karel 2 nieuw 14-08-2011

Goede informatie en snelle en adequate adhandeling + duidelijk aangeven dat alles in het werk gezet wordt om je bestelling te volgen.

Jackie uijtenbroek-Nijman 14-08-2011

Ik ben zeer goed geholpen aan de balie , genoeg op voorraad ,zeer mooie opzet en goed te berieken , kon ook goed met mijn scootmobiel door de zaak heen .
ben zeer te spreken over de camara canon eos 600D, en als ik iets niet zou weten weet ik dat ik kan bellen of mailen en ik weet zeker dat ik goed geholpen ga worden .
Ik ben zeer te spreken oven CamaraNu

koppelaar 14-08-2011

Na alweer de zoveelste aankoop kan ik de webwinkel van Cameranu zeer aanbevelen. De website navigeert soepel. Belangrijke pluspunten zijn de telefonische bereikbaarheid, de afhaalmogelijkheid en de vakkundigheid van het personeel. Een bezoek aan de winkel in Urk is overigens ook zeer de moeite waard.

FT, Amsterdam

aicotje 14-08-2011

ik had de camera op verschillende sites gezien maar niemand was zo snel en ook nog eens goedkoop als camera.nu voor 9 uur savonds besteld de dag erop binnen en klopte ook nog want de dag erop ging ik op vakantie dus blij dat we hem hadden om fotos te maken van onze 4 maanden oude dochter dank u camera .nu

stanley13 14-08-2011

Ik vond het een duidelijke.site en een snelle levering

Rob van Esch 14-08-2011

Zeer snelle en correcte levering + trac-and-trace controlle

bepklep 14-08-2011

goede informatie en snelle levering, prima.
Jammer dat er niet duidelijk bij stond dat er standaard GEEN geheugenkaart bij zit.

Mijndert Knoot 14-08-2011

Net als in de winkel, een nette en direkte gang van zaken.

LK13 13-08-2011

Duidelijke website, Goede opvolging en traceerbaarheid van de order, Snelle levering en voldoende beschermende verpakking voor verzending.

Anne6666 13-08-2011

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Nanne08 13-08-2011

Levering supersnel.
Vaker wat gekocht bij Cameranu, altijd snelle levering.
Zeer tevreden!

naam11935 13-08-2011

Zowel de info als de verdere aflevering zeer correct en gemaakte afspraken m.b.t de levering werden nagekomen. Op vrijdagavond even voor 21.00 uur besteld en zaterdag daaropvolgend afgeleverd.

Kronz 13-08-2011

Bestellen gaat eenvoudig en snel, betalen via ideal is zeer handig. Pakket kwam inderdaad zoals beloofd de volgende dag aan.

Bauverio 13-08-2011

ik ben tot nu toe zeer te spreken over de levering.
alles zat netjes ingepakt en zag er goed uit!

T.C.van den Abeele 13-08-2011

alles perfect verlopen zelfs het bezorgen op een ander adres. perfect

Nathan Vink 13-08-2011

De service van camera.nu was perfect. Ik bestelde het product op zaterdag en kreeg het dinsdagmorgen in de brievenbus. Daarnaast is de lens in perfecte staat, dus wat mij betreft, volgende keer weer bestellen bij cameranu.

Ramonda1 13-08-2011

De website is overzichtelijk. De winkel biedt vele producten. Bij vragen is de bereikbaarheid prima en behulpzaamheid top.

Janny11 13-08-2011

De website is zo gemaakt dat je eenvoudig kan vinden wat je zoekt.
Nette winkel, goed bereikbaar staat op de website beschreven.
De bestelling hebben wij opgehaald in de winkel en stond klaar.

EvHoof 13-08-2011

Ik bestelde een 'combo deal' flitser, plus bounce en oplaadbare batterijen. De levertijd was super, zoals beloofd door de webwinkel: de ene dag besteld de andere bezorgd door de post.
De flitser was in goede staat en functioneerde, de bounce ook. De oplader / batterijen echter, fucntioneerde niet. Hier kwam de kracht van CameraNu.nl naar voren. Ik stuurde hen een mail en de ik kreeg meteen antworod over hoe retour te sturen en wat te doen. Nadat ik dat gedaan had, kreeg ik een dag nadat zij het object hadden gekregen een vervangend exemplaar. Dat is nou service. Bedankt!
Deze webwinkel is een absolute aanrader.

iPad1968 13-08-2011

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit verhouding. De afgelopen jaren heb ik meerdere bestellingen bij CameraNu geplaatst, altijd tot grote tevredenheid.

JWA 13-08-2011

CameraNu is al een aantal jaar mijn vaste leverancier voor foto apparatuur, goede prijzen, goede service.

Robin Challa 13-08-2011

De website ziet er keurig uit, ik had het toestel 's avonds om kwart voor negen besteld, en kwart over negen had ik de track & trace code van PostNL binnen. Het toestel werd de volgende ochtend bezorgd.

Rita11 13-08-2011

Vrijdag besteld maandag in huis dus in principe prima alleen had m graag zxaterdag gehad maar het betalen met ideal ging niet automatisch dus heb t via telebankieren toen gedaan dus dat zal een punt zijn dat ideal automatisch geopend wordt ...want ik had wel aangegeven dat ik dat wilde .....maargoed een klein minpuntje verder een goede goedkope winkel had al eens eerder een camera gekocht enkele jaren geleden alweer.

EricS74 12-08-2011

Scherpe prijs en supersnelle levering. Aftersales nog niet nodig gehad, hopelijk blijft dat zo:-)

dool2011 12-08-2011

De gewenste levertijd was kort. Gebeld met cameraNU ter controle van de levertijd. Lens had ik binnen 18 uur in huis. Perfect!

baca 12-08-2011

Ik heb een telelens besteld en is binnen 24 uur geleverd zodat ik hem nog net kon meenemen op vakantie.

Wim Arnhem 12-08-2011

Bij mijn bestelling was een andere tas geleverd dan dat ik besteld had. Er werd snel gereageerd op mijn per e-mail gestuurde klacht en met spoed een andere tas gestuurd. Dat de andere tas reeds uit de verpakking was was geen bezwaar. De gemaakte fout werd snel en adequaat opgelost, prima service dus.

AndreavdS 12-08-2011

Snelle levering, goede afhandeling. After Sales tot nu toe niet nodig gehad.

Jan Oosterhuis 12-08-2011

Besteld op vrijdagavond net na 21:00 uur.
Volgende dag al in huis.

Objectief was goed verpakt!
Bevestiging per e-mail en mogelijk volgen zending.

Niet duur, elders nog niet goedkoper gezien.

Petje af!!!

appiehermsen 12-08-2011

gemakelijke web winkel overzichtelijke site snelle levering product(ten)goed te volgen via aflever site
alles netjes verpakt en juiste artikelen zal hier zeker vaker iets kopen en aanbevelen bij anderen.

Hans de zoveelste 12-08-2011

Duidelijke website, snelle afhandeling, verpakking kan iets degelijker maar over het algemeen geen klachten.

Machteld2 12-08-2011

Er is een supersnelle afhandeling, de paketten zien er netjes uit en zitten degelijk verpakt.
Toen ik een mailtje stuurde met een bedankje voor de snelle en keurige levering kreeg ik een vriendelijk mailtje terug.
Natuurlijk werd ook de hoop uitgesproken dat ze me nog eens vaker terug zouden zien :-)
Nou, dat denk ik wel!

een blije sony nex-5 bezitter 12-08-2011

Zeer betrouwbare winkel. Ze doen wat ze beloven, ik heb mijn bestelling rond 8 uur 's avonds geplaatst en inderdaad de volgende dag al in bezit. Ze leveren wat je besteld, netjes verpakt.
Naast dat alles hebben ze een ruim assortiment en scherpe prijzen.

Philippe56 12-08-2011

snel levering(binnen 2 dagen) goed informatie via de telefoon. goedkoper dan elders. duidelijk web site

fotograafje2007 12-08-2011

Duidelijke website, duidelijke bestelprocedure. Artikel was zeer netjes verpakt

R. Dorstijn 12-08-2011

Prima snel en de korte vraag die ik had was binnen 24 uur beantwoord.

MichelHeer 12-08-2011

Zaterdag nacht besteld, dinsdags in huis.
Prima service, van elke stap in het proces een email gehad. Keurig in gepakt.
De rugzak is precies wat ik ervan verwacht had.

henkenderest 12-08-2011

ook als het product nog niet leverbaar is, binnen 10 dagen in huis

Sandhaas1978 12-08-2011

Dit is mijn tweede bestelling bij CameraNU.nl geweest. Ik ben uiterst tevreden over de snelle levering en de informatie over de status van de bestelling/betaling.

Cambuyer 12-08-2011

Goede overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd! Wat betreft bereikbaarheid, heb niemand van de webwinkel hoeven te bereiken dus nvt en aangezien de camera en de accessoires goed lijken te werken nog geen aftersales nodig gehad...

Henny67 12-08-2011

Alles was in orde dus over de after sales heb ik geen oordeel. De begeleiding van het proces vanaf bestelling tot levering was voorbeeldig. En ze maken waar wat beloofd wordt: voor 21 uur besteld, de volgende dag in huis.

erbink 12-08-2011

Beetje moeten zoeken op website voor het juiste product, dankzij goede telefonische instruktie door afdeling verkoop, goed geholpen.
Supersnelle levering
Uiterst prettige bediening in winkel.

huisie 12-08-2011

prima website duidelijk ingedeeld. levering was ook super snel en toen ik nog even een vraag had was die binnen een uur via de mail beantwoord dus helemaal top!!

A vd B 12-08-2011

Goede informatie, supersnelle levering, betrouwbare leverancier.

silvia23 12-08-2011

Zeer goede ring voor op mijn nikon met spiegellens, vrijdagochtend besteld maar kreeg hem helaas dinsdag pas.

martinmeerkerk 12-08-2011

Prima service. Alles op tijd, netjes verpakt en betrouwbaar.

Gerard Haan 12-08-2011

Snelle levering, keurig te woord gestaan naar aanleiding vragen levring en betaling en doen wat ze zeggen.Betrouwbare site /internetwinkel.

walt59 12-08-2011

De scanner kun je via de website snel en makkelijk bestellen en online via ideal snel en makkelijk betalen, en het wordt daarna netjes en snel via de post afgeleverd

DaantjeCamera 12-08-2011

Op donderdag besteld, vrijdag per aangetekende post in huis. Super! Aftersales of telefonisch contact nog niet nodig gehad.

Piet_46 12-08-2011

Opzet website is keurig, geen verborgen addertjes. Bereikbaarheid van de website is goed, en werkt snel. De bestelling ging probleemloos, en binnen 24 uur werd er geleverd.