E. Roossien 25-10-2019

Cameranu is een super shop met snelle levering. Ideaal voor de fotograaf die snel spullen nodig heeft. 24 uurs levering, goede klantenservice en altijd de beste artikelen op voorraad. Absoluut een aanrader!

Robert Vogels 25-10-2019

Deskundig en geven niet op als het bestellen niet lukt door een web error.
Vriendelijk en persoonlijk tot het artikel wel goed aankomt. Ook de feedback.
Kom er al jaren, en klant is koning staat hoog in het vaandel. Een dikke 9+.

Marijke 25-10-2019

De webshop is bijzonder eenvoudig en duidelijk in het gebruik. Ook de verstrekte informatie over het door mij gekochte product, de Jupio externe accu voor Canon was eenvoudigweg helder. Aangeven werd dat het product niet voorradig was. Slechts 1 dag later al een email dat het binnen was en verstuurd werd met een track en tracé code.

Derk 25-10-2019

Hier koop ik vaak camera gear en ben zeer tevreden. Scherp geprijsd, groot assortiment en snelle levering en service. Aanrader dus.

R 25-10-2019

Eenvoudig navigeren op de website, scherp geprijsd en snelle levering met mogelijkheid om te kiezen voor levering aan huis of afhaalpunt.

Menno 24-10-2019

Goede omschrijving van het artikel voor een redelijke prijs. sIte is duidelijk en snel. Het bestelproces is goed en duidelijk.

Marieke 24-10-2019

Handig dat er ook een fysieke winkel is. Daar werken mensen met verstand van zaken. Op de website ook goede hulp via de chat. Goed aanbod van producten.

Tanja Lakeland-Holzhaus 24-10-2019

Fijne winkel
En webshop met vakkundig personeel, een groot assortiment en scherpe prijzen

Photo-Rudi 24-10-2019

Steeds correcte levering netjes op tijd volgens afspraak.
Als professioneel fotograaf kan ik enkel maar werken met correcte leveranciers. Mijn service hangt af van de service van mijn leveranciers, daarom ben ik heel kritisch in mijn keuze.

Beertjan 24-10-2019

Ik had een formulier ingevuld voor de inruil van een van mijn lenzen bij Cameranu en kreeg kort daarop een redelijk prijsaanbod met daarbij een reactietijd van 10 dagen.
Wegens ziekte heb ik niet binnen die tijd gereageerd.
Toen ik alsnog, maar te laat, in wilde gaan op het aanbod van Cameranu en dat via een email kenbaar maakt kreeg ik, per ommegaande een akkoord op mijn wens.
Ben dus met mijn lens naar Cameranu in Urk gegaan waar ik bijzonder vriendelijk welkom geheten. Mijn in te ruilen lens werd zonder meer goedgekeurd. Ik had een sterkere lens in gedachten waarop weliswaar positief gereageerd werd maar toch ook nog een andere, in hun ogen betere, lens werd aangeboden. Na enige tegemoetkoming van de zijde van Cameranu ben ik op dit laatste voorstel ingegaan en met een blij gemoed huiswaarts gekeerd.
Ik ben nog steeds blij met mijn nieuwe aankoop; de medewerker van Cameranu had gelijk!!!

Hans 24-10-2019

Helaas viel er een oogring van mijn Swarovski kijker. Na een mailtje kreeg ik per omgaande niet 1 maar zelfs 2 oogringen kosteloos toegestuurd. Dat noem ik nog eens goede service!

RG 24-10-2019

De webwinkel is overzichtelijk. Door de zoekfunctie in te schakelen krijg je snel te zien wat je zoekt. Ook het bestellen en de levering gaat heel vlot.

Rein 24-10-2019

Zoals altijd klantvriendelijk, klantgericht, vakkundig en zonder stress behandeld en te woord gestaan. CameraNu is gewoon een heerlijke winkel om rustig even wat rond te kijken en uiteindelijk je keus te maken.

Mario Di Leonardo Productions 24-10-2019

CamerNu denkt met de klant mee en leverd snel. Daarom koop ik er nu al sinds 8 jaar al het equipment voor mijn studio.

Gerard 23-10-2019

Een product was defect. Na contact met de support afdelingen was er snel een nieuw product opgestuurd.
De vriendelijke, snelle en accurate hulp was buitengewoon fijn

Herman Huberts 23-10-2019

Kort voor onze vakantie wilde ik een gimbal aanschaffen om goed te kunnen filmen met mijn Canon camera. Ook na enig oefenen vond ik echter dat de gimbal niet helemaal mijn ding was en besloot de gimbal weer in terug te brengen. Vanaf mijn vakantie adres mailde ik hierover met CameraNu in Urk. Ik kreeg direct een vriendelijke reactie terug dat terug brengen geen enkel probleem was. Na het terugbrengen had ik binnen 2 dagen mijn geld weer op mijn rekening staan. De klantvriendelijkheid en de wijze waarop ik te woord werd gestaan verdient gewoon alle lof. Het is keurig afgehandeld.

KRN187 23-10-2019

snelle levering, overzichtelijke webshop en goede prijzen. Ze hebben een nieuwe klant erbij, voor mij geen kamera express meer !

Tom 23-10-2019

Eerste keer iets besteld bij cameranu.nl en zeker geen spijt van. De website is mooi en overzichtelijk, ik vond direct wat ik nodig had. Bestellen ging vlot en met de optie om te laten leveren op een ander adres (incl. bedrijfsnaam veld). Beveiligde betaling ook. En de volgende dag was alles netjes geleverd, keurig ingepakt en beschermd. Perfect gelukkig en ik zou zeker nog bestellen bij cameranu.nl.

Margo Wesselink 23-10-2019

Denken mee, handelen snel en voeren uit wat ze hebben afgesproken. Eigenlijk heel vanzelfsprekend, maar wel geweldig dat het daadwerkelijk ook gebeurd.

Arthur 22-10-2019

De prijs van een GoPro is overal gelijk. Alleen Cameranu biedt 5 jaar garantie ipv 2 jaar.
Na het thuis bezorgen van de GoPro bleek er iets niet helemaal in orde. Dit is gelijk en zonder gedoe opgelost. Bedankt voor de prima service, Cameranu.

Ton 22-10-2019

De site is lekker overzichtelijk, en het bestellen gaat vlot. Helaas liet de levering de volgende dag op zich wachten. Het pakket kwam pas een dag later dan aangeven op de site.

Sanne 22-10-2019

Zeer snelle levering, goede communicatie oververzending. enorm tevreden van de service! :)

Reinder 21-10-2019

Goede keuze in camera's. Snelle en betrouwbare levering van bestelde producten. Diverse betalingsmogelijkheden.

Avanti 21-10-2019

op basis van aanbeveling kennis gebruik gemaakt van cameraNU.nl. Prima service, snelle levering.

Annemarie Veltman 21-10-2019

Ondanks dat het artikel niet voldeed aan mijn eisen. Ben ik prima geholpen. Het artikel moest eerst een keer omgeruild worden en later geheel retour en alles snel en concreet. Terugbetaling was ook snel. Aardig personeel aan de telefoon. Kortom super geholpen.

wimalleman 21-10-2019

prima productomschrijving, zeer super extra diensten, goede dienstverlening, snelle levering

Richard 21-10-2019

Goed communicatie en snel levering. Klanten Service is zeer hulpzaam. Product zijn goed verpakt.

GB 21-10-2019

Het artikel was gemakkelijk te bestellen en werd prompt de volgende dag afgeleverd in een goede verpakking. Een volgende keer kom ik zeker weer op deze site terug.

Streefkerk 21-10-2019

Erg tevreden met de service van CameraNu. Had eerst online een artikel besteld welke uiteindelijk niet geschikt bleek te zijn. Heb het product zonder problemen kunnen omruilen in de fysieke winkel. Alles met behulp van de erg snelle en vriendelijke online support.

Verhaeghe Gino 20-10-2019

Overzichtelijke webwinkel, snelle levering, correcte uitvoering van de bestelling nog geen problemen ondervonden bij mijn bestelling(en), er worden tips gegeven om uw fotografie te verbeteren in het mailverkeer, doe zo verder!!

Ger 20-10-2019

De bestelde Sony cameratas is in geen enkele webshop/winkel te koop maar wel bij CameraNu en binnen een halve dag in huis. TOP.

Marjon 20-10-2019

Goede winkel en super spullen laatst een rugzak en wat kleine dingetjes gekocht snel geleverd en nettjes

Fedor 20-10-2019

Een webshop met een duidelijke indeling en met veel informatie. De communicatie daarnaast (per telefoon en chat) was ook vriendelijk en duidelijk. De gekochte producten zijn ook snel geleverd en waren goed verpakt.

Jos Gielen 19-10-2019

Groot assortiment, prima prijzen en vooral: snelle en uitstekende levering in het buitenland. Ik woon in Portugal en de bestelling was binnen 6 dagen afgeleverd. Top!

Michiel Cornelis 18-10-2019

Met een zekere schaamte moet ik toegeven dat ik haast nooit een beoordeling schrijf. Nochtans vind ik het erg prettig om ervaringen van andere te lezen.

Dit is mijn derde maal dat ik via cameraNu wat bestel maar slechts de eerste maal dat ik inga op het schrijven van een beoordeling. Waarom? Ik ben gewoon super tevreden.

Andere aanbieders beloven veel voorafgaand en tijdens het bestelproces. Vaak problemen ondervonden dat een product dan toch niet in voorraad is, dat de verzending langer dan beloofd op zich laat wachten,... niets van dat met CameraNu. Concurrerende prijzen, mooi site, duidelijke uitleg, overzichtelijk bestelproces en vooral top service!!
Steevast krijg ik mijn pakketje uitermate snel toegestuurd, is het sneller binnen dan aangegeven (vaak daags na het bestellen) en is het altijd in perfecte staat.

Ik baal er enorm van als ik wat materiaal nodig heb en cameraNu heeft het niet in hun gamma want ik zou liefst van al exclusief met hun handelen.

DANKJEWEL 🙏🏻 Tot een volgende bestelling🤙🏻

Thijs 18-10-2019

Ik heb al meerdere malen bij CameraNu wat gekocht en het is en blijft een top winkel. De klantenservice is altijd vriendelijk als je vragen hebt en denken altijd met je mee. Er is maar zelden dat je nu nog zulke vriendelijke mensen tegen komt die ook nog echt goed verstand van zaken hebben. Kortom een super winkel!

Erik 18-10-2019

Ik ben met Cameranu in zee gegaan omdat mijn fotohandelaar (Fotobooms in Amsterdam) met hun in zee is gegaan. Het bevalt op zich goed. Prima keuze, goede service, alleen de zoekfunctie van hun website in niet erg geweldig. Hopelijk gaan ze daar eens naar kijken.

HW 17-10-2019

Leuke zaak in Urk. We zijn er wel vaker geweest en zijn er altijd prettig geholpen. Het zal denk ik ook niet de laatste keer zijn.

Roelf 17-10-2019

Koop al jaren bij cameranu, steeds en ook nu tot tevredenheid. Dit keer hadden ze een voordelige aanbieding van iets wat ik graag wilde hebben. Als je met het getrokken nummer aan de beurt bent kun je ervan op aan dat ze de tijd voor je nemen. Komen gedane toezeggingen helemaal na.

keurige webshop 17-10-2019

Via makkelijke overzichtelijke site de volgende dag keurige snelle levering van een fotoprinter.

Auke-Jan 17-10-2019

ik werd goed geholpen met het zoeken van een onderdeel van een statief en heb um snel binnen gekregen met een mooi prijsje

freyr 17-10-2019

Ondanks met de site en leveringen allerlei dingen mis ging. Heeft de klantenservice mee gedacht en gezorgd dat ik mijn bestelling op tijd voor mijn klus had ontvangen.

Audrey 17-10-2019

De website is super gebruiksvriendelijk. Zoekfunctie werkt goed en de filters ook, daarnaast is het vergelijken van de camera's op de website ideaal. Maar nog beter was de communicatie, je kunt ze de hele dag bereiken via WhatsApp en je hebt binnen een hele korte tijd bericht terug. Top klantenservice! En ook nog eens een snelle levering.

Harry 16-10-2019

Betrouwbare winkel. Goede info op de site en spullen keurig op tijd geleverd.

nico 16-10-2019

Ik ben op een prettige manier geholpen en de medewerker dacht mee over hoe het probleem het beste en goedkoopste opgelost kon worden.

Jeroen de Vries 16-10-2019

Heb geen enkele slechte ervaring met de webwinkel. Heb er 2 of 3 keer iets besteld en de site is duidelijk. Mail updates zijn duidelijk en kloppend.

Zeer tevreden over de site en zou er zo weer bestellen.

Chevalier 16-10-2019

Je stelt een vraag per e-mail en je krijgt altijd heel snel en heel vriendelijk antwoord en advies. Geen moment heb je de indruk: ze moeten aan je verdienen, Camera.nu zoekt juist met je mee naar de beste oplossing. En de service is onovertroffen. Dat is op een zo ingewikkelde markt als die van foto en film en alles wat daarmee te maken heeft, het allerbelangrijkste. De klant kan niet alles weten, Camera.nu weet het wel.

Bart van den Belt 16-10-2019

Onlangs heb ik een semi-professionele videocamera gekocht voor onze videostudio bij CameraNu. Omdat ik niet exact wist wat ik nodig had ben ik uitgebreid begeleid door een van de medewerkers. Toen ik meer technische vragen had werd ik doorgeschakeld naar een specialist die me een aantal tips en adviezen gaf waar ik zelf niet aan had gedacht. Er werd uitgebreid de tijd voor me genomen door betrokken medewerkers met specialistische kennis. De bestelling is vlot geleverd en perfect verpakt. Topservice.

Ingrid 16-10-2019

super snelle levering en product is zoals omschreven.
Moet nog beginnen met om alle foto's te maken maar de test met 1 foto was goed.

Jeanne 16-10-2019

Ik was op zoek naar een originele accu voor mijn camera.
Via internet kwam ik bij camera.nu uit.
Snelle levering tegen een gunstige prijs.