Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

henribl 23-08-2011

heel soepel en snel geleverd. Dus daarom geen contact hoeven te zoeken of was het nodig om after sales te benaderen.

Jay1954 23-08-2011

Kwaliteit en goede service gaan hand in hand bij Cameranu.nl. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Sganullekke 23-08-2011

Al eerder een Canon Flash en een lens bestelt en nu met het bestellen van mijn GF2C van Panasonic ook weer helemaal tevreden! Aanrader!

Michiel314 23-08-2011

Flitser besteld en de volgende dag ontvangen in een nette verpakking. Website voldoet, maar werkt soms niet optimaal (in Firefox 6).

wies kops 23-08-2011

prima direct volgende dag in huis zoals beloofd

mariedud 23-08-2011

CameraNU.nl Een super site. had eerder vraegn gesteld waarop snel antwoord kwam. Levering zeer vlot, perfect.

Ruud camera 23-08-2011

Zeer tevreden over camaraNu.nl, het is een gebruiksvriendelijke site met veel aanbod, daarnaast was de camera die ik hier gekocht heb op deze webshop het voordeligst.

FrankD83 23-08-2011

Ik had besloten om voor mijn vakantie nog een nieuwe camera aan te schaffen. Na enig zoekwerk kwam ik met een zeer goed aanbod bij Cameranu.nl uit. Had de camera op maandag besteld en had hem de volgende dag al in huis! Alles netjes verpakt, en super service

haarie oet Sjummert 23-08-2011

Ik kocht al eerder een camera bij cameraNU.nl. Vanwege die ervaring heb ik wéér gekozen om bij deze internet winkel mijn volgende aankoop te doen. De toegankelijkheid van de website, de overzichtelijkheid, de betalingsmogelijkheid en de email bevestigingen zijn gewoon perfect. Het artikel wordt keurig verpakt de volgende dag door TNT post thuis bezorgd. De informatie die ik ná de levering regelmatig via email ontvang over diverse aanbiedingen vind ik ook prettig en niet vervelend, zoals dat vaak met veel spam wel het geval is. Omdat mijn beide aankopen bij cameraNU.nl voorzien waren van duidelijke gebruiksaanwijzingen (in het Nederlands!) heb ik geen gebruik hoeven te maken, tot nu toe, van after sales services.
Wat moet ik zeggen? beter kan nmm niet, gewoon perfect! zowel product als levering website

Snaggletooth 23-08-2011

Wat een snelle service zeg! De ene dag besteld, en de volgende dag had ik de camera al in huis. Heel erg handig als vlak voor je bruiloft je eigen camera het begeeft! Ik ben dan ook heel erg tevreden over Cameranu.nl en zal er zeker nog eens terug komen als ik weer iets op cameragebied nodig heb!

Erwin Achten 23-08-2011

Ik ben zeer tevreden over de snelheid en uitvoering van mijn bestelling. Ik had niet verwacht dat dit zo snel en accuraat uitgevoerd zou worden (petje af). After Sales nvt omdat ik daarna geen kontakt op heb hoeven te nemen. Ik neem aan dat de after sales hetzelfde zal zijn al de bestelling en levering.

bert hilversum 23-08-2011

De webstite is duideijk en overzichtelijk, zonder poespas. De bereikbaarheid zo vlak bij de snelweg is ideaal. via het inbternet had ik simpel het artikel laten reserveren; de volgende dag heb ik het zelf opgehaald, en ook al was het vrij druk in de winkel, door de slimme logistiek stond ik binnen 5 minuten buiten met mijn artikel. Pretiig en efficient dus.

Joke Honsbeek 23-08-2011

Na het plaatsen van de bestelling(op zondag) bleek dat de bestelling twee keer was gedaan.
Gelijk een mailtje gestuurd en de volgende werd er gelijk op gereageerd en één bestelling geannuleerd.

De flip bac die ik had besteld is erg handig vooral als je iets boven je hoofd wilt fotograferen en bij macro.

fdinjens 23-08-2011

Snelle levering via duidelijke website. Produkt voldoet helemaal aan de verwachtingen. Goede informatie op de site

beya 23-08-2011

alles verliep zoals het moet
bestellen en betalen
bevestigen en afleveren
niets op aan te merken

Paul Sins 23-08-2011

Je wordt op je vragen die steld een goed en professional geholpen.
Men heefdt tijd voor je.

Ab Wisse 23-08-2011

Levering geheel volgens beloftes. Website overzichtelijk en toch veel informatie. En ja, natuurlijk de prijzen!

BigMax1963 23-08-2011

razendsnel afgeleverd. in een veilige stootbestendige doos. Toch fijn om te weten!

R. Opdam 23-08-2011

Dat de Canon EOS 5D Mark II een goede camera is dat wist ik al. Maar bij cameranu.nl was die ook nog scherp geprijsd. Tijdens de bestelling werd er ook meteen een ruime keuze in accessoires aangeboden. En inderdaad de uitspraak vandaag besteld, morgen in huis, zijn ze keurig nagekomen.

Jansan46 22-08-2011

Camera werd zeer snel geleverd, helaas defect
Direct antwoord en eenvoudig retour
Camera zonder vertraging omgeruild
Goede effectieve communicatie.

jcpvermeeren 22-08-2011

Prima website, snel gevonden wat ik zocht. Levering was snel, ik had de camera in een dag binnen gehad als PostNL niet bij het verkeerde huisnummer had aangebeld... de 2de dag na de bestelling had ik alles binnen.

FrancienV 22-08-2011

Over het product kan ik niet super veel vertellen omdat het product pas een kleine week in mijn bezit is, maar voldoet tot nu toe aan mijn voorspelde verwachtingen. Ik ben niets onverwachts tegengekomen.
Ik ben wel zeer positief over de snelle levering. Voor mij onbegrijpelijk. Ik bestel 's avonds rond 7 uut het product en de volgende morgen wordt het product al bezorg. Mijn complimenten. Ieder die iets besteld wil het zo snel mogelijk hebben, maar zo snel,,,,,, Ook de afhandeling daarna was prima! (aparte rekening via mail ontvangen e.d.). Ook de betaling verliep vlot en moeiteloos.
Kortom: tot nu toe alleen maar lof voor CameraNu.nl.

Artb 22-08-2011

Duidelijke website en een goed bereikbare helpdesk voor eventuele vragen. Levering goed te volgen via trach en trace, en keurig afgeleverd via de post.

Veerle5 22-08-2011

Ik had de camera besteld en de volgende dag had ik hem al in huis. Helaas bleek bij opening van de verpakking de lensaansturing defect. Ik heb opgebeld en ik kreeg heel netjes het antwoordnummer, zodat ik de camera gratis terug kon sturen en 2 dagen later had ik alweer een nieuwe! Hele goede service.

Wiel Hacking 22-08-2011

Goede productinformatie, snelle levering, prima volgen van de bestelling via track & trace, zeer uitvoerige informatie m.b.t. aanmaken account.

Nely van Tol-Coljee 22-08-2011

omschrijving artikel duidelijk en de afhandeling en levering supersnel!!

DonLeo11 22-08-2011

Snelle service en een uitstekend after sales.

Johncor 22-08-2011

De website is hartstikke duidelijk, de bestelprocedure gaat gestructureerd.
Met name de telefonische bereikbaarheid was perfect, niet in de wacht en deskundig, persoonlijk te woord gestaan.
Precies volgens het boekje (track en trace)
Na de levering werd vanuit de firma via de mail mijn mate van tevredenheid getoetst.

Niets dan lof, ik blijf hun klant !

Kees6235 22-08-2011

De camera is handig, de extra's meteen meegeleverd. De aflevering was snel. De prijs concurerend.

G.Muijs 22-08-2011

CameraNu doet wat ze zeggen: vandaag besteld, morgen in huis!

vdbrinkr 22-08-2011

uitgebreide web site.
duidelijke omschrijving artikel.
gemakkelijk te bestellen en zeer snelle levering.
ook nog goed verpakt.

petra0973 22-08-2011

goede service, er ontbrak een artikel bij mijn bestelling,
1 mailtje naar cameranu en het werd gelijk nageleverd,
echt niks moeilijks doen ofzo, de volgende dag had ik het al in huis.
echt SUPER.

e.r.a.fokkema 22-08-2011

Moest helaas het artikel terugsturen omdat het niet goed werkte met mijn camera. Vandaar dat ik de after sales heel goed kan beoordelen :-) Was geen enkel probleem het artikel terug te sturen en mijn geld terug te krijgen.

Mul60 22-08-2011

Komen beloofde na wat op site staat...zeer snelle levering...makkelijk,snel en duidelijke telefonisch kontakt.
Voor herhaling vatbaar.

Luc64 22-08-2011

De website is overzichtelijk en de informatie is duidelijk. Ik wilde graag een camera met Nederlandse gebruiksaanwijzing, dit stond duidelijk aangegeven. Verder was de camera aantrekkelijk geprijsd, ik ben hem niet goedkoper tegengekomen.
Ik werd met e-mailtjes op de hoogte gehouden van de actuele stadium waarin de bestelling zich bevond. De volgende dag had ik de camera al binnen.

Els van Gennip 22-08-2011

Goede Snelle levering van deze webwinkel, miste alleen de Canon Voucher, maar ook die werd snel nageleverd

R.M. Schols 22-08-2011

Super sevice...
Ging iets fout bij de ING (postbank)
Even gebeld... Prima opgelost.

Tot zeker de volgende keer.

Advo999 22-08-2011

Bestel regelmatig bij Cameranu.nl. Altijd duidelijke informatie en snelle levering. Kortom een voorbeeld voor veel andere winkels.

Jan Klappe 22-08-2011

Zeer snelle levering, via de Webshop.
Aangetekend en gratis verzending is een groot pluspunt. Daarnaast zijn de scherpe prijzen een plezierige bijkomstigheid.Aan te bevelen bij velen die op dit gebied iets nodig hebben.

24JeroenS 22-08-2011

Alles is conform info op website verlopen en de camera is helemaal wat ik er van verwacht heb! Mvg

F. van Beek 22-08-2011

Telefonisch contact met het bedrijf was effectief en prettig. Levering verliep conform afspraak.

flipjedbt 22-08-2011

Zeer tevreden over de hulp en deskundigheid.
Zeer tevreden over de beantwoording van vragen en de tijd die er voor je genomen wordt ook als er dingen niet goed duidelijk zijn

AJM6019 22-08-2011

Voorafgaande aan de aankoop heb ik gedurende een paar weken gerelateerde vragen gesteld en die zijn allemaal zeer snel en mijn inziens vooral zeer deskundig afgehandeld. Daarna was het voor mij zeer duidelijk wat het beste was om te gaan doen. Ook mijn vragen die gericht waren op mijn toekomstige wensen zijn zeer goed beantwoord met vooral tips om met het e.e.a. nog gewoon even te wachten en tussentijds vooral de gerelateerde reviews ect ect op het wwww na te lezen ect en mocht ik alsnog vragen hebben dan kon ik die gerust stellen ect. Kortom alles is gewoon 100% top. Ik heb nog geen ervaring met aftersales en hopelijk blijft dat ook zo maar mocht dat onverhoopt nodig zijn heb ik er alle vertrouwen in een goede afhandeling daarvan. Veel succes en met vriendelijke groet.

iepje 22-08-2011

mooie fotolijst voor goede prijs, de doos was alleen in bubbeltjesplastic verpakt. Ik had het fijner gevonden als deze in een extra kartonnen doosje was gestuurd. Ter bescherming. Maar geen beschadiging opgelopen dus verder geen probleem. Super website en snelle levering.

GPM Design 22-08-2011

Perfect bedrijf! Alle bovenstaande aspecten voldoen gewoon 100%. Inmiddels ervaring met 2 bestellingen.

hans.dejong 22-08-2011

gewoon goed, de ene dag besteld de andere dag geleverd. TOP

Bart Marinus 22-08-2011

Super goede site
Goed bereikbaar
Bestelling en levering gaat zeer snel
Zeer goed echt aan te bevelen

suttel 22-08-2011

snelle levering
compleet
verpakking goed verzorgd
toelichting op art. uitstekend

Marion Backhaus 22-08-2011

De Tronix Explorer-XT SE 2400W 220V bleek niet te werken en deze heb ik terug kunnen sturen via een antwoordnummer. Twee dagen later had ik al een nieuwe ontvangen. De website is erg overzichtelijk, veel keuze mogelijkheden. Klantvriendelijkheid ben ik ook tevreden over. Al met al een winkel waar ik vaker mijn spullen wil bestellen.

62Geert 22-08-2011

Uitnodigende en gebruiksvriendelijk website. Winkel is goed breikbaar (buiten centrum van Urk) en verzend mogelijkheid is goed. Product was op voorraad waadoor direct leverbaar.