Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janorama 18-08-2011

Duidelijke website en een vriendelijk telefonisch contact,
en een snelle verzending!

stuard 18-08-2011

goed product voor dat geld. levering snel binnen enkele dagen.

iepje 18-08-2011

Sinds enkele dagen in het bezit van de sony dpf-d820 digitale fotolijst. Een heel goede aankoop. Lijstje ondersteund ook muziekbestanden. Ik heb hem gecombineerd met een USB stick. Gaat prima. Fotokwaliteit top. Heel tevreden. Snelle service en verzending, goed verpakt.

iepje 18-08-2011

Ben nu een paar dagen in het bezit van de panasonic lumix dmc tz20. Fanatastisch toestel. Levering via cameranu was top. binnen 1 dag in huis. Kom hier zeker terug.

luc1943 18-08-2011

bestelling en levering op korte termijn heel correct verlopen

1951henk 18-08-2011

Geweldig vlotte en correcte levering voor een zeer goede prijs. Webshop zeer duidelijk, ook om te vergelijken.

J. Timmers 18-08-2011

Goede overzichtelijke website. We zijn de camera in de winkel gaan ophalen. goede parkeermogelijkheid.
Bestelling en verdere info duidelijk.
We kregen een deskundige uitleg over de werking van onze aanschaf.
After sales is nog niet van toepassing

bianc01 18-08-2011

Een goed en overzichtelijke webpagina en makkelijk om producten te vinden.
De bestelling ging vlot en de aflevering binnen 1 dag helemaal super snel.

jan etten-leur 18-08-2011

Product binnen 24 uur geleverd voor een goede prijs, zonder verzendkosten, op een vraag werd snel geantwoord.

naam931666 18-08-2011

Beloofde leveringstijd klopt altijd. Website is helder: goede productinformatie.

Ronald Klaassen 18-08-2011

Snel besteld, snel bezorgd. Netjes verpakt. Kortom: prima!

Jeroen Verwiel 18-08-2011

Professionele medewerkers in de winkel.
Bestelling en afwerking perfect.
Zeer sterk aan te bevelen, ook voor professionele fotografen.

Waaning 18-08-2011

- Website: Overzichtelijk en makkelijk om producten te vinden.
- Bereikbaarheid: de site is uiteraard gemakkelijk op te zoeken.
- Bestelling en levering: Het is prettig om op de hoogte gehouden te worden via de mail. Levering: Zeer vlot, erg prettig!

hvdstam 18-08-2011

Fijn compacte camera met mega zoom. Heel gebruiksvriendelijk. CameraNu heeft scherpe prijzen en doet precies wat je van een onlineshop verwacht.

St. IRS 18-08-2011

De bestelling is heel snel (compleet) behandeld en afgeleverd.

vaassky 18-08-2011

Overzichtelijke website.
's-avonds besteld, volgende dag in huis.

MRL-Info 17-08-2011

Website is duidelijk/overzichtelijk en voor dit product de goedkoopste via Internet. Besteld om 20.45u, werd de volgende dag geleverd. Netjes en veilig in kartonnen doos.

Marinus Peterus 17-08-2011

Overzichtelijke website.
Je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. En de afhandeling is lekker vlot.

aadwagner 17-08-2011

Ik heb mijn bestelling voor 21.00 uur geplaatst en kreeg de bestelling de volgende dag binnen. Allemaal keurig te volgen via een link naar Track&Trace van PostNL.

Prijzen op de website van CameraNU zijn ook erg scherp en bijna altijd net even onder de prijzen van andere webshops. In combinatie met de snelle levering die ze doen een enorme aanrader!

huubke007 17-08-2011

bestelling = makkelijk
levering = snell
prijs = goed

wat will je meer !

k moes 17-08-2011

heb een paar keer telefonisch contact gehad, ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam, en de bestelling werd de volgende dag geleverd, goed verpakt en vante voren aangekondigd via de mail. heel tevreden

Joopv3009 17-08-2011

Soepele bestelling, zeer snelle levering, binnen 1 dag zoals beloofd.

Top

R. van den Beucken 17-08-2011

Reden voor mij om bij deze winkel te bestellen was enerzijds dat de winkel een gespecialiseerde fotografiewinkel is en anderzijds de prijs van de producten.

De website is duidelijke en bevat veel informatie. Een uitgebreid assortiment tegen gunstige prijzen. Zoeken naar producten is eenvoudig; zoekopdrachten worden automatisch aangevud met suggesties. De website toont ook relevante gereateerde artikelen, bijvoorbeeld de geschikte zonnekap voor het objectief dat ik bestelde.

Ik heb twee losse bestellingen gedaan. De een werd de dag erna bezorgd, de ander twee dagen na bestellen. Bij levering van de eerste bestelling ontbrak een waardebon, die onderdeel was van een actie. Een kort mailtje naar de klantenservice en de bon werd de dag erna nagestuurd.

Overall zeer tevreden.

Meryem85 17-08-2011

no nonsense, gewoon bestellen, betalen en geleverd krijgen wat je besteld hebt, helemaal oke

A.Piest 17-08-2011

Na mijn bestelling heb ik gebeld of het bestelde nog op een ander adres afgeleverd kon worden.
Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en het was geen probleem. De bestelling is snel en correct afgeleverd op het juiste adres.

Jady130879 17-08-2011

Inkjet printer besteld, volgende dag netjes in huis.
Helaas bleek de kabel van 4m, maar 3m te zijn. Maar deze is een paar dagen later meteen omgeruild voor de juist.
Goede en snelle service!

victora 17-08-2011

uitgebreide info op de website, makkelijk besrelproces. Zeer vlotte levering. Ben zeer tevreden, ook over de scherpe prijs. Echt een topaanbieder dus!

RObert de Waard 17-08-2011

Vlotte levering en met het ruilen van een setje filters, ondervonden dat de aftersales professioneel en snel wordt afgehandeld.

mvdarend 17-08-2011

Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

theovds 17-08-2011

Prima webshop. Goede service en snelle levering.
Pluim!

Stekeltje01 17-08-2011

Snelle en goede service, pakket zorgvuldig ingepakt. Deze winkel is een aanrader!

Joop Houthuijsen 17-08-2011

Een snelle en goede service accuraat gereageerd en een goede afwikkeling van de bestelling.

Marjolein-96 17-08-2011

Goedkoopste prijs op internet, 8 uur 's avonds besteld en volgende dag al in huis! Super snelle service geen problemen gehad en snelle levering. Helemaal tevreden!

DanNiet123456 17-08-2011

Snelle Besteld, Snel Geleverd.

GillM 17-08-2011

Informatie was duidelijk-bestelling was binnen 18 in huis! Prima!

Hytop 17-08-2011

Koop vrij veel online o.m.Conrad, Bolcom, Thatsit, drogisterijnet etc. en Jullie behoren tot dusver tot de besten. Doen wat je online belooft.

meisner 17-08-2011

Zelfs mijn mial met vragen werd beantwoord, dat kom ik niet vaak tegen. ( binnen een dag )
Deze shop een aanrader

doeke anne van der heide 17-08-2011

Het is gewoon prima!Snelle levering en corecte afhandeling.

Chris Bloem 17-08-2011

Product besteld s avonds 19.00 uur,betaald per I Deal.
Volgende dag in huis om 12.00 uur.
Perfecte levering voor een uitstekende prijs en nederlands product.
In een woord KLASSE !!!

Zal zeker vaker producten bij U bestellen.

Nic82 17-08-2011

Goede en snelle levering. Keurig volgens afspraak

simon4948 17-08-2011

Snel en goed afgeleverd. Goede prijzen. Duidelijke website.

terrific 17-08-2011

Alles was duidelijk, er werd snel geleverd en toen het bezorgde product helaas defect bleek te zijn, kreeg ik telefonisch een antwoordnummer verstrekt, waarmee ik het product gratis kon terugsturen. Enkele dagen later had ik een nieuw exemplaar al in huis, dat gelukkig prima blijkt te werken

Ekl02 17-08-2011

Via internet een tas voor mijn camera besteld. Helaas bleek de camera (in tegenstelling tot de beschrijving) niet te passen.
Voor het ruilen (en ter voorkoming van nog eens extra verzendkosten!) toch maar even naar Urk gereden. Daar prima geholpen en inmiddels in bezit van een goed passend exemplaar.

dejong-brants 17-08-2011

De bestelling en de aflevering zijn perfect verlopen.
Ik heb alleen een foutief bestelnummer opgegeven.
Mijn vraag is nu:
Kan ik deze terugsturen ??

Paolo copywriter journalist fotograaf 17-08-2011

Over Cameranu.nl:
Ik ontdekte Cameranu.nl toen ik op zoek was naar twee Cokin grijsverloopfilters die nergens anders op voorraad waren, maar wel bij hen. Ook bestelde ik variabel ND filter. Ik deed dit vlak voor mijn reis naar de VS. Omdat ik een foutje had gemaakt in mijn postcode arriveerde mijn bestelling niet de volgende dag. Via track&trace kon ik zien dat de bestelling in het distributiecentrum van TNT was blijven liggen. Ik belde om 17.00 uur met Cameranu.nl waar gelukkig nog iemand was. ZDe dame van Cameranu.nl belde voor mij met TNT maar daar was niemand meer. Zij kon me vertellen dat mijn bestelling waarschijnlijk vele dagen stil zou liggen bij TNT vanwege de foute postcode. Ik zou de filters dan niet op tijd ontvangen voor mijn vertrek naar de VS. Toen vroeg ik of ik dezelfde bestelling nogmaals mocht plaatsen en of ik – zodra ik weer thuis was, drie weken later – de eerste bestelling zou kunnen retourneren. Dat kon, dus zo gezegd zo gedaan. De volgende had ik mijn (tweede bestelling) filters, dus op tijd voor de VS. Fijne service!

Fredqwerty 17-08-2011

Gewoon een goede webshop. Eenvoudig, snel en je wordt via mail goed op de hoogte gehouden.

Jodoorenbosch 17-08-2011

Wat CameraNu beloofd is helemaal waar.
Gemakkelijk bestellen, zeer snelle levering tegen in mijn geval, de laagste prijs.

Petje af!

jgtenthij 17-08-2011

Ik vond zeker de After sales een 10 waard omdat bij de camera geen kortingsbon zat voor een dag fotovakschool.
Een telefoontje en hij werd keurig toegestuurd.
KLASSE

costaparadiso 17-08-2011

Complimenten aan het CameraNU.nl team;
Iedere keer opnieuw slagen jullie er als superteam in, om al wat je durft te beloven naar 100% tevredenheid en zelfs binnen 24 uur waar te maken. Proficiat!

Charleeys 17-08-2011

Supersnelle levering, binnen 24 uur had ik mijn camera binnen.