Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rene en Hugo Jansen 11-08-2011

Ik heb via de webshop de Panasonic GH2 plus het 14-140 mm objectief gereserveerd. Dezelfde dag heb ik in Urk persoonlijk de camera afgehaald. In de winkel heb ik (samen met mijn zoon) door een medewerker zeer uitvoerige en inspirerende informatie gehad over het filmen met een fotocamera. We hebben de GH2 ook gekocht voor dat doel. Fijne, goede winkel. Zou mijn volgend product zonder aarzeling weer bij cameranu kopen.

AGM 11-08-2011

Voldoende informatie op de websiteover het product.Aankoop via website was duidelijk en verliep vlot en de bezorging was zoals beloofd snel.

Lucky_Dee 11-08-2011

Goede site, scherpe prijzen. Veel producten.

Alex Nauta 11-08-2011

Als één van de enige hadden ze deze op voorraad, en nog voor een goede prijs ook.

Lakesite 11-08-2011

Prima website. Kon mijn product snel vinden. Geen onnodige opsmuk. Heb niemand nodig gehad, ook prima dus. Levering binnen 24 uur.

Wdr1978 11-08-2011

Goed website en tevreden over het product, goede prijs/kwaliteit verhouding

keshy 11-08-2011

Zoals gewend weer een nette en snelle levering.

Dit is een van mijn favoriete webshops voor alles rondom (foto)camera's. Ik doe hier al jaren mijn camera-aankopen.

De webshop is zoals altijd goed bereikbaar, overzichtelijk, met duidelijke productbeschrijvingen en scherp geprijsd.

L v Loenen 11-08-2011

Goed verpakt,snelle levering en de prijs mag er ook wezen.
TOPPIE

jp-fotografie 11-08-2011

Op 1 artikel na op voorraad. Gebeld en ik kon dit artikel makkelijk met een ander omruilen en toch de korting behouden van de set.
In de winkel goed opgelet door personeel of alles er was, vind het goed dat alle items los worden gescand ipv als pakket wordt meegegeven. Prima winkel!

0bart0 11-08-2011

Makkelijk te bestellen en te betalen, en zeer snel al in huis, al met al goeie service.

H.Lunenborg 11-08-2011

Ik ben uitermate tevreden over het het bestellen via
internet,de snelle levering en ook nog zonder verzend kosten. Ik zal zeker bij vrienden en bekenden CameraNu
aanbavelen.

Willem uit apeldoorn 11-08-2011

Prima geholpen met passend antwoord op vraag over omvang. Zeer tevreden, ook na eerder gedane aankopen.

eggies 11-08-2011

een speciale aanbieding in dagblad de Metro werd niet op de site vermeld. Toen ik daarover belde kreeg ik per omgaande een mail met een mogelijkheid om met ideal toch gebruik te maken van de aanbieding. Na betaling werd uiterst snel geleverd en de kwaliteit is prima.

Felix20 11-08-2011

De service is zeer goed. reactietijd op mail zeer kort en goed. Levering zoals beloofd. Binnen één dag is de bestelling binnen.

W.Hoekstra 11-08-2011

Nette website,snelle en correcte levering,zeer goed verpakt.

Dustbin 11-08-2011

Groot assortiment van producten, goede prijzen en een snelle levering van bestelde items. Ik ben zeer tevreden met de service van CameraNU.nl en zal zeker terugkomen in de toekomst.

Cees 1957 11-08-2011

Gekocht na een paar jaar van onderzoek en lezen van verschillende reviews van div. camera's.
via internet bij CAMERA.NU terecht gekomen de ene dag besteld volgende dag in huis paar dagen in bezit bij de eerste foto al een gevoel van wouw.
Had een paar vragen waren goed bereikbaar en kreeg de juiste info.

JelleT 11-08-2011

Zoals ik gewend ben van CameraNu een soepele en snelle afhandeling en levering van mijn bestelling.
De website vind ik soms wat onoverzichtelijk en moeilijk doorzoekbaar als ik geen merk en type heb van het product dat ik zoek. Maar vanwege de overweldigende hoeveelheid aan producten kan dat misschien moeilijk anders.

Arend-Jan Wijtzes 11-08-2011

Een winkel kan goede prijzen hebben, snel leveren en veel op voorraad hebben. Dat hebben er meer. Waar een winkel, en zeker een webwinkel zich pas echt kan onderscheiden is wanneer er iets niet goed gaat. En dat doet Cameranu. Destijds een 70-200/2.8 IS II die niet helemaal scherp was, retour formulier ingevuld en binnen een week had ik een ander exemplaar. Foutje gemaakt met de betaling, wordt gefixed. Alles loopt iedere keer op rolletjes en zelfs als ze een keer niet de goedkoopste zijn kom ik iedere keer weer bij Cameranu terug.

Top winkel!

aad hoogwerf 11-08-2011

ook reparaties van gekochte spullen worden hier serieus behandeld.goed op de hoogte gehouden van de vorderingen in afwikkeling.prima gedaan

marlouw 11-08-2011

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Omdat ik dichtbij woon, haal ik gewoon op. Ik zorg er wel voor dat ik op doordeweekse dagen ga, want het kan er erg druk zijn.
Personeel is er erg behulpzaam en ook de service, als er iets aan de hand is, is geweldig!
Wat ook prettig is: de prijs is perfect!
Kortom: Helemaal top!

Patrick_72 10-08-2011

Persoonlijk heb ik geen ervaring met het statief. Heb het namelijk cadeau gedaan aan iemand. Maar de bestelling en levering ging makkelijk en snel.

Rene van Manen 10-08-2011

Bestellings- en leveringsproces loopt zeer soepel, waarschijnlijk helemaal geautomatiseerd.
Had de telefoon eerst elders besteld en daar kreeg ik het toestel helemaal niet geleverd, en ook geen bericht mbt vertraagde levering. Moest ik zelf achteraan en ook nog eens herhaaldelijk vragen om terugbetaling van het reeds betaalde bedrag (internetwarenhuis). Bij CameraNU niets van dat alles, helemaal in orde .......

karelcamera 10-08-2011

De site is helder. De bestelling wordt iedere keer snel geleverd. Ook de informatie per mail is goed.

Johan en Fabiola 10-08-2011

overzichtelijke keuze, duidelijke prijs en leveringscondities.

Drosera 85 10-08-2011

Overzichtelijke webwinkel. Duidelijk wat je voor welke prijs krijgt. Snelle levering en keurig verpakt.

ankees 10-08-2011

Op donderdagavond 19.45 uur besteld en vrijdagochtend
om 9.10 uur in huis.

ALijzenga 10-08-2011

Supersnelle levering. 's avonds besteld de volgende dag geleverd.

20thcentury 10-08-2011

Goede website en zeer snelle service (levering volgende dag). Ook afhandeling garantiegeval verloopt spoedig.

G.J.A.M. Scheers 10-08-2011

De bestelling ging eenvoudig en de levering was prompt.

Hfr77 10-08-2011

De website is goed voor een kenner, maar een leek heeft meer begeleiding nodig. De telefonische support en email reactie is goed. Ze beantwoorden je email duidelijk en snel. Het omruilen is zonder problemen verlopen. Leveringstermijn is erg snel! En heel fijn dat je tot 21:00 uur kan bestellen voor een levering de volgende dag! Ik kan deze winkel aanbevelen, zeker door de goede service en support. Een goede reden om terug te gaan voor meer aankopen.

leonie23leonie 10-08-2011

Snelle levering, bleek verkeerd besteld. Retourneren is simpel. Weer snelle levering. Nette behandeling aan telefoon. Supper service. Ga zeker nogmaals bestelling plaatsen.

Bert Dercksen 10-08-2011

Van te voren duidelijke product en prijsinformatie op de website. Daarna snel geholpen op de pro-afdeling van de winkel. Betaling in de winkel was mogelijk via iDeal. Dat is handig ivm het grote bedrag.

JakeZeSnake 10-08-2011

Probleemloze betaling
Snelle en gratis levering
product prima verpakt

R.adan 10-08-2011

Ik had de verkeerde filters besteld en kon ze zonder probleem retour sturen

klant59 10-08-2011

Competent personeel en ruim assortiment tegen acceptabele prijzen. prima zaak!

64willem 10-08-2011

Supersnelle levering, goede informatie per telefoon, vriendelijke klantenservice.

THX-1138 10-08-2011

Snelle levering, snelle reactie op email, duidelijke website en goede prijs.. perfect dus !

Annette1960 10-08-2011

Ik heb al vaker iets bij de webshop v. cameranu.nl gekocht.Dat is me goed bevallen. De site is overzichtelijk, maar zou wat mij betreft iets meer kleur mogen hebben. De winkel is makkelijk bereikbaar en het product was zoals ik gewend ben binnen 2 dagen binnen. Bestellen is simpel en je krijgt meteen een bevestiging. Cameranu is vaak één van de goedkopere adressen.

gp1973 10-08-2011

CameraNU beschikt over een duidelijke website met veel productinformatie, op vragen wordt snel en adequaat gereageerd. De bestelling werd snel en vakundig bezorgd door PostNL. Niets dan lof over deze internetwinkel die zijn beloftes nakomt.
Groeten,

harr4ger 10-08-2011

Woensdag-avond de camera besteld en vrijdag bezorgd.Ik kreeg echter 2 (verschillende) camera's, de door mij bestelde en een Casio. Mee teruggegeven aan de postbode en gebeld naar CameraNu. Kreeg diezelfde middag een mailtje terug dat ze hem al retour hadden. Prima service tot voor zover ik met de winkel te maken heb gehad.

T.J. van der Bij 10-08-2011

Ik heb de scanner zo rond de klok van 4 besteld op de site van CameraNU.nl omdat ze de beste beoordeling op de Kieskeurig site hadden plus één van de goedkoopste waren (incl de bezorgingen kosten). Voor 12 uur de volgende dag werd de scanner al bij mij afgeleverd! En alles in goede orde. Klasse!

Frank Sidler 10-08-2011

Na aanschaf van een digitale camera met extra toebehoren eind juni, onlangs de lcd scherm beveiliging, een geheugenkaart en card box gekocht.
In verband met speciale wens telefonisch contact gehad. Website is overzichtelijk, duidelijk en via de accesoireslijst behorend bij de camera duidelijk. Keurige feedback per e mail over bestelling en moment van levering. Goede verpakking en aflevering binnen 24 uur. Chapeau!

hacawit 10-08-2011

De website is duidelijk, een goed assortiment en correcte snelle levering.

Peter Cremers 10-08-2011

Goede prijs, goede service en binnen 1 dag geleverd. Al met al een uitstekend totaalpakket. CameraNu is mijn standaardadres voor alle fotografie-aankopen

Huub G.J. 10-08-2011

Had eerst nog een paar vragen en daar heb ik zeer snel antwoord gekregen. Bestelling was zeer duidelijk en de leverantie al de andere dag. Perfect dus.

Noukie79 10-08-2011

Heldere website en vlotte levering. Een tussentijds verzoek tot aanpassing van de bestelling werd zeer snel opgepakt en keurig verwerkt, erg tevreden!

Niels Franken 10-08-2011

Het product is nog beter dan ik had verwacht. Zeer stevige statiefkop met waterpas en gradenmerkeringen.

Via pricewatch van Tweakers.net gezien dat dit product het goedkoopst was bij cameranu.nl
'S avonds besteld om 20:50 en de dag erna nog voor 13uur kwam TNT het pakketje aangetekend bezorgen. Niet normaal hoe snel dit ging! Service is dus prima.

Bas fotograaf 10-08-2011

Webshoppen zoals het hoort. Eenvoudig bestellen, wordt goed op de hoogte gehouden en geleverd zoals beloofd

Joost in t Veld 10-08-2011

Keurige website, mooi van opzet en heldere zoekfunctie
Bereikbaarheid van de site is bijna perfect
Bestelling en levering volgens de gegeven verwachtingen, prima!
After sales: prima!