ADV84 11-09-2011

Ik ben meestal huiverig als het gaat om online shoppen, zeker voor grote bedragen, maar dit keer is alles goed gegaan en ben ik overal heel erg tevreden over. De site is overzichtelijk en praktisch. No nonsense zijn de woorden om jullie diensten te bschrijven! Ga zo door met de service!

David1973 11-09-2011

Na wat zoekwerk kwam ik op de Sony NEX-5 camera uit. Het uiteindelijk bestellen ging bij CameraNU eenvoudig. Het belangrijkste was dat de belofte voor 21:00 morgen in huis werd nagekomen,we wilde camera namelijk hebben voor een sport evenement. Alles keurig voor elkaar en op tijd .

vakantie50 11-09-2011

Prima website waar ze veel op voorraad hebben.

Jan D7000 11-09-2011

Snelle levering. keurig verzogd

Jurist69 11-09-2011

Was niet de goede lens voor mij gezien de zoom/crop-factor (fullframe-lens op DX-camera). Werd helemaal niet moeilijk over gedaan.

Guus8 11-09-2011

Website is overzichtelijk. Bestellen, informeren over afhandeling en levering is naar volle tevredenheid door CameraNU afgehandeld.

Rene Oude Egberink 11-09-2011

Net voor/in vorig weekend besteld, dinsdagmiddag al in huis. Hele goede service

Evert Schipper 11-09-2011

Geheel volgens afspraak geleverd. Voor de genoemde tijd besteld en de volgende dag in huis.

Enzo1 11-09-2011

Verrekijker was ook daadwerkelijk op voorraad. Dat was bij andere aanbieders niet het geval. Snelle respons en prima afhandeling van de order. Snel geleverd.

William Wilbers 11-09-2011

Op zondag besteld, en conform de belofte keurig op dinsdag in huis.

aadje 59 10-09-2011

De eerste webshop die zegt volgende dag bezorgen en dat ook waarmaakt.

Manana 10-09-2011

In het weekeind via de website besteld, dinsdag geleverd. Duidelijke website, goed vindbaar via google. En het apparaatje doet het ook leuk. Het is even uitvogelen hoe hij voor de eerste keer in gebruik moet worden genomen en wat de letlampjes voor betekenissen hebben, maar heb je dat een beetje door dan heb je er geen kind meer aan. Gewoon aan je tas hangen(zoals ik heb gedaan) en geotaggen maar. Het is niet 100% accuraat, soms zit hij met z'n gps-tracker 50 meter naast je doel. Opvallend is dat de i-gotU 600 accurater is als je beweegt (met trein/auto) dan wanneer je vrijwel op 1 punt blijft. Al met al leuk speeltje!

Wim.Gerrie 10-09-2011

Levering geheel volgens de beloofde toezeggingen, via de mail op de hoogte gehouden van de levering.

reijnen25 10-09-2011

Het is de eerste keer dat ik een product bij CameraNu gekocht heb.De ervaring die ik heb op gedaan,komt heel vertrouwelijk over.Ze hebben een degelijke uitstraling.
Ze zijn zeker niet uit beeld bij mij.

Ekeni-ineke 10-09-2011

Of het nu om de website gaat of de winkel, het is overzichtelijk en duidelijk. In de winkel wordt je keurig te woord gestaan en er wordt absoluut voldoende tijd aan je beteed.
In de webshop is alles goed te vinden, duidelijk en overzichting.
We hebben al heel wat fotoartikelen o.a. spiegelreflexcamera, statief, objectief enz. gekocht.
Altijd naar tevredenheid verlopen.

REvandenBerg 10-09-2011

Krijg binnenkort een Panasonic DMX-LX5 en zag als een van de tekortkomingen het ontbreken van een polsband. Via Google op deze Wrist Strap terecht gekomen. Eerlijk gezegd geen succesnummer, maar eigen schuld dikke bult.

Ad Utens 10-09-2011

Jammer dat de lens, defect was. maar zonder problemen, teug kunnen geven..

J Kamstra 10-09-2011

Heb nu 2 maal een aankoop gedaan bij cameraNU en allebei de keren werd de bestelling snel en correct afgehandeld

Desiderius1983 10-09-2011

Een prima en keurige site. Prijzen zijn in een goede verhouding tot kwaliteit en service.

C.Post 10-09-2011

Hele snelle levering. Vrijdagavond besteld en de volgende dag bezorgd!

244Hans 10-09-2011

Supersnelle levering in een goede verpakking.

Paul1662 10-09-2011

Na verschillende aankopen steeds opnieuw dezelfde perfecte afhandeling. Complimenten.

Willem-zeven 10-09-2011

Door de grote voorraad en de overzichtige website kan Cameranu snel leveren. Naar mijn ervaring gemeten slaagt ze er inderdaat in de bestelling snel uitteleveren.
De winkel is overigens ook de moeite van een bezoek waard.

Joltje 10-09-2011

De website geeft goede en duidelijke informatie!
Het toestel heb ik uiteindelijk in de winkel gekocht.
Verkoper maakte voldoende tijd voor mij vrij.

Erica12345 10-09-2011

Duidelijke website, goede service, snelle levering!

matika 10-09-2011

snelle levering en goed verpakt

G.J.Dijkman 10-09-2011

Ook bij telefonisch contact uitermate vriendelijk,
komen hun woord na
geven prettig advies voor een alternatief artikel

Astrofrank 10-09-2011

Probleemloze bestelling en levering

love 10-09-2011

alle hulde voor de snelle wijze van aflevering ,
de correcte facturering ,en verdere info .//als volgen van de zending.
een aanrader deze site !!!

heleen60 09-09-2011

de camera moet nog uitgeprobeerd worden, maar na een kleine inspectie voldoet hij helemaal aan de verwachting. De bezorging was snel, en accuraat, ik ben dik tevreden. Nou nog mooie films maken.

N. van Schijndel 09-09-2011

Fijne overzichtelijke site, produkten zijn snel gevonden.
Een supersnelle verzending; 's avond om 21.00 uur besteld en 's ochtends om 10.00 uur geleverd.
Ik was al klant van CameraNU.nl en blijf hier zeker terugkomen!

naam 1654 09-09-2011

Snel en goed verpakt geleverd.

Marc Marselje 09-09-2011

Ik heb laatst ook een bestelling geplaats en toen was de levering ook zeer snel. Erg tevreden.

Marc Nelissen 09-09-2011

Duidelijk, gebruiksvriendelijk. Ik had enkele vragen per mail gesteld en deze werden binnen enkele uren beantwoord. Besteld en volgende dag in huis. Netjes verpakt.

josje99 09-09-2011

website is in het algemeen duidelijk. sommige cokin filters bleken anders verpakt. niet erg, maar ik zou graag duidelijker weten wat de verschillen tussen cokin, stealth en ??? zijn
bestelling en levering is pico bello

RonM1963 09-09-2011

Snelle levering, zeer snelle reactie bij navraag

Jan Catrysse 2 09-09-2011

Dit is een fantastisch webshop, keer op keer perfecte service en ongezien scherpe prijzen! Ook voor België.

gewege 09-09-2011

Keurig en duidelijke site, met prima resultaten op zoeken.

Snelle levering en hierover duidelijke communicatie.

Toscane 11 09-09-2011

Handige en overzichtelijke website
Bestelling en levering correct
Heb bij jullie een veilig gevoel!

Tanja Dekker 09-09-2011

CameraNu.nl is mij bijzonder goed bevallen.
concurrerende prijzen. Supersnelle levering. Overzichtelijke website.

Photoss 09-09-2011

Super goede webwinkel!

Goed geautomatiseerd systeem met automatische bestellings-status update.
Tevens een snelle leveringen over de meeste producten (Ik had beide producten de volgende werkdag!) en het spul wordt goed ingepakt.

Ook kwam er nadat ik de canon lens had gekocht er daar een actie op en nadat ik contact had gehad met de klantenservice over de mail (na 1 werkdag terug gemailt) kon ik alsnog van de actie genieten!

Topwinkel!

leonardk1962 09-09-2011

Overzichtelijke site, goede aanbiedingen en snelle levering. Super.

tina52 09-09-2011

Levering gaat snel. Gewoon goed. Duidelijke info van de produkten op de website.

bde003 09-09-2011

Snelle service en prima communicatie

JonathanNL 09-09-2011

Door een technisch mankement werd de bestelling niet de volgende dag, maar enkele dagen later geleverd. Ik ga er echter van uit dat dit een eenmalig incident betrof.
De producten waren echter op zeer onhandige wijze verpakt. Het verpakkingsmateriaal was voornamelijk aan één zijde geplaatst waardoor de doos uiteindelijk enkel kon sluiten door een verpakking van één van de producten deels in elkaar te drukken. Ook was er op een vreemde (zinloze) wijze gebruik gemaakt van plakband om producten aan elkaar te plakken.
Nu was dit voor deze niet al te breekbare producten nog geen ramp, maar ik moet er niet aan denken dat een dure camera op dezelfde zwakzinnige wijze verpakt en verzonden zou worden...
Producten voldeden overigens wel volledig aan de objectbeschrijving en de prijzen waren zeer scherp.

Zade 09-09-2011

Ik heb goede ervaring gehad. Alleen de eerste keer ging het mis met de levering. Ik kreeg netjes mijn geld terug. De volgende keer kreeg ik netjes mijn bestelling op tijd binnen.

lifetec123 09-09-2011

Fijne website, artikelen snel in huis

Canon schutter Kees 09-09-2011

Perfecte afhandeling van mijn bestelling met mededeling over de status van order afhandeling.

Geen enkel probleem met het product. Ik heb gekregen waar ik om vroeg, binnen de tijd die werd aangegeven en tegen de prijs die acceptabel was.

Een tevreden klant.

MarcJansen124 09-09-2011

Cameranu.nl is een erg fijne winkel om camera gerelateerd spul te kopen. Service is erg goed!

hertoge 09-09-2011

Bestelling op dinsdag ochtend geplaatst. Betaald met i-deal. Direct bevestigingsmail.
Alles was op voorraad, zelfde dag nog mail met trackingcode dat pakket verstuurd is.
Woensdag pakket in nette doos ontvangen, keurig opgevuld zodat zending niet zou beschadigen.
behalve camera ook een nieuw sd-kaartje en kabel aangeschaft.
bestellen zonder aanmaken account -> heerlijk!
Kortom alles is goed gegaan en bovenal snel. Een site die bij mij in mijn favorieten komt.