Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bram P. 09-08-2011

Omdat ik de originele BG-E6 wat aan de dure kant vond, had ik besloten die van Meike te bestellen. Bij CameraNU.nl was deze op voorraad. Direct besteld, betaald via iBood en om 18:00 kreeg ik netjes een bevestiging dat mijn order de volgende dag bezorgd zou worden. De volgende dag inderdaad keurig verpakt, voor een goede prijs snel geleverd. Kan eigenlijk niet beter!

FransDHT 09-08-2011

Ik had deze flitser anderhalf jaar geleden gekocht bij cameranu.nl. Hij deed het niet meer (binnen de garantie), dus opgestuurd. Nikon deed wat lang over de reparatie, terwijl ik op vakantie moest. Nikon dacht erover om een nieuwe te verstrekken omdat reparatie lastig was. Cameranu.nl besloot mij daarom alvast een nieuwe te sturen, zodat ik hem mee kon nemen op vakantie. Topservice!

Michael aan de Kerk 09-08-2011

Mijn eerste keuze om bij cameranu de nikon d90 te bestellen was gemaakt op basis van prijs en naamsbekendheid. Deze camera is hier bijna EUR 100,00 voordeliger dan bij de concurrenten.

De levering was buitengewoon snel te noemen. Om 19:00 uur besteld, en de volgende dag gewoon om 13:00 uur afgeleverd (bij standaard levering). Zoiets had (en heb) ik nog niet eerder mogen ervaren.

Two thumbs up!

Anton-V 09-08-2011

CameraNU.nl is goed bereikbaar, veel producten zijn op voorraad. Daarnaast is er een erg overzichtelijke website

HvSt 09-08-2011

Bestelling perfekt volgens afspraak de volgende dag geleverd.

P. Broshuis 09-08-2011

Heb de camera om 17.30 uur besteld, en de volgende dag om 13.00 uur in huis. Helemaal TOPPIE!

Zeker aan te bevelen. Goede prijs, perfecte service!

Loetleen 09-08-2011

Zeer verrast door de snelle levering. Enkele minuten voor de deadline van 9 uur 's avonds besteld en prompt de volgende dag thuis afgeleverd door TNT. Perfecte service mede door de 'track & trace' faciliteit is goed te overzien wanneer de levering plaatsvindt.

Hans Br. 09-08-2011

Hier al eerder een fototoestel gekocht. Alles samengevat in 1 woord...perfect!

J. Tevreden 09-08-2011

De website is erg goed, duidelijke afbeeldingen van de producten en gedetailleerde informatie.
Het bestellen gaat makkelijk en de levering ging èrg snel! Fijn.

Eric_1972 09-08-2011

Cameranu doet wat ze beloven: vandaag besteld, morgen in huis, gewoon zoals het hoort. Erg tevreden!

Johan_1978 09-08-2011

Aardige mensen bij CameraNU word altijd goed geholpen. Deze keer laten bezorgen en ook dan snelle levering..
top...

de Veldhaan 09-08-2011

Info per telefoon prettig.
levering volgens afspraak.
Info op website duidelijk, ook voor digibeten.
Info over camera helder en informatief.
Prettig in de hand liggende camera.

Edwinvn 09-08-2011

6,8
Site en bestel en betaal proces heel goed, maar ik kreeg de dag erna niet mijn bestelling maar die van iemand anders (objectief t.w.v. € 600). Dus dat was een extra trip naar het postkantoor. Maar verder wel goed geholpen. Dag erna kwam uiteindelijk mijn bestelling.

S.E.Maul 09-08-2011

altijd weer plezierig om bij cameraNu te winkelen en bovendien de scherpste prijzen.

Martijn1511 09-08-2011

Perfecte aankoop, snelle levering en afhandeling

Johan010 09-08-2011

Duidelijke site,prijzen zijn goed, snelle levering

Ivdpol 09-08-2011

De site was duidelijk. Het product werd de volgende dag netjes afgeleverd en was in orde. Zeer tevreden.

hvdb2406 09-08-2011

Echt geweldig. Ik bestel meestal 's middags en ontvang het bestelde altijd om 10.30 uur de volgende dag.

Helene Spit 09-08-2011

zeer tevreden over de vlotte levering en de wijze van op de hoogte houden van de vordering van de bestelling

wim1209 09-08-2011

Bestelling geplaatst en betaald en gelijk een bevestigingsemail met track&tracenummer ontvangen. Volgende ochtend werd de camera en nog wat andere artikelen afgeleverd. Dus gewoon erg goed. Website geeft goede info en ook of het artikel in voorraad is. En de prijs was de laagste van Nederland.

Ropie58 09-08-2011

De website ziet er overzichtelijk uit. Betaling eenvoudig en efficiënt. Levering keurig de volgende dag in huis, zoals beloofd... Gewoon een eenvoudige scanner zonder al te veel poespas. Doet gewoon netjes wat ik er van verwacht had.

Lennart83 09-08-2011

Goede en overzichtelijke website, prima service en een snelle levering

Biancakvdw 09-08-2011

Alles zeer ok: levering is snel, personeel is deskundig en gewoon aardig, grote voorraad, klantvriendelijk.

A.Hoog 09-08-2011

ik vond in het algemeen de informatie op de website duidelijk en heb snel gevonden waar ik op zoek naar was en of het bij mijn camera past. Echter, ik laat één punt weg, want het was mij niet duidleijk dat je niets hebt aan deel A alleen. Er past een filter wel op, maar omdat het precies dezelfde lengte als de lens is, kan de lens niet openen met een filter er op. Dus, wil ik het gebruiken, moet ik alsnog deel B kopen en ik weet niet of ik nog meer geld wil uitgeven. Dus, service goed, maar ik heb op dit moment niets aan het product.

tante T 09-08-2011

Goede prijs, goede service. Alleen jammer dat je niet een gewenste bezorgdag kon aankruisen, dat zou helemaal perfect zijn

Janssen890 09-08-2011

Super snelle levering en zeer goede updates van stand van zaken bestelling.

irisk 09-08-2011

Zeer snelle levering en goede informatie gedurende verzending.

Blasta Wim 08-08-2011

Duidelijk dat apparaat in voorraad was en snel bericht over wanner levering plaats kan vinden.
Sneller geleverd dan verwacht.

Moos8 08-08-2011

Als de volgende keer mijn bestelling, zoals beloofd op de site, wel binnen 1 a 2 dagen binnen is.. dan ben ik erg tevreden. Nu was er iets mis gegaan bij camer.nu en moest ik er voor mijn idee achter aan bellen/mailen. N.a.v. het antwoord dat ik via de mail ontving neem ik aan dat dit een eenmalig uitglijertje was. Verder helemaal tevreden :-)

PhotoKettelarij 08-08-2011

Supersnelle service, prima informatie voorziening.
Ivm vakantie van ons, maar ook de buren gevraagd om later leveren en kregen daar snel en doeltreffend antwoord op! Top!
Zullen bij toekomstige aankopen zeker weer overwegen bij CameraNu.nl te kopen.

Margriet25 08-08-2011

De website gaf goede informatie, de nieuwste producten stonden erop.
De prijs was de laagste in vergelijking met andere websites

Worikben 08-08-2011

De website zou verbeterd kunnen worden door bij objectieven een andere manier van zoeken te creëren . Bijv direct alle Nikon objectieven kunnen zien. Ook de andere passende alternatieven.

_Thomas 08-08-2011

Extreem snel geleverd na een prettige bestelling op de website die ontzettend to-the-point en no-nonsense is. Erg fijn, en dit is al de tweede keer dat een bestelling _zo_ voorspoedig verloopt. Ik ben uitermate tevreden en zie nu al uit naar de derde keer.

Arie de Korte 08-08-2011

Website is overzichtelijk en je krijgt direct te zien of een product op voorraad is of dat er een levertijd op zit. Bestelde artikelen worden keurig ingepakt afgeleverd en inderdaad: voor 21.00 uur besteld is de andere dag bezorgen!
Alweer een goed gevoel.

WytzeDurk 08-08-2011

Snel, Soepel, No Nonsense en Zeer Concurrerend.
Betrouwbaar adresje !

Ogram 08-08-2011

Snel even een camera kopen. Een mooie prijs, snel thuis bezorgd, mooie kleur van de camera, de camera maakt mooie foto's. Dus tevreden en dat voelt prettig!

TonT 08-08-2011

Uiterst goeie webwinkel met daarnaast ook nog plezierig en deskundig personeel.
Een aanrader voor iedereen!!

lanselot 08-08-2011

Overzichtelijke site, goede en snelle service! Ben zeer te spreken over CameraNU.nl!!!

mranda 08-08-2011

super snelle service! super snel in huis! de lens voor een super prijs gekocht.

dus helemaal super !

Hans He 08-08-2011

Uitstekend bedrijf, goeie service, snelle levering

opakees 08-08-2011

Hele snelle levering en geen bezorgkosten.

Product is zoals het op de site wordt vermeld.

R. Notenbomer 08-08-2011

Het is voor mij voordelig om via de webshop van Camera Nu artikelen te bestellen. Ook als je vragen hebt, wordt j altijd vakkundig te woord gestaan!

Mariekelijffijt 08-08-2011

Alles is prima, dus kan nergens op afrekenen. De prijzen zijn goed en er is veel te vinden voor de cameraliefhebber. Als ik iets nodig heb is dit de site waar ik ga zoeken.

cvdhave 08-08-2011

Website is overzichtelijk opgebouwd, waadoor je snel kunt zoeken. Voorraad wordt up to date gehouden. En tenslotte de snelle levering. Geweldig.

Pieter van de Laar 08-08-2011

Kort en krachtig,zowel aan de telefoon,als bestellen en aflevering getuigde van professioneliteit.
Prijs/kwaliteit dik in orde.

Groetend

Panasonic 2011 08-08-2011

Een mooie site, redelijk snel, goede informatie.
Bestelling plaatsen goed, afhandeling goed.
Informatie levering uitstekend, levering afhankelijk van de bezorgdienst, in mijn geval via de website van de bezorgdienst om een afspraak te regelen.

bopac 08-08-2011

Voor maandag 21:00 uur een nieuwe camera en toebehoren besteld en laten verzenden volgens de TNT laten verzenden. De volgende middag had ik al bericht dat ze aan de deur waren geweest echt super snel. Bleek er bij het ophalen van de paketten een fout gemaakt te zijn en na contact met de Klantenservice perfect geadviseerd waardoor het probleem snel opgelost was.

Bor01 08-08-2011

De levering werd mij inderdaad de volgende werkdag bezorgd, conform hetgeen beloofd werd. Ik had 's middags nog een vraag en werd telefonisch prima geholpen.

De website is goed, alleen de voorgestelde accessoires waren niet helemaal optimaal: bij deze camera worden klasse 6 en hoger SD kaartjes geadviseerd en de site komt alleen met klasse 4 kaartjes (terwijl de shop wel ook klasse 6 en 10 kaartjes verkoopt). Maar dit is een beetje spijkers op laag water zoeken.

jaapbs 08-08-2011

Prima en correcte afhandeling.
Ondanks de problemen met de camera wordt alles keurig en netjes afgewikkeld door dit bedrijf.
Prima after sales. Voor mij een reden om bij dit bedrijf een andere camera te kopen.

pansters 08-08-2011

Overzichtelijke website, goede prijzen en vlotte en correcte levering