Deze score is berekend op basis van 2526 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

I. Willemars 25-03-2020

De verkoper was snel en behulpzaam. Ik heb hier een canon 50mm f/1.8 SMT lens gekocht en die doet het prima. Ik liep de winkel binnen, vroeg om de lens, en die werd direct opgezocht in de opslag. Ik stond binnen 5 minuten weer op de stoep. Niets op aan te merken dus.

Bram van Maas 25-03-2020

Groot assortiment en deskundig personeel
Serviceverlening is ook dik in orde.

ErikSchra 25-03-2020

Topservice en pakket was goed verpakt. Snelle service en pakket het was goed te volgen. Zeer tevreden met mijn product. Website is duidelijk.

Marc 25-03-2020

De levering is perfect verlopen zoals beschreven op de site, materiaal zat mooi verpakt in een stevige doos met binnenin de nodige blisters zodat alles mooi vastzat in de doos. Ook de SD kaart die was meegeleverd was van een deftig merk (Sony) en niet een goedkoop prulletje. Geen enkele reden om niet het maximum te geven !!

Rutger Keijzer 24-03-2020

Netjes mijn bestelling binnen 1 werkdag ontvangen.
Snelle levering en duidelijke communicatie per mail. Zeker een aanrader

Guido 24-03-2020

Duidelijke communicatie en snelle levering. Ook de prijzen zijn beter dan Mediamarkt.

Richard 24-03-2020

Dit keer een Sirui statief besteld. Het werd heel snel geleverd ondanks de huidige omstandigheden. Alles keurig verpakt (alhoewel de doos wel heel erg groot was in vergelijk met de inhoud). Het statief is ook super. Dit is niet de eerste keer dat ik bij hun bestel en ben ook in hun winkel geweest en de service is altijd super evenals de prijzen voor hun producten. Kortom een hele goede koop ervaring en ga zeker vaker gebruik maken van hun.

Aart 24-03-2020

Prima site, groot aanbod, goede prijzen en.... snelle en correct levering. Is er meer dan?

Myrthe 24-03-2020

Blij met de bestelde spullen. Ik kreeg prima advies via de chat. Ook in de winkel goed geholpen.

Pierre 24-03-2020

Goede en duidelijke shop , veel keuze heldere omschrijving, snelle verzending prima betalings mogelijkheden top!!!

Helma 24-03-2020

Zoekend op internet om een ereader te vinden kwam ik bij de site van cameraNu terecht.
Ik vind hem duidelijk en informatief. Heb mijn Koba ereader daarom bij hun besteld. Keurige aflevering met mail vooraf wanneer ik de ereader kon ontvangen.
Wanneer ik iets op hun gebied nodig zou hebben zou ik zeker CameraNu ‘s site als eerste bezoeken. Het komt professioneel en betrouwbaar op mij over.

Marnix Eke 24-03-2020

Heb goede ervaring met de klantendienst, vlugge respons en goed advies.
Zending lag na twee dagen al in de brievenbus.
Uitgebreid gamma en goede prijzen.

janvanderspree 23-03-2020

IK werk al langer met Tecco A3+ papier voor mij een uitstekend produkt.
Dit A3+ formaat met 50 vel luster bestelde ik voorheen bij camera tools.
Dit bedrijf is overgenomen door Camera nu. Dit product is maar enkele bedrijven op voorraad.
Dus ben ik blij dat het Camera nu het op voorraad houd.
Prima site en fijn, dat ik het kan laten bezorgen op een afhaal adres in de buurt.
Dit vind ik ook een pluspunt.
Snelle levering, al is dit voor mij geen noodzaak ik kan makkelijk een dag langer wachten.

Aletta 23-03-2020

Er was een lensring afgebroken van mijn camera. Na wat telefonisch overleg kon ik foto’s sturen en kreeg ik gelijk een reactie terug per mail. Ondanks de Corona crisis was de klantenservice zeer goed en snel. Het onderdeel werd gezocht en er werd gekeken wat de goedkoopste oplossing was. Het onderdeel werd gelijk geleverd, geen enkele vertraging ondanks de crisis. Vriendelijke mensen. Makkelijke betalingsmogelijkheid via een linkje.
Zeer tevreden.

Peter 23-03-2020

Ondanks de corona crisis een perfecte snelle service.
Zoals gewoonlijk alles prima in orde.

Robin 23-03-2020

Snelle levering en scherpe prijzen. Service is ook goed voor als je vragen o.i.d. hebt.

Kees R 23-03-2020

Ik ken camera.nu inmiddels al jaren en heb er meermalen wat gekocht. Sortiment groot, als je naar Urk komt zijn ze er erg behulpzaam en deskundig. En dat alles voor een prima prijs.

Marcel 23-03-2020

Prima webshop betaling eenvoudig geregeld via afterpay
Snelle verzending goed materiaal en alles duidelijk op de website

Noortje 22-03-2020

Ik heb voor de site gekozen vanwege het assortiment. De service is goed; het contact was vriendelijk en service gericht. Ondanks de bijzondere omstandigheden is het pakket keurig bezorgd aan het huisadres i.p.v. pakje gemak

Warm aanbevolen! 22-03-2020

Voordat, ik overging tot aankoop van mijn nieuwe camera, een Sony A6000, heb ik diverse malen telefonisch contact gehad met het callcenter van CameraNU.nl Elke keer werd ik op zeer vriendelijke en geduldige wijze te woord gestaan en kreeg ik duidelijke antwoorden op al mijn vragen omtrent de Sony A6000 en diens accessoires. Bovenstaande positieve ervaringen geeft mij persoonlijk een gerust en vertrouwd gevoel om bij CameraNU.nl mijn uiteindelijke bestelling te plaatsen. De uiteindelijke levering van de camera is ook voorspoedig verlopen. Kortom, CameraNU.nl maakt haar beloften waar en blinkt uit in vriendelijkheid en service. Ga zo door!

LeJa 22-03-2020

Bij de aankoop van de canon legria HF G50, is goede telefonische info gegeven. Ook bij de accessoires zoals videolamp merk je dat er veel product kennis is. Wij zijn zeer tevreden.

Henk Vellinger 22-03-2020

Fijn personeel dat je goed meehelpt denken in je beslissing. Had bedacht om een Nikon Z6 te kopen plus een externe Røde microfoon. Medewerkster gaf aan dat het een mooie set was dat ik had uitgezocht. Ook met de keuze voor een geheugenkaart gaf ze een goede voorlichting. Ook viel er gelukkig te praten over de inruilprijs van mijn Panasonic GX8.

Appie 22-03-2020

Product werd (online) met concurrerende prijs aangeboden, maar dan met een langere garantieperiode. Ook werden relevante bijpassende producten aangeboden. Meestal ga ik daar niet op in, maar deze producten waren zo leuk, dat ik dat wel heb gedaan.

Kniesoor 22-03-2020

Mooie winkel, maar het personeel lijkt er ongeïnteresseerd. Ik werd eerst een kwartier genegeerd. Toen ik werd aangesproken wisten ze niet over welke camera ik het had, maar eenmaal gevonden op de site was het "wel echt een toptoestel". Niet erg geloofwaardig.

Wilma 21-03-2020

Fijne winkel met fijne behulpzame mensen in Eindhoven. Verder fijne website waar ik o.a een tweedehands objectief heb gekocht. Super tevreden zowel over de demo Nikon D500 en de 2dehandse nikor 200-500mm. Beide als nieuw. Scheelde mij toch een aardig centje.

Arjan 21-03-2020

Uitstekende prijs en snelle levering. Alles keurig en netjes per mail bevestigd. Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn en zo hoort het!

Goed geholpen 21-03-2020

Eindelijk het artikel gevonden waar ik naar zocht. Duidelijke omschrijving op de website, gemakkelijke bestelprocedure en snel geleverd.

hans beckman, 21-03-2020

snelle en vlotte levering. en goede uitleg. en duidelijke beschrijving. de volgende dag in huis.

DT 21-03-2020

Nu al een paar keer online diverse artikelen besteld. Zeer betrouwbare, secure en prettige webshop! 'S avonds besteld, de volgende ochtend (ook op zaterdag) in huis. Goede producten, scherpe prijzen, interessante aanbiedingen. De afhandeling en het overzicht van de bestelling is ook prima.

Steef 20-03-2020

Via tv programma bij jullie terecht gekomen. Kende jullie al door eerdere bestelling.
Alles ging vlot en duidelijk. Woensdag besteld, donderdag in huis. Levering duidelijk te volgen via mail. Levering ging volgens van te voren aangegeven tijd.
Al met al zeer tevreden.

geco 20-03-2020

Bestel regelmatig bij de shop, nog nooit problemen gehad met levering en producten.
Beveel deze dan ook van harte aan!

Jos 20-03-2020

Deze site was overzichtelijk en ik kon hier goed vinden wat ik zocht. Belangrijk is dat je diverse artikelen kunt vergelijken in een overzicht. Je krijgt meteen te weten wanneer iets geleverd wordt.
Ze hebben dit ook waar kunnen maken. Het geleverde artikel was heel degelijk ingepakt.

Jan Versteeg 20-03-2020

Ik ken de winkel al van de website. Omdat ik in de buurt van Urk moest zijn heb ik de kans gepakt om bij de winkel in langs te gaan. Op de website had ik de artikelen die ik wilde kopen al uitgezocht en zag dat deze op voorraad waren.
Ondanks de drukte namen de werknemers alle tijd voor hun klanten, en werd ik vriendelijk en meedenkend te woord gestaan.

Michel 20-03-2020

Service en bereikbaarheid.
Camera's kan via internet je op specificatie kopen, maar je moet ze van te voren even vasthouden, even met iemand met ervaring praten over de voors en tegens, over het vergelijk met een ander type.
Dat kan, ik deed het in Apeldoorn, maar ook de andere winkels van Cameranu staan voor je klaar.

Marloes 20-03-2020

Duidelijke shop. Goede prijs en keurig snelle verzending. Ik ben erg tevreden.

Jeroen Wildvank 20-03-2020

Top (web)winkel met dito personeel wat liefde voor het vak heeft. Denken mee naar oplossingen voor mij als klant. Hierdoor wordt je soms wel eens verrast met een andere oplossing dan je zelf had bedacht. Maar dit pakt altijd beter voor jezelf uit.

Een webwinkel met echte service en glimlach waar zie je dat nog!

jan Gerits 20-03-2020

Zeer snelle en correcte levering. Zeer aan te bevelen . Van tevoren een vraag gesteld en heel vriendelijk geholpen.

V-Jake 20-03-2020

Snelle service. Mijn product had een defect... kostenloos retour en snelle reacties per mail. Mailtje ontvangen dat ze mijn product hadden ontvangen en gelijk gemeld dat ze een nieuw product gingen versturen. Top service!

Kareltje B 20-03-2020

Prima webshop, altijd de nieuwste artikelen en snelle bezorging. Duiselijke afhandelingvan de bestelling.

L.Suarez 19-03-2020

Ik heb nu al meerdere keren bij cameraNu besteld en elke keer weten ze het weer voor elkaar te krijgen. Een goede omschrijving van het product op de site, een aantrekkelijke prijs en goede en snelle bezorging!
Echt een aanrader voor iedereen die in de toekomst iets voor hun camera wilt bestellen.

Tevreden klant 19-03-2020

Fijne winkel,deskundig en vriendelijk personeel.
Ik heb hele goede voorlichting gehad, de verkoper heeft ook tijd voor de klant. Top!

Eef. Uit meppel 19-03-2020

Geweldige services , kundig personeel , klantvriendelijk. Een verrekijker gebracht die gevallen was , kreeg later een nieuwe thuis gestuurd zonder kosten.

Aad Verhulst 19-03-2020

Website,snelle levering,verpakking, niets op aan te merken ben zeer tevreden

Videograaf Houten 19-03-2020

Snelle levering en super duidelijk website. Prijzen zijn niet te hoog en goede service!

Sanny Views 19-03-2020

Ik vond bij Cameranu een fijne, snelle service en een mooi assortiment. Met mijn fotoachtergrond ben ik dan ook heel blij.

Wilfried 19-03-2020

Ooit, heel lang geleden, voordat er een webshop was, ben ik op de fysieke locatie geweest in Urk. Toen al een goed gevoel bij hun professionaliteit!
De website is zéér uitgebreid en toch overzichtelijk; goede concurrerende prijs met goede backoffice! Alles straalt vertrouwen uit! Aanrader!!!

Bram van Maas 19-03-2020

Omdat we er toevallig moesten zijn voor iemand anders heb ik gevraagd of men daar losse onderdelen verkochten voor mijn Sirui statief.
Er werd gelijk gezocht en niet gevonden maar wel een formulier met daarop de schade beschreven gemaakten de losse onderdelen worden mij kosteloos opgestuurd.
Prima service van Cameranu.nl zoals altijd overigens.
Hardstikke bedankt.

Rene Janssen 19-03-2020

Goede service. Bestelling is naar verwachting en snel gerealiseerd. Besteld product voldeed aan de verwachtingen. Dank

Marian Gelens 18-03-2020

Snel besteld en verrassende snelheid met het de volgende dag van het ophalen, ze gaven aan dat het de volgende dag na 15.00 opgehaald kon worden maar 1 telefoontje en ik kon het om 11. 00 al ophalen. Prettige ervaring met mijn bezoek aan de winkel....

Conny 18-03-2020

Ik ben zeer tevreden over CameraNU.nl omdat het de goedkoopste is die ik kon vinden.
23:45 besteld en de andere dag al in huis, keurig verpakt en precies alles erbij wat besteld was. Top!
Daar voor had ik nog wat vragen over een fotocamera. dit heb ik via WhatsApp gedaan en binnen het kwartier keurig antwoord en daarna gelijk reactie bij de volgende vraag. Wat een service!