Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nikolaj 03-08-2011

goeie webshop met zeer uitgebreid assortiment en super snelle levering :D:D ik ben helemaal tevreden.

Ga zo door !!!

TB1961 03-08-2011

Snelle levering,goede prijs. Mocht ik weer iets nodig hebben dan is cameranu.nl zeker een site die ik dan ga bezoeken.

josski 03-08-2011

Heel erg snelle levering. S'avonds 19.00 uur besteld en de volgende dag geleverd zonder verzendkosten.

Fons Catau 03-08-2011

Had dit toestel eerst bij een andere webshop besteld, maar na een maand nog steeds geen levering. Bij telefonische info bleek dat het nog tijden kon duren voor er geleverd zou worden. Ik heb vervolgens de order geannuleerd en bij CameraNU een bestelling geplaatst. Levering na 1 dag. Prima! Bijgesloten info helder en duidelijk.

G. 71 03-08-2011

zeer snelle levering tegen aantrekkelijke prijs zonder verdere kosten

BenN10 03-08-2011

26-7-2011 bestelling geplaatst bij CameraNu.nl in Urk met de keuze deze zelf af te halen. Andere dag opgehaald in Urk. Verkoper stond mij uitgebreid te woord. Thuis aan de slag gegaan, waarbij nog enkele onduidelijkheden waren. Telefonisch contact gehad hierover met de servicedesk, waarbij men mij uitstekend heeft geholpen. Al met al zeer tevreden.

barweer 03-08-2011

Ik ben al jaren klant bij CameraNu en kan er alleen maar heel lovend over zijn. Qua prijs zitten ze echt op de onderkant van de markt en toch hebben ze alle aspecten inclusief de aftersales, prima op orde. Een reparatie binnen de garantie van een ander product is in het verleden uitstekend opgelost.

gaabje 03-08-2011

Ik begreep niet welke kaart ik moest kopen voor mijn nieuwe camera,ik heb gebeld en ze heeft mij keurig geholpen,ook al snapte ik het niet direct.

M. Bron 03-08-2011

Kon het product makkelijk vinden en het werd binnen 24 uur geleverd. Zending was goed te volgen via tnt post

fotoshopper 03-08-2011

Zeer handig produkt, via website links naar de fabrikanten

Brandenbarg 03-08-2011

Moeiteloos datgene gevonden wat ik zocht tegen de laagste prijs. Bezoek aan de winkel vraagt wel veel zelfbeheersing!

mw.C.W.Smit-Meyer 03-08-2011

Een heel prettige en overzichtelijke web-site waaruit makkelijk een keus kan worden gemaakt.
Ook de belofte morgen in huis is waar gebleken!!!Zodat wij toch een verjaarscadeau op tijd hadden.

Niets op aan te merken,volgende keer weer CameraNu.
Vriendelijke groet,

mariannebras 03-08-2011

Gewoon top, je doet je bestelling via de webshop en plop... je hebt een bevestigings mail. Dan weer een mail dat je bestelling verzonden is en dan kan je je pakketje volgen via de post en tringgg...de postbode de volgende dag met je bestelling aan de deur. Helemaal goed verpakt en een super blije klant. Volgende keer weer hier bestellen!

wpbosch 03-08-2011

Via mail voorlichting over produkten gevraagd, snelle en goede reactie. Zeer tevreden. En scherpe prijzen.

Harrievc 03-08-2011

Rugzak voor 21.00 besteld en volgende dag op mijn bureau. Rugtas goed verpakt, zal vermoedelijk door Kata zo geleverd zijn, de verpakking zag er keurig uit. Ga ervan uit dat er dan zorgvuldig mee omgegaan aan is. Tas is geweldig, na openen doos is meteen te zien wat de mogelijkheden zijn en hoeveel er maximaal in kan. Ben zeer tevreden..

Juweeltje-71 03-08-2011

Levering was supersnel. De ene dag voor 21.00 uur besteld en de volgende ochtend had ik de camera al in huis. Supersnelle service!! Verder via mail goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken! Zeer tevreden.

Freek230 03-08-2011

super geregeld 1 dag levertijd betaling verliep goed het contact verliep goed en de levering ook!

Wil D. 03-08-2011

Zeer goede zoek functie op de website. Je vindt snel alle relevante items. Erg uitgebreid aanbod van artikelen (ook Leica) met een uitgebreide voorraad en dus snel leverbaar.
Levering de dag na de bestelling. (Zeer snel.)
Betaling via Ideal verliep wat stroef, oorzaak was de bank. I.p.v. direct overmaken, fout van mijn zijde, heb ik een tweede bestelling geplaatst en betaald met Ideal.
Email met tekst en uitleg gestuurd naar Cameranu. Is perfect op gereageerd de niet betaalde bestelling heeft men direct laten vervallen.

anne-k 02-08-2011

Ben naar Urk gereden om wat camera's vast te houden, en werd zeer goed geholpen.
Verkoper nam echt de tijd, en gaf gemotiveerd advies.

isaaaaaaaaabel 02-08-2011

Toen hij in de winkel niet op voorraad was en op internet overal lange levertijd had, kwam ik hier terecht. Super webshop! Jammer dat ik hem niet eerder had ontdekt.. snelle service. Perfect

Texie 02-08-2011

Netjes geleverd, maar wel pas na een week. was mooi geweest als je dit tijdens het bestellen kon zien en het ook klopt.

Paul van Burink 02-08-2011

website overzichtelijk
bestelling ging goed
snelle levering
Erg opvallend: de moeite die men deed om mijn vraag m.b.t. filters te beantwoorden

Mart Gerris 02-08-2011

Zeer snelle aflevering, goed dat Track & Trace gebruikt wordt.

Jammer dat niet vermeld werd dat bij de Sigma Lens reeds een passend tasje geleverd wordt, het extra bij bestelde tasje wordt nu niet gebruikt !

Erikjooo 02-08-2011

Eindelijk een winkel die begrijpt dat ook voor aankopen via de webshop alles draait om snel accurate communicatie. Een telefonische vraag of het retourneren van een artikel, alles wordt zorgvuldig en zonder omwegen afgehandeld. Assortiment is breed en concurrerend geprijsd.

Rick Beijn 02-08-2011

's avonds om 20:30 besteld maar toch gewoon de volgende dag op tijd in huis. Makkelijke en veilige betaalwijze, goed dmv email geinformeerd over levering en verder afhadeling.

E. Beijl 02-08-2011

Na alle opties bekeken te hebben, kwam ik bij cameranu.nl uit. De site was overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Levering van product was perfect binnen een dag zoals gezegd. Kortom ze komen de afspraken na.

Rina60 02-08-2011

Een overzichtelijke website.
Tijdens de bestelling liep i-deal vast. Een paar uur later via diverse mailtjes van de website toch via i-deal kunnen betalen, 'savonds om 19.00 uur.
De volgende morgen werd de camera om 09.30 uur bezorgd.
Super!

hvdstam 02-08-2011

Super online bedrijf echt zoals het hoort, scherpe prijzen, highly recommended!

Ad de Been 02-08-2011

Aangeschafte goederen werden direct na bestellen verzonden. Via TNT track & Trace het vervoer zeer goed te volgen en inderdaad binnen 24 uur na bestellen in huis.
Fantastische service.
Ze doen wat ze zeggen.

toni de jong 02-08-2011

snelle en correcte afhandeling,
wij belden voor 2 kabels voor onze cybershot sony,s en
kregen het advies een kaartlezer te kopen waarmee alle kaarten gelezen konden worden,dit advies bespaarde ons meer dan 30 euro.
perfekte behandeling en advies

Mariskaa 02-08-2011

Heel tevreden, snelle levering dinsdag besteld woensdagochtend vroeg al in huis. Goede prijs. Duidelijke site.

Simone1990 02-08-2011

Snel en netjes afgeleverd, goed verpakt! Hierdoor was er geen mogelijkheid dat mijn tas stuk ging!!

Marc van de Coterlet 02-08-2011

De website is erg overzichtelijk en er mankeert eigenlijk weinig aan, de winkel zelf is prima te bereiken en ligt niet ver van de snelweg af en de bestelling en betaling via Ideal in ieder geval is lekker vlot.

Schram47 02-08-2011

De scanner werd snel geleverd en zonder enig probleem. Deze was goed verpakt en kwam dus zonder schade via TNTpost.

connycordula 02-08-2011

De Website is makkelijk te gebruiken, je wordt op korte wegen naar het product begeleid, de service is goed en de verzending gaat snel en is zeer veilig. Was mijn eerste keer, maar zeker niet de laatste.

YorickK 02-08-2011

Ik wilde ook een camera bestellen, maar deze bleek plotseling een lange levertijd te hebben (twee dagen ervoor nog op voorraad). Toen dus maar alleen de SD kaart besteld. Levering netjes de volgende dag. Prima!

Nora22 02-08-2011

De levering van camera nu was super snel ik had het de dinsdag besteld en woensdag ochtend was die er. al met al ben ik ontzettend tevreden over dit toestel en raad ik deze ook zeker aan.

Sonja74 02-08-2011

Super tevreden over de zeer snelle levering; vandaag besteld en betaald)is morgen in huis!

Ruud195 02-08-2011

Product was voorradig en de volgende dag netjes afgeleverd

Eric321 02-08-2011

Overzichtelijke website, voor 21:00 uur besteld de volgende dag al in huis, snelle levering. Ik heb al meerdere zaken besteld bij deze winkelen geeft een vertrouwt gevoel.

Martien R 02-08-2011

Supersnelle levering! Goed verpakt product! Zal volgende bestelling zeker weer bij CameraNu.nl doen.

Albert Alexander 02-08-2011

De website is overzichtelijk, heeft snelle menu's en submenu's. In zeer korte tijd heb ik daarom de pagina kunnen vinden met de FV-2.
Daarvoor heb ik mijn ervaring opgedaan bij andere bekende fysieke fotozaken in het kader van product-aankoop ivm een cashback-actie van Olympus.
Deze website schiet boven alle andere uit.
Ook een voordeel vond ik dat niet perse een account aangemaakt hoeft te worden.
Omdat ik in dezelfde provincie woon ben ik het product in Urk gaan ophalen (bereikbaarheid is optimaal) met een reservering.
De winkel is ruim met een goed assortiment aan fotoproducten (ook boeken) die je zelf ter hand kunt nemen. Mijn eerste idee was dat ik als een kind in een snoepwinkel stond.
De reservering c.q. levering is dan wel een andere dan wanneer het product met de post gestuurd wordt, maar ik denk dat het niet veel uitmaakt t.o.v. andere fotowebwinkels, omdat het met hetzelfde Postbedrijf geleverd wordt.

Peer amsterdam 02-08-2011

Transparant, betrouwbaar en eerlijk, je weet wat je bestelt en dat krijg je, geen afleverkosten, prima op tijd, 'n uitstekende leverancier op internet.

Walstra Heerenveen 02-08-2011

Het fototoestel is gekocht via de website.
die was duidelijk. Besteld en opgehaald de
volgende morgen. Ik moest er voor rijden, maar
de pris was in orde. De hulp in de winkel goed.
voor later en voor een ander aan te bevelen.

ewoudk 02-08-2011

Ik zal wel niet goed gekeken hebben maar ik had per ongeluk niet op ideale betalen geklikt klaarblijkenlijk dus moest ik vooruit betalen per overschrijving, geen probleem verder maar dan duurt het natuurlijk een dag langer voor je bestelling word geleverd, misschien kan dus het kiezen van de betaalwijze wat helderder voor de rest top en snel geleverd!

Kees_1967_ax 02-08-2011

Cullmann Granada Compact 150 en SD kaart gekocht. Via deze site dmv het zoeken op camerasoort en type op deze hoes/tas gekomen. Op andere sites was de verwijzing niet zo goed als hier.

Henk232115 02-08-2011

Snelle levering, en goede informatie omtrend de levering

Nelis71 02-08-2011

Al eerder positieve ervaringen gehad met Cameranu.nl en op basis daarvan ook voor deze Canon weer voor hen gekozen. Ook deze keer weer zeer positief!

Kim9630 02-08-2011

Na mijn bestelling, had ik inderdaad de volgende dag
Mijn bestelling al binnen, netjes verpakt, de omschrijving
Van de camera is niets aan gelogen, wat een leukstarters setje
Prijs kwaliteit verhouding is dan ook perfect, zal er mooie kiekjes
Mee maken tijdens mijn vakantie

H Zelle 02-08-2011

Aankoop en bestelling zijn vlekkeloos verlopen, inclusief vergelijken andere lens ter plaatse. De website (nu al goed) zou nog wat verbeterd kunnen worden met betere (consistentere) specificaties van producten, en een goede vergelijkings mogelijkheid daarbij. Soms is het bijvoorbeeld moeilijk om het gewicht van een lens direct terug te vinden.