Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart_D 29-08-2011

De bestelling en levering is prima afgehandeld, zoals het hoort.

nzwaneveld 29-08-2011

Goede informatie op de website en links naar info tbv verdere verdieping. Order is de volgende werkdag op transport gegaan (aangetekend) in een degelijke verpakking. Een dag later had ik het keurig in huis en kon ik aan de slag. Het leukste is dat Cameranu.nl steeds goede service biedt. Hier kan ik op vertrouwen en ze hebben hun reputatie weer waargemaakt. TOP!

Kweewel 28-08-2011

Vond website overzichtelijk en duidelijk. Geen problemen deze site te bereiken.Camera zondagavond besteld en had deze dinsdag al in mijn bezit. Goed en veilig verpakt.

f-sharp 28-08-2011

levering snel en netjes met keurige info over 1 (!) dag vertraging

AntonieV 28-08-2011

Heel goed dat op de website werd gewezen op alternatieven voor de originele Remote Controls.
Super snelle levering, perfect werkende Controls.

jer76 28-08-2011

Op de website staat duidelijk wat in de doos zit.

ES65 28-08-2011

Gewoon en goede en betrouwbare zaak. Heb er al veel fotografie spullen gekocht. Er is tijd voor advies, maar er is ook een snelkassa als je al precies weet wat je wilt (maak de keuze bij binnenkomst op het bonnetjes apparaat). Alleen jammer dat ze niet direkt bij mij om de hoek gevestigd zijn.

gapsnufotografie 28-08-2011

Alles goed afgehandeld. Bezorging met PostNL werkt nog niet altijd vlekkeloos.

Roon63 28-08-2011

Snel antwoord op vragen per mail. Super snelle levering. Heel goed verpakt.

Helen2011 28-08-2011

Een vlotte bestel mogelijkheid, en een heel snelle keurige levering.
Helemaal prima!

Helen 2011 28-08-2011

Een vlotte bestel mogelijkheid, en een heel snelle keurige levering.
Helemaal prima!

reinier123 28-08-2011

Het was even zoeken of er wel of geen geheugen bij de camera zat. Het zat er niet bij maar wat moet je dan kiezen. Ik ben geen techneut dus heb het maar aan collega's gevraagd. Ik denk dat hier meer duidelijkheid op de site gegeven zou moeten worden met evnetueel een advies van jullie kant erbij.

leon5200 28-08-2011

Snelle en goede afhandeling, ook van retourzending.

josh56 28-08-2011

voor zo'n onderdeel wat alleen in een gespecialiseerde fotowinkel verkrijgbaar is, vond ik het fijn dat het product hier snel gevonden en geïnformeerd was.

H.A.M.v.d.Vechte 28-08-2011

Ben goed tevreden over hoe het verlopen is.
Goede kwaliteid.en de bestelling snel htuis.
Ben best bereid om zo meerdere dingen te kopen.
Raad ook anderen het aan om dit te doen.
Zeg niet van hoe moet dit nu ik weet het wel.
Ga naar de sait van Camera nu.nl

Dibbuz 28-08-2011

Mooie Canon tas besteld.
Zaterdag besteld, uiteraard maandag verzonden en dindag al in huis. Niet nodig geweest om contact op te nemen i.v.m. defecten o.i.d.

Tas goed verpakt met opvulling (papier) al hoop ik wel ze dat niet gebruiken bij breekbare producten.

Prima afhandeling zoals ze beloven.

C.Korevaar 28-08-2011

Website ziet er goed en overzichtelijk uit.
Winkel is goed en makkelijk bereikbaar, personeel heeft veel kennis van zaken en geven een goed advies.
Bestelling online word snel en goed afgeleverd.
Na de aankoop krijg je per mail bericht wat je hebt aangekocht.

Leno269 28-08-2011

Deskundig en attent personeel.
Ruime en overzichtelijke verkoopruimte.

gogo12 28-08-2011

Scherpe prijs en altijd is duidelijk wat op voorraad is en hierdoor is snelle levering mogelijk, wat ook daadwerkelijk gebeurt.

Patrick muller 28-08-2011

Mijn bestelling (flitsset Bowens) is keurig op tijd geleverd.
bij het uitpakken bleek er iets te ontbreken en iets stuk te zijn.
via mail contact gehad en vrij snel een antwoord met oplossing gekregen.
toch nog een advies naar cameranu, als er bekend is dat er soms dingen niet goed gaan is een extra controle voor versturen misschien een optie.
Overal dik te vrede.

Henk Diepeveen 28-08-2011

Goed bereikbaar, beste prijs/kwaliteitsverhouding.
Werkdag 1 besteld, werkdag 2 geleverd.
Ontbrekend onderdeel werd dag na melding geleverd.

jakotaki 28-08-2011

Bestellen via de webside is eenvoudig en aflevering is snel en correct.

Mikel18 28-08-2011

Prima service, ook bij telefonisch contact met het personeel in de winkel. Geregeld dat ik op tijd voor mijn vakantie de bestelling binnen had. Helemaal super!

Heilko 27-08-2011

Goede site, goede prijs, snelle levering!

F. van Doorn 27-08-2011

Afstandsbediening had lege batterij, konden gen ander knoopbatterijtje leveren, wilden ook niet het bedrag voor een batterij terugstorten, moest hele product met ontvangstbewijs weer opsturen. Krijg wel direct een nieuw artikel.
Verder goede service.

J Husken 27-08-2011

bestelling eenvoudig en levering zeer accuraat en snel.

Marloesl12 27-08-2011

Ik had in eerste instantie een verkeerde lens ontvangen. Na telefonisch onderhoud met CameraNu de lens teruggestuurd. Ik hoorde vervolgens niets meer. Ik hebzelf contact opgenomen en nadien heeft een medewerkster van CameraNU met mij contact opgenomen. De bestelde lens is nadat deze door CameraNu was besteld naar mij verstuurd. Tussentijds heeft CameraNU mij netjes per mail op de hoogte gehouden. Deze zaak heeft mijn vertrouwen hersteld en levert een goede service. Winkel om aan te bevelen.

EddyuitTiel 27-08-2011

Gemakkelijk shoppen op de site. En gemakkelijk op te halen of op laten sturen. Vriendelijk personeel.
heerlijke (web)winkel.

ganzenmeer 27-08-2011

Deze keer heb ik niet gekozen om per internet te bestellen. Ik ben naar de winkel in Urk gegaan omdat ze daar een grote collectie camaratassen hebben. Ik heb daar goed kunnen vergelijken en met een goed advies heb ik er een kunnen kiezen.

wendy2006 27-08-2011

Op de site was meteen te zien of de camera op voorraad was. Goedecombodeals. En eenmaal besteld de volgende dag in huis.

gerard0007 27-08-2011

op tijd ontvangen en goed verpakt

rlphoto 27-08-2011

Een uitgebreide website voor alles wat met fotografie te maken heeft, veel artikelen op voorraad, waaronder ook het bestelde filter-adapter 62-67. Uitstekende snelle levering

corrie21 27-08-2011

Goede duidelijke, overzichtelijke site met een goede afwinkeling.

jpeters_73 27-08-2011

Snelle levering, duidelijke webshop, zelfs 's avonds tot 9 uur besteld de volgende dag in huis !!

Willy Sybesma 27-08-2011

Prima site en de zending is werkelijk super snel. En dat wil je toch graag he. Zo snel mogelijk aan de slag met je nieuwe aankoop. Nou dat kan bij Camera nu.nl. Binnen 24 uur in huis, prima verpakt.
Volgende aankoop weet ik deze website weer te vinden:)

Vincent48 27-08-2011

Alles werd keurig geleverd binnen de aangegeven tijd. De bestelde tas wilde ik omruilen omdat die te groot was, en dat verliep ook buitengewoon vlot. Op een e-mail met een vraag over de objectieven, kreeg ik binnen een paar uur antwoord. Bijzonder tevreden dus.

Jan Kriek 27-08-2011

Website is zeer overzichtelijk, kan snel artikel vinden, de bereikbaarheid is telefonisch, vriendelijk informatief en correct, Bestelling plaatsen duidelijk, en de aflevering is top, maken waar wat telefonisch is vermeld. In mijn geval Vrijdags besteld, en de dag erop om 15.30 uur mijn bestelling binnen.
Het is prettig shoppen bij CameraNu, klantvriendelijk, duidelijk een aanrader.
Wat mij opvalt, dat wanneer je met andere mensen praat over fotografie, en aankopen op dat gebied, CameraNu vaak wordt genoemd als zijnde een zeer correcte shop waar het goed winkelen is.

Ad2011 27-08-2011

Vriendelijke, correcte afhandeling. Aan te bevelen.

sjaan11 26-08-2011

Zeer overzichtelijke, en goede website.Mijn bestelling is supersnel geleverd , binnen 24 uur !
Ik kom zeker nog terug .

dunster4588 26-08-2011

Voor 21 uur besteld op vrijdagavond, zelfs dan op zaterdag binnen.

Flolen 26-08-2011

Dit is reeds mijn zoveelste aankoop via CamaraNU.nl.
Naast dat de site erg duidelijk en compleet is, is de levering ook altijd volgens belofte. Laatst 4 minuten vóór 21.00u besteld en toch nog de volgende dag in huis.

nynkec 26-08-2011

Zeer goede afhandeling. Goed bereikbaar. Snelle reactie op e-mails.

RN M 26-08-2011

Website: duidelijk, overzichtelijk, echter, net geen 9 gescoord, aangezien niet altijd de artikel-info in overeenstemming is met de werkelijkheid. Zo is bij deze tas het afgebeelde logo niet op de voorkant van de tas aanwezig, maar is er een heel klein, ovaal logo aan de zijkant.
Bereikbaarheid: snel, vriendelijk, duidelijk per mail, per telefoon geen ervaring.
After sales: prima, service met een S.

RN M 26-08-2011

Website: duidelijk, overzichtelijk. Net geen 9 gescoord, want de artikel-info is niet altijd in overeenstemming met de werkelijkheid, bijv. deze plu is niet 130cm, maar 120cm.
Bereikbaarheid: snelle, vriendelijke, duidelijke info per mail, per telefoon geen ervaring.
Bestelling en levering: vandaag tijdig besteld, betaald, morgen in huis, mits voorradig.
After sales: prima, service met een S.

i b 26-08-2011

snelle levering. het product dat we graag wilden.

RN M 26-08-2011

Website: zeer duidelijk van opzet, overzichtelijk, helaas net geen 9 gescoord, aangezien de artikel-info in overeenstemming is met de werkelijkheid, bijv. deze plu is niet 130cm, maar 120cm
Bereikbaarheid: per mail heel snelle, vriendelijke, duidelijke info, geen ervaring per telefoon.
Bestelling en levering: vandaag tijdig besteld en betaald, morgen in huis, mits op voorraad.
After sales: prima service, met een S.

Mevr. Dijkstra 26-08-2011

prima product, prima webshop,goede bereikbaarheid, kortom zeer tevreden.

jhhans 26-08-2011

Levering via CameraNU zoals gebruikelijk perfect!
Conform toezegging op de website, netjes de andere dag afgeleverd. Prijstechnisch ook dik in orde.

Inmiddels een aantal prints gemaakt. Zeer tevreden over de snelheid en de kwaliteit van de printer.

Ik ben wel benieuwd naar hoe lang ik met de cartrigdes kan doen, omdat deze flink groter zijn dan ik gewend ben.

Zowel de printer als CameraNU zijn aanraders!

JoBoHu 26-08-2011

Vriendelijke bediening, doet zeer professioneel aan. Soms wel wat lange wachttijden

Tevreden_Klant_007 26-08-2011

Makkelijke webshop in bediening en zoekfunctionaliteit. Betaling per iDeal en directe verzending na betaling is echt waar gemaakt.
Vrijdag gekocht, Zaterdag bezorgd. Prima service. Niks op aan te merken.