Deze score is berekend op basis van 2848 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nils 08-09-2020

Ik vind het een geweldige winkel
Ze hebben een groot assortiment van camera's en alles wat daarmee te maken heeft
De klantenservice en hulp die ze aanbieden, geef ik echt een 10
Toen ik een vraag had over een product, hebben ze me meteen geholpen

Dennis Beentjes 08-09-2020

snelle levering, en snelle afhandeling bij kapotte producten,
vriendelijk en kundig personeel

Steven Lantinga 07-09-2020

Nog steeds dezelfde goede service als toen het Cameratools was, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Door de verkoop van een oude body en een vertraging in de levering van mijn nieuw body kwam ik op een ongelukkig moment zonder body te zitten. De heren bij Cameranu hebben hier op een kundige en zeer schappelijke wijze een oplossing voor gevonden.

Naast de service ben ik ook erg tevreden over de beschikbare kennis. Ik ben behoorlijk bekend in het beschikbare materiaal, maar voel mij nooit "opgelicht". De gedeelde kennis en adviezen komen gemeend en onderbouwd over.

Mijn enige "slechte" ervaring is een overduidelijk beschadigde lensdop op een nieuwe lens. In theorie had de lens nog nooit uit de verpakking moeten zijn geweest, maar toch is daar iets mis gegaan. Wat precies valt naar te gissen, maar de rest van de lens was eveneens overduidelijk compleet nieuw. Geen krasje, stofje of vetvlekken. De lensdop werd ook zonder problemen vervangen door een nieuwe, en er werd een notitie gemaakt van het voorval voor het geval er in de toekomst toch iets mis blijkt met de lens. Mij werd ook aangeboden de lens om te ruilen voor een nieuwe (op dat moment niet op voorraad in de winkel zelf) maar dat leek mij overbodig.

Een winkel waar ik dus graag kom.

Willem34 07-09-2020

Was op zoek naar een Canon 800D body. CameraNu.nl had deze mooie camera voor een heel strakke prijs plus een aantal extras w.o. 5 jaar garantie. Zeer snelle levertijd. Ben zeer tevreden.

Dorothy Porker 07-09-2020

Ontzettend snelle bezorging en ook hele goede en kundige service nadat ik per abuis het verkeerde product had besteld, dus nu alsnog het juiste product in huis en het geld van het foutieve product retour.

André 06-09-2020

Goed aanbod voor scherpe prijzen. Snelle levering. Goede duidelijke informatie op de website te vinden.

E.P. 06-09-2020

Al diverse keren een product aangeschaft op de webshop van Cameranu.nl en alleen maar positieve ervaringen met deze winkel. Prettige overzichtelijke webshop met een mooi en gevarieerd aanbod tegen concurerende prijzen.
In de avonden besteld en de volgende dag goed verzorgd snel bezorgd, helemaal Top! Cameranu kan ik dan ook warm aanbevelen 👍

An 06-09-2020

Ik vind de service uitstekend! Altijd snel antwoord en de medewerkers doen echt moeite om je te helpen. Een 10/10 van mij!

Else van luxzenburg 06-09-2020

Regenhoes besteld voor telelens. De dag erna al binnen. Nu in de Harz meteen nodig gehad. Ben er blij mee.

Henk Brons 06-09-2020

Snelle levering en vooraf aan de aankoop werd er goede en duidelijke informatie gegeven

Samuel Goodwin 05-09-2020

The shop had the best selection and the website was setup to pretty quickly and easily find what I was looking for. They also called me directly when there was an issue with shipping. My goods arrived safe and quickly.

Wim ten Hove 04-09-2020

Wat ik vind van deze shop deze is heel netjes en ruim opgezet. Door dat ik op diverse sites heb gekeken naar een nieuwe lens, ben ik hier binnen gelopen en ben er erg goed geholpen, netjes en zeer informatief. Dan koop ik liever live in een winkel dan via het internet.

Eric 04-09-2020

Schappelijke prijs , zeer snelle verzending , en top aankoop , zeer content van de spotter-kijker

Shannon Vreeman 04-09-2020

Via internet navraag gedaan voor het aanschaffen van een nieuwe spiegelreflexcamera. Hierbij werd gelijk goed advies gegeven. Zelf had ik ook nog een camera gezien. Gevraagd of beide camera's naar de verstiging in Apeldoorn gestuurd konden worden. Dit was geen enkel probleem. De volgende werkdag lagen de camera's al klaar. In de winkel vriendelijk begroet en beide camera's uit kunnen proberen. De verkoper was heel eerlijk en gaf goed advies. Als ik ooit wat nodig heb voor mijn camera, dan ga ik dat zeker in deze winkel aanschaffen.

Gerard de Zwaan 04-09-2020

Onlangs Datacolor Sryder X gekocht bij cameranu.nl, vooraf had ik nog wat vragen die binnen 5 minuten werden beantwoord. De levering is zoals beloofd door cameranu.nl al de volgende dag.

Fje 04-09-2020

Gunstige prijs.Inderdaad zoals beloofd snelle levering.Wordt op de hoogte gehouden hoe de bestelling verloopt.

LvR88 04-09-2020

Recent heb ik een WANRD camera insert besteld in formaat S, helaas werd perongelijk maat M geleverd. Dezelfde dag is maat S alsnog direct opgestuurd waardoor ik de volgende dag het juiste product binnen had, op vertrouwen dat ik het foutieve product op zou sturen. Snel en correct gehandeld en bovendien prima opgelost.

Dronecrash zonder garantie van DJI 04-09-2020

Afgelopen maart 2020 had ik een crash met een Mavic Air die ik bij Camera.nu had gekocht.
de drone kwam tijdens het opstijgen met een rotvaart naar beneden, zonder enige reden.
omdat de aankoop minder dan 2 jaar geleden was heb ik deze in mei via Camera.nu verstuurd om te kijken of een eventuele reparatie onder garantie zou vallen.
helaas door diverse redenen heeft de afhandeling erg lang geduurd.
een medewerker van Camera.nu heeft mij, nadat e.e.a. toch wel heel lang ging duren, enorm geholpen en er bij DJI op aangedrongen de zaak op te pakken en dit werkte, zodat ik halverwege augustus mijn drone weer terug had.
zonder deze persoon zat ik er waarschijnlijk nog op te wachten.
DJI kon helaas geen redenen vinden om e.e.a. onder garantie te repareren, ondanks alle gegevens die ik ze heb gegeven en er met de drone geen rare dingen waren uitgevoerd.
de medewerker van Camera.nu was servicegericht en heeft zonder bijkomende kosten van Camera.nu de drone naar me opgestuurd ter compensatie voor het lange wachten.
een klantvriendelijk gebaar wat zeer word gewaardeerd.

Sjoukje 03-09-2020

Altijd volle aandacht en (alle) tijd voor je vragen, Denken met je mee, goede adviezen die gericht zijn op ‘mijn’ belang ! En vaak kan je apparatuur uitproberen, vriendelijk !

HAR 03-09-2020

Het is een mooie site. goed overzicht. zeer snelle levering en een goede prijs

Ruben 03-09-2020

Er zijn veel produkten op voorraad en je kunt er ook voor kiezen om die in de winkel op te halen. Daar staat een professioneel team voor je klaar. Je krijgt standaard vijf jaar garantie zelfs zonder eerst een review te moeten schrijven.

Ruben 03-09-2020

Sybren 03-09-2020

Het was voor mij de eerste keer dat ik in de winkel van Cameranu te Urk was. Als beginnend fotografie liefhebber ben ik zeer goed geholpen. Ondanks mijn nog beperkte kennis werd ik geduldig geholpen. De verkoper nam voldoende tijd voor mijn vragen en ik ben dan ook tevreden met mijn nieuwe Nikon D 5600 naar huis gegaan !

Willy 03-09-2020

alles ok gevonden wat ik zocht prijs kwaliteit duidelijk en zeer snelle snelle levering

Hans Benard 03-09-2020

professionele adviezen en, zeker zo belangrijk, behulpzame medewerkers met aandacht voor de klant!

John de mulder 03-09-2020

Ik koop altijd alles bij camera nu
Ben zelf heel kritisch, maar uiterst tevreden
Rij zelfs met plezier naar de winkel in Urk

Promofoto 03-09-2020

Steeds een vlotte service en de nodige deskundige background
En de dag nadien al in België geleverd.
Een aanrader dus

Carla 03-09-2020

Het is een rustige overzichtelijke site en de prijzen zijn goed in verhouding tot de kwaliteit

Inge veltman 03-09-2020

Top snelle levering, vriendelijke en goede klantenservice.
Zeer behulpzaam en goed geholpen met het retour sturen van fout bestelde product en goed geholpen met het kiezen van het juiste..daarna weer snel geleverd...👍🏻 Blij mee!

Jacques 03-09-2020

Gebruiksvriendelijke site. Vaak ook duidelijke uitleg. Concurrerende prijzen. Snelle en vlotte service.

Mo 03-09-2020

Vriendelijk personeel. Ik kom er graag en zal dit ook doen omdat ik regelmatig iets nodig heb. Goede uitleg.

Chris E. 02-09-2020

Lowepro smartphone pouch. Het product was volgens de website niet in voorraad. Ik heb gevraagd mij op de hoogte te houden. Een dag later kreeg ik een bericht met vermelding van de datum dat het product zou binnenkomen en heb onmiddellijk besteld. Op de vermelde datum werd het product verstuurd. Een dag later werd het thuis geleverd. Top service!

Mike 02-09-2020

Netjes conform afspraak. Artikel was niet goed, dus kon het zonder problemen terugsturen.

Roobert Krom 02-09-2020

Kennis van zaken en vriedelijkheid.probleem in een maal opgelost.snelle afhandeling per telefoon.

Bert 01-09-2020

Voor het eerst besteld bij camera.nu. De prijs was zeer concurrerend en de levering werd keurig de volgende dag geleverd. Ook positief en belangrijk bij fotografiematerialen: degelijk en met zorg verpakt!
Mijn eerste indruk is goed en de volgende keer zou ik hier zeker weer bestellen

Marion Van Lomwel 01-09-2020

De Klantvriendelijkheid heb ik als zeer prettig ervaren. Een goede service. Het personeel was professioneel en had verstand van zaken. Chapo

AMS 01-09-2020

Uitstekend advies gekregen door jonge verkoper. Heeft uitgebreid te tijd genomen.

Wilfried Broer 01-09-2020

Prima aanbod op een duidelijke en goed werkende website. Ook betaling verloopt soepel. Snelheid van levering en verpakking waren uitstekend

Ingrid 31-08-2020

Omdat ik zelf er niet meer uit kwam heb ik advies gevraagd aan CameraNu voor het aanschaffen van een nieuwe camera. Er werd snel en adequaat gereageerd op mijn mail.
Goed advies ontvangen en inmiddels mijn nieuwe nikon D3500 in huis. Nu nog veel oefenen.

M. Volmer 31-08-2020

CameraNu is als jarenlang een betrouwbaar en prettig bedrijf. Ze leveren snel en je kan van ze op aan. Waar nodig krijg je ook uitstekend advies.

Abe Kampen 31-08-2020

De online-shop van Cameranu.nl is zeer gebruikersvriendelijk. De uitgebreide informatie maakt het prettig op deze site te kijken. Ik heb voor deze shop gekozen omdat er naast het produkt dat ik heb gekocht (DJI drone) veel informatie op staat over het produkt (en andere produkten). Naast het kopen van het produkt kun je er ook na de koop terecht met vragen over het produkt. De levering was conform de leveringstermijn genoemd op de website. Alles prima in orde. Een aanrader! Ik kom er graag terug.

Maaike 31-08-2020

Al scrollend kwam deze site steeds voorbij, dus toch maar eens aangeklikt. Prijzen zijn prima, bestelling kwam vlot en zeer netjes ingepakt.

Niks op aan te merken.

purms 30-08-2020

Ik sta versteld van de duidelijke communicatie, nette bezorging, en de levering.

Top! Ik ga hier voortaan m'n spullen kopen

Rene 30-08-2020

Ik ben zeer tevreden, de bestelling was in een mum van tijd geregeld, en binnen 24 uur had ik mijn bestelling ook in huis

De bezorger was zeer vriendelijk en hield ook goed de Corona maatregelen in acht

Dus al met al zeer tevreden

cem 30-08-2020

fijne en duidelijke webshop. had een hulpstuk nodig om mijn camera op mijn helm te monteren en de volgende dag meteen in huis!

Ron 30-08-2020

Ik heb al meerdere malen bij Camera nu besteld en dat gaat altijd vlekkeloos. Ik kan makkelijk vinden wat ik zoek, de productinformatie klopt, de prijs is scherp en het wordt goed en snel geleverd.
Enige minpuntje is dat je soms moet zoeken om te vinden wat er in de doos zit.

Anna 30-08-2020

Prima advies gekregen bij de aanschaf van een verrekijker. Duidelijke uitleg om de verrekijker goed in te stellen.

sthage 30-08-2020

Beschikte als enige op voorraad van alle mounting equipment voor mijn sony action camera. En had daar bij ook nog een goed advies.

Robert 30-08-2020

Supersnelle levering. Spullen goed verpakt. Ruime keuze. Cameranu is een fijne (web)winkel.
#aanrader

Ferrie 30-08-2020

De site van CameraNU is zeer toegankelijk, in tegenstelling tot andere leveranciers. De prijzen zijn scherp. Ben zeer tevreden over de snelle afhandeling. De levering van het product verliep zonder problemen.