Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

petra vermeer 05-08-2011

prima service, s'middags besteld volgende dag in huis!

flipmoo 05-08-2011

Om 20:30 besteld en de volgende dag om 10:00 ontvangen! Dat noem ik nog een rap!!

canonf 05-08-2011

Prima overzichtelijke site en snelle correcte afhandeling van bestelling

Roy06 05-08-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk. Het product wat je zoekt is makkelijk te vinden. Het aanbod op de site is meer dan voldoende. De volgende dag is de bestelling al in huis en wordt netjes verzorgd.

germerx1956 05-08-2011

overzichtelijke site, prijstechnisch gunstig en een snelle levering

Xudonax 05-08-2011

Op zoek naar een zonnekap voor mijn Nikon 50mm lens. Bij CameraNU.nl de officieële Nikon kap gevonden. Net voor het kopen gezien dat ze zelf aangeven dat er ook een goedkopere variant is van JJC. Dát is nu service!

Kees Edelman 04-08-2011

Ben heel tevreden met de service van Cameranu.nl.
Alles was goed verpakt en supersnel bezorgd.
Heb ook nog gebeld met Cameranu.nl en de dame was direct behulpzaam en zeer vriendelijk en stuurde gelijk een email met de gevraagde gegevens.
Dus raad iedereen aan Cameranu te beschouwen als een
vertrouwde webwinkel.

gj.f 04-08-2011

duidelijke website en bestelprocedure.
levering zeer snel, binnen 12uur!

thenitbit 04-08-2011

Prima service! Bij dit product stond op de website, naar later bleek ten onrechte, een draagtas vermeld. Toen deze draagtas niet in de verpakking bleek te zitten, is meteen toegezegd om deze alsnog te bestellen en mij kosteloos toe te sturen!

PhotoGuus 04-08-2011

Bij het nalezen van de bevestiging bleek ik een objectief met Canonvatting te hebben besteld. Onbruikbaar dus voor mijn Sony.
Dit objectief is, in overleg, per ommegaande geretourneerd.
Het werd allemaal zeer snel en geruisloos gerealiseerd.
Chappeau!

JacoH 04-08-2011

snelle en vakkundige afhandeling van de bestelling.
Duidelijke en overzichtelijke website.

Ron-ton-ton 04-08-2011

Duidelijke en vlotte website, telfonische bereikbaarheid ook zeer goed, rond de klok van 17h gelijk iemand aan de lijn. Prima, houden zo. Vanaf bestellen tot aan het leveren goede contacten.

Harry van der Zanden 04-08-2011

Goede snelle levering en dat binnen 20 uur!

E.Lichtenberg 04-08-2011

Goedkoop, snelle levering, attent.

Mees van den Ekart 04-08-2011

Voor mijn leeftijd (16) was het niet mogelijk om naar de vestiging in Urk te gaan om het product te bekijken. Maar de site gaf een goed beeld over het product waardoor het al vertrouwder overkwam. De voor "21:00 uur service" is heel aantrekkelijk voor mensen. En dat komt helemaal goed als je het de volgende dag in huis hebt. Zeer fijn voor mensen die laat thuis komen. Ik heb al meerdere producten gekocht in deze winkel, dat kan ik je zeggen in 3 woorden: Betrouwbaar, Snel en zeer-goedkoop.

Jan vd Oever 04-08-2011

Perfecte service, de volgende dag al in huis en keurig verpakt.

Kranuh 04-08-2011

Super service. Over aangekocht product zeer tevreden.
Product 20% goedkoper als in de speciaal zaak.

Gerard Z 04-08-2011

Met name betrouwbaarheid en service van CameraNU. En natuurlijk de indrukwekkende snelheid van levering.

Rhianne 04-08-2011

Prima product, snelle levering, geen problemen!

appiehermsen 04-08-2011

prima service super snel geleverd veel keus in de webshop.

Marielle_U 04-08-2011

Snelle levering, goede prijs, duidelijk site. Alleen maar positieve indrukken!

verboon 04-08-2011

AANRADER.

bestelde telelens de volgende dag al in huis.
de goedkoopste die ik kon vinden op internet.
duidelijke webwinkel.
groot arsortiment.
ik ga zeker deze webwinkel weer bezoeken als ik weer wat nodig heb, bv. een voorzetlens.

Internetshopper deluxe 04-08-2011

Na eerder telefonisch onderhoud waarin ik ben voorzien van advies in de keuze voor de camera de order keurig een dag na bestelling binnen. Absoluut geen spijt van de aankoop, zeker geen spijt van keuze van de leverancier.

Vincent van den Hoven 04-08-2011

Bereikbaarheid is de man van TNT of wat dan ook.
Bestelling is er supersnel.
Aftersales was na een dubbele bestelling van een olympus voor mijn dochter zeer goed verholpen. Mijn dochter molde de camera vervolgens in rwee weken vandaar de Canon.
Wbsite is een toppertje!

Jan fictief 04-08-2011

Besteld volgende dag geleverd, goed verpakt compleet. Website vriendelijk en gemakkelijk in gebruik

Gait71 04-08-2011

Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk en daarmee onderscheid CameraNu zich positief.
Product de volgende dag keurig geleverd.

M. van den Meerendonk 04-08-2011

Ik heb eerder al positief gereageerd via e-mail naar uw firma CAMERANU.
Ik ben uitermate tevreden over de site, alles voortreffelijk te vinden.
Supersnelle reactie op mijn bestelling zowel via e-mail als de levering via de bezorglijn, de volgende dag. Al is het apparaat pas een weekje in mijn bezit, ben erg tevreden met de kwaliteit en het design
Ook wat betreft de prijs kwam het aparaat veruit als beste te voorschijn.
Zal zeker een volgende keer als eerste aan CameraNu denken bij aanschaf van nieuwe artikelen en heb uw adres al aan vrienden en bekenden doorgegeven.

Huub Hamers 04-08-2011

Alles is naar volle tevredenheid gegaan . Niet belangrijk was het feit dat de bestelling niet de volgende dag maar de dag erop werd bezorgd ; maar nogmaals , dit was geen enkel probleem.

G. Udding 04-08-2011

Op 28/7 heb ik een Rode NTG-3 microfoon besteld.
Dankzij de duidelijke website verliep de bestelling probleemloos en nog dezelfde dag werd het produkt verstuurd. Reeds de volgende dag werd het door de postbode aangeboden. De microfoon was keurig verpakt.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze webshop en kan hem bij iedereen aanbevelen.

12mar211 04-08-2011

Erg makkelijke website, makkelijk bestellen, goede info. Prima verwerking van de bestelling, vlotte aflevering, uitstekend verpakt.Prima klantenservice, vlot antwoord op gestelde vragen.
Kortom, wij zijn zeer tevreden over CameraNU.nl en zullen die zekers aanraden.

asdfagfdaadfklwdfjajfkd 04-08-2011

De website is helder en het was eenvoudig mijn camera en de juiste toebehoren te selecteren. Toen ik belde ivm met de levertermijn werd ik adequaat en professioneel te woord gestaan (en vriendelijk, ook niet onbelangrijk).

Jewutje 04-08-2011

Prima webshop. Had ooit al eens eerder iets bij CameraNu.nl besteld. Destijds ook naar alle tevredenheid.
Nu idem dito. Wat wel een puntje van kritiek is, is dat de tekst hoe te bestellen en de verzendmethode niet helemaal op elkaar afgestemd is. De terminologie is iets anders gesteld. Door mij werd daaromtrent contact opgenomen met bedoelde onderneming. Toch heel snel een medewerker aan de lijn gekregen die mij hartelijk en duidelijk te woord stond en mij precies vertelde hoe te handelen. Al met al een prima adres.

Paulb123456 04-08-2011

Na het bestellen van het objectief voor een zeer goede prijs uitstekend op de hoogte gehouden over de verdere bezorging/afwikkeling. Ook kwamen ze de gemaakte belofte met betrekking tot de levertijd meer dan prima na.

Alles zat keurig ingepakt en was prima in orde.

Zeker een aanrader en ik zal hier ben ik bang nog veel gaan bestellen.

tucson71 04-08-2011

snelle after sales via email

Nls 04-08-2011

Het is waar wat de mensen in Urk beloven: bestellen via de webshop en de volgende dag in huis. De info op de website is correct, maar net als bij de meeste andere webshops toch wat mager. Zo suggereert de website dat er een extern USB-ladertje wordt meegeleverd, maar dat is niet het geval. Je moet het apparaatje opladen door het een paar uur aan een computer te laten bungelen. Gaat ook hoor, maar het was netter geweest als dit op de website vermeld werd.

Robertl151 04-08-2011

20:00 uur besteld en betaald met ideal, de volgende dag voor 15:00 uur al thuisbezorgd.
Top!

Roel vesters 04-08-2011

Goed, had een vraag over een product en is binnen het. halfuur beantwoord. Dat is nog eens service.

HL v Tartwijk 04-08-2011

Website in zeer overzichtelijk,winkelen gaat ook lekker vlot.
Geleverd wordt er als aangeduid op jullie site.
Jullie hebben het goed voor mekaar en ga zo door.

Anne-Marie 50 04-08-2011

Alles is prima verlopen.Alleen ontbrak de code voor de dierentuin actie.
Maar na een belletje was het opgelost.
Ga zo door een bedrijf om vertrouwen in te hebben en aan een derde aanteraden.

Piet Pollens 04-08-2011

Helemaal top. We hebben al meerdere camera's hier aangeschaft en als alle webshops zo waren dan kon de standaard middenstand wel inpakken. Overigens mogen heel veel andere websites en grote bedrijven hier een voorbeeld aan nemen.

A Meeuwse 04-08-2011

Wij wisten precies wat we wilden kopen en vonden op jullie site al de informatie die we zochten.
Ook vonden we de aflevering een uitstekenden service.

zxice 04-08-2011

Erg tevreden met de zeer snelle levering via post.nl
Verder heeft CameraNU.nl een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Het door mij aangeschaft originele product is elders nergens te verkrijgen dus helemaal TOP dat ze het hier hebben.

Anton van Beek 04-08-2011

Ik ben erg positief verrast over de informatie en de snelheid waarmee alles keurig is afgehandeld.

Ik zal zeker weer in uw webshop terugkomen (helemaal als ik de waardebon win, haha)

Duckies 04-08-2011

Goede prijs, levering binnen 1 dag

Gertv.dijk 04-08-2011

Supersnelle service, vandaag besteld morgen in huis werkt hier echt! De bestelde windmachine was helaas niet op voorraad maar wist ik al met bestellen. vragen over aflevering en nalevering worden direct beantwoord. Wat echt een goede service is...je word voor de aflevering gebeld om welke tijd je de koerier kan verwachten en of het uitkomt.....PRIMA DUS !!

fvopstal 04-08-2011

Site is duidelijk en overzichtelijk. Tevens was de levering keurig de volgende dag in huis, zoals dat op de site wordt aangegeven. Prijs was ook laagste van alle winkels.

Roy Koenders 04-08-2011

Hele goede, fijne en simpel te bedienen camera.
De camera produceert foto's van een hele scherpe qualiteit, zowel met als zonder zoom.
Prima up to date website, en daarbij ook nog eens een prima telefonische ondersteuning.
De verzending ging soepel en ik mocht de bestelling de volgende dag al ontvangen.

Kortom deze camera bied echt waar voor zijn geld.
Een aankoop via CameraNU.nl is zeker aan te raden!

Diana49 04-08-2011

Een duidelijke en overzichtelijke webside.alles wat je wil weten over het produkt ,tot aan wat er meegeleverd wordt in de doos staat vermeldt en wordt zoals beloofd supersnel keurig geleverd.met als extra service een link per email waarin je het pakket kan volgen zodat je exact kunt zien wanneer het geleverd wordt.Ik ben dan ook een supertevreden klant zowel over de bestelling tot aan de levering en de printer zelf.En wat zeker ook vermeldt dient te worden het grote prijsverschil met andere leveranciers.

pascalvanbussel 04-08-2011

Op basis van revieuws op kieskeurig hier mijn bestelling gedaan. Niets gelogen, snelle levering, scherpe prijs, product precies als bescheven op site. Aanrader voor iedereen.

H. R. 04-08-2011

De order(afhandeling) is goed te noemen. Een dag later hadden we de bestelling in huis. Wat betreft alle andere te beoordelen opties -> nog geen ervaring mee gehad.

Enige minpuntje aan de camera wat we tot nu toe ontdekt hebben is als je filmt én inzoomt en vice-versa, heeft de camera even 1 - 1,5 seconde de tijd nodig om weer alles scherp te stellen. Maarja, dit is naar mijn idee ook een fototoestel waar je ook mee kunt filmen, en de beeldkwaliteit is erg goed.

Foto's zien er ook goed uit.