Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paultje76 07-08-2011

Ik ben heel tevreden over jullie website, de bereikbaarheid, de levering en de service. Ik zal een volgende keer zeker weer bij jullie bestellen.

Gcaster 07-08-2011

Na aankoop van de Nikon camera ben ik nog regelmatig aan het kijken voor additionele accessoires. De site van Cameranu.nl is mijn favorite bestemming geworden om de prijzen te controleren. Meeste artikelen zijn op voorraad. De site zelf is doelgericht en eenvoudig te navigeren.

L. de G. 07-08-2011

Een zeer overzichtelijke webshop en een hele snelle en punctuele levering.
Deze camera gekocht voor onze dochter, die binnen 2 weken gaat trouwen. Wij hopen dat zij hier heel veel plezier van zullen hebben.

MNoordzij 07-08-2011

Bestelling geplaatst op vrijdagmiddag, bevestiging kwam gelijk via mail. Aan het einde van de dag bevestiging dat pakket verzonden was. En zaterdagmorgen stond de bezorger met het pakket voor de deur.
Prima!

Bart Tieman 07-08-2011

Snelle levering en de juiste producten. Goed verpakt. Website mag ietsje duidelijker, maar is over het algemeen prima in gebruik.

Toppie, dus!

de vries 57 07-08-2011

binnen 24 thuis
duidelyke website
niet te duur
probeer het maar

Guus van Zwet 07-08-2011

Een keurig bedrijf waar je als klant behandelt wordt zoals het hoort.

Repelsteeltje73 07-08-2011

Zeer snelle levering Bol.com lukte het al weken niet te leveren bij Camera nu zondag's besteld en dinsdag in huis dus na 1 werkdag geleverd keurig.

Hans Hoosemans 07-08-2011

After Sales was ehalve deze beoordeling nog niet van toepassing. Dit soort rubrieksvragen zijn van belang als er problemen hebben opgedaan. Dit was bij mij totaal niet het geval, Prima aflevering, goede prijs, slechts €50,- duurder dan ze bij de Media markt waren.
En als je weet wat je wilt dan is CameraNu een perfecte optie, bedankt.

frdw 07-08-2011

Overzichtelijke website en zeer snelle bezorging. Het enige minpunt is dat het product wordt geleverd in de verpakking van de fabrikant, dus zonder verpakking daar omheen. De pakbon zit op de originele verpakking geplakt en die beschadig je als je de pakbon eraf trekt. Het was in mijn geval niet nodig, maar bij retourneren kan dat een probleem opleveren.

juliette3101 07-08-2011

Prima site, prima prijzen!

Linda79l 07-08-2011

Ik had helaas een onjuiste postcode opgegeven bij het afleveradres maar kwam hier pas achter op het moment dat de camera geleverd zou worden. Ik heb in de ochtend dat de camera geleverd zou worden contact met CameraNu opgenomen. Dezelfde dag had ik mijn camera op het juiste adres!

Huub Janssen 07-08-2011

Goede service en een snelle levering. Bedankt

12mar211 07-08-2011

Perfecte afhandeling van onze bestelling, vlotte levering, zorgvuldig verpakt en goed contact. Vlotte afhandeling van gestelde vragen ook.
Kortom voor ons n superwinkel!

Roel5861 07-08-2011

Duidelijke overzichtelijke website met goede informatie over aangeboden produkten.
Zeer complete aanbieding met extra accu en 4gb SD kaart. Meteen mail met info na plaatsen bestelling. Camera was op voorraad en is dag na bestelling geleverd, via track en trace was afleveren te volgen. Zeer tevreden over gang van zaken.

H.W. Blom 07-08-2011

Zeer goede leverancier met een duidelijke website.
Een aanbeveling.

hans kuyper 07-08-2011

het artikel vond ik geweldig kon geen enkele minpunt vinden eigenlijk ik zou zeggen ga zo door

Koen 1974 07-08-2011

Perfecte internetaankoop. Zal zeker bij deze winkel terugkeren als ik iets nodig heb.

robert7889 07-08-2011

Niet de allergoegkoopste maar zoals beloofd voor 21uur besteld en de volgende dag keurig afgeleverd.
heb hetzelfde produkt 1 maand eerder ook via simply electronics(15 euro goedkoper) besteld maar die hebben nooit geleverd en ook geld nog niet terug gestort. hulde dus voor Camera nu

ReGa 07-08-2011

Snelheid en communicatie via de mail hoe en waar mijn bestelling is vind ik klasse.

MarijeO 07-08-2011

Website is snel en overzichtelijk.
De zoekfunctie is heel uitgebreid en flexibel.
Assortiment is groot.
Via gratis verzending alsnog binnen 2 dagen in huis.
Geen enkele problemen ondervonden.

J Versluis 07-08-2011

Snelle service. Goed Product netjes verpakt. Overzichtelijke site

Bart Campe 07-08-2011

Door aanraden van collega op het werk voor het eerst op deze webwinkel gekocht. Canon PowerShot SX230 HS Zwart met Canon Compact CompletePack gekocht. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Betaald met paypall en de dag er achter al geleverd met koerierdienst. Voordeel was dat de koerier mij voor de levering verwittigde op mijn gsm. Verpakking was perfect. Tot nu toe voor mij de beste webwinkel.
Aanrader.

kristaatje 07-08-2011

Cameranu.nl heeft een zeer overzichtelijke website. Na de prijzen te hebben vergeleken kwam deze aanbieder als voordeligste naar voren en de levering is supersnel. Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl

Aasje 07-08-2011

-website duidelijk en overzichtelijk, juiste informatie
- bestelstatus wordt tijdig actueel verstuurd
- levering conform verwachting

erzijnmeerhondjesdievickyheten 07-08-2011

We hebben aangegeven dat het om een cadeau ging. Het pakketje was ingepakt in papier en 3 dozen. Ook was er gefeliciteerd op geschreven. Erg leuke persoonlijke benadering voor een webshop!

rtpremacy 07-08-2011

Bestelling levering, duurde langer omdat het in de sorteerbak bij TNT is blijven liggen 1 dag vertraging, camareanunl, heeft hem direct aangeboden

7687 07-08-2011

Prima prijzen, snelle levering en de mogelijkheid om het product uit te proberen. Er wordt zelfs op gewezen het product nog niet te registreren bij de fabrikant tijdens de "proeftijd". Goede communicatie.

paul93 07-08-2011

een mooie toegankelijk ewebsite met veel producten snelle en nette bestelling/bezorging

Tom-- 06-08-2011

Ontzettend vriendelijk, professioneel en lang geholpen bij onze aankoop.

Ferry43 06-08-2011

Snelle levering. Doet wat het beloofd.
Na retourzending, telefonisch contact en vlotte terugbetaling.

andre5357 06-08-2011

Jullie maken de beoordeling bij Kieskeurig als uitstekende webwinkel helemaal waar.
Uitstekende, accurate en snelle levering.

C. van den Brand 06-08-2011

Website: Geeft duidelijk Informatie, met links product-merk-specificaties-prijs

Bestelling en levering: Vlotte levering en portovrije nalevering bij niet aanwezig.

After sales: Bij foute maatvoering Pro Speed Belt V2.0 vlotte omruiling

F.Berkhout 06-08-2011

Van het begin tot het einde tip top in orde. 's Middags besteld en de volgende ochtend om tien uur stond de aankoop voor mijn deur. Alles aanwezig/ werkte zoals beschreven en verwacht. Ben zeer tevreden over de aanschaf en de afhandeling. Kan eigelijk niet beter.

Suus70S 06-08-2011

Prima zaak, prettige website en ze reageren vrij snel via de mail. Kortom: een aanrader!

Bosbesje 06-08-2011

Ik ben zeer tevreden over wijze van bestellen en afhandeling.
De website is ook heel overzichtelijk.

HD69 06-08-2011

Simpel en eenvoudig te bedienen camera, precies wat ik zocht. Op zaterdag bij cameranu.nl opgehaald. 't Was erg druk maar door de 'snel'kassa te gebruiken ben je toch snel aan de beurt, super!

mmkk 06-08-2011

bestelling keurig, en zeer snel geleverd.
alles wordt netjes via de mail bevestigd.

M.Klein 06-08-2011

snelle levering, makkelijk betalen via Ideal.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

oN13L5o 06-08-2011

Site is duidelijk, geen verplichtingen tot registreren, bestelling ruim binnen 24 uur geleverd.

peter20000700 06-08-2011

overzichtelijk,duidelijk prima site korte levertijd

verdronkenland 06-08-2011

Ik zou niet weten wat er nog : beter, sneller en correcter kan zijn.
Als buitenlandse koper had ik mijn bestelling binnen de 4(vier) dagen aan huis geleverd.
Proficiaat

Ed v L 06-08-2011

Een internet zoektocht leverde slechts 1 bedrijf op in NL waar ik de originele Nikon grip kon bestellen voor zo'n (relatief) lage prijs. Dit artikel was te vinden op de overzichtelijk website van CameraNu.nl en na een snelle registratie eenvoudig te bestellen. Ik had gekozen voor aangetekende verzending en daardoor werd de batterij grip de volgende dag (op zaterdag!) al geleverd. De grip was onbeschadigd en werkt perfect. Ik ben er super blij mee.

alie kyra 06-08-2011

Goede website , erg overzichtelijk. Heb al langer ervaring met Cameranu en kan het zeer aanbevelen. Als je een probleem hebt met apparatuur kun je altijd bellen en krijg je een duidelijk en professioneel antwoord.

Pentaxiado 06-08-2011

De zending werd al de volgende dag afgeleverd.
Door een misverstand was een onderdeel verkeerd geleverd, maar dat werd snel gecorrigeerd.
De relatief lage prijs is een aanbeveling

aartje46 05-08-2011

alles is duidelijk en helder omschreven.
Goede communicatie over plaatsingorder en snelle levering.

selsabila 05-08-2011

was iets fout gegaan met betalen bij mij, klantenservice reageerde meteen op mijn vragen via mail en telefoon dat noem ik service

Regaals 05-08-2011

Na ongeveer 12 dagen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht omdat de tablet een hele slechte accu bleek te hebben. Omdat ik dat ook al in een review had gelezen is dat blijkbaar een ontwerpfout. Uiteraard had ik de tablet al gebruikt, anders had ik dat niet kunnen constateren. Ik verwachtte dan ook nog nader telefonisch overleg, maar zonder dat werd het bedrag binnen korte tijd gewoon teruggestort. Ik had al veel vertrouwen in CameraNU en dat is alleen maar gegroeid. Je kan daar met een gerust hart een bestelling plaatsen.

Tdeleeuw 05-08-2011

Direct telefonisch bereikbaar voor vragen. Men gaf direct antwoord zonder te worden doorverbonden. Product in de namiddag besteld en de volgende morgen geleverd. Het bedrijf heeft bij mij een professionele indruk achtergelaten.

j.vernhiout 05-08-2011

Als eerste kennismaking met cameraNU.nl een uitstekende indruk.
In voorkomende gevallen zal ik zeer zeker van uw diensten gebruik maken.
De ideal betaling ging niet goed maar dat kan ook aan mij liggen.
Levering via TNT perfect geregeld.