Pietje85 09-09-2011

Had de camera de volgende dag in huis dus dat was perfect. Ook de prijs was bij cameranu.nl het voordeligst. De camera zelf bevalt ook zeer goed.
Scherpe beelden en de batterij gaat lang mee.

Gertxxxx 08-09-2011

's avonds besteld. Volgende morgen in huis. Alles perfect in orde.

Matje63 08-09-2011

Overzichtelijke website
Goed prijs en snelle levering

gerda59 08-09-2011

De door mij bestelde afstand bediening was helaas niet meer verkrijgbaar. CameraNu heeft een gelijkwaardig (goedkoper) alternatief aangeboden. Via emails werd ik keurig op de hoogte gehouden.

p.n. oom 08-09-2011

Ik heb eerder een produkt aangeschaft bij CameraNU
en ben zeer tevreden over de snelheid en accutaresse
waarmee een order wordt verwerkt.

J. Wester 08-09-2011

Informatie had ik zelf gezocht op internet. Hulp soms wat matig, soms ook prima. Verschilt per persoon, die je helpt. laatste keer bij aankoop prima, maar bij de aanschaf daarvoor iets minder uitleg ed. Jammer.

Henry v.d. Sluis 08-09-2011

Op woensdag 8 september bestelde ik op internet een digitale camera van Panasonic.
Ik gaf die bestelling door om ong. 19.00 uur.
De camera werd al de andere dag in de ochtend ontvangen.
Een perfecte service en een zeer snelle levering.

thuis42 08-09-2011

produkt is correct verstuurd, bleek niet geheel aan de verwachting te voldoen en is geheel vrijblijvend omgeruild voor nieuw produkt KLASSE!!!

rbak 08-09-2011

Eerlijke normale heldere webshop. Geen extra kosten bij de kassa zoals bij een boel andere webshops

mevr. Bloem 08-09-2011

Eerst telefonisch informatie gevraagd en daarna besteld.
Heel vriendelijk te woord gestaan.
's middags net voor 17.00 uur de betaling de deur uit en de andere dag al in huis. Super!
Bedankt

Eric van Doorne 08-09-2011

Heldere webshop met een groot/breed assortiment. De meeste producten zijn op voorraad en kunnen direct geleverd worden. Prijsstelling is zeer gunstig. De levering is zoals afgesproken verlopen. Kortom een webwinkel die ik aan raad.

gerard333 08-09-2011

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering

Marc Jongsten 08-09-2011

Uitstekende voorraadvermelding op de site. Vriendelijke contacten. Erg klantgericht. Geduldig en bereid te zoeken naar alternatieven die de klant beter uitkomen.

Prima!

Alex2011 08-09-2011

Heb al veel producten bij CameraNU aangeschaft.
Voor ik iets aan schaf kijk ik altijd even op de site of het artikel voorradig is. Zo ja, dan rijdt ik bij voorkeur altijd even langs de prachtige zaak in Urk om mij aan het aanbod te vergapen en het artikel dat ik wens gelijk mee te kunnen nemen.
Heb ook al eens de "pech" gehad dat mijn camera naar de importeur terug moest. Had toen wel het "geluk" om daarbij de geweldige service van CameraNU te mogen ervaren.

Justin Masius Fotografie 08-09-2011

Makkelijk te bestellen via de webshop, alles staat er duidelijk bij. ik had een vraag over de betaling, die heb ik gedaan door contact op te nemen met CameraNU.nl ik werd zeer goed geholpen en had meteen duidelijkheid op mijn vraag, zoals we dat graag als klant zien. super tevreden over het product en de Webshop/winkel.

hanz34 08-09-2011

CamaraNu.nl doet wat ze beloven en dat is de reden dat ik er graag koop. Artikelen die ik bestel heb ik twee dagen na bestellen in huis. Als ik vragen heb wordt ik zeer prettig geholpen.

Audreytex 08-09-2011

Snelle levering en een zeer scherpe prijs , heel blij met de aankoop en Opa en Oma er heel blij mee gemaakt kunnen nu heerlijk genieten van de foto's van hun nieuwe kleinkind!

Sjib 08-09-2011

Goede website, snelle reacties via de mail en de levering ging perfect. Niets mis mee dus!

Henk-Elbert Buesink 08-09-2011

super goede levering, 20.00 uur besteld volgende dag 14.00 uur in huis.

GAK 08-09-2011

Via de website een camera laten reserveren. Dat is een aantrekkelijke optie, omdat ik de camera persoonlijk wilde afhalen op locatie in Urk. Voor vertrek heb ik nogmaals de bevestiging gekregen via de telefoon dat de camera op voorraad was. De winkel was een prettige verrassing. Goed bereikbare locatie en een zeer verzorgde showroom met alle camera's, randapparatuur en accessoires fysiek opgesteld. Wat daarna tegenviel was dat ik voor mijn gevoel lang moest wachten voor ik geholpen werd. Op dat moment waren er maar twee medewerkers beschikbaar die uitgebreid informatie aan het verstrekken waren aan klanten. Op zich is dat prima natuurlijk, maar daardoor duurde het voor mij als "afhaler" zo'n 20 minuten voor ik mijn bestelling in ontvangst kon nemen en afrekenen.

E1979 08-09-2011

Goederen besteld en de volgende ochtend binnen.
Onderdelen paste perfect op mijn Canon D1000

Frodje 08-09-2011

De keuze via de website verliep gemakkelijk. Na opdracht gelijk een bevestiging en kort daarop de link om de levering via TNT te volgen. De dag na bestelling werd het pakket afgeleverd.

naamjohana 08-09-2011

Zeer Tevrede met de levering en de telefoniste was zeer behulpzaam en eenzeer vlotte serice al door gegeven aan diverse vrienden

CaroHulsman 08-09-2011

Altijd ruime keuze en prima levering, snel én goed verpakt.

Bettycroll 08-09-2011

Ik heb bij CameraNu deze nikon coolpix 9100 gekocht, nadat ik eerst bij een andere webshop een andere camera had besteld. Deze camera voldeed niet en heb ik teruggestuurd. De reden om voor cameranu te kiezen was 2 ledig. En de beste prijs en het snelst in huis. Ik vind het altijd toch een beetje eng om dit soort mooie apparaten via een webshop te kopen, je weet maar nooit. Maar ook dit keer is mijn angst ongegrond. De camera had ik binnen 2 dagen in huis, alles zit erop en eraan. En dat voor minstens 50 euro goedkoper dan andere winkels. Prima dus.

PA3ETN 08-09-2011

Bij binnen komst gelijk een persoonlijk nummer.
Zeer duidelijke klant-nummering boven de balies.
Je kunt alvast rondneuzen met een kop koffie.
Het artikel dat je wild kopen, wordt door de verkoper,ruim de werking toegelicht en eventueel met soortgelijke vergeleken.Je krijgt een breed advies en er wordt beslist niet iets snel opgedrongen.
Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en elke keer ga je zeer tevreden huiswaards.

erik bosboom 08-09-2011

leveringen op tijd en goed kontact na de aankoop

jamabo 08-09-2011

Duidelijke info.Op de website en in de winkel.
Snelle bediening.
Winkel goed georganiseerd.

erik bosboom 08-09-2011

leveringen op tijd aangeleverd gekregen

R. Wubben 08-09-2011

Een prima webshop met een prima service. Men zegt binnen 24 uur levering en maakt dat ook waar. Met deze camera ben ik ook meer dan tevreden, die is in een woord geweldig.

Ron Raes 08-09-2011

Niet veel woorden aan besteden: alles wordt perfect en volgens de beloften op website uitgevoerd.
Ook eerdere bestellingen voortreffelijk uitgevoerd.

percy123456 08-09-2011

Zeer snelle service. De ene dag besteld, volgende dag in huis. Ik was niet tevreden over een sony camera. Ik heb deze retour kunnen sturen en binnen een paar dagen had ik een andere van mijn voorkeur in huis.

Gebruiker34789 07-09-2011

Website ziet er beetje rommelig uit. Verder uitstekende en snelle levering. Gewoon zoals het hoort. Let wel op dat prijzen per dag kunnen fluctueren.

Twoman 07-09-2011

Duidelijke website, ondanks dat toch een vraag die goed en snel beantwoord werd. Conncurrenende prijs en snelle en goede levering.

Ron Brugman 07-09-2011

Gezochte camera was op basis van merk en kenmerken zeer snel te vinden en ik had het product de volgende dag al in huis.

Frank van Oosterhout 07-09-2011

Duidelijke website in combinatie met goede levering en service in winkel te Urk

FrankL68 07-09-2011

Ik heb mijn fotocamera (Sony HX9V) woensdag om 20.58 uur besteld en betaald en inderdaad de volgende middag werd het keurig en goed verpakt afgeleverd, pluim!

Dus inderdaad voor 21.00 uur besteld de volgende dag geleverd. Net op tijd voor de vakantie op vrijdag.

jerilo 07-09-2011

Voor 21.00 uur besteld de andere ochtend in huis. Perfect geregeld. E-mail's waren ook voldoende om je op de hoogte te houden over de status van de bestelling. Niks anders dan lof voor deze website.

wildebassman 07-09-2011

Zoals altijd, vriendelijke professionele afhandeling, zowel online als in de winkel en natuurlijk daar bovenop nog een hele prima prijs als bonus!

Sjaak2454 07-09-2011

Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe digitale camera. Na kort onderzoek bleek cameranu de goedkoopste.

De bestelling ongeveer om 21:20 afgerond, en had het de volgende dag al in huis! Totaal onverwachts, omdat "voor 21:00 besteld morgen in huis" op de website stond.

Al met al dik tevreden!

Frank Tiel 07-09-2011

Duidelijke site en bestel procedure. Snelle levering.

mau_pie 07-09-2011

Ja ik ben heel tevreden,niets op aan temerken.
ik heb alles wat ik hebben wou gekregen. (gekocht)
naar alle tevredenheid.

H de graaf 07-09-2011

Alles ging gesmeerd bestellen en betalen ik heb het zelf afgehaald in urk

Karin1234567 07-09-2011

Prima levering, snel en netjes verzorgd. Product in goede staat ontvangen

Harry1900 07-09-2011

Printer voldoet helemaal aan onze verwachtingen.
Scannen gaat heel erg makkelijk.
Copien zijn zeer duidelijk. Cortom een goede printer met een redelijke prijs
alles netjes binnen 24 uur geleverd.

RvdBerg 07-09-2011

overzichtelijke en complete website, grote collectie, snelle foutloze (inclusief verpakking)levering, ruime keuze betaalmogelijkheden .... grote klasse !!!!

jan120 07-09-2011

snel gevonden in de webshop, goede respons en correcte aflevering

Fotograaf1958 07-09-2011

Na telefonische vraag, bleek het kleine item ook gewoon per post bezorgbaar. Website werd direct aangepast. Zeer snelle en accurate behandeling van mijn vraag. Product inderdaad binnen 1 dag geleverd. zoals beloofd. Goede service, kan niet anders zeggen

Pepijn Janssen 07-09-2011

Nooit problemen met de site, snelle levering en goede prijzen

Erwin2334 07-09-2011

Prima geïnformeerd via de website, snelle levering (20.50 besteld, volgende dag in huis).