Urk is het prima geregeld!

Jan687 25-07-2011

Duidelijke en goed werkende website. Zondag besteld, dinsdag ontvangen in goed staat.

ForFood 24-07-2011

Super snel en compleet, zoals het hoort.
In een word, top.

Wiel k 24-07-2011

Goede overzichtelijke website, goedkope producten met snelle levering.

albertvh 24-07-2011

Een kwetsbare product als een lens had ik zeker niet in een dunne kartonnendoos met wat papiervulling verwacht. De lens kon vrij bewegen, dus je bent volledig afhangkelijk van de zorgzaamheid van de transporteur.

Fokelina 24-07-2011

Vrijdagavond om 20:30 besteld en op zaterdagochtend door TNT post afgeleverd.

Joyce1406 24-07-2011

Goede en snelle levering
Van een eerder gekocht artikel was ik
De rekening kwijt na een telefoontje van nog geen
Minuut had ik em per mail opnieuw toe gestuurd gekregen

rke1966 24-07-2011

mooie makkelijke website, zeer goede tussentijdse orderinfo en snelle levering!

RoelTee 24-07-2011

Prima service, ook nadat ik per ongeluk het verkeerde type gekozen had, geen vertraging in de levering, super.

CameraNu00 24-07-2011

Duidelijke informatie op de website, zeer snelle reactie via email. Fijne, betrouwbare webshop!

CBvV 24-07-2011

Snelle reacties en direct bezorgd. Geheel compleet.

stedalie 24-07-2011

De camera was eenvoudig te bestellen, meteen zag je of het bestelde produkt voorradig .
Na betaling kwam de camera binnen 2 werkdagen.

JCWa 24-07-2011

De betaling via Paypall ging niet goed maar toch leek de aankoop helemaal afgerond te zijn. Ik maakte het geld 'gewoon' over via internet en vreesde: dit gaat vast vertraging opleveren...
Maar nee, ik kreeg al snel een mail dat ik alsnog via Paypall kon betalen en toen ik terugmailde dat ik al anders had betaald werd daar weer goed op gereageerd.
Al met al vind ik dit goede service.

Nieke Veldhuizen 24-07-2011

Gewoon, zoals altijd, top! Prima service!!!
Als ik iets nodig heb voor mn camera, kijk ik nog niet eens meer op andere websites, wetende dat CameraNu toch tot de goedkoopste behoort!

Tommy_84 24-07-2011

Prima service en levering. Maar kan als stereotype (mopperende) Nederlander geen 10 geven ;-)

rabbitshooter 24-07-2011

Ik heb mijn order besteeld op een zondag avond.
Door CameraNU.nl's kourier service was mijn bestelling aan mijn adres gedeliveerd op maandagmiddag!!
Alles besteeld.......alles arriveerd, in perfect staat.
Andere webwinkels moeten van CameraNU.nl customer service manual lezen, en leren wat customer service is.

Hebu 24-07-2011

Duidelijk en overzichtelijk met een goeie zoekfunctie. Gestelde vragen via de hyperlink worden soms dezelfde dag nog beantwoord, zelfs op zaterdag. Ok de beloofde levertijd wer ruimschoots gehaald.

pepalaje 24-07-2011

Zondag avond rond 22.00uur besteld, Dinsdag binnen. Goede prijs. heb dezelfde flitser zien staan bij Mediamarkt, 104 euro duurder. Ik ben toch niet gek (om hem daar te kopen)

herman 1947 24-07-2011

Een uitstekende website, bereikbaarheid snel en doelmatig, scherpe prijzen en supersnelle levering.

Ria L 24-07-2011

Allemaal keurig verzorgd. Snelle levering.
Duidelijke beschrijving op de website

Just-me66 24-07-2011

Nog net even voor de vakantie een nieuwe camera, kijken, vergelijken en we komen uit bij CameraNu.nl., dag erna camera in huis voor de laagste prijs en hij maakt nog mooie foto's ook.

poespas 24-07-2011

snelle en correcte afhandeling van door mij foutief geplaatste bestelling

Bas OOteman 24-07-2011

IK heb deze camera gekocht bij julie op advies van mijn vriend die al een paar jaar heel tevreden is over jullie.
hij advisseerde mij deze camera en als leek s dat wel zo rettig dat je dat dan van uit je luie stoel kan bestellen!
ook telefonisch werd ik goed te word gestaan, en waren mijn bestellingen vlot binnen.

Leo333 24-07-2011

Levering was snel en compleet.
Bovendien was het bestelde vakkundig verpakt.

Bert Tim 24-07-2011

bestellen en betalen gaat prima. Op zondag bestelt en op maandag gelijk verzonden. Zeer tevreden

Liesbeth3930 24-07-2011

op tijd geleverd. duidelijk site. verder nog geen ervaring bij bijvoorbeeld garantievoorwaarden.

tienuur 24-07-2011

Ik bestel regelmatig iets bij Cameranu, meestal haal ik het product op in de winkel maar deze keer liet ik mijn nieuwe all-in-one thuis afleveren. Alles was prima in orde, zoals ik dat gewend ben.

Patrick 1976 24-07-2011

Binnengekomen zoals aangegeven en snel een mail ontvangen. In de winkel snel, vriendelijk en service gericht geholpen. Zeer tevreden, helemaal top!!!!!!

JAM51 24-07-2011

Heb voor de eerste keer bij jullie besteld is zeer goed bevallen.
Zal in de toekommst zeker weer doen.

Spookie20 24-07-2011

Wauw, ik had mijn camera vrijdagavond voor 9 uur besteld. Ja hoor.. zaterdag kwamen ze hem brengen!! Wat een service!!

Ria Pison 24-07-2011

De Website is heel duidelijk. Na een order geplaatst te hebben direkt response. Daarna een snelle levering en de spullen zijn zeer goed verpakt. Verzending is goed te volgen via Track en Trace. Ben zeer tevreden. Dit is de 2e keer van bestelling bij CameraNu en zal zeker in de toekomst meer bestellen.

Vriendelijke groet

Van Rossem99 24-07-2011

Snelle levering en producten goed verpakt. Zeer tevreden over cameraNU.

Ab Dijkman 24-07-2011

Ze doen wat ze beloven. Over after sales kan ik (gelukkig) nog niets zeggen.

kramer15 24-07-2011

perfecte levering
snel en correct
artikel voldoet aan mijn eis

Temujin 24-07-2011

Vrijdag bestelling geplaatst en zaterdag is deze aangeboden. Camera werkte prima alleen de lamellen voor de lens sloten niet altijd even goed. Ik heb hiervan melding gemaakt en ik kon deze terugsturen.

Ik ben zelf langs geweest en het probleem deed zich daar niet voor. Ondanks dat kreeg ik zonder problemen een ander toestel mee.

Je krijgt zonder gezeur of fronzende gezichten waar je recht op hebt (wat wel eens anders is in sommige winkels) Medewerkers zijn zowel telefonisch als in persoon vriendelijk en behulpzaam.

Jack135 24-07-2011

Uitstekende prijs voor een uitstekend product. Orderafhandeling was perfect en snel.

marco47 24-07-2011

Bestellen en leveren van de camera verliep zo als het hoort. Werden op de hoogte gehouden in welke fase de levering was.

ninahamers 24-07-2011

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de orderstatus, de levering was snel en netjes en het is een fijn idee dat ik de klantenservice kan bereiken als er wat aan de hand is.

Teun1989 24-07-2011

Goede klant bediening, systeem werkt goed al moet je op drukke dagen soms best lang wachten tot je geholpen word. Er is goed advies gegeven op het geen wat ik nodig had en welke middelen handig waren bij mijn camera.

Jaap Kaemingk 24-07-2011

Over een week wil ik met vakantie en kwam erachter dat de accu van mijn camera niet meer werkt. Op internet heb ik naar een andere accu gezocht. Ik heb een accu voor mijn nikon coolpix 8700 besteld bij cameranu.nl
Op de website was de accu goed te vinden met de zoekfunctie.
Bestelling en betaling met ideal gingen goed.
Ik kreeg bericht dat de betaling binnen was en weer een mail dat het artikel verzonden was.
De andere dag was het artikel er met de post.
Dus een goede vlotte levering met de juiste informatie. Al met al zeer tevreden.

vanbeelen 24-07-2011

Prima winkel voor de professional.Goed en duidelijk advies gekregen over meerdere producten en de verschillen er tussen.
Ook de service is erg goed.
Altijd de goedkoopste!

Luc Verheij 23-07-2011

Ik vind de website van cameranu erg overzichtelijk en gestructureerd.
Ze zijn op de site goed bereikbaar en geven uitstekend advies.
Ze komen de afspraken tav bestellingen en leveringen strikt na.
Ze geven het idee dat, als de garantietijd verstreken is, ze ook dan naar oplossingen voor evt problemen zoeken.

Remco Portier 23-07-2011

Geweldig die levering meteen de dag erna razendsnel!!!

danny p75 23-07-2011

erg goed en vriendelijk geholpen in de shop op urk.
binnen 2 dagen mail gehad dat het produkt binnen was.
overzichtelijk en makkelijk webshop

ijndel 23-07-2011

Graag wilde ik deze verrekijker voor mijn vakantie hebben en ik had hem de volgende dag al in huis !
Goed dat jullie hem ook goed ingepakt hadden,want ik was net te laat thuis en ik zag dat de bezorger hem een slinger door de auto gaf.
Toen dacht ik o,o !
Maar hij was gelukkig helemaal goed en heel.

Hans Bezema 23-07-2011

Op de website met een zeer ruim assortiment was het snel gevonden, met een duidelijke omschrijving van het product. Daarop heb ik het statiefje besteld, en met ideal de betaling verricht.
Om 12 uur de volgende dag had ik het al in huis, ik vind het geweldig.
De vorige bestelling ging ook al zo supersnel.
De complimenten camera nu team.

Harry777 23-07-2011

Bij Cameranu heerst een heel prettige sfeer. Je kunt merken dat iedereen goed met elkaar kan opschieten. Cameranu is een groot bedrijf maar de bediening is toch persoonlijk. Men is vriendelijk, staat klaar om te helpen en weet waarover men het heeft. Boven is de pro afdeling waar men werkelijk ver uitstijgt boven het niveau van een normale fotowinkel. Cameranu is echt bezig de beste (web)winkel van Nederland te worden.

Wilts 23-07-2011

Deze camera gevonden op de website cameranu.nl

Na een aantal vergelijkingen prijs/prestaties etc. het toestel besteld waarna het zeer snel bij mij thuis is afgeleverd.