Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hans kuyper 07-08-2011

het artikel vond ik geweldig kon geen enkele minpunt vinden eigenlijk ik zou zeggen ga zo door

Koen 1974 07-08-2011

Perfecte internetaankoop. Zal zeker bij deze winkel terugkeren als ik iets nodig heb.

robert7889 07-08-2011

Niet de allergoegkoopste maar zoals beloofd voor 21uur besteld en de volgende dag keurig afgeleverd.
heb hetzelfde produkt 1 maand eerder ook via simply electronics(15 euro goedkoper) besteld maar die hebben nooit geleverd en ook geld nog niet terug gestort. hulde dus voor Camera nu

ReGa 07-08-2011

Snelheid en communicatie via de mail hoe en waar mijn bestelling is vind ik klasse.

MarijeO 07-08-2011

Website is snel en overzichtelijk.
De zoekfunctie is heel uitgebreid en flexibel.
Assortiment is groot.
Via gratis verzending alsnog binnen 2 dagen in huis.
Geen enkele problemen ondervonden.

J Versluis 07-08-2011

Snelle service. Goed Product netjes verpakt. Overzichtelijke site

Bart Campe 07-08-2011

Door aanraden van collega op het werk voor het eerst op deze webwinkel gekocht. Canon PowerShot SX230 HS Zwart met Canon Compact CompletePack gekocht. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Betaald met paypall en de dag er achter al geleverd met koerierdienst. Voordeel was dat de koerier mij voor de levering verwittigde op mijn gsm. Verpakking was perfect. Tot nu toe voor mij de beste webwinkel.
Aanrader.

kristaatje 07-08-2011

Cameranu.nl heeft een zeer overzichtelijke website. Na de prijzen te hebben vergeleken kwam deze aanbieder als voordeligste naar voren en de levering is supersnel. Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl

Aasje 07-08-2011

-website duidelijk en overzichtelijk, juiste informatie
- bestelstatus wordt tijdig actueel verstuurd
- levering conform verwachting

erzijnmeerhondjesdievickyheten 07-08-2011

We hebben aangegeven dat het om een cadeau ging. Het pakketje was ingepakt in papier en 3 dozen. Ook was er gefeliciteerd op geschreven. Erg leuke persoonlijke benadering voor een webshop!

rtpremacy 07-08-2011

Bestelling levering, duurde langer omdat het in de sorteerbak bij TNT is blijven liggen 1 dag vertraging, camareanunl, heeft hem direct aangeboden

7687 07-08-2011

Prima prijzen, snelle levering en de mogelijkheid om het product uit te proberen. Er wordt zelfs op gewezen het product nog niet te registreren bij de fabrikant tijdens de "proeftijd". Goede communicatie.

paul93 07-08-2011

een mooie toegankelijk ewebsite met veel producten snelle en nette bestelling/bezorging

Tom-- 06-08-2011

Ontzettend vriendelijk, professioneel en lang geholpen bij onze aankoop.

Ferry43 06-08-2011

Snelle levering. Doet wat het beloofd.
Na retourzending, telefonisch contact en vlotte terugbetaling.

andre5357 06-08-2011

Jullie maken de beoordeling bij Kieskeurig als uitstekende webwinkel helemaal waar.
Uitstekende, accurate en snelle levering.

C. van den Brand 06-08-2011

Website: Geeft duidelijk Informatie, met links product-merk-specificaties-prijs

Bestelling en levering: Vlotte levering en portovrije nalevering bij niet aanwezig.

After sales: Bij foute maatvoering Pro Speed Belt V2.0 vlotte omruiling

F.Berkhout 06-08-2011

Van het begin tot het einde tip top in orde. 's Middags besteld en de volgende ochtend om tien uur stond de aankoop voor mijn deur. Alles aanwezig/ werkte zoals beschreven en verwacht. Ben zeer tevreden over de aanschaf en de afhandeling. Kan eigelijk niet beter.

Suus70S 06-08-2011

Prima zaak, prettige website en ze reageren vrij snel via de mail. Kortom: een aanrader!

Bosbesje 06-08-2011

Ik ben zeer tevreden over wijze van bestellen en afhandeling.
De website is ook heel overzichtelijk.

HD69 06-08-2011

Simpel en eenvoudig te bedienen camera, precies wat ik zocht. Op zaterdag bij cameranu.nl opgehaald. 't Was erg druk maar door de 'snel'kassa te gebruiken ben je toch snel aan de beurt, super!

mmkk 06-08-2011

bestelling keurig, en zeer snel geleverd.
alles wordt netjes via de mail bevestigd.

M.Klein 06-08-2011

snelle levering, makkelijk betalen via Ideal.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

oN13L5o 06-08-2011

Site is duidelijk, geen verplichtingen tot registreren, bestelling ruim binnen 24 uur geleverd.

peter20000700 06-08-2011

overzichtelijk,duidelijk prima site korte levertijd

verdronkenland 06-08-2011

Ik zou niet weten wat er nog : beter, sneller en correcter kan zijn.
Als buitenlandse koper had ik mijn bestelling binnen de 4(vier) dagen aan huis geleverd.
Proficiaat

Ed v L 06-08-2011

Een internet zoektocht leverde slechts 1 bedrijf op in NL waar ik de originele Nikon grip kon bestellen voor zo'n (relatief) lage prijs. Dit artikel was te vinden op de overzichtelijk website van CameraNu.nl en na een snelle registratie eenvoudig te bestellen. Ik had gekozen voor aangetekende verzending en daardoor werd de batterij grip de volgende dag (op zaterdag!) al geleverd. De grip was onbeschadigd en werkt perfect. Ik ben er super blij mee.

alie kyra 06-08-2011

Goede website , erg overzichtelijk. Heb al langer ervaring met Cameranu en kan het zeer aanbevelen. Als je een probleem hebt met apparatuur kun je altijd bellen en krijg je een duidelijk en professioneel antwoord.

Pentaxiado 06-08-2011

De zending werd al de volgende dag afgeleverd.
Door een misverstand was een onderdeel verkeerd geleverd, maar dat werd snel gecorrigeerd.
De relatief lage prijs is een aanbeveling

aartje46 05-08-2011

alles is duidelijk en helder omschreven.
Goede communicatie over plaatsingorder en snelle levering.

selsabila 05-08-2011

was iets fout gegaan met betalen bij mij, klantenservice reageerde meteen op mijn vragen via mail en telefoon dat noem ik service

Regaals 05-08-2011

Na ongeveer 12 dagen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht omdat de tablet een hele slechte accu bleek te hebben. Omdat ik dat ook al in een review had gelezen is dat blijkbaar een ontwerpfout. Uiteraard had ik de tablet al gebruikt, anders had ik dat niet kunnen constateren. Ik verwachtte dan ook nog nader telefonisch overleg, maar zonder dat werd het bedrag binnen korte tijd gewoon teruggestort. Ik had al veel vertrouwen in CameraNU en dat is alleen maar gegroeid. Je kan daar met een gerust hart een bestelling plaatsen.

Tdeleeuw 05-08-2011

Direct telefonisch bereikbaar voor vragen. Men gaf direct antwoord zonder te worden doorverbonden. Product in de namiddag besteld en de volgende morgen geleverd. Het bedrijf heeft bij mij een professionele indruk achtergelaten.

j.vernhiout 05-08-2011

Als eerste kennismaking met cameraNU.nl een uitstekende indruk.
In voorkomende gevallen zal ik zeer zeker van uw diensten gebruik maken.
De ideal betaling ging niet goed maar dat kan ook aan mij liggen.
Levering via TNT perfect geregeld.

Woudema 05-08-2011

Kon het product makkelijk vinden. Kreeg een mail wanneer ik het product kon verwachten en het product werd stipt op tijd geleverd.

JRietveld 05-08-2011

Ben via kieskurig bij deze shop terecht gekomen. Had dus niet veel meer nodig dan hetgeen ik zocht. Bestelling ging prima en ook de levering was zoals aangegeven voor 21.00 uur besteld (in mijn geval 20.45) de volgende dag in huis! Perfect want we zouden twee dagen later op vakantie gaan.

Etienne Hartman 05-08-2011

Zoals het moet met een dergelijk eenvoudig product. Bestellen en leveren. Goed.

OnnoZwikker 05-08-2011

Heb het objectief in de winkel opgehaald. Welke balie was wat onduidelijk. Voor alleen afhalen duurde het wel wat lang.

Service, website en winkel verder heel erg goed. Ik ga honderd keer liever naar CameraNu op Urk dan naar een winkel in Lelystad of Almere.

Jacco Korstanje 05-08-2011

Duidelijke aanbieding. Ene dag besteld en dan ook daadwerkelijk de volgende dag in huis.

12123434 05-08-2011

website is goed, bereikbaarheid is goed, bestelling en levering is goed, after sales is goed.

P.Broekman 05-08-2011

Via de webshop gekocht en 1 dag later in huis.
Perfect geregeld.

RMO 05-08-2011

Prima zaak, snelle levering, goed systeem.
Groot nadeel was echter dat de bezorgdienst ondanks vermelding toch het pakket op een ander adres heeft bezorgd omdat ik op dat moment niet thuis was.
Dit is echter niet de fout van CameraNu.nl zelf maar die van TNT die hier vaker een handje van heeft...
Je zou je kunnen afvragen of men met een andere bezorgdienst beter af is..
Camera.Nu is voor mij wel een blijvertje!!

jan Lourier 05-08-2011

uitstekende lens zeker voor portretten
even wennen dat je niet kan zoomen
snelle levering en goed verpakt

pieter_1974 05-08-2011

snelle en correcte levering, scherpe prijs. helemaal goed!

AnnemarieV 05-08-2011

Altijd snelle en goede service hier. Spullen worden ook goed verpakt. En nog goedkoop ook!

DunkyXL 05-08-2011

Ook bij eerdere bestellingen waren de omstandigheden hetzelfde: ruime keuze, scherpe prijzen, zeer snelle levering en voldoende (gepaste) aandacht tijdens én achteraf.

Gerrie01 05-08-2011

Zeer snelle levering, prima verpakt, bestelling goed te volgen. Kortom: zo hoort he`t.

GerdB 05-08-2011

de naam CameraNU dekt niet de lading... Ze hebben veel meer, en meestal de goedkoopste .. goede communicatie in het bestel- en leveringsproces .. wat ze beloven klopt ook ..

Ad van Gestel 05-08-2011

Website is goed te volgen en de bereikbaarheid
is zeer goed.
20.30 uur besteld en de dag erna al om 10 uur
geleverd.(wat wil je nog meer?

Listni 05-08-2011

Website zou prettiger ingericht kunnen worden door meer verschillende zoek-/selecteer methodes te ondersteunen om bijv. producten te kunnen vergelijken.
Verder een super service, had eerder al 2 jaar geleden een camera bij jullie gekocht, was de bon kwijt en zelfs tijdens het telefoontje met de vraag of die nog te achterhalen was, zat hij al in mijn mailbox!