Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk Diepeveen 24-08-2011

Product was duidelijk gepresenteerd, tegen een zeer concurrerende prijs en binnen 2 werkdagen geleverd.
Helaas ontbrak er een onderdeel, maar na melding werd dit kostenloos binnen 2 werkdagen nageleverd.

BartxFoto 24-08-2011

Overzichtelijke website die zeer prettig te gebruiken is. Levering geschiedt zeer snel en alles is goed ingepakt. Prima winkel dus!

Hansqq 24-08-2011

De gevonden informatie klopt met het geleverde product. Procedure / informatie tijdens levering duidelijk. Tot zover erg tevreden.
Geen ervaring met after sales.
Website iets qua layout voor mij aan de onoverzichtelijke kant. Na een aantal bezoeken wordt dit duidelijker.

Saskia Jansen 24-08-2011

supersnel geleverd, vind wel dat de verpakking voor het versturen iets beter (steviger) mag zijn.

W.Houting 24-08-2011

De website en bereikbaarheid van CameraNu zijn in een woord prima. Daardoor heb ik de Nikon Coolpix P7000 gekocht. De aflevering per koerier door ons al 3x gebruikt is uitstekend een dikke tien! met vriendelijke groet,

66D 24-08-2011

snelle bezorging en goed verpakt
helemaal goed niets op aan te merken

C. Gerards 24-08-2011

Als uitgebreid verkoper van Crumpler tassen en toebehoren was CameraNU mij al bekend, nog lang voordat ik deze bestelling deed. Eerder kocht ik hier ook al naar grote tevredenheid spullen voor mijn fotografie.
Het bestellen, betalen en de levering verloopt erg soepel en gemakkelijk. Nog voordat je het in de gaten hebt, zijn de bestelde spullen thuis. CameraNU, een echte aanrader!

Schipper Jan 24-08-2011

Account en bestelling eenvoudig te verwezenlijken via de website. Definitieve bestelling 's avonds om 21.20 uur doorgegeven, de camera de volgende ochtend om 11.45 in huis! En dit ook nog eens voor de scherpste prijs! Chapeau.
Ik gebruik de camera nu een paar dagen en hij bevalt prima, geweldig toestel.

WdeLeijer 24-08-2011

Vorige week heb ik een digitale camera en geheugenkaart gekocht bij CameraNU.nl. Ik was niet specifiek op deze website aan het zoeken maar naar aanbieders van een specifieke camera. Na een aantal sites bekeken te hebben en recensies gelezen te hebben kwam ik tot de conclusie dat Cameranu.nl betrouwbaar én goedkoop is.

De site is erg overzichtelijk en had al snel gevonden naar waar ik op zoek was. Via het menu links op de site staat alles keurig gerangschikt. Het bestellen verliep ook soepel, er zijn veel betaalmogelijkheden.
Daarnaast is de regeling 'voor 9 uur 's avonds besteld, de volgende dag in huis' geweldig. Doordat mijn bank traag was met overmaken duurde het een dag langer maar het pakketje werd keurig na 2 dagen afgeleverd.
De bestelling was natuurlijk compleet en goed verpakt met een factuur erbij. Een extra pluspunt is het feit dat er geen verzendkosten worden gerekend!

Wanneer ik in het vervolg nog iets nodig heb voor mijn camera zal ik eerst op cameranu.nl kijken, ik heb zelfs al weer een nieuwe bestelling om te plaatsen.

Cameranu.nl is dus een echte aanrader, tijdens het zoeken naar een goede webshop voor camera's ben ik veel onbetrouwbare sites tegengekomen, maar deze site is top! Ben erg tevreden met mijn aankoop en de service.

fred schuurman 24-08-2011

Goede overzichtelijke site en een snelle response als er iets besteld is. Was twee weken eerder bij jullie in de winkel voor de aanschaf van een Nikon D7000 met Nikkor 18-200 lens. Ook daar een goede en vakkundige behandeling.

Jim de Kat 24-08-2011

Het belangrijkste, de snelle levering is inderdaad OK. Als je eerst via Kieskeurig je keuze maakt, is de site van Camera Nu niet zo belangrijk omdat je via Kieskeurig rechtstreeks naar de betreffende pagina wordt geleid.

nancy1983 24-08-2011

In verhouding met andere sites, goede prijs voor het aangeschafte product. Zeer snelle levering!

T. Meurs 24-08-2011

Wij zijn zeer tevreden. De camera de ene dag besteld en de volgende dag in huis. Wat wil je nog meer.

Louis Schmetz 24-08-2011

Orginele Canon onderdelen zijn altijd goed.
Prima levering en netjes verzonden.

J_Huijsman 24-08-2011

Maken levering geheel waar. Voor 21:00 uur besteld en volgende dag in huis. En mails over de status. Klasse

Melvinsamsin 24-08-2011

Geweldige winkel met een enorm aanbod.
Ik heb tot nu toe alles besteld bij cameranu.nl en alles loopt super soepel!

met andere woorden een supershop

Fernando Dennenboom 24-08-2011

Uitstekende service! Snelle reactie op mijn vragen! Korte levertijd! Ben zeer tevreden.

tweetweeties 24-08-2011

bestelling lekker snel geleverd. Alles niets bijzonders gewoon zoals het moet. Scherpe prijzen. Daarom koop ik standaard alles bij deze jongens.

DanielK11 24-08-2011

Het product wordt duidelijk beschreven op de website en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Op de website is alles goed gecategorieseerd en makkelijk te vinden.

bergvd39 24-08-2011

Zeer heldere website met poroductinformatie e.a.
Zeer sel en gedegen antwoord/advies op mijn vragen gesteld via de mail.

John van EL 24-08-2011

Tot nu toe prima. Maar ik moet het nog goed bestuderen alles!
Ben gisteren nog in de winkel geweest voor de eerste keer ziet er fantastisch uit.

Gertjan heeft mij geholpen en mij prima voorgelicht.

Richard Zeinstra 24-08-2011

Veel materiaal op voorraad en je kunt de voorraad snel bekijken, wat erg prettig is. Personeel heeft veel verstand van zaken en weten ze iets minder, dan aarzelen ze niet er een collega met meer verstand van zaken bij te halen. Haal mijn materiaal al jaren bij cameranu (vroeger zelfs nog in een klein hokje op de visafslag) en nog nooit een probleem gehad

HesselV 24-08-2011

Ik ben bijzonder tevreden over de acurate levering een dag na de (digitale) bestelling!

Robert-Paul Jansen 24-08-2011

Wat wil je nog meer? Goedkoop, snel en een goede service. Communicatie rondom producten is helder, de verzending is goed verpakt. Persoonlijk contact via de e-mail verloopt ook zeer voorspoedig.

Kortom: zeer tevreden.

Landsa 24-08-2011

Deze (web)shop heeft een uitgebreid assortiment en zeer snelle levering. Duidelijke en eerlijke communicatie naar klanten toe.

biado 24-08-2011

Erg overzichtelijke, gebruiksvriendelijke website. Product erg snel thuis ontvangen. Via mail op de hoogte gehouden over de status van de levering. Prima in orde!!

hp01 23-08-2011

De bestelling is bijzonder correct afgehandeld, de website is heel inzichtelijk en de voorraadstatus is up to date. Het pakket is aangetekend verzonden waarbij sprake is van een accuraat track and trace mogelijkheid. De artikelen waren degelijk verpakt, kortom perfect! De tokina lens is pas een paar dagen in mijn bezit. De eerste opnamen zien er goed uit. Dit is een zeer scherpe lens die degelijk aanvoelt. Zeker geen spijt van mijn aankoop! Zowel het objectief als cameranu.nl verdienen een pluim!

T.Two 23-08-2011

Dit is m'n vierde bestelling bij CN. Mijn grote ergernis is , dat als ik een opmerking betreffende de bestelling plaats, bv, afgeven bij buren op nr ....., het a4tje omgevouwen wordt op het midden en de opmerking betreffend de aflevering niet meer leesbaar is voor de bezorger(naar achter gevouwen), daardoor ontvang ik het bestelde vele dagen te laat! Ik heb eenmaal contact opgenomen met CNu en ik werd eigenlijk niet serieus genomen en kreeg te horen dat men toch wel goed personeel had, die echt wel wisten hoe iets te versturen.

JFG Merks 23-08-2011

Snelle,conform afspraak,levering tegen een van de laagste prijzen

MarcoM66 23-08-2011

's avonds ca 20:30 camera besteld en volgende dag in huis. Sneller kan gewoon niet!

Frank Wolff 23-08-2011

Ik bestelde de Canon 600d om 21:10 s'avonds. Tot mijn verbazing was hij de volgende dag al om 10:00 s'ochtends binnen! De levering van cameranu is super snel en zonder verzendkosten. Het product zelf was goed verpakt in een stevige doos. Tevens biedt cameranu producten aan voor de laagste mogelijke prijs, lager dan bijvoorbeeld kamera-express.

Cameranu is top!

JMA50 23-08-2011

CameraNU.nl is een betrouwbare leverancier, die snel en correct levert. De website is zeer overzichtelijk. Het product is in goede staat ontvangen.

Marco4401 23-08-2011

Besteld en betaald via de website.
Volgende dag netjes afgeleverd.

cor123456789 23-08-2011

Website is prima en je komt snel bij het artikel dat je zoekt.
De website is altijd bereikbaar.
De bestelling wordt geleverd zoals op de website wordt beloofd.

DWF 23-08-2011

CameraNu is een duidelijke website, heb gebeld voor meer productinformatie en ben zeer goed geholpen. Vervolgens bestelling geplaatst en volgende dag de bestelling in huis.

ed Sein 23-08-2011

Gewoon perefect voor mij de nr 1 op het gebied van fotografie.

rooieduif 23-08-2011

Heb de Canon HF S200 besteld bij deze winkel en het werd de tweede dag na de bestelling al geleverd.
Ook op vragen reageerde deze winkel binnen 4 uur via de mail.
Winkel ben ik zeer tevreden over.

Arno Doesburg 23-08-2011

Na het bestellen (wat erg gemakkelijk ging met Ideal) kwam mijn bestelling de volgende dag nog binnen, en in top vorm! Het was precies zoals in de webshop weergegeven.

Han90 23-08-2011

De camera was heel snel geleverd en netjes verpakt. De website vind ik heel overzichtelijk.

Esther0205 23-08-2011

dit is de tweede aankoop bij Camera.nu. Ook de vorige bestelling was binnen 24 uur binnen. Alles klopte. Daarnaast zijn de prijzen aanzienlijk lager dan andere aanbieders (zeker nu er een actie loopt dat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht!). De volgende lens koop ik zeker weer bij camera.nu.

Sander van Steijn 23-08-2011

Ik heb sinds kort deze camara gekocht. En ik moet zeggen dat ik hem zeker goed vind.
Hij staat boven mijn verwachtingen =)
Aanrader =) ++

Ook de website was goed bereikbaar. Levertijd was keurig optijd.
Geen klachten.

henribl 23-08-2011

heel soepel en snel geleverd. Dus daarom geen contact hoeven te zoeken of was het nodig om after sales te benaderen.

Jay1954 23-08-2011

Kwaliteit en goede service gaan hand in hand bij Cameranu.nl. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Sganullekke 23-08-2011

Al eerder een Canon Flash en een lens bestelt en nu met het bestellen van mijn GF2C van Panasonic ook weer helemaal tevreden! Aanrader!

Michiel314 23-08-2011

Flitser besteld en de volgende dag ontvangen in een nette verpakking. Website voldoet, maar werkt soms niet optimaal (in Firefox 6).

wies kops 23-08-2011

prima direct volgende dag in huis zoals beloofd

mariedud 23-08-2011

CameraNU.nl Een super site. had eerder vraegn gesteld waarop snel antwoord kwam. Levering zeer vlot, perfect.

Ruud camera 23-08-2011

Zeer tevreden over camaraNu.nl, het is een gebruiksvriendelijke site met veel aanbod, daarnaast was de camera die ik hier gekocht heb op deze webshop het voordeligst.

FrankD83 23-08-2011

Ik had besloten om voor mijn vakantie nog een nieuwe camera aan te schaffen. Na enig zoekwerk kwam ik met een zeer goed aanbod bij Cameranu.nl uit. Had de camera op maandag besteld en had hem de volgende dag al in huis! Alles netjes verpakt, en super service

haarie oet Sjummert 23-08-2011

Ik kocht al eerder een camera bij cameraNU.nl. Vanwege die ervaring heb ik wéér gekozen om bij deze internet winkel mijn volgende aankoop te doen. De toegankelijkheid van de website, de overzichtelijkheid, de betalingsmogelijkheid en de email bevestigingen zijn gewoon perfect. Het artikel wordt keurig verpakt de volgende dag door TNT post thuis bezorgd. De informatie die ik ná de levering regelmatig via email ontvang over diverse aanbiedingen vind ik ook prettig en niet vervelend, zoals dat vaak met veel spam wel het geval is. Omdat mijn beide aankopen bij cameraNU.nl voorzien waren van duidelijke gebruiksaanwijzingen (in het Nederlands!) heb ik geen gebruik hoeven te maken, tot nu toe, van after sales services.
Wat moet ik zeggen? beter kan nmm niet, gewoon perfect! zowel product als levering website