Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pulp Victim 30-07-2011

Ik had in het weekend besteld en besloot toch voor dit model te gaan. Maandagochtend gebeld en ik werd meteen geholpen. Het product werd direct aangepast en ik kreeg een mail met een link naar iDeal om meteen het aanvullende bedrag te kunnen overmaken. In 5 minuten geregeld, super! Levering was verder ook gewoon goed.

marco1958 30-07-2011

Al eerder goede ervaring mee gehad. Ligt op m'n route tussen de vestigingen van mijn bedrijf, dus makkelijk om langs te rijden. Goede prijs, goede service.

Will Robben 30-07-2011

Op de overzichtelijke site zijn de artikelen eenvoudig te vinden. Op een e-mail wordt onmiddelijk gereageerd. Na betaling is het product zeer snel en goed verpakt in huis. Prima webwinkel! Zeker aan te bevelen.

Nikon Haak 30-07-2011

Producten snel te vinden op website.
Makkelijk te bestellen en te betalen.
Wordt op de hoogte gebracht van verzending (track trace)
Snelle levering.

Marinus23 30-07-2011

Duidelijke informatie over bestelling en aflevering. Website zou iets meer filter mogelijkheden moeten hebben. Vergelijken is nu lastig.

-ode- 30-07-2011

Tijdens de bestelling telefonisch overleg gehad.
Vrijdagmiddag besteld en één dag later op Zaterdagmiddag afgeleverd !!

Zeer tevreden!

Gertje12345 30-07-2011

Bekend met de webshop en de winkel.
Goede service.
Makkelijk bereikbaar om produkt op te halen.

R.Jacobs2011 30-07-2011

Overzichtelijke en duidelijke website met een uitstekende service.
Snelle levertijd.

W.Jansen52 30-07-2011

After Sales: Mij zou voor mijn vakantie binnen een week een extra batterij worden toegezonden. Deze heb ik nog niet mogen ontvangen, is wel afgerekend.

victort 30-07-2011

Goed uitleg/advies en gaf de tijd bij het kiezen en uitproberen van verschillende merken.

Fata_Morgana 30-07-2011

Vrijdag besteld en betaald en de volgende dag, zaterdag, geleverd.
Helaas kunnen weinig webshops dat waarmaken. Ik was dan ook verbaasd dat het jullie wel gelukt is! Mijn complimenten.

l.jeurissen 30-07-2011

vrijdag avond 20:55 besteld en zaterdag morgen 10:00 in huis goed verpakt alles netjes ik geef een dikke tien en zeg bedankt voor de goede eb vlugge afhandling

Canon 7D fan 30-07-2011

Heldere teksten, je krijgt wat je leest. Al meerdere lenzen aangeschaft, altijd snele levering, ook bij een vraag die hun niet direct geld op kan leveren prima reacties.

KeesKnilles 30-07-2011

De gezochte scanner (relatief goedkoop bij cameranu.nl) was via kieskeurig snsl te vinden. Na bestellen kreeg ik het apparaat supersnel in huis.

Peters1968 30-07-2011

Besteld om 16.00 vrijdagmiddag en zaterdag om 10.00 in huis. Goede site. Duidelijk en helder.

dazlingj 29-07-2011

Perfect ontvangen. Snelle bevestiging en verzending. Goed ingepakt verstuurd.

tucson71 29-07-2011

4,5
een week geleden defecte lens ontvangen, deze meteen terug gestuurd, na pas een week nieuwe lens ontvangen

Frans1335 29-07-2011

Na een week bemerkte ik, dat de camera niet goed werkte. Hierop heb ik gebeld en dit doorgegeven. Het zou nieuwigheid zijn en zou verdwijnen. Na ruim een maand ben ik toch naar camera nu gegaan en de camera ter omruiling/reparatie aangeboden. In eerste instantie had de charmante dame met bril moeite met omruilen, maar kon zich in mijn verhaal vinden en heeft de camera omgeruild. Top.

BABest 29-07-2011

Het bestellen en leveren is vlekkeloos verlopen. Een reden van bestellen bij u was de kosteloze thuislevering. Super!

Brigitte 2011 29-07-2011

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs en ook veel extra accessoires bij te bestellen.
Levering super snel. Echt TOP

Jan-C 29-07-2011

De website is duidelijk met volledige omschrijvingen van de artikelen en de prijs is meestal de laagste.
Zeer snelle levering indien voorradig en prima verpakt en vaak geen verzendkosten.

Klompsma 29-07-2011

Ik heb werkelijk niets aan te merken op de service, de snelheid en de accuratesse van deze webwinkel!Ik koop hier niet voor de eerste keer en dat is niet voor niets. Mijn vertrouwen in deze winkel blijkt telkens volkomen terecht!

Luteijn 29-07-2011

Een duidelijke no nonsens Webwinkel met overzichtelijke technische documentatie.

anoniem29 29-07-2011

snelle service. Maken waar wat ze zeggen! Voor 21.00 uur besteld, de volgende ochtend voor 12.00 uur in huis.

Nikon gebruiker Ralf 29-07-2011

Om exact 20:54 uur op vrijdagavond besteld en de volgende dag al met heel verbazing in huis! Geweldige service... en dat is niet de eerste keer trouwens ;-) Ga vooral zo door!

Fleur53 29-07-2011

Het bestelde artikel was echt ruim binnen 24 uur in huis. Voordelig en superhandig!!!

JH Peters 29-07-2011

Goede en correcte informatie op de website. Je wordt ook keurig geïnformeerd over de voortgang van de order.

markheesbeen 29-07-2011

Super makkelijke site, en heel snel geregeld, inderdaad voor 21:00uur besteld volgende dag in huis.

Henk Beskers 29-07-2011

De website is recent nog verder verbeterd en uitgebreid.
op het maken van een afspraak per e-mail voor het reinigen van de sensor werd bijna per omgaande en to the point gereageerd.
Aanvullende vragen op een ander gebied werden door een medewerker zeer uitgebreid en deskundig beantwoord.

pedewenl 29-07-2011

Zoals altijd (zeker mijn tiende aanschaf bij Cameranu sinds 2002): supersnel geholpen (deze keer weer eens zelf afgehaald in Urk), vriendelijk en deskundig personeel en wat een waanzinnig mooi hobby assortiment. Nu de Website nog een beetje aantrekkelijker en inspirerend voor de fotograaf maken. De lens is ongelofelijk goed en spotgoedkoop.

Senery 29-07-2011

Payment section of the web site was a bit annoying. You'd better test it once more.

But the rest of your services from browsing the products to delivery was reasonably enough and good.

R.A. Dreef 29-07-2011

website is gemakkelijk te raadplegen
levering is mooi op tijd eventuele vragen worden prompt beantwoord

smallblock 29-07-2011

Levering was snel. Alleen jammer dat de eerste body een pixelfout had en dat daar al foto's mee gemaakt waren. Contact opgenomen en is netjes afgehandeld. Body kon op kosten van de zaak terug en kreeg een goede en nieuwe body binnen enkele werkdagen terug.

christiaan 25 29-07-2011

Goede bediening en informatie vooraf de aankoop. Gratis parkeren. Deskundig personeel.
Wel lange tijd wachten voor je aan de beurt bent.

D. Korving 29-07-2011

Ik heb een Nikon D3100 besteld... Na 17.00 uur smiddags op een vrijdag. Na korte tijd kreeg ik al de bevestiging dat de bestelling verstuurd was en was ik dus de andere morgen in het bezit van mijn nieuwe camera.

De service vind ik dus heel erg goed en alles is ook netjes afgeleverd..

josheirman 29-07-2011

Levering is snel en correct geleverd. Beschrijving product en aanbiedingen zijn overzichtelijk. De combodeals zijn een handige hulp bij de aanschaf.

E MvdB 29-07-2011

Op de site deze rugzak gevonden (eigenlijk wilde ik een Lowepro mini trekker, maar die blijkt nergens meer leverbaar te zijn). Hij was op voorraad, dus ik heb hem opgehaald en gelijk die middag in gebruik genomen.

Albert ter Harmsel 29-07-2011

CaneraNU is in de oriëntatiefase altijd heel snel en goed met het bbeantwoorden van vragen via de mail. De rest loopt steeds probleemloos en zo gun je het ze ook.

l.jeurissen 29-07-2011

vrijdagavond 20:55 besteld en zaterdagsmorgen 09:55 in huis. aLles keurig verpakt Ben dan ook heel tevreden met CameraNU.nl

sonjavv 29-07-2011

Website is erg overzichtelijk, als ik op zoek ben naar een waterproof camera kan ik dit gewoon intikken in de zoekbalk en dan vind de site niet alleen alle hits met waterproof, maar je kan ze ook nog filteren op groepen en prijs!

De camera die ik had besteld was snel binnen en ook dit ging allemaal goed, ik kon via internet ook volgen hoe het met mijn bestelling ging en of hij al onderweg was.

Nathanael 29-07-2011

Vlekkeloze bestelling en levering tegen een zeer goede prijs. Erg tevreden.

marcodenhaag 29-07-2011

Gekocht samen met onderwaterhuis. Waren beide op voorraad dus prima levering en volgens afspraak. Duidelijke communictie en beschikbaarheid van track en trace.

Adwen Stoevelaar 29-07-2011

Goede overzichtelijke website met genoeg product informatie. Gerustellend dat bedrijf ook telefonisch én fysiek te bereiken is. Via email word je prima op de hoogte gehouden over de voortgang bestelling.'s Avonds om 20.30u de bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Over product zijn we zéér tevreden; Wat een simpel te bedienen mogelijkheden zitten er op deze camera.
Met de after sales afdeling hebben we (nog) geen contact hoeven hebben.

lucky123 29-07-2011

Uitgebreide website, veel keuze in merken en artikelen. Snelle levering binnen 1 dag. Uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding.

zxcvbnm 29-07-2011

om 20.30 uur besteld en de volgende morgen om 11.00 uur geleverd. CameraNU was een van de goedkoopste leveranciers van dit product en levert zoals toegezegd.

richard van dijk 29-07-2011

zeer goede kwaliteit camera,bestellingslevering was zeer snel geleverd

Moon 28 29-07-2011

Bestelling keurig afgehandeld en binnen 3 dagen camera in huis!

MattNick 29-07-2011

Donderdagavond besteld en maandag al bezorgd! De levertijd zou 3 - 5 werkdagen zijn, dus dit was erg snel. Ik ben erg tevreden!

tamarabergstra 29-07-2011

De website wordt goed up-to-date gehouden. Er stond op de website dat mijn camera niet direct leverbaar was, maar na een paar dagen stond er dat hij op voorraad was. Na wat recensies gezien te hebben (ik ben wat huiverig na een slechte ervaring), welke heel positief waren, heb ik de bestelling geplaatst en betaald via Ideal. Direct daarna kreeg ik een bevestiging van de bestelling en betaling. Na een paar uur kreeg ik het bericht dat mijn bestelling aangetekend was verzonden, en een link om mijn orderstatus te volgen. De volgende dag werd mijn pakje netjes afgeleverd.

Kortom: Beloftes worden nagekomen bij dit bedrijf! Ik zou hier zonder twijfel nog eens wat durven bestellen!

Sammy_ 29-07-2011

Camera om ca. 17.45 besteld, de volgende middag al geleverd! Geweldig. Er ging iets mis met de betaling via iDeal (waarschijnlijk door internetverbinding, niet door een mankement van de site), waardoor ik heb moeten bellen om de bestelling een fase terug te laten zetten. Er werd snel opgenomen, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en het probleem werd ter plekke opgelost.