Deze score is berekend op basis van 2338 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

I.Z 05-03-2020

Vanaf dat je de bestelling plaats wordt je keurig op de hoogte gehouden. Je kan je pakket van a tot z volgen. Super levering!!!

Anja 05-03-2020

Een waar Walhalla.
Of je er nou komt voor een flitsertje of een dijk van een camera: altijd wordt je met vriendelijkheid en kennis geholpen.

Joost B 05-03-2020

Dit was mijn eerste ervaring met cameranu. Ruim aanbod, duidelijke site, fysieke winkels, correcte prijzen, levering op het voorziene moment, dus alles positief. UPS had het pakje voor de deur geplaatst inplaats van af te leveren met handtekening. Toen ik dit doorgaf aan cameranu hebben ze prompt gereageerd dat ze dit gingen opnemen met UPS... Dus cameranu gaf ook een goede snelle respons bij feedback, hetgeen ik zeer apprecieer. (Volgende keer kies ik voor levering in een gekozen ophaalpunt.)

Ellie van Grinsven 05-03-2020

Super klantvriendelijk!!!! Kreeg keurig bericht toen de bestelling een dagje later zou komen. Ook via de mail contact gehad over iets wat me niet helemaal duidelijk was. Deze werd per ommegaande beantwoord. De lens die ik besteld heb, was prima verpakt , is helemaal geweldig en super snel in huis.
Ga zo door!!!

Carel 05-03-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen. De producten waren we ook snel. Op het afgesproken moment. Uiteindelijk heb ik meer stuks besteld dan waar we telefonisch over hadden gesproken. Een deel daarvan was niet op voorraad maar werd wel snel genoeg nagele ers.

E.Schips 05-03-2020

De bestelling was er binnen een dag, maar de bezorgdoos was compleet doorweekt en kapot. De camera zelf was gelukkig niet nat geworden, maar ik vind het erg slordig, zeker met elektronica. De klantenservice reageerde soms heel snel en soms kreeg ik helemaal geen antwoord. De prijs kwaliteit verhouding is goed, maar ik zou de volgende keer niet opnieuw bestellen. Bang dat het pakket beschadigd aankomt en ik niet fatsoenlijk te woord wordt gestaan

Rene 05-03-2020

Op de laatste dag van een actie middels een kortingscode een printer willen bestellen, helaas werkte de code niet. Dit op dezelfde dag aan CameraNU laten weten, dag later nam CameraNU per mail contact op dat ze alles in het systeem konden zien. Achteraf alles keurig met code nog kunnen bestellen.

Lisette 05-03-2020

Op zondag 16 febr. een printer besteld via de webshop. Daarna had ik nog enkele vragen deze via een mailtje doorgestuurd. Maandagmorgen al meteen een reactie en niet onbelangrijk ook de oplossing. Tevens is de printer ook op de afgesproken tijd geleverd. Bedankt team CameraNu.nl

FotoJan 05-03-2020

Betrouwbaar en eerlijk persoonlijk advies, ook bij inruil.
Daarnaast consistent handelen.
Een uitstekende partner voor elke foto- en videograaf.

J.van Huissteden 05-03-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het artikel wat ik bestelt had beduidend goedkoper was dan een andere filmshop. De reden dat ik toch maar een 7 heb gegeven ligt in net feit dat het artikel wat in een enveloppe door de brievenbus had gekund in een veel te grote doos door postnl pakketdienst werd bezorgt

Lidy 05-03-2020

Ik ben al jaren klant van Cameranu. Alle producten zijn goed en snel geleverd. Als er iets niet goed is of ik niet tevreden ben is de service daar erg goed vooral het chatten met de medewerkers zijn goed, er wordt dan meteen actie ondernomen. Ik kan niet anders dan Cameranu een 10 te geven.

Videofarmer 05-03-2020

Als je iets zoekt is Cameranu vaak het eerste adres waar je goed terecht kan voor advies en aankoop en begeleiding.

Jan-Thijs Vlaskamp 04-03-2020

GOEDE SERVICE!

Laatst heb ik op een woensdag een product besteld bij Cameranu.nl. Deze was op voorraad, dus zou deze de volgende dag (donderdag) thuis bezorgd worden. Echter, door een fout van PostNL, was er vertraging en zou ik het product pas vrijdag krijgen. Normaal geen probleem, maar ik had dit product vóór vrijdag nodig. Dit kreeg ik pas op de donderdag te horen.

Gelijk naar Cameranu.nl gebeld voor een oplossing. Nu hebben ze een bezorgoptie 'Voor 13:00 besteld, zelfde dag in huis'. Ze vonden het erg vervelend voor mij, dit was gelukkig een goede oplossing. Normaal gesproken betaal je extra voor deze bezorgoptie, maar voor deze keer werden deze kosten kwijtgescholden. Erg fijn! 's avonds had ik het product in huis!

Cameranu.nl, erg bedankt voor de fijne service! Hier bestel ik zeker weer!

hans 04-03-2020

Uitstekende aankoop, goede reviews op de site, prima prijs en zeer goede en veilige verzending en ook op nog tijd, zoals aangegeven.
De volgende is absoluut weer via Camera,nu !!!

Rick 04-03-2020

Ik heb een sensor reiniging uit laten voeren bij de vestiging in Urk. Voor ik mijn koffie op had was het al klaar!!

Gerard 04-03-2020

Duidelijke site. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Netjes op de hoogte gehouden dat er vertaging was bij de uitlevering. Goederen voldoen exact aan de beschrijving op de site.

Lex1948 04-03-2020

Alles keurig geleverd, maar wel een dag te laat. Maar .... daar werd ik keurig op tijd van op de hoogte gesteld. Zo hoort het ook. Ook op een vraag van mij die per mail was gesteld, kreeg ik snel antwoord.

Medusa 04-03-2020

De verpakking was erg netjes en ook zeer snel verzonden. Zelfs toen de verzending even op zich liet wachten kreeg ik hier al snel een net berichtje over. Ik vind de communicatie en service daarom echt top!

Jeffrey 04-03-2020

De servies was top had de glass ball lens besteld hij was een dag later binnen vanwegen een storing en dat lieten ze netjes weten door een mailtje te sturen. Daar kunnen veel bedrijven nog van leren! Uit eindelijk pakketje ontvangen netjes ontvangen goed stevig in gepakt ben zeer tevreden over alles daarom ook een 8 als beoordeling

Ralf uit Katwijk 04-03-2020

Top winkel.

Kreeg mail dat 1 product niet leverbaar was, ws zelf niet goed gekeken. Gebeld, en samen naar alternatief gekeken. Die was er, en het verschil verrekende ze in mijn voordeel..

Ging om 120 mm rolletjes analoog.

Dag later in huis!

Roy 04-03-2020

Ruime keuze met scherpe prijzen. Op internet georiënteerd en bij Cameranu.nl uitgekomen. Ruimste keus en beste prijsstelling. Overzichtelijke website, gemakkelijk bestel en betaalproces. En volgende dag geleverd.

A van Lith 04-03-2020

Ik heb alleen maar een lensdop voor mijn macrolens gekocht deze keer maar ik heb heel goed advies gehad over de aanschaf van een nieuwe telelens en de eventuele verkoop van mijn huidige telelens.
Eerlijk en deskundig advies.

Esther 04-03-2020

Spullen netjes geleverd, alhoewel niet zoals beloofd de volgende dag maar een dag later.
Maar dit ligt hoogstwaarschijnlijk aan post.nl en eigenlijk zou de tekst "voor 23.59 besteld? morgen gratis in huis" aangepast moeten worden.

Ik kreeg via de online chat direct antwoord op mijn vragen en de online bestelling liep snel en soepel.

Ze hebben leuke aanbiedingen die duidelijk op de website in beeld staan.

Melvin Huisman 04-03-2020

Prima en snel bezorgd! Bestelling is netjes op tijd en naar verwachting bezorgd.

Luc 03-03-2020

Goed product tegen een gunstige prijs
Supergoede informatie en tijdig geleverd
Meer moet (kan) dat niet zijn

Peter V.B 03-03-2020

De prijzen zijn echt heel goed. Mijn bestelling was niet voorradig maar binnen 3 werkdagen kreeg ik al bericht dat mijn bestelling was verzonden. Ook netjes op de hoogte gehouden waar en wanneer ik mijn bestelling kon verwachten.

Rik Denekamp 03-03-2020

CameraNu heeft een groot assortiment in diverse prijsklassen. Een uiterst klantvriendelijk winkel voor de professionele en hobbyfotograaf. Alles wordt snel en correct behandeld, zowel de verkopen als de retouren. Ook hebben de medewerkers veel kennis van de apparatuur en helpen bij de keuzes bij aanschaf.

Lucas 03-03-2020

Cameranu.nl is de plek waar je alles kan vinden op gebied van fotografie, met een grote voorraad en snelle levering.

berten 03-03-2020

Duidelijke website en communicatie, accurate informatie over de producten en razendsnelle levering.

Wiljo 03-03-2020

Meestal bestel ik alles online bij Cameranu.nl en dat gaat altijd goed. Levering netjes volgens afspraak en goed verpakt. Voor duurdere aankopen rij ik het liefst even naar Urk waar je door professionals vriendelijk en vakkundig wordt geholpen.

Daniel 03-03-2020

Goede prijzen, veel keuze en snelle levering.
Zelfs voor de wat exclusievere producten, vandaag besteld, morgen in huis.
Zeker een aanrader als je al weet wat je wil en het snel nodig hebt.

olga 03-03-2020

Zeer snelle levering van mijn bestelling, de volgende dag al in huis,.prima firma

Erna 03-03-2020

Ik ben al jaren vaste klant bij CameraNU.nl. Ik koop er nooit online, maar ga altijd naar de winkel (Urk), vanwege de geweldige expertise van de medewerkers, het eindeloze van hen, en de grote service. Dit keer ging ik er heen voor een fototas. Ik dacht te weten wat ik ongeveer wilde, maar heb toch om advies gevraagd. En wat ben ik daar blij mee! De tas waar ik de winkel mee verliet, voldoet veel beter voor wat ik nodig heb dan wat ikzelf bedacht had. Chapeau!

Dirk 03-03-2020

Ik heb een bestelling via de website voor een NIKKOR lens geplaatst. De lens werd op de website als goed beoordeeld als groothoeklens. De bestelling werd vlot afgehandeld en conform afspraak de volgende dag afgeleverd. Ik had ook nog een vraag via e-mail gesteld en deze werd ook vlot opgepakt en beantwoord. De eerste foto's die ik gemaakt heb komen erg goed tot hun recht, dus conform de gegeven beoordeling. Top dus.

Wim 03-03-2020

Het lijkt wat onpersoonlijk maar toch wel goed dat er - in Urk - een nummertjesautomaat staat want zelfs op maandagochtend is het bij opening van de winkel al aardig druk. En de wachttijd kun je dan vullen met prima koffie uit de automaat. Toen ik na die kop koffie aan de beurt was, werd ruim de tijd voor mij genomen. Niet snel ‘iets’ verkopen maar eerst met vraag en antwoord uitzoeken welke specifieke behoeften ik als klant heb. Uiteindelijk de gelegenheid om in alle rust uitgebreid de voor mij geselecteerde verrekijkers uit te proberen. De uiteindelijke keuze viel op een kijker uit het middensegment en inmiddels heb ik er met veel genoegen al aardig wat keren gebruik van gemaakt. Dat de aan mij geadviseerde verrekijker een trouwe metgezel wordt op mijn reizen staat voor mij nu al vast. Ik ben niet van het tienen uitdelen, een negen betekent bij mij dus dat ik het advies als top ervaren heb!

Nely 03-03-2020

In de shop werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg ik uitgebreid advies over diverse toestellen. Er werd met mij meekeken en er werd meegedacht om een "camera op maat" te kunnen aanschaffen. Ook werd er actief meegedacht om de camera die niet voorradig was toch zo snel mogelijk te kunnen leveren. Daarbij kreeg ik goede acties aangeboden. Kortom ik ben zeer tevreden over cameranu.nl!

GrahamC 03-03-2020

Iedereen is op zoek naar een ideale camera. Daarom, heb ik in de loop der jaren meerdere apparaten ingekocht via CameraNu. De website is duidelijk en voorzien van alle nodige informatie met goede uitleg, foto's en informatie om een goede vergelijking te maken. De prijzen zijn scherp, en de levering snel met zeer goede verpakking en duidelijke tracking informatie. Moet er iets geruild of teruggestuurd worden dan is de klantenservice niet alleen behulpzaam maar ook zeer informatief m.b.t. mogelijke opties om uiteindelijk aan de perfecte combinatie te komen om van de fotografie te genieten. Al en al een topbedrijf!

GiesTheo 03-03-2020

Op zoek naar verrekijker naar winkel in Apeldoorn. Daar waren de door mij uitgezochte exemplaren op voorraad. Behalve de door mij uitgezochte kijkers ook door andere kijkers gekeken en werd op de voor en nadelen gewezen. Ook buiten door de Swarovski van € 2500 kunnen kijken . Die het niet geworden is. Keurig en naar mijn idee deskundig begeleid naar mijn nieuwe kijker.

Martin 03-03-2020

Heldere website, duidelijke productomschrijving, aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd.

Thijs 02-03-2020

Ik ben zeer tevreden over het personeel en diensten van cameranu.nl omdat deskundig zijn en je alle tijd geven om tot je besluit te komen. Uiteindelijk toch voor beste verrekijker ooit gekozen. Mijn oude kijker ook gekocht bij cameranu.nl werd meteen gestest en terug genomen voor onderhoud. Super service waar ik mij welkom voel om weer een beroep op ze te doen indien nodig.

Edgar 02-03-2020

Zeer complete en overzichtelijke webshop. Ik raad cameranu.nl echt aan iedere fotograaf aan!
Ik heb bij cameranu de Nikon Z6 besteld inclusief een aantal objectieven, statief en rugzak van Wandrd. Per ongeluk de verkeerde cameratas bij de rugzak besteld, maar kon heel makkelijk deze retour zenden en gelijk de juiste bestellen. Na ontvangst van de retour zetten zij de nieuwe bestelling in werking, super service.
En erg blij dat cameranu nu ook in Groningen een winkel heeft, binnenkort even binnenwandelen.

Stan 02-03-2020

De camera en microfoon die ik had besteld waren er zoals beloofd de volgende dag. Prima, zoals eigenlijk bij wel meer sites tegenwoordig het geval is. Wat ik vooral goed aan het bestellen bij deze site vind, is dat je er wat extra's bij krijgt - zoals vijf jaar garantie en drie gratis schoonmaakbeurten voor de camera - en dat je ook wat mails met handige tips krijgt nagestuurd. Normaal krijg je vooral spam die willekeurig lijkt, maar in dit geval had ik er echt iets aan.

Marc De Brabandere 02-03-2020

Ik had een heel vriendelijke ervaring met de man aan de chatbox.
Die vergewiste zich om te beginnen over het al dan niet in voorraad zijn van mijn aankoop.
Daarna volgde hij ook nog het goede verloop van mijn bestelling en betaling via paypal waardoor hij mij de bevestiging van levering voor 's anderendaags kon garanderen. Wat ook geschiedde!!!
Een "vijfsterren" behandeling over de ganse lijn!!! Ook erg vriendelijke koerier...

Wim Hop 02-03-2020

Duidelijke omschrijving op de site, supersnelle levering en zeer scherpe prijs.
Prima winkel om iets bij te bestellen.

Gert 02-03-2020

zeer snelle service, zeer goed en professioneel en eerlijk advies. Erg aardige medewerkers

CA Hoekstra 02-03-2020

Super snelle levering. Goed en netjes verpakt. Ook de site is overzichtelijk.De prijzen zijn ook goed. Heel veel keuze en heel veel op voorraad. Ook het contact met de klantenservice verliep snel en goed. Goede uitleg van mijn vragen gehad. En binnen 24 uur antwoord op de email.

Jaap Smi 02-03-2020

Het bestelde product was snel geleverd op de afgesproken dag, heel beschermend verpakt zodat er tijdens transport geen kans op beschadiging kon gebeuren.

Carin Mus 01-03-2020

Na veel zoeken fotolijstje gekozen en gekochf bij Camera.nu. Bij mij thuis werkte hij niet goed en ik kreeg direkt een nieuwe. Men was zeer behulpzaam aan de telefoon. Ook het tweede lijstje deed het niet, maar het bleek aan mijn wifi te liggen. Bij mijn dochter deed hij het uitstekend en voor haar was hij bedoeld. Nogmaals superprodukt en super webshop

M van Leeuwen 01-03-2020

Ik vind deze webwinkel erg fijn. Overzichtelijk, zeer snelle leveringen en als er iets is waar je niet uitkomt altijd fijne en snelle hulp door de klantenservice. Voor mij een reden om hier voortaan alles te kopen. Erg blij!

Wouter 01-03-2020

Product was goed beschreven. Goede prijs en zeer snel geleverd. Ook nog eens binnen een tijdvenster van 2 uur. Zeer netjes dus