Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ARN01 30-08-2011

CameraNu.nl doet wat ze zegt.
Geen verassingen achteraf. Tijdige levering.

eagle19 30-08-2011

Snel en goed binnen 24 uur geleverd.
Wat wil men nog meer.
Prima..!!

Sjoerd55 30-08-2011

Overzichtelijke site, snelle en keurig verzorgde levering, adequate antwoorden op (telefonische) vragen.
Een plezier om zaken mee te doen!

doeze 30-08-2011

Tijdens een telefonische informatie is mij zeer duidelijk geantwoord op mijn vragen over de aan te kopen produkten. Ook de vermelde levering was zeer correct en volgens de verstrekte mededelingen op de site

Lauravdw 30-08-2011

Supermooie fotolijst. Zit al achtergrond muziek op en het overzetten van foto's op de pc naar de fotolijst is een makkie!

Djenzen 30-08-2011

Een remote gekocht voor de camera. Makkelijk te bestellen via de website en snel geleverd en goed geleverd.

Na een week bleek de remote niet helemaal naar behoren te werken en na dit via mail te hebben aangegeven kon ik zonder problemen en RMA poespas het product retour sturen voor een vervangend exemplaar. Mooi afgehandeld!

BJTKeizer 30-08-2011

De website is super overzichtelijk. Ik kon alles makkelijk vinden.
Ook de service en levering waren top!

Henk Wijn 30-08-2011

In de middag om 3 uur besteld en de dag erop om 11 uur afgeleverd !Scherpe prijs in de markt

peenter 30-08-2011

Mijn ervaring met cameranu.nl is erg positief.
Bij het maken van een keuze nemen ze goed de tijd en denken met je mee.
Bestel je via internet heb je de spullen snel en goed verpakt snel in huis.

jodocusbody 30-08-2011

Na mijn camera 3 jaar geleden gekocht te hebben bij CamerNU.nl, nu ook een nieuwe Eyecup bij hen besteld.

De site van CameraNU.nl is overzichtelijk en bestelproces gemakkelijk omdat je kunt inloggen als je eerder aankopen hebt gedaan.

De Eyecup werd netjes binnen 2 dagen thuis bezorgd via de pakketdienst. CameraNU had er ook nog voor kunnen kiezen dit per post te versturen omdat het om een gewone envelope ging.

Hans Coolen 30-08-2011

Duidelijke website, product op voorraad en snelle levering. Wat mag je nog meer verwachten van een webshop?

Piet Kuijten 30-08-2011

Levering is snel. Website ziet er betrouwbaar uit en IS ook betrouwbaar. Levering was heel snel. En het artikel was goed verpakt.

Richardtiben 30-08-2011

Prima afhandeling zoals beloofd op de website. Artikelen goed verpakt.

Snah54 30-08-2011

Goeie prijs/kwaliteit verhouding.
Afhalen ook goed geregeld met een wacht nummer systeem.
Dus geen gedoe wie er aan de beurt is.
De winkele ziet er prima uit en het personeel is geduldig en kundig.

cody man 30-08-2011

bijzonder vlotte levering.
maandag 16.00 besteld. dinsdag 13.00 geleverd.

Sietse Douma 30-08-2011

Overzichtelijke website
Bij bestelling goede ondersteuning per e-mail

The_Hees 30-08-2011

Perfecte afhandeling van de bestelling en vlotte reactie op mail. Kortom, niets te klagen;-)

jodieuw 30-08-2011

eerste maal dat ik op deze wijzen iets koop
ben een halve dag aan het studeren geweest via
kieskeurig, om mijn keuzen te maken,
dit is prima geslaagd

abeltman 30-08-2011

Mooie eenvoudig website. Zou alleen wel wat meer geavanceeerde zoekmogelijkheden willen hebben.

Levering is top... Voor 21.00 bestellen, volgende dag al in huis. Er zijn niet veel webshops die dat evenaren.

Ook een keer in de showroom geweest. Goed advies, ze nemen de tijd voor je.

abeltman 30-08-2011

Ook een keer in de showroom geweest. Goed advies, ze nemen de tijd voor je.

Fam de Bruijne 29-08-2011

We hebben de tas via internet besteld. We hebben netjes de gegevens voor ophalen of eventueel verzending ontvangen. Bij afhalen van de tas was alles naar wens, snelle levering. Het pand van CameraNU is goed bereikbaar en snel te vinden. Bedankt voor jullie service. Jullie hebben een mooie winkel.

Tabez 29-08-2011

Vlotte levering, goed telefonisch bereikbaar, via de mail binnen een dag antwoord. Kom daar in de randstad maar es om!

P. Vos 29-08-2011

De website is overzichtelijk ingedeeld. In ons geval werd bij de aanschaf van de camera keurig alle beschikbaare opties weergegeven welke bij de camera mogelijk waren wat het kiezen een stuk eenvoudiger maakt. Ik heb de camera bij Cameranu zelf opgehald en ben daar keurig te woord gestaan. Met name de kennis en het advies over de producten is zeer goed. Daarnaast is ook de prijs zeer concurrerend. Ik heb al meerdere keren bij cameranu productne aangeschaft en dit is zeker niet het laatste.

Hennyve 29-08-2011

Prima assortiment, goed voorraadinformatie en prima en snelle levering

Tiba 29-08-2011

De batterij die ik vorig jaar met de camera had meebsteld, bleek niet helemaal goed te passen. Deze werd probleemloos na bijna een jaar (met bijbetaling van het prijsverschil) omgeruild voor een originele Canon batterij, waarbij CameraNu ook keurig de verzendkosten voor zijn rekening nam.
Bij een eerdere gelegenheid (reparatie van een camera) verliep de communicatie ook prima: ik werd keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken en kreeg de camera na reparatie ook weer vlot en met originele verpakking en documentatie weer retour!

BertApperlo 29-08-2011

Artikelen waren makkelijk en snel te vinden. De volgende dag had ik ze al binnen. Het doosje was voor de producten wat aan de grote kant, maar dit was opgelost door flink wat papier bij de doos in te doen. Producten waren in perfecte staat en heb ze al een aantal keren mogen gebruiken.

MarjanSchavemaker 29-08-2011

Gebruiksvriendelijke website en 'n heel snelle levering.

Witkamp 29-08-2011

Een eenvoudig bedienbare en overzichtelijke website met een ruim assortiment camera's en accessoires tegen zeer aantrekkelijke prijzen. De aangeboden artikelen zijn voorzien van een duidelijke en informatieve omschrijving.

Het pand van CameraNu.nl te Urk licht een paar minuten van de rijksweg A6. Ik was er afgelopen zaterdag om 15.20 uur en toen was hij helaas net dicht. Er staat nog een nieuwe videocamera op de verlanglijst. De openingstijden staan overigens duidelijk op de website omschreven.

Snelle levering in goede verpakking!

Tim van der Nagel 29-08-2011

De productlijsten op de website mogen iets groter, zoals bij de concurrent fotokonijnenberg.nl.

Bestelling werd vlot verzonden en de e-mail communicatie was prima.

A Weijtmans 29-08-2011

Prima service.
Op dinsdag besteld en op woensdag al bezorgd.
Klasse!!!!!

Willem J. Langezaal 29-08-2011

De bestelling was, zoals men op de site aangaven de dag volgend op de besteldag in huis.
Voor 21:00 uur besteld; de volgende dag in huis.

Prosf 29-08-2011

Ik ken Cameranu al goed van ander producten en bevalt mij zeer goed. Site is duidelijk en de levering zoals afgesproken, daarom kom ik ook graag terug

Anne J 29-08-2011

Duidelijke en overzichtelijke website. Telefonisch ook goed bereikbaar. Telefonisch door vriendelijke medewerkster geholpen omdat ik een aangepaste combinatie wilde bestellen. Bestelling was snel en goed geleverd.

Papayas 29-08-2011

De informatie op de website vond ik erg duidelijk en ik was vooral erg blij met de snelle afhandeling en bezorging van het artikel.

G.W DE GRAAFF 29-08-2011

De levering was super snel vandaag besteld de volgende dag in huis.
Vooraf had ik nog vragen en die werden bij klantenservice erg goed behandeld en uitgelegd ze nam er ruim de tijd voor .
De order was zeer netjes en zorgvuldig verpakt en het belangrijkste " de camera doet het er goed en we zijn er blij mee "
En ook na de aankoop nog de vraag of alles goed is .

Kortom een aanrader

Elsje48 29-08-2011

Snelle levering, correcte artikelen. Foute bestelling door mijzelf zonder problemen hersteld.
Telefonisch prima ondersteund bij vraag m.b.t. bestelling en levering.

wdocter 29-08-2011

Ontzettend fijne website om het juiste product te kunnen vinden! Snelle en klantvriendelijke service.

Hartelijk dank!

webmariska 29-08-2011

De website werkt prima en is duidelijk. Verder is het altijd spannend om online een bestelling te plaatsen omdat je vooruit betaald. Kortom ik wil heel duidelijk maken d alles correct en snel is verlopen. Meteen de volgende dag werd de camera al afgeleverd. Super! Alles was keurig verpakt en ik heb zin om te beginnen met fotgrafie!

piet dijkstra 29-08-2011

De ene dag besteld en de andere dag heb je het al binnen,als er wat is dan word dat netjes opgelost.
Vriendelijke mensen aan de telefoon.

JP Zijlmans 29-08-2011

Gemakkelijk besteld en zeer snel geleverd.Alles goed verpakt en factuur via e-mail, top.

Monet 29-08-2011

Prima service. Snelle afhandeling en prima verpakt apparaat.
Goede kwaliteit prijsverhouding. Een uitstekende webwinkel.

freek10 29-08-2011

Zeer tevreden, verder geen op of aanmerkingen, ga zo door

maikel77nmgn 29-08-2011

makkelijk snel en handig.en sommige artikelen zijn goedkoper dan in de winkel.

Roelof1977 29-08-2011

Snelle en correcte, duidelijke afhandeling van de bestelling. Alleen verzenden duurde wat langer, maar dit kwam vooral door de "service" van de TNT.

jan poulsen 29-08-2011

In begin was ik huiverig via e.mail te bestellen
jullie hebbe mij gerust gesteld
alles verliep in perfectie
goede service
mijn dank

Ben v Harras 29-08-2011

-zeer overzichtelijke webshop
-makkelijke route, voldoende parkeergelegenheid
-klantvriendelijke omgang en vakkundige klantgerichte informatie, alle producten op voorraad
- een ontbrekend bonnetje dezelfde dag geregeld
- enthousiast over de aangekochte producten waarmee al 'gewerkt'is, body, lens, teleconverter

f.cornelisse 29-08-2011

levering was supersnel \verpakking prima

zal waarschijnlijk binnenkort nogmaals een order plaatsen
m.vr.gr.

PieDesRos 29-08-2011

Meteen keurig per e-mail een bevestiging van mijn bestelling en betaling ontvangen en niet lang daarna de bevestiging van verzending met Track & Trace code. De camera werd meteen de volgende dag afgeleverd, zoals toegezegd. Bijzonder tevreden over deze manier van afhandelen!

Bart_D 29-08-2011

De bestelling en levering is prima afgehandeld, zoals het hoort.

nzwaneveld 29-08-2011

Goede informatie op de website en links naar info tbv verdere verdieping. Order is de volgende werkdag op transport gegaan (aangetekend) in een degelijke verpakking. Een dag later had ik het keurig in huis en kon ik aan de slag. Het leukste is dat Cameranu.nl steeds goede service biedt. Hier kan ik op vertrouwen en ze hebben hun reputatie weer waargemaakt. TOP!