Wiel Hacking 22-08-2011

Goede productinformatie, snelle levering, prima volgen van de bestelling via track & trace, zeer uitvoerige informatie m.b.t. aanmaken account.

Nely van Tol-Coljee 22-08-2011

omschrijving artikel duidelijk en de afhandeling en levering supersnel!!

DonLeo11 22-08-2011

Snelle service en een uitstekend after sales.

Johncor 22-08-2011

De website is hartstikke duidelijk, de bestelprocedure gaat gestructureerd.
Met name de telefonische bereikbaarheid was perfect, niet in de wacht en deskundig, persoonlijk te woord gestaan.
Precies volgens het boekje (track en trace)
Na de levering werd vanuit de firma via de mail mijn mate van tevredenheid getoetst.

Niets dan lof, ik blijf hun klant !

Kees6235 22-08-2011

De camera is handig, de extra's meteen meegeleverd. De aflevering was snel. De prijs concurerend.

G.Muijs 22-08-2011

CameraNu doet wat ze zeggen: vandaag besteld, morgen in huis!

vdbrinkr 22-08-2011

uitgebreide web site.
duidelijke omschrijving artikel.
gemakkelijk te bestellen en zeer snelle levering.
ook nog goed verpakt.

petra0973 22-08-2011

goede service, er ontbrak een artikel bij mijn bestelling,
1 mailtje naar cameranu en het werd gelijk nageleverd,
echt niks moeilijks doen ofzo, de volgende dag had ik het al in huis.
echt SUPER.

e.r.a.fokkema 22-08-2011

Moest helaas het artikel terugsturen omdat het niet goed werkte met mijn camera. Vandaar dat ik de after sales heel goed kan beoordelen :-) Was geen enkel probleem het artikel terug te sturen en mijn geld terug te krijgen.

Mul60 22-08-2011

Komen beloofde na wat op site staat...zeer snelle levering...makkelijk,snel en duidelijke telefonisch kontakt.
Voor herhaling vatbaar.

Luc64 22-08-2011

De website is overzichtelijk en de informatie is duidelijk. Ik wilde graag een camera met Nederlandse gebruiksaanwijzing, dit stond duidelijk aangegeven. Verder was de camera aantrekkelijk geprijsd, ik ben hem niet goedkoper tegengekomen.
Ik werd met e-mailtjes op de hoogte gehouden van de actuele stadium waarin de bestelling zich bevond. De volgende dag had ik de camera al binnen.

Els van Gennip 22-08-2011

Goede Snelle levering van deze webwinkel, miste alleen de Canon Voucher, maar ook die werd snel nageleverd

R.M. Schols 22-08-2011

Super sevice...
Ging iets fout bij de ING (postbank)
Even gebeld... Prima opgelost.

Tot zeker de volgende keer.

Advo999 22-08-2011

Bestel regelmatig bij Cameranu.nl. Altijd duidelijke informatie en snelle levering. Kortom een voorbeeld voor veel andere winkels.

Jan Klappe 22-08-2011

Zeer snelle levering, via de Webshop.
Aangetekend en gratis verzending is een groot pluspunt. Daarnaast zijn de scherpe prijzen een plezierige bijkomstigheid.Aan te bevelen bij velen die op dit gebied iets nodig hebben.

24JeroenS 22-08-2011

Alles is conform info op website verlopen en de camera is helemaal wat ik er van verwacht heb! Mvg

F. van Beek 22-08-2011

Telefonisch contact met het bedrijf was effectief en prettig. Levering verliep conform afspraak.

flipjedbt 22-08-2011

Zeer tevreden over de hulp en deskundigheid.
Zeer tevreden over de beantwoording van vragen en de tijd die er voor je genomen wordt ook als er dingen niet goed duidelijk zijn

AJM6019 22-08-2011

Voorafgaande aan de aankoop heb ik gedurende een paar weken gerelateerde vragen gesteld en die zijn allemaal zeer snel en mijn inziens vooral zeer deskundig afgehandeld. Daarna was het voor mij zeer duidelijk wat het beste was om te gaan doen. Ook mijn vragen die gericht waren op mijn toekomstige wensen zijn zeer goed beantwoord met vooral tips om met het e.e.a. nog gewoon even te wachten en tussentijds vooral de gerelateerde reviews ect ect op het wwww na te lezen ect en mocht ik alsnog vragen hebben dan kon ik die gerust stellen ect. Kortom alles is gewoon 100% top. Ik heb nog geen ervaring met aftersales en hopelijk blijft dat ook zo maar mocht dat onverhoopt nodig zijn heb ik er alle vertrouwen in een goede afhandeling daarvan. Veel succes en met vriendelijke groet.

iepje 22-08-2011

mooie fotolijst voor goede prijs, de doos was alleen in bubbeltjesplastic verpakt. Ik had het fijner gevonden als deze in een extra kartonnen doosje was gestuurd. Ter bescherming. Maar geen beschadiging opgelopen dus verder geen probleem. Super website en snelle levering.

GPM Design 22-08-2011

Perfect bedrijf! Alle bovenstaande aspecten voldoen gewoon 100%. Inmiddels ervaring met 2 bestellingen.

hans.dejong 22-08-2011

gewoon goed, de ene dag besteld de andere dag geleverd. TOP

Bart Marinus 22-08-2011

Super goede site
Goed bereikbaar
Bestelling en levering gaat zeer snel
Zeer goed echt aan te bevelen

suttel 22-08-2011

snelle levering
compleet
verpakking goed verzorgd
toelichting op art. uitstekend

Marion Backhaus 22-08-2011

De Tronix Explorer-XT SE 2400W 220V bleek niet te werken en deze heb ik terug kunnen sturen via een antwoordnummer. Twee dagen later had ik al een nieuwe ontvangen. De website is erg overzichtelijk, veel keuze mogelijkheden. Klantvriendelijkheid ben ik ook tevreden over. Al met al een winkel waar ik vaker mijn spullen wil bestellen.

62Geert 22-08-2011

Uitnodigende en gebruiksvriendelijk website. Winkel is goed breikbaar (buiten centrum van Urk) en verzend mogelijkheid is goed. Product was op voorraad waadoor direct leverbaar.

skit 22-08-2011

Overzichtelijke site. Supersnelle levering.

foto fanaat 22-08-2011

makkelijk te vinden. perfecte levering.

Jowie86 22-08-2011

Prima camera, snelle levering

kuyperfelix 22-08-2011

een zeer goed produkt ben er erg blij mee en werd snel geleverd moet ik zeggen julie zijn een prima bedrijf ben fotograaf van beroep dus alles gaat om snelheid bij mij ik zou zeggen ga zo door vind jullie als ik het een cijfer mag geven een dikke 10 waard succes

Paul Rijnvos 21-08-2011

Ik ben heel tevreden over de snelle en correcte
manier waarop u mijn bestellingen uitvoert.
Een compliment waard.

Paul Rijnvos 21-08-2011

Het is prettig zakendoen met uw bedrijf.
Vandaag bestellen,morgen in mijn bezit.
Ik ben heel tevreden over deze service.

MoontjeC 21-08-2011

Voor de 2de keer bestelling gedaan en steeds alles vlot verlopen. Snelle levering, ook in België. Ondertussen alweer nieuwe bestelling geplaatst.
Keuze aan artikelen voor fotografie zeer uitgebreid, met heel veel merken en goeie prijs. Ik koop er al mijn fotografie benodigdheden.

Fons4567 21-08-2011

Duidelijke site, makelijk, ruim gesorteerd, in de breedte goed geprijsd, snelle levering.

rjbioloog 21-08-2011

ik heb ook eerder goede ervaringen met deze webshop. snelle levering, duidelijke communicatie. de artikelen mogen misschien wel iets meer beschermd ingepakt worden omdat de vervoerder (TNT post) niet al te zachtzinnig met de pakketjes omgaat.

JennyBee 21-08-2011

Ik vind CameraNu.nl een heel goede webshop omdat ze veel keus en informatie over de producten hebben.
Ook de verzending verliep soepel; het was snel bezorgd.
Ook de camera die ik heb besteld,is prima en de beschrijving daarvan klopt.
Ik zou zo weer een nieuwe bestelling bij Cameranu.nl doen.

Tico Jansen 21-08-2011

Erg snel geleverd, goede prijs! Helemaal top.
Erg fijne camera klein van formaat met een erg goede beeldstabilisatie. Veel hardeschijf ruimte. De projector is heel erg handig (ik had er namelijk niet veel van verwacht)wel moet je deze gebruiken in een wat donkere ruimtes, trouwens geeft hij echt Super strak beeld het is ook bijna een beamer!!
De camera is voor de huis tuin en keuken gebruiker een echte aanrader! 10 Plus!

Jan Neels 21-08-2011

Printer is een duidelijke vooruitgang t.o.v. PIXMA IP4700, Print excellente fotoafdrukken en dat nog zuinig met inkt ook!

Veel en goede software erbij!

Dirtsa 21-08-2011

Niks op aan te merken! Snelle levering.

Pinkeltje 21-08-2011

Helaas is het niet echt de handleiding die ik wilde maar desondanks ben ik er wel heel blij mee. Dit boek gaat verder dan de gebruikelijke manual. (Die ik eigenlijk bedoelde....)
De levering was ook heel snel. Perfecte service dus

BG1955 21-08-2011

De website is overzichtelijk, de levering ging vlot volgens afspraak en op het juiste adres en verder eigenlijk geen enkel probleem tegen gekomen.

Jacoba48 21-08-2011

Na bekijken kieskeurig website bekeken en camera op zaterdagavond besteld. Dinsdagmorgen thuis bezorgd.

verjan109 21-08-2011

een duidelijke, overzichtelijke webwinkel met een enorme hoeveelheid fotospullen.
De winkel in urk is ook goed toegankelijk.

cube2010 21-08-2011

Lens besteld (was demo-model, maar niks mis mee), 2 dagen later al binnen (zat Zondag tussen vandaar).

toppie!

Miniheks 21-08-2011

Zondagmiddag bestelde ik het product, maandagochtend kreeg ik al een mailtje dat het verstuurd was. Helaas deed de post er wat langer over; ik had het product jammer genoeg toch pas woensdag. Een verbeterpunt voor de site: de plaatjes zouden groter mogen en de inzoommogelijkheden beter.

Boef2 21-08-2011

zeer snel s,avonds besteld de volgende dag in huis supper

Cees de Groot 2608 21-08-2011

(technische) informatie beperkt en niet helemaal volledig. Bijv. dat Geo tagging mogelijk is. Dat werkt trouwens vrij langzaam en kost steeds stroom ook als toestel uitstaat. Baterijduur viel wat tegen. Binnen fotograferen zonder flits had ik ook iets meer van verwacht. Met scherpstellen bij inzoomen kiest het toestel soms voor een voorwerp wat meer op de voorgrond staat.
Snelheid van compleetheid van levering was perfect.

fonteynb 21-08-2011

De levering was binnen de 24h.
Er was echter een probleem met de printer (hardware). Deze is direct zonder problemen gewisseld voor een nieuwe.

ineke-jan 21-08-2011

De levering en website zijn uitstekend evenals de prijs,
zal bij een volgend artikel zeker weer de website bezoeken.

Mevr. C. Dijkstra 21-08-2011

Ik had voor mijn NIkon D40 deze zonnekap (JJC HB-37 Nikon Zonnekap) besteld maar die past niet. Gebeld met de klantenservice en ik kon het art. retourneren binnen 4 dagen. De retourkosten waren wel voor eigen rekening.
De zonnekap kon niet door de brievenbus dus werd het pakketpost (6,95!). Dit is goed om te weten bij volgende bestellingen. Staat wel duidelijk op de site maar ik had hier geen rekening mee gehouden. Men heeft mij aangeboden om te kijken naar een alternatief en vervolgens aangeboden de verzendkosten voor eigen rekening te nemen.
Bij mailcontact direct dezelfde dag antwoord. Telefonisch contact is ook vriendelijk en duidelijk.
Al met al ben ik zeer tevreden.