Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ebby 16-08-2011

Had een camera nodig voordat ik (3 dagen later) op vakantie ging. Had deze camera gezien in een andere winkel maar was daar niet meer op voorraad. Toen een beetje op internet gezocht naar de beste prijs in combinatie met snelste bezorging en beste beoordeling en kwam uit op cameranu.nl . Camera ontvangen op de beloofde dag en helemaal goed, super!

kometa 16-08-2011

Afhandeling en levering prima verzorgd.
Product en alle accessoires in orde.

Coco21232123 16-08-2011

Snelle levering, concurrerende prijzen, goede product

Dennis van Doodewaard 16-08-2011

Ik had een Lowepro Nova 200 AW fototas besteld bij een fotozaak in Rotterdam. Echter duurde dit mij veel te lang voordat deze aan zou komen. Nadat ik de bestelling had geannuleerd heb ik hem direct bij CameraNu besteld. Die dag besteld, de volgende dag in huis, helemaal toppie! :-)

De tas bevalt goed en ik kan mijn apparatuur er mooi in kwijt!

Mijn volgende bestellingen gaan dus ook voortaan gewoon via CameraNu, dan weet ik zeker dat het goed is! :-)

andreas 24 16-08-2011

Ik geef nooit een hoger cijfer dan een 9. NAm contact op met panasonic om een gedrukte handleiding te bekomen. ze beloofden me gratis een gedrukte a-4 perint te sturen. Wat een service.

Wim Kremers 16-08-2011

Alles liep precies zoals beloofd en kreeg bovendien een erg snelle reactie op mijn vraag of er ook een draagriem werd meegeleverd.
(Er zitten zelfs drie draagriemen in de verpakking van deze Bushnell kijker. Dat zou bij de beschrijving kunnen staan!)

Tine van Duijn 16-08-2011

Snel en accuraat.
Zo wil ik graag als klant mijn bestelling plaatsen en afgeleverd krijgen!

Ans72 16-08-2011

Overzichtelijke en praktische website, wijziging in orderstatus (betaling, verzending e.d.) wordt netjes doorgegeven, snelle levering. Prima!

gnaappelman 16-08-2011

Website opent direct, er is geen wachttijd, super snel.
Begin pagina ziet er professioneel en uitnodigend uit.
Duidelijk overzicht van de producten door de index,
mooie en aantrekkelijk product fotootjes zoals een etalage is bedoeld
Verder makkelijk en duidelijk keuzes door een doorklik systeem.
Bijvoorbeeld: objectieven - merk - type - handig en overzichtelijk.
En alle schermen en het gewenste product blijven snel open gaan.
Ook het teruggaan naar een vorig scherm is super snel.
Op deze manier is Internet shoppen, kijken en vergelijken heel erg leuk.
Ik geef de CameraNu.nl website een 10.
De uitstekende service en eerlijke en open communicatie met CameraNu krijgt een 9. Want zij communiceren heel snel via mail, binnen enkele minuten heb ik al ondervonden En voor het uitvoren en bezorgen van de producten ook een 9, is volgens afspraak lekker vlot.

Mz66 16-08-2011

Hallo, na lang zoeken kaartje besteld, bij Cameranu.nl
omdat ze als goedkoopste er uit kwamen. Kaartje werkt prima (niet zo als ik gehoopt had) maar dat ligt niet aan Cameranu.nl of het WIFI kaartje..

Bestelling is snel en vakkundig geleverd, na wachten even telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster.

realtor 16-08-2011

Duidelijk welke acc er bij de camera horen en snelle levering

A. van Heteren 16-08-2011

gemakkelijk besteld en keurig op tijd afgeleverd conform afspraak

Henk B. 15-08-2011

Concurrende prijzen, professionele afhandeling order en snelle en veilige (aangetekende) levering.

j.zwarthoed. 15-08-2011

Meer dan snelle levering,om half 10 een nikon d300 besteld,en 3uur later
om half een in volendam aan de bel.
Keurige melding van tevoren,om welke tijd hun bezorger zou komen,exact op de
opgegeven tijd.Klasse.

RobXL 15-08-2011

Ik was al langere tijd op zoek naar een point-and-shoot camera. Na wat reviews besloten voor de Nikon S9100 te gaan.
Via google de goedkoopste online winkel opgezocht. Dit was cameranu.nl'. 's Avonds half negen de bestelling gedaan op deze vriendelijke site.
14 uur later!!!had ik mijn bestelling in mijn handen. Niet te geloven zo snel. Ik koop regelmatig wat online, maar nog nooit heb ik genoten van zulke snelle levering. Echt TOP!

Rosely 15-08-2011

Website is duidelijk, levering snel :)

Kees Gravendeel 15-08-2011

Website en registratie was duidelijk. Levering zoals aangegeven op de site.

R.Ellenkamp 15-08-2011

Camera besteld, de volgende dag in huis. Camera bleek niet te functioneren. Gebeld, direct geholpen, zelfde dag terug gestuurd. Volgende dag ontvangstbevestiging van retourzending. Nog een dag later alweer een nieuwe camera in huis. Zeer goede service bij een camera die buiten hun schuld niet werkte.

MHF Koek 15-08-2011

na een foutje uwerzijds bij de aflevering, en omdat we hem mee wilden nemen op vakantie,zijn we naar Urk getogen om hem om te ruilen. Na ruiling bleek dat we een camere hadden meegekregen die vrijwel direct vastliep. Gelukkig waren we nog op Urk en konden we de camera meteen weer omruilen. Drie keer is scheepsrecht, waar geldt dat meer dan op Urk. Ondanks de tegenvallers zijn we toch tevreden en verbazen ons over de (al ontdekte) mogelijkheden.

Het nog even wat aankopen in de winkel duurde trouwens wel erg lang.

Zeebraatje 15-08-2011

Informatie op de website was heel duidelijk. Bestelling was perfect en supersnel bezorgd. Telefonische bereikbaarheid om dingen te vragen voordat ik ging bestellen was ook heel goed en klantvriendelijk. Een aanrader!

Pebbles1234 15-08-2011

Na speurwerk op de Sony Hdr-Xr160E en cameranu.nl uitgekomen. Besteld en betaald om 20.59 uur en volgende dag echt binnen gekregen.

naam201333 15-08-2011

eenvoudige bestelling, op voorraad en binnen 1 werkdag in huis. Gratis verzending en lage prijs !

Rachel 01 15-08-2011

Zeer onder de indruk van de snelle levering, 's Avonds 20.45uur besteld, en inderdaad de volgende dag onze camera al in huis.

herm35 15-08-2011

Via kennissen ben ik bij Cameranu terecht gekomen.Eerst op de website;die maakte al een uitstekende indruk.En toen ik mijn keuze gemaakt had en voor de reservering ervan contact had opgenomen,bleek bij aankomst de zaak zo gepiept!Alles stond klaar en met veel geduld werd ik op mijn wenken bediend.Zelfs op mijn inruilspullen werd een goed bod gedaan.Als een zeer tevreden mens keerde ik huiswaarts.

Keeshond1970 15-08-2011

Meerdere malen via cameranu.nl besteld en altijd zoals afgesproken afgehandeld. Correct en op tijd.

Yp v R 15-08-2011

Top! Snelle en goede communicatie, snelle service en een dag later lag het kaartje in de bus. Helemaal goed, zo hoort een internetwinkel te zijn!

reind069 15-08-2011

Sinds vorig jaar Cameranu.nl ontdekt - vooraf research via de website en daarna richting Urk. Persoonlijke benadering vind ik erg goed, alsmede het geven van advies. Prima!

irma99 15-08-2011

Een prachtige service van dit bedrijf.
Ik had een camera gekocht waar ik uiteindelijk niet goed mee om kon gaan en had niet in de gaten dat ik een 14 dagen zichttermijn had - totdat een kennis mij hierop attendeerde. Ik heb de camera terug kunnen zenden na 1,5 week en bij aankomst bij CameraNu.Nl
bleek dat ik het polsbandje had zoekgemaakt en het LCD scherm was bevuild - (wat mij bevreemde!) maar
een vriendelijke dame heeft samen met een medewerker
het scherm gereinigd en een polsbandje gevonden en na
4 dagen kreeg ik het hele aankoop bedrag netjes teruggestort op mijn rekening.
Dit valt voor mij onder de categorie: PRIMA SERVICE -iets wat je tegenwoordig niet meer vaak tegenkomt en ik zal deze webwinkel dan ook aan iedereen aanbevelen,
met name door de zeer persoonlijk manier waarop je te woord wordt gestaan!

Maxerik 15-08-2011

Prima verzorging en aflevering! Ook zeer snel! Klasse!

koeradus 15-08-2011

Prima webshop. Al eerder een camera via CammeraNu.nl aangekocht. Dat ging al erg goed, vandaar deze aankoop ook bij deze winkel gedaan.

Hans9112 15-08-2011

Prima afhandeling, snelle levering en een duidelijke overzichtelijke webshop.
Ik zou die iedereen aanbevelen.

Roos Linn 15-08-2011

Mooie overzichtelijke website.En niet de duurste.
Snelle levering..voor 21.00 uur besteld en had het de volgende dag rond 12.00 uur thuis bezorgd door TNT.

Leon19631963 15-08-2011

De Olympus VG-120 is een voordelige digitale camera voor hetgeen het doet. Heb de camera nu enkele dagen in gebruik. Alles doet het naar behoren. De kwaliteit van de foto's is goed te noemen. Je moet wel een redelijk stille hand hebben om niet toch onscherpe beelden te krijgen. De digitale correctie hierop is dus niet altijd genoeg om het te compenseren. Het is echter wel een zeer complete camera, met in verhouding veel instelmogelijkheden, zeer compact en toch met een groot 3" LCD scherm achterop. HD filmen is voor dit toestel ook geen probleem. Iets dat je voor deze prijsklasse toch nog niet zou verwachten. Al met al, een toestel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Als het gaat om de webshop CameraNU.nl; de bestelling was zo geplaatst, maar de levering een dag later was ook precies zoals beloofd de eerst volgende dag geleverd. Meer kun je niet verwachten. Uitstekend!

Wenneke2 15-08-2011

Snelle levering. Toen ring niet bleek te passen, heb ik deze retour gestuurd volgens de op de website aangegeven procedure. Alles is netjes afgehandeld en binnen een week had ik het aankoopbedrag weer op mijn rekening staan. Super!

Mevrouw Verheul 15-08-2011

1e keer ik op de website gekeken heb.
Zo op het 1e gezicht ziet de website er prima uit, de bestelling is netjes verpakt afgeleverd.

hannah1953 15-08-2011

's morgens had ik de camera besteld, vervolgens via telebankieren betaald. Zowel van de ontvangst van de bestelling als van de ontvangst van de betaling kreeg ik een melding. Deze laatste melding ontving ik om 17.30 uur. De andere ochtend om 9.30 uur werd de camera bezorgd. Supersnel!
De camera voldoet ook aan de verwachtingen (panasonic lumix dmc-tz20). Wij hadden de tz10 al, dus helemaal vreemd was de bediening niet. Ik zou dit toestel zeer aanbevelen.

Rik24 15-08-2011

Ik had een dag vrij en zocht dat boek om op mijn vrije dag wat te studeren te hebben. de avond voor mijn vrije dag even snel op de webshop het boek besteld en hij kwam netjes verpakt de dag er na binnen.

geweldig!

r3m3rk 15-08-2011

Snelle levering, keurig op de hoogte gehouden van het proces.

Hoek112 15-08-2011

Product zelfde dag verstuurd! Netjes via mail op de hoogte gehouden. Product stevig verpakt met minimale kans op beschadiging.
Ik raad CameraNu.nl bij mijn vriendenkring aan!!!

Heleen 1957 15-08-2011

Prima geregeld. Overzichtelijke website. Prima prijs en geen verzendkosten.
Levering volgens afspraak en track en tracé systeem

Kos S. 15-08-2011

Geen enkele negatieve opmerking.
De bestelling verliep snel en volgens mijn verwachting.
Ik heb (gelukkig) nog geen ervaring met de after sales servies afdeling van Camera Nu om dit te kunnen beoordelen.

John240565 15-08-2011

Snelle levering voor een scherpe prijs. Interessante combo-deals.

Jucipics 15-08-2011

Ik vind de service erg goed. Zowel telefonisch als in de winkel zelf kreeg ik goed en eerlijk advies waardoor ik de juiste producten heb kunnen bestellen. De levering is erg snel, dus ik kon meteen de volgende dag al aan de slag. Voor mij is er geen andere optie meer dan cameranu!

Nikon2907 15-08-2011

Zeer snelle levering (binnen 1 dag) en product is gemakkelijk te vinden op de website.

luckyxjr 15-08-2011

Ik heb 's avonds om 21.15 u. de printer besteld en de volgende morgen om 11.00 u. had ik hem al in huis.
Werkelijk waanzinnig snelle levering.

Ad van den Broek 15-08-2011

Aanvankelijk had het eerste toegezonden objectief een mankement. Op mijn mail werd meteen gereageerd en een nieuw objectief werd me binnen een paar dagen geleverd. Prima service!

Harm... 15-08-2011

We hebben de bestelling om 20.30 geplaats en direkt betaald.
Op de website staat voor 21.00 uur besteld en betaald, volgende dag in huis.
En inderdaad de volgende dag voor 13.00 uur hadden wij het artikel in huis.
Een zeer snelle afhandeling van onze bestelling waarvoor onze complimenten.

J. Nuijten 15-08-2011

De ene dag besteld, de volgende dag geleverd wordt volledig waargemaakt.
Product was goed verpakt.

malle jopie 15-08-2011

vlotte service
voor 4 besteld en de volgende dag was het er al

Peter van Renen 15-08-2011

bestellen, afrekenen en snelle levering reeds de volgende dag.