Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

celeanum1967 31-07-2011

Ik ben over het product heel enthousiast. De bestelling lag keurig klaar en ik werd in de winkel vlot en deskundig geholpen. Een echte aanrader deze shop!

Rianne van Gerwen 31-07-2011

Duidelijke website met goede produktinformatie. De bestelling is netjes en compleet geleverd binnen 1 werkdag. Faktuur is net per email gestuurd.

JanSmeetsens 31-07-2011

Fijne website, er is namelijk geen registratie verplicht. Levering was snel.

scanner-yf 31-07-2011

Super webshop! Levering precies zoals aangegeven op de website, product netjes verpakt. Ben zeer tevreden.

r.veldema 31-07-2011

Prettig, overzichtelijk, prijsgunstig en razendsnel.

NienkeFZ100 31-07-2011

Zeer kompleet assortiment. Jammer dat je geen vergelijking van verschillende camera's naast elkaar in een schema kan zetten. Goed en snel antwoord via de mail. Telefonisch goed bereikbaar, snel antwoord op alle vragen. Ik ben naar mijn wens geholpen!

Flatlijn1 31-07-2011

Top service, vandaag besteld, inderdaad de volgende dag thuis!

J. Terpstra 31-07-2011

(Wederom) correcte en prompte levering.
Prima aanbieding/aktie
Helaas klein voorraadmeldingsfoutje in bestelsysteem; echter correct en snel gecorrigeerd door Cameranu.nl personeel.

meint 31-07-2011

Uitstekend en was binnen een paar dagen al in het bezit van het product. Prima verpakt!!

xJochemx 31-07-2011

Op de website vond ik vijf modellen van de BolyGuard 'wildcamera'. De informatie bij de vijf modellen was voor alle modellen gelijk. Hierdoor was het moeilijk te beslissen welk type ik zou willen kopen. Via lekker snel contact met de winkel kreeg ik wat informatie, maar ik moet zeggen dat het me uiteindelijk nog steeds niet helemaal duidelijk is wat de verschillen nou zijn. Voor de zekerheid heb ik het duurste model maar aangeschaft, zo vreselijk groot waren de prijsverschillen toch niet.
De bestelling ging soepel, zoals je van een webwinkel mag verwachten. Maar wat me positief verraste was dat bij een bestelling van een artikel op voorraad vóór 21:00 die dezelfde dag nog verzonden zou worden! En dat gebeurde ook, waardoor ik de bestelling de volgende dag al aangeboden kreeg! Al met al ben ik heel tevreden met het gekochte artikel en de snelheid van de winkel.

Ton1932 31-07-2011

Goede informatie. Makkelijk om koop te kunnen sluiten.
Vlotte bezorging, goed verpakt.

Reinier vB 31-07-2011

Vlot werkende en goed georganiseerde website; Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling, en snelle levering van een voor mij belangrijk accessoire, dat verder bijna nergens op voorraad was. Het was aangenaam kennis te maken.

jakashal 31-07-2011

Camera eerst besteld bij een andere webwinkel maar door de slechte voorraad indicatie niet op tijd leverbaar. CameraNu werkt snel en correct en als iets niet op voorraad krijg je een update over de voorraad per mail of sms top!!!

Markievv 31-07-2011

Perfecte communicatie, goede prijs. Volgende keer weer.

M. Reeuwijk 31-07-2011

De camera was een verjaardagscadeau en is veilig verpakt binnen 1 1/2 dag afgeleverd op de camping waar we tegen die tijd verbleven.

We kenden camera nu. nl niet en zijn er uiteindelijk na toch wel wat gezoek op internet op deze website gekomen omdat we dit type camera in het zilver wilden.
Toen bleek ook nog dat dit een goedkopere aanbieder was dan een aantal eerdere die wij bezochten.
Wat betreft snel kunnen vinden op internet lijkt het daarom of er nog wel wat verbeterd kan worden.

Barbara Kalfsbeek 31-07-2011

Snelle, goede levering en service.
Prima in gebruik, zoals beschreven op de site.
We zijn zeer tevreden. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs!

Kyra06 31-07-2011

Camera in de winkel in Urk gekocht, prima service aldaar. Helaas vergeten een UV filter gelijktijdig aan te schaffen. Deze via de website besteld, de volgende werkdag werd het afgeleverd.

Pascal0669 31-07-2011

Een bijzonder overzichtelijke website. De levering van het objectief verliep soepel en was via Post.nl te volgen. Met haar concurerende prijzen en betrouwbare service zal ik zeker nog eens terugkomen bij CameraNu.nl. Ga zo door!!!!

Erwin1964 31-07-2011

Bij 3 winkels geweest en nergens kunnen slagen.
Een keer inloggen bij CameraNu.nl en binnen 2 dagen de juiste lenskap in m'n bezit.

HammyQ 31-07-2011

Goede service, klachten worden serieus genomen. Producten goed op voorraad.

Arjan Kok 30-07-2011

De bestelling verliep weer erg goed. De website is erg overzichtelijk door het ontwerp, maar ook de toepassing van handig gekozen subcategorieën. Bestelling per post gaat gemakkelijk en de artikelen worden goed verpakt (minder risico op transportschade). Afhandeling van eventuele vragen en het contact in de winkel is altijd zeer persoonlijk en professioneel! Altijd een vertrouwde aankoop bij deze firma!

Flipje10 30-07-2011

Vrijdagavond 20:30 uur besteld en betaald en zaterdag in huis. Snel, compleet en goede prijs.

F.P. 30-07-2011

Snel, betrouwbaar, goede mailwisselingen en prima verpakte artikelen.

Thijs46 30-07-2011

prima service ook nadat er iets verkeerd was gegaan, netjes geholpen

InkieB 30-07-2011

pakketje werd keurig en snel bezorgd. Deze winkel is met een hoop dingen goedkoper dan de concurrent.

Michel1971x 30-07-2011

Website is duidelijk en overzichtelijk. Vesdtelling en levering prima. Bereikbaarheid en after sales nvt omdat alles uitstekend is verlopen.

schoutenw 30-07-2011

Mijn bestelling correct en binnen de toegezegde tijd naar volle tevredenheid behandeld. Cameranu.nlis een sieraad voor internetshoppen.

jopin 30-07-2011

snelle levering zoals aangegeven binnen de periode , en beide van de nederlandse importeur.
prima prijs. Camera kwam wel uit een kit 18-55.
after sales nog geen gebruik van gemaakt

Gerda Helder 30-07-2011

zondag besteld, dinsdag afgeleverd, precies wat ik verwacht van bestellingen via internet, helemaal tevreden dus!

Madeleine Bos 30-07-2011

De website is overzichtelijk en duidelijk.
Het product werd heel snel bezorgd.
Ik ben heel tevreden!

Pulp Victim 30-07-2011

Ik had in het weekend besteld en besloot toch voor dit model te gaan. Maandagochtend gebeld en ik werd meteen geholpen. Het product werd direct aangepast en ik kreeg een mail met een link naar iDeal om meteen het aanvullende bedrag te kunnen overmaken. In 5 minuten geregeld, super! Levering was verder ook gewoon goed.

marco1958 30-07-2011

Al eerder goede ervaring mee gehad. Ligt op m'n route tussen de vestigingen van mijn bedrijf, dus makkelijk om langs te rijden. Goede prijs, goede service.

Will Robben 30-07-2011

Op de overzichtelijke site zijn de artikelen eenvoudig te vinden. Op een e-mail wordt onmiddelijk gereageerd. Na betaling is het product zeer snel en goed verpakt in huis. Prima webwinkel! Zeker aan te bevelen.

Nikon Haak 30-07-2011

Producten snel te vinden op website.
Makkelijk te bestellen en te betalen.
Wordt op de hoogte gebracht van verzending (track trace)
Snelle levering.

Marinus23 30-07-2011

Duidelijke informatie over bestelling en aflevering. Website zou iets meer filter mogelijkheden moeten hebben. Vergelijken is nu lastig.

-ode- 30-07-2011

Tijdens de bestelling telefonisch overleg gehad.
Vrijdagmiddag besteld en één dag later op Zaterdagmiddag afgeleverd !!

Zeer tevreden!

Gertje12345 30-07-2011

Bekend met de webshop en de winkel.
Goede service.
Makkelijk bereikbaar om produkt op te halen.

R.Jacobs2011 30-07-2011

Overzichtelijke en duidelijke website met een uitstekende service.
Snelle levertijd.

W.Jansen52 30-07-2011

After Sales: Mij zou voor mijn vakantie binnen een week een extra batterij worden toegezonden. Deze heb ik nog niet mogen ontvangen, is wel afgerekend.

victort 30-07-2011

Goed uitleg/advies en gaf de tijd bij het kiezen en uitproberen van verschillende merken.

Fata_Morgana 30-07-2011

Vrijdag besteld en betaald en de volgende dag, zaterdag, geleverd.
Helaas kunnen weinig webshops dat waarmaken. Ik was dan ook verbaasd dat het jullie wel gelukt is! Mijn complimenten.

l.jeurissen 30-07-2011

vrijdag avond 20:55 besteld en zaterdag morgen 10:00 in huis goed verpakt alles netjes ik geef een dikke tien en zeg bedankt voor de goede eb vlugge afhandling

Canon 7D fan 30-07-2011

Heldere teksten, je krijgt wat je leest. Al meerdere lenzen aangeschaft, altijd snele levering, ook bij een vraag die hun niet direct geld op kan leveren prima reacties.

KeesKnilles 30-07-2011

De gezochte scanner (relatief goedkoop bij cameranu.nl) was via kieskeurig snsl te vinden. Na bestellen kreeg ik het apparaat supersnel in huis.

Peters1968 30-07-2011

Besteld om 16.00 vrijdagmiddag en zaterdag om 10.00 in huis. Goede site. Duidelijk en helder.

dazlingj 29-07-2011

Perfect ontvangen. Snelle bevestiging en verzending. Goed ingepakt verstuurd.

tucson71 29-07-2011

4,5
een week geleden defecte lens ontvangen, deze meteen terug gestuurd, na pas een week nieuwe lens ontvangen

Frans1335 29-07-2011

Na een week bemerkte ik, dat de camera niet goed werkte. Hierop heb ik gebeld en dit doorgegeven. Het zou nieuwigheid zijn en zou verdwijnen. Na ruim een maand ben ik toch naar camera nu gegaan en de camera ter omruiling/reparatie aangeboden. In eerste instantie had de charmante dame met bril moeite met omruilen, maar kon zich in mijn verhaal vinden en heeft de camera omgeruild. Top.

BABest 29-07-2011

Het bestellen en leveren is vlekkeloos verlopen. Een reden van bestellen bij u was de kosteloze thuislevering. Super!

Brigitte 2011 29-07-2011

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs en ook veel extra accessoires bij te bestellen.
Levering super snel. Echt TOP