verdronkenland 06-08-2011

Ik zou niet weten wat er nog : beter, sneller en correcter kan zijn.
Als buitenlandse koper had ik mijn bestelling binnen de 4(vier) dagen aan huis geleverd.
Proficiaat

Ed v L 06-08-2011

Een internet zoektocht leverde slechts 1 bedrijf op in NL waar ik de originele Nikon grip kon bestellen voor zo'n (relatief) lage prijs. Dit artikel was te vinden op de overzichtelijk website van CameraNu.nl en na een snelle registratie eenvoudig te bestellen. Ik had gekozen voor aangetekende verzending en daardoor werd de batterij grip de volgende dag (op zaterdag!) al geleverd. De grip was onbeschadigd en werkt perfect. Ik ben er super blij mee.

alie kyra 06-08-2011

Goede website , erg overzichtelijk. Heb al langer ervaring met Cameranu en kan het zeer aanbevelen. Als je een probleem hebt met apparatuur kun je altijd bellen en krijg je een duidelijk en professioneel antwoord.

Pentaxiado 06-08-2011

De zending werd al de volgende dag afgeleverd.
Door een misverstand was een onderdeel verkeerd geleverd, maar dat werd snel gecorrigeerd.
De relatief lage prijs is een aanbeveling

aartje46 05-08-2011

alles is duidelijk en helder omschreven.
Goede communicatie over plaatsingorder en snelle levering.

selsabila 05-08-2011

was iets fout gegaan met betalen bij mij, klantenservice reageerde meteen op mijn vragen via mail en telefoon dat noem ik service

Regaals 05-08-2011

Na ongeveer 12 dagen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht omdat de tablet een hele slechte accu bleek te hebben. Omdat ik dat ook al in een review had gelezen is dat blijkbaar een ontwerpfout. Uiteraard had ik de tablet al gebruikt, anders had ik dat niet kunnen constateren. Ik verwachtte dan ook nog nader telefonisch overleg, maar zonder dat werd het bedrag binnen korte tijd gewoon teruggestort. Ik had al veel vertrouwen in CameraNU en dat is alleen maar gegroeid. Je kan daar met een gerust hart een bestelling plaatsen.

Tdeleeuw 05-08-2011

Direct telefonisch bereikbaar voor vragen. Men gaf direct antwoord zonder te worden doorverbonden. Product in de namiddag besteld en de volgende morgen geleverd. Het bedrijf heeft bij mij een professionele indruk achtergelaten.

j.vernhiout 05-08-2011

Als eerste kennismaking met cameraNU.nl een uitstekende indruk.
In voorkomende gevallen zal ik zeer zeker van uw diensten gebruik maken.
De ideal betaling ging niet goed maar dat kan ook aan mij liggen.
Levering via TNT perfect geregeld.

Woudema 05-08-2011

Kon het product makkelijk vinden. Kreeg een mail wanneer ik het product kon verwachten en het product werd stipt op tijd geleverd.

JRietveld 05-08-2011

Ben via kieskurig bij deze shop terecht gekomen. Had dus niet veel meer nodig dan hetgeen ik zocht. Bestelling ging prima en ook de levering was zoals aangegeven voor 21.00 uur besteld (in mijn geval 20.45) de volgende dag in huis! Perfect want we zouden twee dagen later op vakantie gaan.

Etienne Hartman 05-08-2011

Zoals het moet met een dergelijk eenvoudig product. Bestellen en leveren. Goed.

OnnoZwikker 05-08-2011

Heb het objectief in de winkel opgehaald. Welke balie was wat onduidelijk. Voor alleen afhalen duurde het wel wat lang.

Service, website en winkel verder heel erg goed. Ik ga honderd keer liever naar CameraNu op Urk dan naar een winkel in Lelystad of Almere.

Jacco Korstanje 05-08-2011

Duidelijke aanbieding. Ene dag besteld en dan ook daadwerkelijk de volgende dag in huis.

12123434 05-08-2011

website is goed, bereikbaarheid is goed, bestelling en levering is goed, after sales is goed.

P.Broekman 05-08-2011

Via de webshop gekocht en 1 dag later in huis.
Perfect geregeld.

RMO 05-08-2011

Prima zaak, snelle levering, goed systeem.
Groot nadeel was echter dat de bezorgdienst ondanks vermelding toch het pakket op een ander adres heeft bezorgd omdat ik op dat moment niet thuis was.
Dit is echter niet de fout van CameraNu.nl zelf maar die van TNT die hier vaker een handje van heeft...
Je zou je kunnen afvragen of men met een andere bezorgdienst beter af is..
Camera.Nu is voor mij wel een blijvertje!!

jan Lourier 05-08-2011

uitstekende lens zeker voor portretten
even wennen dat je niet kan zoomen
snelle levering en goed verpakt

pieter_1974 05-08-2011

snelle en correcte levering, scherpe prijs. helemaal goed!

AnnemarieV 05-08-2011

Altijd snelle en goede service hier. Spullen worden ook goed verpakt. En nog goedkoop ook!

DunkyXL 05-08-2011

Ook bij eerdere bestellingen waren de omstandigheden hetzelfde: ruime keuze, scherpe prijzen, zeer snelle levering en voldoende (gepaste) aandacht tijdens én achteraf.

Gerrie01 05-08-2011

Zeer snelle levering, prima verpakt, bestelling goed te volgen. Kortom: zo hoort he`t.

GerdB 05-08-2011

de naam CameraNU dekt niet de lading... Ze hebben veel meer, en meestal de goedkoopste .. goede communicatie in het bestel- en leveringsproces .. wat ze beloven klopt ook ..

Ad van Gestel 05-08-2011

Website is goed te volgen en de bereikbaarheid
is zeer goed.
20.30 uur besteld en de dag erna al om 10 uur
geleverd.(wat wil je nog meer?

Listni 05-08-2011

Website zou prettiger ingericht kunnen worden door meer verschillende zoek-/selecteer methodes te ondersteunen om bijv. producten te kunnen vergelijken.
Verder een super service, had eerder al 2 jaar geleden een camera bij jullie gekocht, was de bon kwijt en zelfs tijdens het telefoontje met de vraag of die nog te achterhalen was, zat hij al in mijn mailbox!

Mike19690 05-08-2011

Zeer snelle levering en je wordt goed up to date gehouden

LauraG81 05-08-2011

Op dinsdagavond heb ik de bestelling geplaatst, de volgende dag werd het al bezorgd.
De site is overzichtelijk en bestellen gaat simpel. Wat ik zelf erg prettig vind is dat je niet speciaal een account aan hoeft te maken om te bestellen.
Al met al een prettige ervaring met deze webshop.

Hennie Kersten 05-08-2011

Ik ben erg tevreden over de overzichtelijkheid van de site en de winkel en de manier waarop ik ben geholpen.

johannesm 05-08-2011

Uitstekende website waarvan eenvoudig kan worden besteld. Levering binnen twee dagen, da's snel na betaling met credit card. Wel beetje raar dat de camera in een doos zat die bij een camerakit (body+lens) hoort. Dat geeft een wat rare indruk. Tevens jammer dat bij de camera alleen een duitse handleiding zit (de site vermeldde wel dat de camera uit Duitsland kwam, maar niets over de handleiding.. De nederlandse ga ik nu zoeken.... Verder uiterst tevreden.

JTASS 05-08-2011

Duidelijke webshop, goed assortiment, bestellen werkt vlot, bestelling wordt netjes verpakt.

Peter Traa 05-08-2011

Website werkt snel en navigeert prettig. Alle beloften nagekomen. 's Middags besteld, ochtend erop al om 9:00 afgeleverd. Helaas werkte het 35mm objectief bij mij niet goed, maar daardoor wel kunnen ervaren hoe de aftersales was. Uitstekend. Retourformulier werd instant aangemaakt, uitgebreide communicatie over ontvangst van de retourzending, mogelijkheden over ruil of terugbetalen van aanschafbedrag.
Tot slot, soms staat bij een product gratis levering, maar eigenlijk vind ik dat als je tenmminstre bestelt voor bijv. 100 euro de verzending altijd inclusief zou mogen zijn. Dan zou ik eerder bestellen en altijd nog iets erbij klikken om aan het minimumbedrag te komen.

barbarorum 05-08-2011

super snelle verzending, piekfijn in orde.

Darkangel1980 05-08-2011

De website was overzichtelijk en duidelijk. Het bestellen wees zich allemaal vanzelf en was goed te doen. Het product zelf is ook prima naar wens. Ik ben op deze site gekomen via een andere site omdat ik graag goed onderzoek doe naar een product voordat ik het aanschaf en kom dan ook meestal bij de voordeligste aanbieder uit.

rob29811 05-08-2011

Bij aankoop van een nieuw product via internet wend ik mij bij voorkeur tot een goed gesorteerde winkel.Dat is in Urk het geval;en wat voor een!Een vlotte en accurate bediening door vriendelijke vakmensen,gerichte adviezen en een heel redelijke inruilprijs.Bij een ev. volgende aankoop stel ik me graag in eerste instantie in verbinding met CAMERANU.

r.thelen 05-08-2011

in eerste instantie werd er moeilijk gedaan over omruilen van het product maar na een week (opsturing naar fabrikant)werd dit alsnog gedaan.

petra vermeer 05-08-2011

prima service, s'middags besteld volgende dag in huis!

flipmoo 05-08-2011

Om 20:30 besteld en de volgende dag om 10:00 ontvangen! Dat noem ik nog een rap!!

canonf 05-08-2011

Prima overzichtelijke site en snelle correcte afhandeling van bestelling

Roy06 05-08-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk. Het product wat je zoekt is makkelijk te vinden. Het aanbod op de site is meer dan voldoende. De volgende dag is de bestelling al in huis en wordt netjes verzorgd.

germerx1956 05-08-2011

overzichtelijke site, prijstechnisch gunstig en een snelle levering

Xudonax 05-08-2011

Op zoek naar een zonnekap voor mijn Nikon 50mm lens. Bij CameraNU.nl de officieële Nikon kap gevonden. Net voor het kopen gezien dat ze zelf aangeven dat er ook een goedkopere variant is van JJC. Dát is nu service!

Kees Edelman 04-08-2011

Ben heel tevreden met de service van Cameranu.nl.
Alles was goed verpakt en supersnel bezorgd.
Heb ook nog gebeld met Cameranu.nl en de dame was direct behulpzaam en zeer vriendelijk en stuurde gelijk een email met de gevraagde gegevens.
Dus raad iedereen aan Cameranu te beschouwen als een
vertrouwde webwinkel.

gj.f 04-08-2011

duidelijke website en bestelprocedure.
levering zeer snel, binnen 12uur!

thenitbit 04-08-2011

Prima service! Bij dit product stond op de website, naar later bleek ten onrechte, een draagtas vermeld. Toen deze draagtas niet in de verpakking bleek te zitten, is meteen toegezegd om deze alsnog te bestellen en mij kosteloos toe te sturen!

PhotoGuus 04-08-2011

Bij het nalezen van de bevestiging bleek ik een objectief met Canonvatting te hebben besteld. Onbruikbaar dus voor mijn Sony.
Dit objectief is, in overleg, per ommegaande geretourneerd.
Het werd allemaal zeer snel en geruisloos gerealiseerd.
Chappeau!

JacoH 04-08-2011

snelle en vakkundige afhandeling van de bestelling.
Duidelijke en overzichtelijke website.

Ron-ton-ton 04-08-2011

Duidelijke en vlotte website, telfonische bereikbaarheid ook zeer goed, rond de klok van 17h gelijk iemand aan de lijn. Prima, houden zo. Vanaf bestellen tot aan het leveren goede contacten.

Harry van der Zanden 04-08-2011

Goede snelle levering en dat binnen 20 uur!

E.Lichtenberg 04-08-2011

Goedkoop, snelle levering, attent.

Mees van den Ekart 04-08-2011

Voor mijn leeftijd (16) was het niet mogelijk om naar de vestiging in Urk te gaan om het product te bekijken. Maar de site gaf een goed beeld over het product waardoor het al vertrouwder overkwam. De voor "21:00 uur service" is heel aantrekkelijk voor mensen. En dat komt helemaal goed als je het de volgende dag in huis hebt. Zeer fijn voor mensen die laat thuis komen. Ik heb al meerdere producten gekocht in deze winkel, dat kan ik je zeggen in 3 woorden: Betrouwbaar, Snel en zeer-goedkoop.