Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Trib 14-09-2011

Ze doen wat ze beweren. De reden voor een 8 voor de website en geen 10 is b.v. "Nikon CS-L04 tas voor Coolpix L Serie BLAUW" met volgende info "De buitenzijde is van ZWART nylon met....." en er had meer info bij kunnen staan over welke Nikon camera's er in de tas passen.De oude L-series passen er n.l. ook in. Maar dit is een kleinigheid. Dit is trouwens de 2e camera die hier besteld hebt.

MarkvM 14-09-2011

Alles zat netjes verpakt en werd inderdaad dezelfde dag nog verzonden zoals aangegeven op de website. De volgende dag had ik alles binnen. In 1 woord "perfect" dus!

Michiel V79 14-09-2011

De webshop heeft een sobere en ietwat ouderwetse, doch betrouwbare uitstraling. Werkt technisch uitstekend en de levering is zeer snel. Ben erg tevreden!

Gerwin82 14-09-2011

Ik had mijn camera om 20:55 besteld en hij kwam de volgende dag om 12:30 aan. Dus super snel geleverd en goed geleverd! erg tevreden!

Johan Verholen 13-09-2011

De informatie van de website was duidelijk en de prijs prima. Verkoop voorwaarden, verzendingtermijn en garantie waren uitstekend en overtuigend. Ik heb de verzending via internet kunnen volgen. Alle beloftes zijn waar gemaakt.

DennisR2011 13-09-2011

Prima webwinkel.
Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Toen ik belde over de betaling (iDeal lag er tijdelijk uit) heb ik niet in de wacht gestaan en werd kundig en vriendelijk geholpen.

Ik kan deze webshop zeker aanraden en heb hem inmiddels aan mijn favorieten toegevoegd.

auto 13-09-2011

Wij zijn echt super geholpen door de klantenservices. Door onze eigen fout in een niet volledige bestelling door te sturen hebben zij verder geen extra kosten in rekening gebracht en mee gedacht hoe we het allemaal het beste konden oplossen. En de camera is ook nog eens goed!!! Echt top.

Patricia mann-poll 13-09-2011

Win zijn seer snel en goed geholpen en erg blij met de zorgvuldig geleverde camera!

spocktem 13-09-2011

Binnen 24 uur werd de bestelde camera geleverd. Helaas defect vanuit de doos. Volgende dag gebeld met de klantenservice en een dag later kwam een koerier op een afgesproken tijd de defecte camera inruilen voor een nieuwe. Dat is after sales dames en heren! En het nodigt uit tot verdere klandizie.

Meneer de Fotograaf 13-09-2011

prima levering, snelheid helemaal top....kortom prima

tang97 13-09-2011

In de avond besteld, gelijk netjes de volgende middag om 2 uur bezorgd. Ook heel erg handig is de pakket-tracker, je kan gelijk zien waar je pakketje zich bevind en op welk tijdstip het ongeveer wordt bezorgd. Pakket was helemaal in orde, geen deuken etc.

jves08 13-09-2011

Overzichtelijke website met goed vergelijkingsmogelijkheden. Camera binnen 24 geleverd.

willie123 13-09-2011

Een heel vriendelijke bijzonder hulpzame winkel met absoluut goede service. Na ontvangst zelfs nog benaderd of alles in orde was. Ik had de set rond 17.00 uur besteld en kreeg toen een berichtje dat het al was verzonden en het was echt de volgende dag al in huis. Heel bijzonder.

BertJonkman1977 13-09-2011

Snelle levering. Bestelde het product om 20:30 en de volgende dag al binnen!

kerst visser 13-09-2011

Snelle levering, goede prijs, en overzichtelijke website

F.Sijtsma 13-09-2011

Ik ben zeercorext geholpen alles werd goed uitgelecht
dank daarvoor en de camera werkt priema.
ik heb ook al tegen vrienden gezegt datze maar eens
bij cameranu moeten binnen stappen.

Yokoso 13-09-2011

Website is zeer gebruiksvriendelijk en ze beloven wat ze bieden: vandaag voor 21:00 besteld, volgende dag geleverd! En zodra het pakket verstuurd het track & trace nummer per e-mail ontvangen zodat je precies kan volgen waar het pakket zich bevindt.

Elbee 13-09-2011

Geweldig snelle levering. De prijs van de lens is lager dan bij vergelijkbare winkels en na het registreren bij Sigma Benelux werd de garantie van de lens verlengd tot 3 jaar. 10+

G.H.Heijne 13-09-2011

Na de eerste keer de vraag is de bestelling toch vrij snel gekomen. Ik heb er wel twee ker voor moeten rijden/.

marc gommans 13-09-2011

Als ik iets koop, wil ik graag een duidelijke website, lees; zakelijk! Niet zoals een telefoon abonnement aanbieder waar je door de bomen het bos niet ziet, dan haak ik af en heb geen interesse meer, voel me belazerd!

BartPixelit 13-09-2011

Resent ontvangen producten nog niet zo lang in mn bezit maar er zijn dingen die ik al langer heb en ben daar heel te vreden over.

Kan altijd terecht voor vragen enz.

Heb de bestelling en levering op een 8 gezet omdat daar ook veel invloeden in zitten die niet bij jullie liggen en daar heb ik slechtere ervaringen mee .... wel dat jullie het dan weer netjes oplossen. Dus geen verwijten naar jullie.

sven04 13-09-2011

20.50 besteld en de volgende dag keurig afgeleverd. Zeer tevreden.

krit60 13-09-2011

Al weer mijn zoveelste aanschaf bij CameraNU. En nog nooit ging het mis. De winkel is een echte aanrader, met zeer goede service. Altijd ruim advies, ruilen geen probleem. Ongelofelijk dat deze service mogelijk is bij de door CameraNU gehanteerde prijzen.

j.j.de jong 13-09-2011

Het geheel is prima (snel) overgekomen en de begeleidende service is goed verzorgd.
Dus een aanrader voor iedereen.

Uitjedakfotografie 13-09-2011

De service was super. Goed en deskundig advies, er werd echt met me mee gedacht en dat is erg prettig!

Ton uit Goor 13-09-2011

Scherpe prijzen, uitstekende bereikbaarheid en snelle en heldere reactie op vragen.Doen wat ze beloven.

Lara Sati 13-09-2011

Apple Macbook Air 11" Core 2 Duo 1,4 GHz 64GB was in eerste instantie niet meer op voorraad. Ik heb via email navraag gedaan naar de status. Ik kreeg ontving snel een reactie met uitleg over de nieuwe versie. Binnen een paar uur wederom een mail met excuses en bericht dat de laptop toch weer op voorraad is. Tijdens bezorging bleek mijn opgegeven adres onvindbaar, personeel was telefonisch goed bereikbaar en gingen direct op zoek naar een oplossing en belde mij daarna ook weer om dit te bevestigen. Bijzonder goede bereikbaarheid en service!

RichieB71 13-09-2011

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden over verzending

Marius de Laat 13-09-2011

Zeer tevreden over snelle levering, verloop van bestelling door PostNu
Produkt was ook degelijk verpakt.

Jerome Esch 13-09-2011

Prettige website, goede prijs en een perfecte after sales service!

fvalk 13-09-2011

Bestelproces kinderlijk eenvoudig, levering dik binnen de 24 uur. Excellent.

Paulusjuh de Boskabouter 13-09-2011

Sinds een aantal dagen in het bezit van een Nikon D3100, aangekocht via cameranu.nl.

Geen opmerkingen over bestelling en levering of over de website. Gewoon netjes, goed en snel afgehandeld.

rudii man 12-09-2011

Ik heb mijn Battery pack via deze site besteld en wilde mijn flitser eigenlijk op een bekendere site bestellen maar omdat ik hier perfect behandeld ben heb ik ook mijn Nikon SB700 hier besteld.

Cameranu staat nu in elk geval in mijn favorieten en is zeker een geweldige, betrouwbare site!

adriaan smit 12-09-2011

Uitstekend aanbod en levertijd

Rachel55 12-09-2011

goede snelle service - zeer betrouwbaar - goede after service - snelle reparaties -

Matthias7 12-09-2011

goede informatie over product, over levering, konform gemaakte afspraken.

Matthias1707 12-09-2011

goede informatie over product, over levering, konform gemaakte afspraken.

Keeltsie 12-09-2011

Snelle levering om 20:55 besteld en de volgende dag al in huis, duidelijke site, een dikke pluim.

Demmie 12-09-2011

Snelle aflevering, klopt precies met wat er op de site stond. Op de site stonden duidelijke afbeeldingen, het product was goed te vinden in het overzichtelijke menu en het was ook heel duidelijk wat je er bij kon bestellen aan bijbehorende producten, zonder opdringerigheid hierin. Heel tevreden over de aankoop en fijn dat er ook een winkel is bij deze webshop, dat geeft een veilig en vertrouwd gevoel. Ik heb de camera nu ongeveer een week en heb al meerdere mensen jullie site aangeraden.

SimoneS1970 12-09-2011

Snelle bezorging was zeer prettig! Altijd fijn als gebeurt wat wordt beloofd.

Abcb 12-09-2011

Het ging echt fantastisch! Goede levering, alles netjes, prima! een dikke 10!

sjoerd e 12-09-2011

Overzichtelijke website. Bestelling snel en goed verpakt thuis bezorgd. Kortom een aanrader!

G. Haans 12-09-2011

Snelle levering met duidelijke info. Ook een vraag van mij na aankoop werd duidelijk, snel en vriendelijk beantwoord.

MD v.d. S 12-09-2011

Ik kocht een externe flitser die ik op korte termijn nodig had, en deze was de volgende dag al in huis. Product werkt prima! Bij de vorige bestelling was iets niet geregeld, hier heb ik even over gebeld en ze stuurden het missende onderdeel gelijk op. Top!

pvanherwijnen 12-09-2011

Snelle levertijd, prima service. Goed op de hoogte gehouden van verwerking en verzending order.

M.J. Vermunt 12-09-2011

Zondag besteld en betaald, dinsdag in huis. Precies zoals op de website staat aangegeven.
Kreeg geen mail dat de zending verzonden was (met trackingnummer) wat aan mijn kant van het mailverkeer lag (server was down). Even gebeld en een paar minuten later had ik mijn trackingnummer alsnog (plus de verzekering dat het pakket onderweg was).
Prima toch...?!?!!!

toontje41 12-09-2011

Uitstekend opgebouwde en zeer overzichtelijke site zonder overbodige franje waarop alles snel te vinden is met daaraan gekoppelde prima productinformatie. Levering en informatie t.a.v. het bestelde product op het inmiddels gebruikelijke hoge niveau van Cameranu.nl

D. Wijenberg 12-09-2011

De bestelling werd heel snel en correct geleverd.

Marten1976 12-09-2011

Ik was een laatst voor de tweede keer in de winkel voor een aantal accessoires voor m'n camera en lenzen (filter, zonnekap, doppen e.d.). Ze hebben een uitgebreid assortiment en ik werd weer zeer goed geholpen.

Judith L 12-09-2011

Prima website, snelle levering en alles was goed verpakt. Zeker een aanrader.