Deze score is berekend op basis van 2267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frits 10-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goed betaalbaar

Via familie achter deze site gekomen. Vind het geweldig. Alles staat duidelijk vermeld. Info, prijs, voorraad ja of nee, levercondities. Allemaal erg duidelijk. Top

Lauren 09-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Al meerdere keren besteld bij CameraNu.nl en kan niets anders zeggen dan professionele service. Als je iets besteld komt het op tijd en zit het artikel stevig ingepakt.
Misschien ooit in de toekomst nog achteraf betalen(op factuur) toevoegen, dat zou het voor mij als cijfer een 10 geven!

Claudia 09-10-2018 Via de website gekocht

Mooie webshop makkelijk te doorlopen. Het product was snel geleverd en de volgende dag bezorgd. En goed verpakt.

knyntsje 09-10-2018 Via de website gekocht

prima

Een duidelijke website, goede producten voor een scherpe prijs en zeer snelle levering en de keus is om het bij een afhaalpunt af te leveren

Leopold 09-10-2018 Via de website gekocht

Uitzonderlijk en niet te evenaren service

Dinsdag namiddag een Canon printer besteld en woensdag morgen al thuis dit is een levering zo snel en vlot zeker niet te evenaren! Zelfs om te betalen heel vlot en gemakkelijk ook vanuit België.

EPK - Heelsum 09-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Goede artikelen die snel geleverd worden.
Je wordt ook goed geholpen als je vragen hebt.
De beschrijving van de artikelen is heel duidelijk

Patryck 09-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke beschrijving en goede communicatie. Ook met eventueel retour sturen is er duidelijke communicatie over het terugstorten van het bedrag!

Stephanie 09-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, prijs en snelle levering

Ik had per ongeluk een verkeerde woonplaats doorgegeven tijdens het bestellen en na mijn bestelling snel een mail gestuurd om de fout door te geven. Dankzij de klantenservice werd het pakket alsnog gewoon de volgende dag geleverd! Daarnaast was het bestelde artikel heel goed geprijsd in vergelijking met andere aanbieders.

Jo Daniels 08-10-2018 In de winkel gekocht
URK

98 procent compleetheid, 100 procent service!

Sinds twee jaar koop ik nagenoeg al mijn fotoapparatuur en accesoires bij CameraNu.nl.
Omdat ik niet altijd over alle specificaties beschik vraag ik regelmatig een sluitend advies aan het CamerNu team alvorens ik een order plaats.
De specificaties en verwachtingen komen soms niet overeen met hetgeen wat ik vooraf verwacht.
Dit levert dan enige teleurstelling op na ontvangst van de order.
CameraNu.nl heeft echter een uitmuntend service niveau en doet er alles aan om naar volle tevredenheid de order alsnog compleet te maken of tot een goed compromis te komen.
Dit is voor mij een van de belangrijkste reden om ook bij een volgende bestelling, als eerste, wederom de CamerNu.nl winkel te raadplegen.

Oleg 08-10-2018 Via de website gekocht

Really impressed by service!

I was in rush...huge rush as I was going for vacations and I needed film for my film camera, so I will not miss any moment of this time.

There was no possibility to get a film in other place, and with cameranu I got a chance! Delivery next day, thats amazing, lowes price in NL, so I am happy! :)

Walvisch07 08-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zocht een instapmodel flitser voor op Nikon D7100. Na google-en besloten om deze te bestellen. Goede prijs bij Cameranu.nl. Probleem mbt levering (beschadigde verpakking) goed opgelost door Cameranu.nl.

Diana 08-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige Service

Zeer klant vriendelijk .
Ik heb de Nikon P 1000 omgeruild zonder problemen .
Met een goed advies heb ik nu de FZ2000 gekocht .

Zal deze winkel ZEKER aanraden .

HS 08-10-2018 Via de website gekocht

Snel en goed, zoals het moet..

Inderdaad de volgende dag, keurig verpakt, het bestelde ontvangen . Via de overzichtelijke site besteld voor een prima prijs.

Berg 08-10-2018 Via de website gekocht

Tevreden met aankoop

Duidelijke en overzichtelijke website, prijzen zijn oke. Produkt voldoet volledig aan gegeven omschrijving.
Verzending was goed verpakt en werd op tijd verzonden.

Nico 08-10-2018 Via de website gekocht

Ik had per ongeluk een verkeerde bestelling gedaan, en met één mailtje was het weer in orde gemaakt. Op de site is alles makkelijk te vinden, en geordend op artikel.

Anton van Beek 08-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede informatie

Ik bestel niet alleen online maar ga ook graag naar Urk. Het is mijn vaste adres geworden om al mijn fotospullen te kopen. Altijd goede adviezen en super betrouwbaar.

Peter Bosma 07-10-2018 Via de website gekocht

Top product met snelle levering

Het is makkelijk navigeren op de site van cameranu.nl. Er zijn ruime mogelijkheden om je zoekopdracht te specificeren. Desalniettemin blijft er een scala aan merkproducten over waaruit je kunt kiezen.

Emily 07-10-2018 Via de website gekocht

Goeie webwinkel!

Ik heb cameranu meerdere keren gebruikt en ben altijd erg tevreden over de snelle levering en goede klantenservice. Enige minpunt: Laatst heb ik voor het eerst iets moeten retourneren, omdat de tas me toch wat tegen viel, en moest ik de verzendkosten voor retour zelf betalen.

Zeebra 07-10-2018 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd en prima kwaliteit

Eigenlijk iets te laat besteld, maar toch gewoon de volgende dag afgeleverd. Ik koop bij voorkeur bij cameraNU.

Leonie 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, professionele service, goede kwaliteit

Al redelijk vaak dingen besteld via cameranu en ben tot nu toe erg tevreden! Toen ik een nieuwe lens wilde kopen heb ik eerst contact met hen opgenomen voor informatie. Zij gaven mij een goed advies en ben erg blij met mijn aangeschafte lenzen! De kwaliteit van de artikelen is goed net al het aanbod. Volgende keer koop ik weer hier!

M 06-10-2018 Via de website gekocht

Leuke prijs

Ik had deze camera al gevonden maar dan voor 238 euro maar toen vond ik dit aanbod voor 179 euro. Hij mocht dan al een keer teruggestuurd zijn maar alles doet het nog goed. De service was ook goed, ik had in een dag mijn camera :).

erwin 06-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering

ik was mijn lensdop kwijtgeraakt, balen, gelijk nieuwe besteld en die was er dus de volgende dag, voor mijn gevoel was het binnen 24 uur, duikt die lensdop in de was op, heeft gewoon in mijn zak gezeten, hoe dan ook snelle levering

Nico 06-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, en ze doen wat ze beloven te doen.

Ik was op zoek naar een Wildlife camera, en heb deze hier gevonden, was snel besteld König DR22 Wildlife camera en de volgende dag al in huis, en alles was aanwezig zoals beloofd in de mail. En hij doet waar hij voor gemaakt is.

Kenny 06-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Vriendelijk en servicegericht

De levering is altijd vlug, personeel is behulpzaam en servicegericht. Ook is er voldoende kennis van de medewerkers.

Wantes 06-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, ruime keuze en snelle levering

1,5 jaar ervaring met cameranu. Leuk personeel die een geweldige service bieden. Ruime winkel met veel keus.
Bezorgen altijd op tijd.

Rick vd Vlies/ Origithing Photography 05-10-2018 Via de website gekocht

Zorgeloze bestelling

Ik bestel vaker bij Cameranu. Dat heeft een aantal redenen. De facturen zijn voor mij als bedrijf heel overzichtelijk, snelle+gratis levering, goed functionerende website, scherpe prijzen.

Ik heb oprecht alleen goede ervaringen met deze winkel.

Herbert 05-10-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

goede site en snelle levering van de bestelde goederen en erg behulpzaam en vriendelijk personeel dat goede kennis heeft van de producten die ze verkopen

Anne 05-10-2018 Via de website gekocht

Fijne duidelijke site

Via CameraNU heb ik duidelijk mijn keuze kunnen maken welke camera ik wilde aanschaffen. Door de overzichtelijke site heb ik met gemak mijn bestelling besteld en de volgende dag lag het pakketje klaar voor gebruik. Dankjewel CameraNu!

KJ 05-10-2018 Via de website gekocht

Nieuwe camera

Afgelopen periode zowel een camera en lenzen gekocht bij Cameranu.nl. Zeer tevreden over de service. Er werken mensen met kennis van zaken. Zij geven goeie advies. Ik ben een zeer tevreden klant

I. de Jong 05-10-2018 In de winkel gekocht
Urk, kan je meteen een lekker visje kopen

Geduld, service en vriendelijkheid

Via een kennis ben ik met Camera Nu in aanraking gekomen. Was dit maar veel eerder gebeurd. Ik heb hier mijn objectieven voor mijn Canon EOS en div. accessoires aangeschaft in de winkel. Ik werd met veel enthousiasme, geduld en vriendelijkheid geholpen. Ook overige vragen op fotografiegebied die niets met de aanschaf van de producten te maken hadden werden met grote vriendelijkheid beantwoord. Daarna een compact camera via de webshop besteld. Er zat een niet goed passend tasje van Canon bij en na een telefoontje kreeg ik keurig en kosteloos een ander camera tasje toegezonden van een ander merk waar ik heel blij mee was. Onlangs in de winkel een nieuwe snuittas en lens case en dig. fotolijst aangeschaft en weer met veel geduld en klantvriendelijkheid werd ik geholpen. Zojuist nog een boek en accessoire via de webshop besteld en krijg ik voor slecht 1,99 euries extra dit al vandaag geleverd waardoor ik toch nog een verjaardagscadeau voor iemand op tijd in mijn bezit heb. Klasse zaak en waren er maar meer van dit soort zaken en personeel. Het is een genot om hier iets aan te schaffen. Ga zo door Camera Nu!!

eric 04-10-2018 Via de website gekocht

Snelle sluitertijden bij Camara.nl

Twee dagen voor een bijzondere natuur excursie naar de Markerwadden kom ik er achter dat ik mijn reserve accu voor DSRL camara mis. Geen back-up en geen foto's kunnen maken is geen optie. Besteld via camara.nu en binnen 12 uur in huis.

Laura 04-10-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid met stip bovenaan!

Dankzij de snelle levering en goede service konden we de volgende dag direct aan de slag met het maken van productfoto's! En het resultaat mag er zijn.

rinzema 04-10-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering

snelle levering, al vaak iets besteld nooit problemen gehad. goede service. als er iets is kun je contact opnemen.

Arjaan 04-10-2018 Via de website gekocht

Goede aankoop

Goed merk product voor een scherpe prijs en snel geleverd op een handig moment (zelf te plannen) afgeleverd op een ander adres. Snel en handig dus!

Herwin 04-10-2018 Via de website gekocht

Toch maar nieuwe fotografie gadget besteld!

Uiteraard staat het fotografie verlanglijstje altijd vol met nieuwe gadgets, van camera's tot lenzen, flitsers maar ook de kleinere accessoires. Na een geruime tijd gewacht en hard ervoor gewerkt te hebben, zag ik per toeval dat de betreffende producten slechts voor een aantal dagen met 10% korting op voorraad en verkrijgbaar te zijn! Niet leuk voor de portemonnee, wel leuk voor de fotograaf in mij :)

In het verleden heb ik al eerder bestellingen gedaan bij CameraNu.nl, maar dit keer wilde ik toch even snel wat vragen stellen: ook telefonisch zijn ze supersnel bereikbaar, ze hebben mijn vragen naar behoren beantwoord en je merkt dat ze met je meedenken en meevoelen als er toch iets niet op voorraad meer is (en een langere levertijd heeft dan gebruikelijk).

Kortom: snelle, goede service, binnen een paar uur een bevestiging en verzendbevestiging per mail ontvangen en de volgende dag al in huis met dank aan PostNL! Een 9, puur omdat er altijd wel ruimte is voor kleine verbeteringen en vooruitgang.

Petros 04-10-2018 Via de website gekocht

Snelle dingen!!

Ik koos cameranu om mijn LaCie 4tb externe harde schijf te bestellen omdat het de goedkoopste optie was, ik ben niet teleurgesteld. Eerst ging het betalen fout omdat ik geen scanner binnen handbereik had, 1 belletje later werd mij een link opgestuurd om toch nog te betalen via iDeal voor 12 uur en dan zou ik hem de dag erna hebben.
Dit is precies op die manier gegaan, ik had hem de dag erna rond 2 uur s'middags binnen en alles werkt perfect.

Michel 04-10-2018 Via de website gekocht

Aanbod divers, scherpe prijzen, levering doorgaans snel

De diversiteit aan producten is groot, terwijl de prijzen altijd scherp zijn als je die vergelijkt met andere aanbieders. De levering is doorgaans snel. De laatste keer werd mijn bestelling opgesplitst in 2 zendingen, zonder dat ik daarvan op de hoogte werd gesteld. Toen ik naar aanleiding daarvan (ik had niet alles ontvangen en vroeg me af waar de rest was) de volgende dag belde met de servicedesk, konden ze me daar ook geen antwoord op geven. Maar gelukkig werd de rest van de bestelling vervolgens 's avonds alsnog afgeleverd.

Hidde 04-10-2018 Via de website gekocht

Super service, snelle levering en gratis 5 jaar garantie!!

Na een vraag op de site over de pre-order van mijn GoPro Hero 7 Black had ik binnen een minuut al een antwoord van cameranu.nl. Deze camera was nu inderdaad met gratis 5 jaar garantie te verkrijgen in plaats van de standaard 2 jaar. Hiervoor hoefde ik niks extra te doen, het werd zo op de factuur bijgeschreven. Dat noem ik nog eens een super actie!
Het pakket werd keurig verpakt en snel afgeleverd met veel bescherming in de doos. Met name dat is erg belangrijk is bij het verzenden van een camera.
Al met al een super service, snelle levering en nu dus 5 jaar garantie in plaats van 2 jaar zonder addertjes onder het gras.

Wiebe Hindriks 03-10-2018 Via de website gekocht

Keurige dienstverlening

Gemak en duidelijkheid in combinatie met aantrekkelijke prijs. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Erg gemakkelijk gevonden, zonder veel gedoe.

Niels 03-10-2018 Via de website gekocht

prima voorlichting en service!

Na telefonisch contact over een paar types verrekijker toch een ander gekozen mede op aanraden van de verkoper. Nee niet aangesmeerd maar aangeraden. Prima kijker aangeschaft!

Corry 03-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering. Alles prima in orde. Ik heb deze winkel gekozen door de beoordeling van klanten en ben zeer tevreden. Bij een volgende aankoop zal ik zeker weer bij Cameranu.nl kijken.

Joris 03-10-2018 Via de website gekocht

De nieuwe Fuji X-T3 bij cameranu besteld en deze is direct na het verschijnen van de camera geleverd.

Onur 03-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service.

Ik heb een ip camera besteld via cameranu. De camera voldeed niet aan mijn eisen dus ik wou hem retouren. De retour kosten zijn voor de klant. Is niet echt van deze tijd en zeker ook een reden om nooit meer bij cameranu te bestellen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 04-10-2018

Hoi Onur,

We hebben al even per mail een reactie gestuurd, want we vinden het jammer dat je op basis van de retourkosten onze service als slecht bestempelt.
We doen er heel veel aan om je de retourkosten te besparen, vooral door een deskundig team dat goed bereikbaar is, ook 's avonds, om je te adviseren over je aankoop. Daarbij nemen wij altijd de kosten van heenzenden voor onze rekening.

We hopen dat je op onze email reageert, en dat we je hebben laten zien dat een uitstekende service voor ons juist wél heel erg belangrijk is.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Durk Osinga 03-10-2018 In de winkel gekocht
CameraNu in Urk

Fantastisch meedenkend personeel

Voor de fotograaf is het een uitje om naar Cameranu te gaan en je spullen te kopen in deze "speelgoedwinkel", want je weet, dat je een luisterend oor hebt, vriendelijk en meedenkend personeel, die je goed van advies dient. Er is voor elk wat wils. En daarbij mag de fantastische service zeker niet worden vergeten. Top winkel, waar ik plezierige ervaringen mee heb.

Chris / Borne 03-10-2018 Via de website gekocht

Scherp beeld op prijzen en service

Zij hebben mij vooral door hun 5 jaren garantie (dus 3 extra jaren bovenop de fabrieksgarantie) kunnen overtuigen voor CameraNU.nl te kiezen.
Tevens was mijn aankoop (de compactcamera Canon G7X) bij hen het goedkoopste. En was er bij hen de mogelijkheid aan een Canon Cashback Actie mee te doen.
In een voor mij informatief voorgesprekje aan de telefoon hebben zij blijk gegeven over mijn vraag een scherp beeld te hebben en dit ook als zodanig weer te kunnen geven.

Franny 03-10-2018 Via de website gekocht

Goede stevige rugtas.

Hele fijne tas. Veel opbergvakken voor o.a. verschillden lenzen in kan doen en de tas is ook goed stevig, zeker een aanrader!

Varsha 03-10-2018 Via de website gekocht

Rechttoe rechtaan geen gezeur!top!

Via de mail een aanbieding ontvangen, kon het gelijk bestellen en nog geen 48 uur later was het pakketje in huis. Via een track en trace code alles netjes in de gaten kunnen houden. Het product zelf was geen woord aan gelogen.

Corne 03-10-2018 Via de website gekocht

Goud met een zwart randje

Recentelijk heb ik een gimbal aangeschaft via cameraNU.nl. Ik heb het product op andere webshops voor een lagere prijs te koop zien staan, maar mijn eerdere ervaringen met cameraNU hebben ervoor gezorgd dat ik bereid ben wat extra te betalen voor de snelle levering, deskundigheid en uitstekende service. Dit werd wederom bevestigd: op dinsdagavond, 21:00 wilde ik de bestelling plaatsen. Ik zag dat bestellingen via internet de volgende werkdag in de winkel op te halen zijn, toevallig zou ik die woensdag in de buurt van de vestiging in Eindhoven zijn.
Voor de zekerheid heb ik gebeld, de medewerker gaf aan dat het product alleen op Urk op voorraad was maar dat dat geen probleem was: de bestelling werd direct afgerond, ik ontving het betaalverzoek en diezelfde avond werd het product nog verzonden waardoor ik het de volgende dag in Eindhoven kon ophalen. Super! Ik had nog wat kleine vragen en wilde er direct een mini statief en wat andere accessoires bij kopen, dus dit kwam perfect uit.
Echter bleek bij aankomst mijn bestelling niet binnen te zijn. Samen met de redelijk frustrerende rit door de drukke straten van Eindhoven was dit een ontzettende domper, ik had juist gebeld om ervan verzekerd te zijn dat de bestelling op tijd binnen zou zijn. Natuurlijk kan dit ook een fout bij de post geweest zijn en het werd direct weer netjes opgelost, men zou de bestelling de volgende dag kosteloos naar mij doorsturen waardoor het vrijdag bij mij binnen zou komen. Wederom goed service, maar vrijdagochtend vertrok ik naar Duitsland en ik had de gimbal graag meegenomen. Dat ging helaas niet door. Als ik dat vooraf had geweten, had ik de bestelling thuis laten bezorgen en was ik op een later moment langs gegaan om de accessoires erbij te kopen en mijn vragen te stellen. Kortom: top service maar met een bittere nasmaak.

Krone 03-10-2018 Via de website gekocht

Clear, clean, great.

Kijk je hebt maar weinig plekken die niet ergens een addertje onder het gras verstoppen. Maar Cameranu.nl is een heerlijke uitzondering. Ze zijn snel (ZEEER) en zijn ook coulant. Afspraak is afspraak en contact is behulpzaam kundig en vriendelijk.
Dit is een goede plek.

Tiny 03-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goede uitleg en uitproberen van nieuw objectief

Mijn wens was een macrolens voor mijn eos 80d. In de winkel kon ik verschillende merken objectieven uitproberen om te kijken welke mijn persoonlijke voorkeur zou hebben. Ook gelet op prijs/ kwaliteitsverhouding. De rust, tijd en advies die men voor je neemt is geweldig om een overwogen keuze te maken voor je aankoop. Super!