meppel07 01-09-2011

Ik heb al meerdere malen mogen ervaren hoe super de service van deze winkel is. Regelmatig updates per e-mail over de status van een reparatie, zeer goede service aan de telefoon: het is duidelijk dat men hier veel investeert in het krijgen en (vooral) houden van een goede naam. Vandaar ook dat ik de moeite neem om dat hier even neer te pennen.

Is trouwens ook wel gelijk de makke van reviewsystemen zoals deze: mensen zullen vooral de moeite nemen om iets te schrijven als het ofwel super was, ofwel juist heel slecht.

Halle Gelle 01-09-2011

De website is overzichtelijk en gemakkelijk en de levering zeer snel

Dhr. van Lang 01-09-2011

Deze webwinkel is : goedkoop en snel in levering het is makkelijk te selecteren. heb overal gezocht naar deze camcorder bij de welbekende ketens over de €400 euro hier maar €358 incl. verzendkosten.

goede webshop, kan niet anders zeggen.

rietamulder 01-09-2011

Altijd heeft en geeft cameranu.nl goede service.
Vanaf mijn eerste aankoop in hun winkel te Urk in 2003 tot en met nu per post.
Kwaliteitsmateriaal en een goede prijs.
Daarom koop ik mijn foto apparatuur bij Cameranu.nl

Dopey75 01-09-2011

Super goed geregeld, bestelling volgende dag al binnen, zoals beloofd.

Roelie N. 01-09-2011

Een verbazend snelle levering van 'eerste' bestelling. De foto's met deze camera van deze bestelling vielen erg tegen. Meteen naar Urk gereden om camera om te ruilen voor de Canon Powershot A1200. Hebben met eigen SD-card en batterijen deze camera in de winkel kunnen uitproberen. Uiterst prettige afhandeling van zaken door deskundig personeel.

GertVH 01-09-2011

Ik was in het bezit van een Canon 17-85 mm lens, had pech bij een val was de lens onherroepelijk beschadigd,kon niet meer zoomen, bij proberen alsnog te zoomen leek alles los te zitten.
Ik kocht ter vervanging de 15-85 mm lens van Canon.
De kwaliteit van de opnames is heel wat beter nu.
En de service,wow, besteld op maandag en via overschrijving naar CameraNu , is de levering reeds op donderdag middag geleverd,dat is knap, van het uiterste punt van Nederland tot in West-Vlaanderen in Belgie a.u.b
Ben trouwe klant samen met vele van de leden van onze
fotoclub Iris Aartrijke (Vorig jaar vice-kampioen van Belgie)
DOE ZO VERDER CAMERANU, dat is pas SERVICE man

Psyron 01-09-2011

Goeide service, snel geleverd, scherpe prijzen. Aanrader

Petsja 01-09-2011

Kwam via google op de website en had een keuze gemaakt uit 3 camera's,de beschrijvingen op de website gaven voor mij de doorslag om de canon te bestellen en de volgende dag had ik hem al in huis dus een zeer snelle levering

Jan Ramaker 1953 01-09-2011

Echt zoals wordt vermeld op de site. Om 20.45 uur de lens besteld en de volgende dag in huis. Objectief in orginele Tamron verpakking opnieuw verpakt in neutraal kartonnen doosje met beschermde vulling. Helemaal perfect en een les voor anderen. En ook nog eens de goedkoopste dus ja hier kom je terug.

ad grool 01-09-2011

Bestelling is eenvoudig en levering is supersnel!

G.M. Driessen 01-09-2011

Geheugenkaart voor camera bleek fouten te bevatten, ding opgestuurd om nagekeken te worden, doch tot mijn verbazing werd er in eerste instantie niks nagekeken, doch kreeg ik direkt een nieuwe aangeboden.
Als dit nog geen goede after sales is weet ik het niet meer.

Theo van Deijl 01-09-2011

Perfecte, snelle levering. Alles compleet. Prima verzorgd.

Maria Paulides 01-09-2011

De website is helder, de bestelling de bestelling en levering verliepen goed en snel. Kortom alles was perfect.

Michel Lubberts 01-09-2011

Ik heb 2 weken achter elkaar wat besteld en allebei binnen een dag in huis. zeer snelle service. ik was ze allebei op zeer korte terijn nodig en Cameranu.nl was de enige die zo snel kon leveren! en de prijs is ook zeer acceptabel!

J.C. van Rijn 01-09-2011

Na een dag al geleverd en goed te volgen via tracking systeem een zeer tevreden klant.

A Scheulderman 01-09-2011

Zoals altijd een snelle bestelling, betaling en levering bij CameraNU.nl. Producten worden goed ingepakt en komen bijna altijd een dag na betaling aan. Mijn D7000 was door een fout van PostNL helaas een uitzondering op de regel. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is het feit dat ik graag op specifieke specificaties zoek als ik naar objectieven kijk. Ik zou het fijn vinden als CameraNU.nl de moeite neemt om uitgebreider zoeken op objectieven (en andere producten) mogelijk te maken.

Sander1879 01-09-2011

Perfecte en snelle service. Deze lens was de dag van aankoop uitgekomen, direct op voorraad, duidelijke email met bestel info, 20:00 besteld volgende dag binnen en te volgen via Track&trace.

gene2011 01-09-2011

printer was niet goed vrijdag terug gestuurd
en maandag al een andere nieuwe printer gehad
servise is uitstekend en levering zeer snel

colina 01-09-2011

Wij hebben bijna alle hier fotoapparatuur heir gekocht.
Goede service en zeer klantvriendedelijk.
Daar kunnen andere winkels een puntje aan zuigen.
Kortom a place to be.

omaRikie 01-09-2011

Ondanks dat het met de betaling niet goed ging, werd er na een telefoontje meteen gereageerd.
Super!!
Bedankt en zeker tot een volgende keer.

Rob van Eersel 01-09-2011

Duidelijk en mooie website. Het pand op Urk is goed bereikbaar en de website (op de digitale snelweg ook !)De flitser gereserveerd via het formulier op de website en lag de volgende dag netjes klaar. Dat je kunt zien of het artikel op voorraad is bespaart je eventueel een reis voor niets. Vriendelijk en deskundig geholpen, eerst uitgeprobeerd op de camera. Na aankoop nog even rondgelopen en genoten van deze "Snoepwinkel" die ook overzichtelijk ingericht is.
Aftersales nog geen ervaring mee.

Cor Trampe 01-09-2011

Snelle levering,zelfs nadat ik mijn huisnummer zelf verkeerd had ingevuld en de zending retour was gestuurd, geen extra kosten terwijl het opnieuw opgestuurd moest worden.
Van deze service word je heel blij.
Ze hebben er op zeker een nieuwe klant bij

janberendsen 01-09-2011

zeer snelle levering ; prima produkt (printer) ; zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

klazen 01-09-2011

prima apparaat
om 16.00 uur besteld, volgende ochtend om 08.30 uur geleverd!!!

ETSF 01-09-2011

CameraNU heeft erg veel producten, maar de site blijft tegelijkertijd overzichtelijk door de indeling in categorieën en de prima zoekfunctie. Leveringstijd is erg snel; als je voor 21.00 bestelt, heb je je product (indien voorradig) de volgende dag al in huis.

Frank20110901 01-09-2011

Het assortiment is heel uitgebreid. De artikelen zijn vaak op voorraad. De medewerkers zijn deskundig.

Maes F 01-09-2011

29/8 besteld vanuit Haacht (Belgie) en vandaag 1/9
thuis ontvangen heb onmiddelijk een tiental foto's
gemaakt ik heb een 1000d camera en met mijn lens die er bij was een Tamron 18-200 waren mijn foto's minder op alle gebied nu ik heb ze maar enkele uren maar mijn eerste resultaten zijn zeer positief

Scarecrow 01-09-2011

Eenvoudige bestelling met snelle levering.

Frienke 01-09-2011

gewenste informatie goed te bereiken.
levering zeer snel.

Wiebus 01-09-2011

Na een eerdere zeer positieve ervaring met CameraNu besloten om de Gorillapod SLR ook daar te bestellen.
Zeer prettig werkende webshop, uitstekende afhandeling van de bestelling en het product de volgende dag in huis.
En niet in de laatste plaats, tegen een zeer scherpe prijs.

RoelandR 01-09-2011

prima webshop.
bovenstaande accessoire was net voor 21:00 besteld en lag de volgende dag al in de bus. Communicatie over de order verliep vlot en netjes.

luuk knol 01-09-2011

Goed telefonisch technisch advies gehad. Verder ging alles probleemloos en vlot.

B. Blond 01-09-2011

S'avonds heb ik een camera besteld, meteen betaald met Ideal en de volgende dag werd deze netjes afgeleverd.
Alles staat duidelijk aangegeven op de site en je heb mogelijkheden voor combo-deals want vaak wil je toch een extra accu en/of een tasje bij.

Hans van Oosterwijck 01-09-2011

Prima website, klantvriendelijk, behulpzaam, ook bij specials. Kortom, als klant kom je weer terug!

Marc de Graaf 01-09-2011

Tevreden over de bestelling. Ze beloven voor 21:00 besteld volgende dag in huis en dit maken in tegenstelling tot vele andere bedrijven ook waar.

Op informatie vragen per mail wordt goed gereageerd en de prijzen zijn natuurlijk scherp!

andre490 01-09-2011

voor onze jongste dochter een eenvoudige camera gezocht
voor niet al te duren prijs en CameraNU.nl viel ons op door snelle levering en zeer scherpe prijs. Via een collage ook vergelijkbare ervaring gehoord.

hermanron 01-09-2011

Geweldig!!! Wat zij beloofden kwam ook uit, meteen daags erop was de verrekijker in ons bezit.

J van der Meulen 31-08-2011

Artikel is niet te koop in een winkel,
gekocht bij Cameranu.nl rond 21.00 uur.
dezelfde avond een mail dat het artikel was verzonden.
Half 10 de volgende morgen heb ik het artikel via de vervoerder ontvangen.
Supersnel, correct, echt 100 punten.

teejoo 37 31-08-2011

deze camera heb ik nog maar enkele dagen in mijn bezit dus ik kan er nog niet veel over zeggen.waar ik wel iets over kan zeggen is de vlotte verwerking van mijn bestelling,en de levering daarvan.een dag na bestelling thuis afgeleverd grote klasse.dank U wel

H.van Weert 31-08-2011

Snel geleverd en bij defect gebleken product is per omgaande een nieuwe camera opgestuurd.

Jeep Rutgers 31-08-2011

Ik ben reeds langere tijd een "vaste" klant, zowel in de webwinkel als de "normale" winkel.
Tot nu toe ben ik er zeer voorkomend behandeld en is het personeel zeer deskundig.
Dit is mijn tweede jaarlijkse schoonmakbeurt van de camera's en de ervaring leert, dat ik er weer een jaar geen omkijken naar heb.
Het bedrijf neemt de klant serieus en geeft ook advies op maat.

theTyrolean 31-08-2011

Het product was duidelijk nieuw en nog ongeopende. de website en betaling werkte direct en was overzichtelijk en het product was binnen de aangegeven tijdruimte bij mij thuis. Absoluut geen bezwaar. Wel, misschien het volgende keer een bosje bloemen...? ;)

ErwinL1 31-08-2011

Overzichtelijke site, met veel producten, vooral op het gebied van camera-accessoires. Ontzettend groot aanbod aan lenzen. Snelle levering! En als laatste vooral minder duur, bij prijs vergelijkingen kwam ik bijna altijd uit op deze site die als goedkoopste werd gekozen.

Janneke 1 31-08-2011

Voordat de aankoop is gedaan, eerst advies gevraagd per mail. Een vlot en goed antwoord gekregen. De camera per internet besteld en in de winkel opgehaald. Prima geholpen, alles lag al klaar. Ook nu advies en uitleg gekregen. Vriendelijk en deskundig personeel.
De winkel is ruim en licht, de koffie staat klaar. Er is voldoende parkeer ruimte.

SimonBlotevogel 31-08-2011

Het product wordt op de website goed omschreven. Het bestellen / betalen is eenvoudig en het afleveren is een kwestie van die dag thuis zijn. Het apparaat werkt eenvoudig en goed en de gescande foto's zijn prima van kwaliteit.

Hette Starreveld. 31-08-2011

De bestelling is perfect gedocumenteerd en ook de bestelling zelf is snel en goed afgehandeld.

Kortom, zoals het eingelijk hoort.

goofie1988 31-08-2011

geweldige website, erg duidelijk, scherpe prijzen, mooie producten (waaronder mijn Flash Bounce Sony FA58AM / Sigma EF-610 DG (SUPER), werkt erg fijn) en een snelle levering. Kortom super

welkenaamisnietingebruik 31-08-2011

Zowel de website als de winkel is zeer toegankelijk. Verkopers verstaan hun vak en verkopen geen onzin. Prijs prestatie van de producten zijn zeer aantrekkelijk. Bestelling & levering: Maken waar wat ze schrijven. After sales: heb ik geen gebruik van hoeven maken. Met andere woorden: Een zeer prettige winkel.

A. van Strijen 31-08-2011

Snelle service, netjes ingepakt