colina 01-09-2011

Wij hebben bijna alle hier fotoapparatuur heir gekocht.
Goede service en zeer klantvriendedelijk.
Daar kunnen andere winkels een puntje aan zuigen.
Kortom a place to be.

omaRikie 01-09-2011

Ondanks dat het met de betaling niet goed ging, werd er na een telefoontje meteen gereageerd.
Super!!
Bedankt en zeker tot een volgende keer.

Rob van Eersel 01-09-2011

Duidelijk en mooie website. Het pand op Urk is goed bereikbaar en de website (op de digitale snelweg ook !)De flitser gereserveerd via het formulier op de website en lag de volgende dag netjes klaar. Dat je kunt zien of het artikel op voorraad is bespaart je eventueel een reis voor niets. Vriendelijk en deskundig geholpen, eerst uitgeprobeerd op de camera. Na aankoop nog even rondgelopen en genoten van deze "Snoepwinkel" die ook overzichtelijk ingericht is.
Aftersales nog geen ervaring mee.

Cor Trampe 01-09-2011

Snelle levering,zelfs nadat ik mijn huisnummer zelf verkeerd had ingevuld en de zending retour was gestuurd, geen extra kosten terwijl het opnieuw opgestuurd moest worden.
Van deze service word je heel blij.
Ze hebben er op zeker een nieuwe klant bij

janberendsen 01-09-2011

zeer snelle levering ; prima produkt (printer) ; zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

klazen 01-09-2011

prima apparaat
om 16.00 uur besteld, volgende ochtend om 08.30 uur geleverd!!!

ETSF 01-09-2011

CameraNU heeft erg veel producten, maar de site blijft tegelijkertijd overzichtelijk door de indeling in categorieën en de prima zoekfunctie. Leveringstijd is erg snel; als je voor 21.00 bestelt, heb je je product (indien voorradig) de volgende dag al in huis.

Frank20110901 01-09-2011

Het assortiment is heel uitgebreid. De artikelen zijn vaak op voorraad. De medewerkers zijn deskundig.

Maes F 01-09-2011

29/8 besteld vanuit Haacht (Belgie) en vandaag 1/9
thuis ontvangen heb onmiddelijk een tiental foto's
gemaakt ik heb een 1000d camera en met mijn lens die er bij was een Tamron 18-200 waren mijn foto's minder op alle gebied nu ik heb ze maar enkele uren maar mijn eerste resultaten zijn zeer positief

Scarecrow 01-09-2011

Eenvoudige bestelling met snelle levering.

Frienke 01-09-2011

gewenste informatie goed te bereiken.
levering zeer snel.

Wiebus 01-09-2011

Na een eerdere zeer positieve ervaring met CameraNu besloten om de Gorillapod SLR ook daar te bestellen.
Zeer prettig werkende webshop, uitstekende afhandeling van de bestelling en het product de volgende dag in huis.
En niet in de laatste plaats, tegen een zeer scherpe prijs.

RoelandR 01-09-2011

prima webshop.
bovenstaande accessoire was net voor 21:00 besteld en lag de volgende dag al in de bus. Communicatie over de order verliep vlot en netjes.

luuk knol 01-09-2011

Goed telefonisch technisch advies gehad. Verder ging alles probleemloos en vlot.

B. Blond 01-09-2011

S'avonds heb ik een camera besteld, meteen betaald met Ideal en de volgende dag werd deze netjes afgeleverd.
Alles staat duidelijk aangegeven op de site en je heb mogelijkheden voor combo-deals want vaak wil je toch een extra accu en/of een tasje bij.

Hans van Oosterwijck 01-09-2011

Prima website, klantvriendelijk, behulpzaam, ook bij specials. Kortom, als klant kom je weer terug!

Marc de Graaf 01-09-2011

Tevreden over de bestelling. Ze beloven voor 21:00 besteld volgende dag in huis en dit maken in tegenstelling tot vele andere bedrijven ook waar.

Op informatie vragen per mail wordt goed gereageerd en de prijzen zijn natuurlijk scherp!

andre490 01-09-2011

voor onze jongste dochter een eenvoudige camera gezocht
voor niet al te duren prijs en CameraNU.nl viel ons op door snelle levering en zeer scherpe prijs. Via een collage ook vergelijkbare ervaring gehoord.

hermanron 01-09-2011

Geweldig!!! Wat zij beloofden kwam ook uit, meteen daags erop was de verrekijker in ons bezit.

J van der Meulen 31-08-2011

Artikel is niet te koop in een winkel,
gekocht bij Cameranu.nl rond 21.00 uur.
dezelfde avond een mail dat het artikel was verzonden.
Half 10 de volgende morgen heb ik het artikel via de vervoerder ontvangen.
Supersnel, correct, echt 100 punten.

teejoo 37 31-08-2011

deze camera heb ik nog maar enkele dagen in mijn bezit dus ik kan er nog niet veel over zeggen.waar ik wel iets over kan zeggen is de vlotte verwerking van mijn bestelling,en de levering daarvan.een dag na bestelling thuis afgeleverd grote klasse.dank U wel

H.van Weert 31-08-2011

Snel geleverd en bij defect gebleken product is per omgaande een nieuwe camera opgestuurd.

Jeep Rutgers 31-08-2011

Ik ben reeds langere tijd een "vaste" klant, zowel in de webwinkel als de "normale" winkel.
Tot nu toe ben ik er zeer voorkomend behandeld en is het personeel zeer deskundig.
Dit is mijn tweede jaarlijkse schoonmakbeurt van de camera's en de ervaring leert, dat ik er weer een jaar geen omkijken naar heb.
Het bedrijf neemt de klant serieus en geeft ook advies op maat.

theTyrolean 31-08-2011

Het product was duidelijk nieuw en nog ongeopende. de website en betaling werkte direct en was overzichtelijk en het product was binnen de aangegeven tijdruimte bij mij thuis. Absoluut geen bezwaar. Wel, misschien het volgende keer een bosje bloemen...? ;)

ErwinL1 31-08-2011

Overzichtelijke site, met veel producten, vooral op het gebied van camera-accessoires. Ontzettend groot aanbod aan lenzen. Snelle levering! En als laatste vooral minder duur, bij prijs vergelijkingen kwam ik bijna altijd uit op deze site die als goedkoopste werd gekozen.

Janneke 1 31-08-2011

Voordat de aankoop is gedaan, eerst advies gevraagd per mail. Een vlot en goed antwoord gekregen. De camera per internet besteld en in de winkel opgehaald. Prima geholpen, alles lag al klaar. Ook nu advies en uitleg gekregen. Vriendelijk en deskundig personeel.
De winkel is ruim en licht, de koffie staat klaar. Er is voldoende parkeer ruimte.

SimonBlotevogel 31-08-2011

Het product wordt op de website goed omschreven. Het bestellen / betalen is eenvoudig en het afleveren is een kwestie van die dag thuis zijn. Het apparaat werkt eenvoudig en goed en de gescande foto's zijn prima van kwaliteit.

Hette Starreveld. 31-08-2011

De bestelling is perfect gedocumenteerd en ook de bestelling zelf is snel en goed afgehandeld.

Kortom, zoals het eingelijk hoort.

goofie1988 31-08-2011

geweldige website, erg duidelijk, scherpe prijzen, mooie producten (waaronder mijn Flash Bounce Sony FA58AM / Sigma EF-610 DG (SUPER), werkt erg fijn) en een snelle levering. Kortom super

welkenaamisnietingebruik 31-08-2011

Zowel de website als de winkel is zeer toegankelijk. Verkopers verstaan hun vak en verkopen geen onzin. Prijs prestatie van de producten zijn zeer aantrekkelijk. Bestelling & levering: Maken waar wat ze schrijven. After sales: heb ik geen gebruik van hoeven maken. Met andere woorden: Een zeer prettige winkel.

A. van Strijen 31-08-2011

Snelle service, netjes ingepakt

Peter Balk 31-08-2011

Website duidelijk, prima product, scherp geprijsd, gratis verzending, duidelijke voorraadstatus, bereikbaarheid en after-sales niet nodig gehad, zaterdagmiddag 15:00 u besteld - dinsdag geleverd, alles correct en compleet geleverd. Ik ben tevreden!

golferajames 31-08-2011

Prima snelle levering binne 2 dagen
Overzicht website goed

Koen Pentax 31-08-2011

De website is overzichtelijk en zeer uitgebreid.

De bestelde spullen werden zoals beloofd de volgende dag al geleverd. Alles keurig verpakt in een goede doos.

Patr1ck30 31-08-2011

Eenvoudig bestellen en betalen en de volgende dag binnen. Super!

Klant noord brabant 31-08-2011

Uitstekende service van cameraNu.nl en zeer snelle levering. Kortom zeer tevreden.

nakedcellist 31-08-2011

Prima service, toegewijde mensen, supersnelle levering. Alleen jammer dat ze de verkeerde lader meegaven, maar ze gaan aan de slag om dit te corrigeren. Zou er zeker weer kopen.

Limbo-models 31-08-2011

Duidelijke website met gemakkelijke bestelprocedure.
Levering was zoals beloofd de dag erna.
Bereikbaarheid: Wie is er nu tussen de middag niet bereikbaar ?
Vroeger was dat zo, maar ik deze tijd iets ouderwets...

Henny Poulissen 31-08-2011

Ik vind dat ik goed geholpen ben. Toen na een dag de camera 30 euro goedkoper werd, werd mij te verstaan gegeven dat ik die 30 euro retour zou krijgen. Service.

young54 31-08-2011

Tot op heden zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop
in 2005 bij cameranu mijn eerste spiegelreflex Minolta
Dynax 5D gekocht en fantastische foto's mee gemaakt nu
dus een voor een Sony Alpha SLT-A55L ben gegaan heb ik
er alle vertrouwen in dat dit een goede aankoop is geweest en mijn ervaring met Cameranu is dan ook TOP.

Arie70 31-08-2011

Het is even zoeken op de website, maar hij is duidelijk en erg volledig.
De bereikbaarheid van de winkel vind ik erg belangrijk, omdat ik een dergelijk product toch graag in persoonlijk contact aankoop. De persoonlijke hulp is erg plezierig en correct en ik heb de indruk dat men ook kennis van zaken heeft.
De camera heb ik nu een week in mijn bezit en ik ben er erg over te spreken.

Tuihanti 31-08-2011

De service is goed, de levering snel, de wensite duidelijk.
Met aftersales nog geen zaken gedaan. HEt is elke keer gewoon dik in orde. Kan er dus geen cijfer voor geven maar, dat zit ook wel goed, denk ik.

Een tevreden klant dus.

avdmeerrr 31-08-2011

Snelle levering, uitgebreid assortiment.
Ik kijk veel rond maar kom altijd op deze site uit.
Lens werkt perfect, erg scherp geprijsd en razendsnelle levering.

mbra 31-08-2011

Duidelijke website en snelle levering.

bv den Droge 31-08-2011

Na veel zoeken, kijken en lezen op onderandere kieskeurig deze camera uitgezocht. Op cameraNU.nl besteld en betaald. O ja dacht ik een geheugenkaart. had ik gelijk moeten bestellen dus direct gebeld met cameraNu. Gelijk een mevrouw aan de telefoon en goed geholpen. Net op tijd want ze waren al bezig met de order. Volgende middag keurig geleverd door Postnl.
Ben heel tevreden

marie-anne23 31-08-2011

Supersnel geleverd (in Frankrijk!) en uiterst tevreden

farmside 31-08-2011

Duidelijk en snel.
Alles is overzichtelijk te zien zodat het eenvoudig te bestellen is.
en heb je nog vragen kan je bellen en woord je vriendelijk uitgelegd hoe je het anders kan doen.

Wendy3 31-08-2011

Heb gezocht naar een aanbieder met de laagste prijs. Cameranu.nl was veruit de goedkoopste. De levering was super snel. Volgende dag hadden wij de camera in huis. Heb verder geen ervaring met de klantenservice.

kick64 31-08-2011

Correcte prijs, snel geleverd en nagekomen wat beloofd werd. Samengevat: een prima webwinke!

zeebioloog 31-08-2011

dinsdag besteld, woensdag in huis !!! Wat een snelle service!!