Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.J. Bannink 14-08-2011

de website is duidelijk en geeft voldoende info en vergelijkings mogelijkheden.
de aflevering verliep geheel volgens wens en was compleet.

maatman5 14-08-2011

De camera werd echt bezorgt de volgende website.
Nadat ik de camera ontvangen had, had ik een aantal vragen en deze werden via de mail ook echt gelijk beantwoord, keurige service.

dpslob 14-08-2011

Duidelijke mails over de status van de bestelling, snelle levering

nlsj5 14-08-2011

Ik ben zeer tevreden met de service van CameraNu. Duidelijke webpagina, lage prijs, snelle levering. Voor nieuwe bestellingen zal ik zeker weer bij CameraNu kijken.

Pieter B.1988 14-08-2011

Mijn Nikon D7000 hier aangeschaft. Helaas bleek bij thuiskomst dat een enkele functieknop op de camera het niet deed. We zijn de volgende dag gelijk weer naar CameraNu gereden. Het probleem werd door een medewerker beaamd en ik kreeg gelijk een nieuwe D7000 mee terug. Perfecte service en een prachtige winkel om eens rond te kijken!

Hans La 14-08-2011

Prima service.
Telefonisch contact was zeer bevredigend.
Ook het nabestellen. Jammer dat er wel bezorgkosten werden gerekend bij de 2e bestelling

Marc_B1974 14-08-2011

Bij navraag over het product in samenwerking met nieuwe Mac OS X Lion heb ik snel antwoord gehad. N.a.v. statement op website leverancier heeft CameraNu ook direct hun website aangepast. Bestelling ging eenvoudig en na twee dagen had ik bestelling thuis.

fam. damsma 14-08-2011

prima website eenvoudig door te lopen snelle aflevering en eeenvoudige betalingsopties

Eelco Visser 14-08-2011

Bestelling werkte soepel en product werd binnen twee dagen geleverd.

inus110 14-08-2011

De camera kwam keurig de eerste dag na bestelling thuisgestuurd, heel fijn, goed stevig verpakt.
De vorige keer zijn we per auto geweest, maar dit is (gezien de afstand en de huidige benzineprijzen) nogal wat goedkoper... maar jullie zijn makkelijk te vinden!
De factuur was er de dag ervoor al, per email, ook netjes verzorgd.

folkecoenradi 14-08-2011

Tevreden over zowel de prijs als de snelheid van levering

lida van ravenhorst 14-08-2011

kan iedereen die een camera wil aanschaffen, cameranu aanbevelen. na mijn order heb ik nog telefonisch contact gehad, het prettige is dat degene die de telefoon opneemt direct alle gegevens/info paraat heeft. in één woord SUPER.

Kaaskop89 14-08-2011

Keuze was eigenlijk snel gemaakt.
In vergelijking met andere sites is CameraNu niet alleen erg voordelig incl. gratis verzenden, maar ook erg overzichtelijk en duidelijk. vergelijking van producten en informatie over de keuze helpen je tot een adequate aankoop. Daarna verliep levering voortreffelijk.

FrancisPickott 14-08-2011

Goede, vlekkeloze service, betrouwbare levering.

joris2020 14-08-2011

interessant assortiment
ook 'niet standaard'artikelen altijd op voorraad. snelle levering.
goede prijs

vlinder67 14-08-2011

ik bestel vaker online bij cameranu en ben ook paar keer in de winkel geweest en het bevalt me prima. Service is goed, bestellingen zijn altijd lekker vlot binnen dus al met al tevreden

Stiobhan67 14-08-2011

Snelle levering. Goede prijs.

Floortjek 14-08-2011

overzichtelijke en duidelijke website. Bestelling inderdaad zoals aangegeven binnen 1 werkdag geleverd. Mijn camera was netjes verpakt voor verzending.

bob viveen 14-08-2011

zoals tot heden mijn ervaring levert cameranu zeer snel en correct.

aan de zoek functie svan de website valt iets te verbeteren

Theoo1 14-08-2011

's Avonds voor 21:00 besteld, en de volgende ochtend al binnen. Precies zoals ze garanderen. Perfecte levering dus.

karel 2 nieuw 14-08-2011

Goede informatie en snelle en adequate adhandeling + duidelijk aangeven dat alles in het werk gezet wordt om je bestelling te volgen.

Jackie uijtenbroek-Nijman 14-08-2011

Ik ben zeer goed geholpen aan de balie , genoeg op voorraad ,zeer mooie opzet en goed te berieken , kon ook goed met mijn scootmobiel door de zaak heen .
ben zeer te spreken over de camara canon eos 600D, en als ik iets niet zou weten weet ik dat ik kan bellen of mailen en ik weet zeker dat ik goed geholpen ga worden .
Ik ben zeer te spreken oven CamaraNu

koppelaar 14-08-2011

Na alweer de zoveelste aankoop kan ik de webwinkel van Cameranu zeer aanbevelen. De website navigeert soepel. Belangrijke pluspunten zijn de telefonische bereikbaarheid, de afhaalmogelijkheid en de vakkundigheid van het personeel. Een bezoek aan de winkel in Urk is overigens ook zeer de moeite waard.

FT, Amsterdam

aicotje 14-08-2011

ik had de camera op verschillende sites gezien maar niemand was zo snel en ook nog eens goedkoop als camera.nu voor 9 uur savonds besteld de dag erop binnen en klopte ook nog want de dag erop ging ik op vakantie dus blij dat we hem hadden om fotos te maken van onze 4 maanden oude dochter dank u camera .nu

stanley13 14-08-2011

Ik vond het een duidelijke.site en een snelle levering

Rob van Esch 14-08-2011

Zeer snelle en correcte levering + trac-and-trace controlle

bepklep 14-08-2011

goede informatie en snelle levering, prima.
Jammer dat er niet duidelijk bij stond dat er standaard GEEN geheugenkaart bij zit.

Mijndert Knoot 14-08-2011

Net als in de winkel, een nette en direkte gang van zaken.

LK13 13-08-2011

Duidelijke website, Goede opvolging en traceerbaarheid van de order, Snelle levering en voldoende beschermende verpakking voor verzending.

Anne6666 13-08-2011

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Nanne08 13-08-2011

Levering supersnel.
Vaker wat gekocht bij Cameranu, altijd snelle levering.
Zeer tevreden!

naam11935 13-08-2011

Zowel de info als de verdere aflevering zeer correct en gemaakte afspraken m.b.t de levering werden nagekomen. Op vrijdagavond even voor 21.00 uur besteld en zaterdag daaropvolgend afgeleverd.

Kronz 13-08-2011

Bestellen gaat eenvoudig en snel, betalen via ideal is zeer handig. Pakket kwam inderdaad zoals beloofd de volgende dag aan.

Bauverio 13-08-2011

ik ben tot nu toe zeer te spreken over de levering.
alles zat netjes ingepakt en zag er goed uit!

T.C.van den Abeele 13-08-2011

alles perfect verlopen zelfs het bezorgen op een ander adres. perfect

Nathan Vink 13-08-2011

De service van camera.nu was perfect. Ik bestelde het product op zaterdag en kreeg het dinsdagmorgen in de brievenbus. Daarnaast is de lens in perfecte staat, dus wat mij betreft, volgende keer weer bestellen bij cameranu.

Ramonda1 13-08-2011

De website is overzichtelijk. De winkel biedt vele producten. Bij vragen is de bereikbaarheid prima en behulpzaamheid top.

Janny11 13-08-2011

De website is zo gemaakt dat je eenvoudig kan vinden wat je zoekt.
Nette winkel, goed bereikbaar staat op de website beschreven.
De bestelling hebben wij opgehaald in de winkel en stond klaar.

EvHoof 13-08-2011

Ik bestelde een 'combo deal' flitser, plus bounce en oplaadbare batterijen. De levertijd was super, zoals beloofd door de webwinkel: de ene dag besteld de andere bezorgd door de post.
De flitser was in goede staat en functioneerde, de bounce ook. De oplader / batterijen echter, fucntioneerde niet. Hier kwam de kracht van CameraNu.nl naar voren. Ik stuurde hen een mail en de ik kreeg meteen antworod over hoe retour te sturen en wat te doen. Nadat ik dat gedaan had, kreeg ik een dag nadat zij het object hadden gekregen een vervangend exemplaar. Dat is nou service. Bedankt!
Deze webwinkel is een absolute aanrader.

iPad1968 13-08-2011

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit verhouding. De afgelopen jaren heb ik meerdere bestellingen bij CameraNu geplaatst, altijd tot grote tevredenheid.

JWA 13-08-2011

CameraNu is al een aantal jaar mijn vaste leverancier voor foto apparatuur, goede prijzen, goede service.

Robin Challa 13-08-2011

De website ziet er keurig uit, ik had het toestel 's avonds om kwart voor negen besteld, en kwart over negen had ik de track & trace code van PostNL binnen. Het toestel werd de volgende ochtend bezorgd.

Rita11 13-08-2011

Vrijdag besteld maandag in huis dus in principe prima alleen had m graag zxaterdag gehad maar het betalen met ideal ging niet automatisch dus heb t via telebankieren toen gedaan dus dat zal een punt zijn dat ideal automatisch geopend wordt ...want ik had wel aangegeven dat ik dat wilde .....maargoed een klein minpuntje verder een goede goedkope winkel had al eens eerder een camera gekocht enkele jaren geleden alweer.

EricS74 12-08-2011

Scherpe prijs en supersnelle levering. Aftersales nog niet nodig gehad, hopelijk blijft dat zo:-)

dool2011 12-08-2011

De gewenste levertijd was kort. Gebeld met cameraNU ter controle van de levertijd. Lens had ik binnen 18 uur in huis. Perfect!

baca 12-08-2011

Ik heb een telelens besteld en is binnen 24 uur geleverd zodat ik hem nog net kon meenemen op vakantie.

Wim Arnhem 12-08-2011

Bij mijn bestelling was een andere tas geleverd dan dat ik besteld had. Er werd snel gereageerd op mijn per e-mail gestuurde klacht en met spoed een andere tas gestuurd. Dat de andere tas reeds uit de verpakking was was geen bezwaar. De gemaakte fout werd snel en adequaat opgelost, prima service dus.

AndreavdS 12-08-2011

Snelle levering, goede afhandeling. After Sales tot nu toe niet nodig gehad.

Jan Oosterhuis 12-08-2011

Besteld op vrijdagavond net na 21:00 uur.
Volgende dag al in huis.

Objectief was goed verpakt!
Bevestiging per e-mail en mogelijk volgen zending.

Niet duur, elders nog niet goedkoper gezien.

Petje af!!!

appiehermsen 12-08-2011

gemakelijke web winkel overzichtelijke site snelle levering product(ten)goed te volgen via aflever site
alles netjes verpakt en juiste artikelen zal hier zeker vaker iets kopen en aanbevelen bij anderen.