Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tevreden_Klant_007 26-08-2011

Makkelijke webshop in bediening en zoekfunctionaliteit. Betaling per iDeal en directe verzending na betaling is echt waar gemaakt.
Vrijdag gekocht, Zaterdag bezorgd. Prima service. Niks op aan te merken.

Marlies de Wit 26-08-2011

Product was niet op voorraad toen ik het wilde bestellen. Prima optie om dan aan te kunnen geven dat je een mailtje wilt ontvangen zodra het product weer wel leverbaar is. Dat is dus ook gebeurd, waarna ik het in bestelleing heb gegeven. Verder ben ik erg tevreden over de afspraken die je kunt maken over de afleverdatum en het tijdstip.

Marco-002 26-08-2011

CamerNU.nl is een keurige en overzichtelijke website. De prijzen zijn concurrerend; de productinformatie is eenvoudig te raadplegen; de betalingswijze overzichtelijk en helder. De levering geschiedde conform de afspraak en het product werd keurig afgeleverd. Verder prettig te weten dat CameraNU ook een winkel heeft waar je eventueel naar binnen zou kunnen lopen. Dat geeft een betrouwbaar gevoel.

Zweampie 26-08-2011

Goedkoop, makkelijk te bestellen en snelle levering!

JandenOuden 26-08-2011

Het is helder wat wel en niet op voorraad is. Indien op voorraad is het ook helder wanneer je de bestelling kunt verwachten.

kirstenk 26-08-2011

Je hebt alles wat op voorraad is snel in huis en je kan veel producten vinden op Kieskeurig, en op cameranu ook veel en gemakkelijk! Ben er blij mee!

LuukRyanne 26-08-2011

Overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen en het betalen ging oook goed. Je werdt goed op de hoogte gesteld van de status van je bestelling en het werdt binnen 2 dagen geleverd.
Prima en betrouwbare site!!!!!

Bert Hermans 26-08-2011

Duidelijke website die me vaak als referentie dient. Levering snel en vakkundig verpakt. Maken waar wat ze beloven.
After-sales: duidelijke antwoorden op vragen en opmerkingen.

Filo Leblanc 26-08-2011

Bestelling ging snel en eenvoudig; bezorging heel vlot.
Perfect eigenlijk!

WK73 26-08-2011

Super tevreden over de service van CameraNU. Vragen worden snel beantwoord en er wordt meegedacht over evt. ander oplossingen..

Gotrah 26-08-2011

Fantastisch snel geleverd, binnen 24 uur!
Prima beschrijving van het objectief op de website, ook duidelijke keuzemogelijkheid tussen de diverse objectieven en accessoires.
Mijn complimenten!

Aron_AK 26-08-2011

De informatie op de website is duidelijk, volledig en kwam goed overeen met het geleverde product. De belofte van voor 21:00 besteld de volgende dag in huis werd helemaal waargemaakt. Ik heb een eerdere ervaring met levering van een ander een produkt door CameraNU wat helaas defect bleek te zijn. Dit kan natuurlijk gebeuren, en het is op een zeer vriendelijke en correcte manier afgehandeld door het personeel. Hier weet men klanten nog te waarderen ook na het afrekenen bij de kassa.

appiehermsen 26-08-2011

prima overzichtelijke site
snelle en prima levering
alaanbevolen bij colegas die nu ook besteld hebben
kortom fantasties hierkan men nog iets vanleren hoe
omtegaan met klanten.ga zo door

HJ de Jong 26-08-2011

Zeer prettig en vakkundig geholpen.
Zeer overzichtelijke winkel.
Prima prijzen.
Makkelijk te bereiken en parkeren.
Website overzichtelijk met prijzen erbij.
Ga zo door.

JTASS 26-08-2011

Prima product, vlotte levering

P van den Berg 26-08-2011

Ik heb deze printer via de webshop besteld, na eerst met een medewerker via de telefoon te hebben gesproken over de voor en nadelen van deze printer. Daarna hebik de bestelling definitief gemaakt en hem zelf opgehaald.

JB-2006 26-08-2011

's avonds besteld en de volgende dag zat het pakketje al bij TNT in het systeem en bezorgd.

Anton1973 26-08-2011

de website is overzichtelijk en het was makkelijk om goed te kunnen selecteren en bestellen. Ondanks dat we een paar minuten voor 21:00 's aonds besteld hadden hebben we alles de volgende dag binnen gekregen.

Marion Kiewiet 26-08-2011

Deze camera scoorde 9.0 op de kieskeurig test.
Gebruikersreviews gelezen.
Camaranu.nl 9.0
Was ook het scherp geprijsd.
Aanvullend pakket gekocht.
Telefonisch contact gehad omdat er veel keuze was van levering. Advies aangetekend verzenden. Dit was nog gratis ook.
Ik wil kieskeurig bedanken voor de informatie. Super!
Heerlijk vandaag bestellen en de volgende dag in huis.

robin pen 26-08-2011

Beste cameranu.

ik wel mijn complimenten geven echt een super service had om half 9 mijn lens besteld en de volgende dag had ik hem al echt super! netjes in gepakt geen beschadingen echt zeer goed hier mogen veel webshops van camera`s jaloers op worden ga zo door cameranu! en jullie hebben een vaste klant erbij!

Henny Eerens 26-08-2011

Zeer tevreden over het contact, de informatievoorziening en de snelle levering! Top

the martin 26-08-2011

Prettige afhandeling. Prima communicatie. Mooie prijs voor een mooi product.

Een tevreden klant

Sander 77 26-08-2011

Snelle levering maar verzendkosten wat aan de hoge kant. Foto's (vergroting) bij de details van het product op de website vaak erg klein.

Wim van Kuik 26-08-2011

Bestellen gaat eenvoudig, omdat website overzichtelijk is. Bestelling na ontvangst betaling idd volgende dag geleverd, dus snel. Een op de website verkeerd vermeld artikel (inmiddels is deze fout hersteld) kon eenvoudig via een retourformulier geruild worden; dit na prettig telefonisch contact met cameranu.nl
Kortom volgende keer weer, een aanrader!

SuzanneW 25-08-2011

Hele snelle service, als je vragen hebt kan je zelfs op twitter de vraag stellen.
Duidelijke, goede website.

Lonny51 25-08-2011

Zeer snelle reaktie met verzending. Een duidelijke website met voldoende informatie.

Gerard Dekker 25-08-2011

Bestellen, betalen en ontvangen. Meer is het niet. En dat ging uitstekend.

Carla de Haan 25-08-2011

Alles perfect. Duidelijke site, snelle verwerking en levering al de volgende dag. Product keurig verpakt aangeleverd gekregen. En zeer aantrekkelijke prijsstelling. Aanrader dus!!!

4leo 25-08-2011

Zeer snelle levering en goede prijzen

Helen Troost 25-08-2011

De service is erg goed, was snel geleverd en duidelijke website!

OnnosPentax 25-08-2011

Donderdagavond half negen besteld en volgende dag voor 12:00 uur in huis. In een woord geweldig!

Overzichtelijke website met veel informatie.
Makkelijk bestellen en betalen.
Order werd verwerkt binnen 3 kwartier.

Zeer voordelige verzendkosten.

izzy29 25-08-2011

goede webshop, de prijzen zijn scherp, snelle levering en heel goed en netjes verpakt.

Sean van Rooijen 25-08-2011

Snel, efficient en goede prijs

MoontjeC 25-08-2011

Alweer een schitterende service. Week geleden Extension tube set besteld en na 4 dagen geleverd en ook deze keer alles netjes geleverd na 4 dagen in België. Goed op de hoogte gehouden via mail i.v.m. bestelling ontvangen, betaling ontvangen en bestelling verzonden. Was ondertussen al 3de keer dat ik bestelde bij CameraNu.nl en zal dat blijven doen in de toekomst voor mijn fotomateriaal. De prijs is nergens goedkoper, scheelt soms zelfs een flink pak (tot 50euro en meer) t.o.v. andere online winkels. De grootste merken tegen lage prijzen.
Doe zo verder mensen, ik vind jullie super en raad jullie ook aan bij medefotografen.

P.V 25-08-2011

tot nog toe altijd goed geholpen bij al mijn aankopen.Vakkennis en geduld is aanwezig bij personeel en als men al eens iets even niet weet draait men er niet omheen maar gaat op zoek naar oplossing. Alleen al daarvoor kom ik vanuit Den helder naar urk.

gerard kanters 25-08-2011

fijne vlottte en vooral correcte afhandeling

gilrfox 25-08-2011

Heel overzichtelijke website, snelle levering en meteen antwoord op mijn vraag

Claudia261288 25-08-2011

De service is goed en de producten zijn van erg goede kwaliteit voor een goede prijs. Ook de levering is snel en het retour zenden/omruilen gaat soepel en vriendelijk.

printertje01 25-08-2011

vandaag besteld, morgen in huis wordt voor 100% waargemaakt. Alles wat ik besteld had, ook de inkt was keurig bijverpakt.

Jan Olierook 25-08-2011

Na de bestelling direct bericht over de bestelling ende levering.
De levering was de volgende dag enprima verzorgd.
Na een paar dagen of alles goed was geleverd.
Reeds meer besteld en steeds zeer tevreden.

E. Roost 25-08-2011

Super service!

Alleen heeft de post wat vertraging gehad, waardoor het product
pas na enkele dagen bezorgd...

sjvd71 25-08-2011

Prima website en levering van de zaken. Bereikbaarheid wel iets beperkt door de sluiting tussen de middag

Bob1959 25-08-2011

Uitgebreid op het internet wezen "shoppen" voor de beste prijs voor deze Nikon Coolpix L120, maar ook voor de beschikbaarheid en prijs van de accessoires die ik erbij wilde hebben.

De keuze viel uiteindelijk op het, voor mij, onbekende cameranu.nl en daar heb ik geen seconde spijt van gehad.

Alles gemakkelijk via de site besteld en betaald. Daarna via mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de volgende dag al werd alles keurig verpakt afgeleverd.

marieke1982 25-08-2011

Snelle levering, goed product. Ook nog een ander product aangeschaft wat achteraf niet nodig bleek, dus retour gestuurt, prima service m.b.t. de retourprocedure.

JohnGG 25-08-2011

Heldere site, makkelijke bestelprocedure, goede toelichting via klantenservice en echt waanzinnig snel geleverd met een heldere trackingsemail. Een voorbeeld voor vele anderen!

klaas stoppels 25-08-2011

ik had een camera besteld in de kleur blauw maar deze was niet op voorraad heb toen gemaild of er een paarse was en deze was er wel en is toen dezelde dag naar mij opgestuurd.
dat is een hele goede service vindt ik en ben er zeer tevreden mee.

RobSigma 25-08-2011

duidelijke website; prima prijs. snelle levering. Kortom: erg goed !

diana222 25-08-2011

een keurige en vooral overzichtelijke website. Bestelling netjes afgehandeld met 'onderweg' een duidelijke statusvermelding

Vonny1964 25-08-2011

Goeie en snelle service! Helemaal tevreden met de afhandeling van mijn bestelling! En lekker 2 jaar garantie, helemaal top!

wilcon 25-08-2011

Zeer nette afhandeling, op voorraad betekende ook echt op voorraad. Zelf afgehaald werd netjes en snel geholpen. De voucher voor een workshop miste hier kwam ik thuis achter. 1 telefoontje en had deze de volgende dag al in huis. Zeer nette en goede winkel.