Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Balk 31-08-2011

Website duidelijk, prima product, scherp geprijsd, gratis verzending, duidelijke voorraadstatus, bereikbaarheid en after-sales niet nodig gehad, zaterdagmiddag 15:00 u besteld - dinsdag geleverd, alles correct en compleet geleverd. Ik ben tevreden!

golferajames 31-08-2011

Prima snelle levering binne 2 dagen
Overzicht website goed

Koen Pentax 31-08-2011

De website is overzichtelijk en zeer uitgebreid.

De bestelde spullen werden zoals beloofd de volgende dag al geleverd. Alles keurig verpakt in een goede doos.

Patr1ck30 31-08-2011

Eenvoudig bestellen en betalen en de volgende dag binnen. Super!

Klant noord brabant 31-08-2011

Uitstekende service van cameraNu.nl en zeer snelle levering. Kortom zeer tevreden.

nakedcellist 31-08-2011

Prima service, toegewijde mensen, supersnelle levering. Alleen jammer dat ze de verkeerde lader meegaven, maar ze gaan aan de slag om dit te corrigeren. Zou er zeker weer kopen.

Limbo-models 31-08-2011

Duidelijke website met gemakkelijke bestelprocedure.
Levering was zoals beloofd de dag erna.
Bereikbaarheid: Wie is er nu tussen de middag niet bereikbaar ?
Vroeger was dat zo, maar ik deze tijd iets ouderwets...

Henny Poulissen 31-08-2011

Ik vind dat ik goed geholpen ben. Toen na een dag de camera 30 euro goedkoper werd, werd mij te verstaan gegeven dat ik die 30 euro retour zou krijgen. Service.

young54 31-08-2011

Tot op heden zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop
in 2005 bij cameranu mijn eerste spiegelreflex Minolta
Dynax 5D gekocht en fantastische foto's mee gemaakt nu
dus een voor een Sony Alpha SLT-A55L ben gegaan heb ik
er alle vertrouwen in dat dit een goede aankoop is geweest en mijn ervaring met Cameranu is dan ook TOP.

Arie70 31-08-2011

Het is even zoeken op de website, maar hij is duidelijk en erg volledig.
De bereikbaarheid van de winkel vind ik erg belangrijk, omdat ik een dergelijk product toch graag in persoonlijk contact aankoop. De persoonlijke hulp is erg plezierig en correct en ik heb de indruk dat men ook kennis van zaken heeft.
De camera heb ik nu een week in mijn bezit en ik ben er erg over te spreken.

Tuihanti 31-08-2011

De service is goed, de levering snel, de wensite duidelijk.
Met aftersales nog geen zaken gedaan. HEt is elke keer gewoon dik in orde. Kan er dus geen cijfer voor geven maar, dat zit ook wel goed, denk ik.

Een tevreden klant dus.

avdmeerrr 31-08-2011

Snelle levering, uitgebreid assortiment.
Ik kijk veel rond maar kom altijd op deze site uit.
Lens werkt perfect, erg scherp geprijsd en razendsnelle levering.

mbra 31-08-2011

Duidelijke website en snelle levering.

bv den Droge 31-08-2011

Na veel zoeken, kijken en lezen op onderandere kieskeurig deze camera uitgezocht. Op cameraNU.nl besteld en betaald. O ja dacht ik een geheugenkaart. had ik gelijk moeten bestellen dus direct gebeld met cameraNu. Gelijk een mevrouw aan de telefoon en goed geholpen. Net op tijd want ze waren al bezig met de order. Volgende middag keurig geleverd door Postnl.
Ben heel tevreden

marie-anne23 31-08-2011

Supersnel geleverd (in Frankrijk!) en uiterst tevreden

farmside 31-08-2011

Duidelijk en snel.
Alles is overzichtelijk te zien zodat het eenvoudig te bestellen is.
en heb je nog vragen kan je bellen en woord je vriendelijk uitgelegd hoe je het anders kan doen.

Wendy3 31-08-2011

Heb gezocht naar een aanbieder met de laagste prijs. Cameranu.nl was veruit de goedkoopste. De levering was super snel. Volgende dag hadden wij de camera in huis. Heb verder geen ervaring met de klantenservice.

kick64 31-08-2011

Correcte prijs, snel geleverd en nagekomen wat beloofd werd. Samengevat: een prima webwinke!

zeebioloog 31-08-2011

dinsdag besteld, woensdag in huis !!! Wat een snelle service!!

RdH61 31-08-2011

overzichtelijke website,
keurige factuur als bijlage bij email,
snelle levering,
een prima webwinkel.

Walter657 31-08-2011

Goede site en snelle levering.
Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

HansG-55 31-08-2011

Al eerder het e.e.a. via CameraNU.nl gekocht.
Nu een verloopring besteld. Helaas door een foutief art.nr. op de verpakking de verkeerde gekregen. Direct tel.contact opgenomen met CameraNU en het probleem is perfect en snel verholpen. Petje af! Ik kan iedereen aanraden om hier te bestellen.

Museum Breda 31-08-2011

Zonder betaling vooraf en verzoek om een rekening toch snelle levering. Waarvoor dank.

Metalhead74 31-08-2011

Op woensdagavond mijn camera besteld en betaald, op donderdag ochtend kwam de camera al per post. Ze hadden zelfs een snellere geheugenkaart erbij gestopt dan besteld was. Prima zaak, zou er zo weer wat bestellen :)

Mrnn 31-08-2011

Ik bestel een product wat volgens de webshop op voorraad is. Ik bestel 2 stuks. Na bestellen en betalen krijg ik de automatische bevestigingsmail en daar staat in dat het product niet in voorraad is. Na zelf bellen blijkt er maar 1 stuk op voorraad, 2de moet worden nageleverd. Niet handig maar geen groot probleem, wel vraag ik de levertijd. De medewerker wil dit niet zeggen, dat doen ze nooit want 'dan is de leverancier tot leveren verplicht'. Na een mailwisseling waarin ik toch echt aandring op een indicatie maken ze zich ervan af met: 'enkele dagen tot weken'. Ik besluit de bestelling te annuleren maar net voor ik dat doe komt de mail binnen dat ook het 2de product verzonden is.

Levering zelf ging snel en soepel, website is (op voorraadstatus na) erg duidelijk en overzichtelijk. Het is vooral de weinig dienstverlenende service medewerkster die zorgt voor een minder plezierige ervaring.

SylviaR 30-08-2011

Prijs van combinatie-aanbieding(en) is aantrekkelijk: camera met een aantal asseccoires: 'PanasonicCompletePack' Dit vergeleken met andere webshopsites die deze panasonic lumix dmc tz20 compactcamera verkochte, inclusief combinatie-aanbieding(en). Nu een aantal dagen later is zelfs de 'PanasonicCompletePack' alweer €30,- goedkoper geworden.

Frans de Bruijn 30-08-2011

Goede service van jullie. TOP
Ik heb al eerder bij jullie gekocht,t.w. een Panasonic Plasma TV en een Panasonic Harddisk Recorder.
Ik ben zeer tevreden.

Wim Schulp 30-08-2011

uitstekende omschrijving van het produkt door CameraNU.nl. De zeer concurrerende prijs van de SONY Handycam HDR-CX700VE heeft voor mij de doorslag gegeven om de camcorder aan te schaffen. de aflevering binnen 24 uur na bestelling was geheel volgens afspraak.ik ben via de test van de Consumentenbond over HD-Camcorders aan het adres van CameraNU.nl gekomen.

ARN01 30-08-2011

CameraNu.nl doet wat ze zegt.
Geen verassingen achteraf. Tijdige levering.

eagle19 30-08-2011

Snel en goed binnen 24 uur geleverd.
Wat wil men nog meer.
Prima..!!

Sjoerd55 30-08-2011

Overzichtelijke site, snelle en keurig verzorgde levering, adequate antwoorden op (telefonische) vragen.
Een plezier om zaken mee te doen!

doeze 30-08-2011

Tijdens een telefonische informatie is mij zeer duidelijk geantwoord op mijn vragen over de aan te kopen produkten. Ook de vermelde levering was zeer correct en volgens de verstrekte mededelingen op de site

Lauravdw 30-08-2011

Supermooie fotolijst. Zit al achtergrond muziek op en het overzetten van foto's op de pc naar de fotolijst is een makkie!

Djenzen 30-08-2011

Een remote gekocht voor de camera. Makkelijk te bestellen via de website en snel geleverd en goed geleverd.

Na een week bleek de remote niet helemaal naar behoren te werken en na dit via mail te hebben aangegeven kon ik zonder problemen en RMA poespas het product retour sturen voor een vervangend exemplaar. Mooi afgehandeld!

BJTKeizer 30-08-2011

De website is super overzichtelijk. Ik kon alles makkelijk vinden.
Ook de service en levering waren top!

Henk Wijn 30-08-2011

In de middag om 3 uur besteld en de dag erop om 11 uur afgeleverd !Scherpe prijs in de markt

peenter 30-08-2011

Mijn ervaring met cameranu.nl is erg positief.
Bij het maken van een keuze nemen ze goed de tijd en denken met je mee.
Bestel je via internet heb je de spullen snel en goed verpakt snel in huis.

jodocusbody 30-08-2011

Na mijn camera 3 jaar geleden gekocht te hebben bij CamerNU.nl, nu ook een nieuwe Eyecup bij hen besteld.

De site van CameraNU.nl is overzichtelijk en bestelproces gemakkelijk omdat je kunt inloggen als je eerder aankopen hebt gedaan.

De Eyecup werd netjes binnen 2 dagen thuis bezorgd via de pakketdienst. CameraNU had er ook nog voor kunnen kiezen dit per post te versturen omdat het om een gewone envelope ging.

Hans Coolen 30-08-2011

Duidelijke website, product op voorraad en snelle levering. Wat mag je nog meer verwachten van een webshop?

Piet Kuijten 30-08-2011

Levering is snel. Website ziet er betrouwbaar uit en IS ook betrouwbaar. Levering was heel snel. En het artikel was goed verpakt.

Richardtiben 30-08-2011

Prima afhandeling zoals beloofd op de website. Artikelen goed verpakt.

Snah54 30-08-2011

Goeie prijs/kwaliteit verhouding.
Afhalen ook goed geregeld met een wacht nummer systeem.
Dus geen gedoe wie er aan de beurt is.
De winkele ziet er prima uit en het personeel is geduldig en kundig.

cody man 30-08-2011

bijzonder vlotte levering.
maandag 16.00 besteld. dinsdag 13.00 geleverd.

Sietse Douma 30-08-2011

Overzichtelijke website
Bij bestelling goede ondersteuning per e-mail

The_Hees 30-08-2011

Perfecte afhandeling van de bestelling en vlotte reactie op mail. Kortom, niets te klagen;-)

jodieuw 30-08-2011

eerste maal dat ik op deze wijzen iets koop
ben een halve dag aan het studeren geweest via
kieskeurig, om mijn keuzen te maken,
dit is prima geslaagd

abeltman 30-08-2011

Mooie eenvoudig website. Zou alleen wel wat meer geavanceeerde zoekmogelijkheden willen hebben.

Levering is top... Voor 21.00 bestellen, volgende dag al in huis. Er zijn niet veel webshops die dat evenaren.

Ook een keer in de showroom geweest. Goed advies, ze nemen de tijd voor je.

abeltman 30-08-2011

Ook een keer in de showroom geweest. Goed advies, ze nemen de tijd voor je.

Fam de Bruijne 29-08-2011

We hebben de tas via internet besteld. We hebben netjes de gegevens voor ophalen of eventueel verzending ontvangen. Bij afhalen van de tas was alles naar wens, snelle levering. Het pand van CameraNU is goed bereikbaar en snel te vinden. Bedankt voor jullie service. Jullie hebben een mooie winkel.

Tabez 29-08-2011

Vlotte levering, goed telefonisch bereikbaar, via de mail binnen een dag antwoord. Kom daar in de randstad maar es om!