Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gogo12 28-08-2011

Scherpe prijs en altijd is duidelijk wat op voorraad is en hierdoor is snelle levering mogelijk, wat ook daadwerkelijk gebeurt.

Patrick muller 28-08-2011

Mijn bestelling (flitsset Bowens) is keurig op tijd geleverd.
bij het uitpakken bleek er iets te ontbreken en iets stuk te zijn.
via mail contact gehad en vrij snel een antwoord met oplossing gekregen.
toch nog een advies naar cameranu, als er bekend is dat er soms dingen niet goed gaan is een extra controle voor versturen misschien een optie.
Overal dik te vrede.

Henk Diepeveen 28-08-2011

Goed bereikbaar, beste prijs/kwaliteitsverhouding.
Werkdag 1 besteld, werkdag 2 geleverd.
Ontbrekend onderdeel werd dag na melding geleverd.

jakotaki 28-08-2011

Bestellen via de webside is eenvoudig en aflevering is snel en correct.

Mikel18 28-08-2011

Prima service, ook bij telefonisch contact met het personeel in de winkel. Geregeld dat ik op tijd voor mijn vakantie de bestelling binnen had. Helemaal super!

Heilko 27-08-2011

Goede site, goede prijs, snelle levering!

F. van Doorn 27-08-2011

Afstandsbediening had lege batterij, konden gen ander knoopbatterijtje leveren, wilden ook niet het bedrag voor een batterij terugstorten, moest hele product met ontvangstbewijs weer opsturen. Krijg wel direct een nieuw artikel.
Verder goede service.

J Husken 27-08-2011

bestelling eenvoudig en levering zeer accuraat en snel.

Marloesl12 27-08-2011

Ik had in eerste instantie een verkeerde lens ontvangen. Na telefonisch onderhoud met CameraNu de lens teruggestuurd. Ik hoorde vervolgens niets meer. Ik hebzelf contact opgenomen en nadien heeft een medewerkster van CameraNU met mij contact opgenomen. De bestelde lens is nadat deze door CameraNu was besteld naar mij verstuurd. Tussentijds heeft CameraNU mij netjes per mail op de hoogte gehouden. Deze zaak heeft mijn vertrouwen hersteld en levert een goede service. Winkel om aan te bevelen.

EddyuitTiel 27-08-2011

Gemakkelijk shoppen op de site. En gemakkelijk op te halen of op laten sturen. Vriendelijk personeel.
heerlijke (web)winkel.

ganzenmeer 27-08-2011

Deze keer heb ik niet gekozen om per internet te bestellen. Ik ben naar de winkel in Urk gegaan omdat ze daar een grote collectie camaratassen hebben. Ik heb daar goed kunnen vergelijken en met een goed advies heb ik er een kunnen kiezen.

wendy2006 27-08-2011

Op de site was meteen te zien of de camera op voorraad was. Goedecombodeals. En eenmaal besteld de volgende dag in huis.

gerard0007 27-08-2011

op tijd ontvangen en goed verpakt

rlphoto 27-08-2011

Een uitgebreide website voor alles wat met fotografie te maken heeft, veel artikelen op voorraad, waaronder ook het bestelde filter-adapter 62-67. Uitstekende snelle levering

corrie21 27-08-2011

Goede duidelijke, overzichtelijke site met een goede afwinkeling.

jpeters_73 27-08-2011

Snelle levering, duidelijke webshop, zelfs 's avonds tot 9 uur besteld de volgende dag in huis !!

Willy Sybesma 27-08-2011

Prima site en de zending is werkelijk super snel. En dat wil je toch graag he. Zo snel mogelijk aan de slag met je nieuwe aankoop. Nou dat kan bij Camera nu.nl. Binnen 24 uur in huis, prima verpakt.
Volgende aankoop weet ik deze website weer te vinden:)

Vincent48 27-08-2011

Alles werd keurig geleverd binnen de aangegeven tijd. De bestelde tas wilde ik omruilen omdat die te groot was, en dat verliep ook buitengewoon vlot. Op een e-mail met een vraag over de objectieven, kreeg ik binnen een paar uur antwoord. Bijzonder tevreden dus.

Jan Kriek 27-08-2011

Website is zeer overzichtelijk, kan snel artikel vinden, de bereikbaarheid is telefonisch, vriendelijk informatief en correct, Bestelling plaatsen duidelijk, en de aflevering is top, maken waar wat telefonisch is vermeld. In mijn geval Vrijdags besteld, en de dag erop om 15.30 uur mijn bestelling binnen.
Het is prettig shoppen bij CameraNu, klantvriendelijk, duidelijk een aanrader.
Wat mij opvalt, dat wanneer je met andere mensen praat over fotografie, en aankopen op dat gebied, CameraNu vaak wordt genoemd als zijnde een zeer correcte shop waar het goed winkelen is.

Ad2011 27-08-2011

Vriendelijke, correcte afhandeling. Aan te bevelen.

sjaan11 26-08-2011

Zeer overzichtelijke, en goede website.Mijn bestelling is supersnel geleverd , binnen 24 uur !
Ik kom zeker nog terug .

dunster4588 26-08-2011

Voor 21 uur besteld op vrijdagavond, zelfs dan op zaterdag binnen.

Flolen 26-08-2011

Dit is reeds mijn zoveelste aankoop via CamaraNU.nl.
Naast dat de site erg duidelijk en compleet is, is de levering ook altijd volgens belofte. Laatst 4 minuten vóór 21.00u besteld en toch nog de volgende dag in huis.

nynkec 26-08-2011

Zeer goede afhandeling. Goed bereikbaar. Snelle reactie op e-mails.

RN M 26-08-2011

Website: duidelijk, overzichtelijk, echter, net geen 9 gescoord, aangezien niet altijd de artikel-info in overeenstemming is met de werkelijkheid. Zo is bij deze tas het afgebeelde logo niet op de voorkant van de tas aanwezig, maar is er een heel klein, ovaal logo aan de zijkant.
Bereikbaarheid: snel, vriendelijk, duidelijk per mail, per telefoon geen ervaring.
After sales: prima, service met een S.

RN M 26-08-2011

Website: duidelijk, overzichtelijk. Net geen 9 gescoord, want de artikel-info is niet altijd in overeenstemming met de werkelijkheid, bijv. deze plu is niet 130cm, maar 120cm.
Bereikbaarheid: snelle, vriendelijke, duidelijke info per mail, per telefoon geen ervaring.
Bestelling en levering: vandaag tijdig besteld, betaald, morgen in huis, mits voorradig.
After sales: prima, service met een S.

i b 26-08-2011

snelle levering. het product dat we graag wilden.

RN M 26-08-2011

Website: zeer duidelijk van opzet, overzichtelijk, helaas net geen 9 gescoord, aangezien de artikel-info in overeenstemming is met de werkelijkheid, bijv. deze plu is niet 130cm, maar 120cm
Bereikbaarheid: per mail heel snelle, vriendelijke, duidelijke info, geen ervaring per telefoon.
Bestelling en levering: vandaag tijdig besteld en betaald, morgen in huis, mits op voorraad.
After sales: prima service, met een S.

Mevr. Dijkstra 26-08-2011

prima product, prima webshop,goede bereikbaarheid, kortom zeer tevreden.

jhhans 26-08-2011

Levering via CameraNU zoals gebruikelijk perfect!
Conform toezegging op de website, netjes de andere dag afgeleverd. Prijstechnisch ook dik in orde.

Inmiddels een aantal prints gemaakt. Zeer tevreden over de snelheid en de kwaliteit van de printer.

Ik ben wel benieuwd naar hoe lang ik met de cartrigdes kan doen, omdat deze flink groter zijn dan ik gewend ben.

Zowel de printer als CameraNU zijn aanraders!

JoBoHu 26-08-2011

Vriendelijke bediening, doet zeer professioneel aan. Soms wel wat lange wachttijden

Tevreden_Klant_007 26-08-2011

Makkelijke webshop in bediening en zoekfunctionaliteit. Betaling per iDeal en directe verzending na betaling is echt waar gemaakt.
Vrijdag gekocht, Zaterdag bezorgd. Prima service. Niks op aan te merken.

Marlies de Wit 26-08-2011

Product was niet op voorraad toen ik het wilde bestellen. Prima optie om dan aan te kunnen geven dat je een mailtje wilt ontvangen zodra het product weer wel leverbaar is. Dat is dus ook gebeurd, waarna ik het in bestelleing heb gegeven. Verder ben ik erg tevreden over de afspraken die je kunt maken over de afleverdatum en het tijdstip.

Marco-002 26-08-2011

CamerNU.nl is een keurige en overzichtelijke website. De prijzen zijn concurrerend; de productinformatie is eenvoudig te raadplegen; de betalingswijze overzichtelijk en helder. De levering geschiedde conform de afspraak en het product werd keurig afgeleverd. Verder prettig te weten dat CameraNU ook een winkel heeft waar je eventueel naar binnen zou kunnen lopen. Dat geeft een betrouwbaar gevoel.

Zweampie 26-08-2011

Goedkoop, makkelijk te bestellen en snelle levering!

JandenOuden 26-08-2011

Het is helder wat wel en niet op voorraad is. Indien op voorraad is het ook helder wanneer je de bestelling kunt verwachten.

kirstenk 26-08-2011

Je hebt alles wat op voorraad is snel in huis en je kan veel producten vinden op Kieskeurig, en op cameranu ook veel en gemakkelijk! Ben er blij mee!

LuukRyanne 26-08-2011

Overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen en het betalen ging oook goed. Je werdt goed op de hoogte gesteld van de status van je bestelling en het werdt binnen 2 dagen geleverd.
Prima en betrouwbare site!!!!!

Bert Hermans 26-08-2011

Duidelijke website die me vaak als referentie dient. Levering snel en vakkundig verpakt. Maken waar wat ze beloven.
After-sales: duidelijke antwoorden op vragen en opmerkingen.

Filo Leblanc 26-08-2011

Bestelling ging snel en eenvoudig; bezorging heel vlot.
Perfect eigenlijk!

WK73 26-08-2011

Super tevreden over de service van CameraNU. Vragen worden snel beantwoord en er wordt meegedacht over evt. ander oplossingen..

Gotrah 26-08-2011

Fantastisch snel geleverd, binnen 24 uur!
Prima beschrijving van het objectief op de website, ook duidelijke keuzemogelijkheid tussen de diverse objectieven en accessoires.
Mijn complimenten!

Aron_AK 26-08-2011

De informatie op de website is duidelijk, volledig en kwam goed overeen met het geleverde product. De belofte van voor 21:00 besteld de volgende dag in huis werd helemaal waargemaakt. Ik heb een eerdere ervaring met levering van een ander een produkt door CameraNU wat helaas defect bleek te zijn. Dit kan natuurlijk gebeuren, en het is op een zeer vriendelijke en correcte manier afgehandeld door het personeel. Hier weet men klanten nog te waarderen ook na het afrekenen bij de kassa.

appiehermsen 26-08-2011

prima overzichtelijke site
snelle en prima levering
alaanbevolen bij colegas die nu ook besteld hebben
kortom fantasties hierkan men nog iets vanleren hoe
omtegaan met klanten.ga zo door

HJ de Jong 26-08-2011

Zeer prettig en vakkundig geholpen.
Zeer overzichtelijke winkel.
Prima prijzen.
Makkelijk te bereiken en parkeren.
Website overzichtelijk met prijzen erbij.
Ga zo door.

JTASS 26-08-2011

Prima product, vlotte levering

P van den Berg 26-08-2011

Ik heb deze printer via de webshop besteld, na eerst met een medewerker via de telefoon te hebben gesproken over de voor en nadelen van deze printer. Daarna hebik de bestelling definitief gemaakt en hem zelf opgehaald.

JB-2006 26-08-2011

's avonds besteld en de volgende dag zat het pakketje al bij TNT in het systeem en bezorgd.

Anton1973 26-08-2011

de website is overzichtelijk en het was makkelijk om goed te kunnen selecteren en bestellen. Ondanks dat we een paar minuten voor 21:00 's aonds besteld hadden hebben we alles de volgende dag binnen gekregen.

Marion Kiewiet 26-08-2011

Deze camera scoorde 9.0 op de kieskeurig test.
Gebruikersreviews gelezen.
Camaranu.nl 9.0
Was ook het scherp geprijsd.
Aanvullend pakket gekocht.
Telefonisch contact gehad omdat er veel keuze was van levering. Advies aangetekend verzenden. Dit was nog gratis ook.
Ik wil kieskeurig bedanken voor de informatie. Super!
Heerlijk vandaag bestellen en de volgende dag in huis.