Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LauraB1990 02-09-2011

Ik heb onlangs bij cameranu besteld en ik ben hier erg tevreden over. Om 8 uur 's avonds besteld, direct een email gekregen dat de betaling ontvangen was en dat het pakje op de post was gedaan. De volgende dag had ik het om 10 uur 's ochtends al in huis! Dat noem ik nog eens levering. De bestelling was erg goed verpakt om beschadiging van de producten te voorkomen. Ik heb na het leveren van de bestelling geen contact meer gehad met cameranu dus hier heb ik geen ervaring mee. Al met al een echte aanrader!

Mathijs G. 02-09-2011

overzichtelijke en duidelijke site
zeer snelle levering

H Roozen 02-09-2011

Aanvankelijk een camera gekocht die mij niet beviel. Deze geretourneerd en een andere camera besteld.
Deze werd zonder problemen, snel en conform afspraken geleverd. Prima service en tevreden over product en bedrijf: wat wil een consument nog meer?

Klant Patrick 02-09-2011

Vakkundig advies, overzichtelijk weergegeven, ruim assortiment

meesterkwartier 02-09-2011

Ben zeer tevreden over de bereikbaarheid van de site, snelheid van bestelling plaatsen en als het op voorraad is, zoals in mijn geval, is het nog dezelfde avond verstuurd. De dag erop kreeg ik het al binnen. Echt top.....

iArjen1979 02-09-2011

Prima website, goede zoekfunctie, voldoende info en overzichtelijk.
Prima assortiment, breed, goede voorraad
Prima prijs.
Prima service in de winkel zelf

van der Vechte. 02-09-2011

Goed verzorgt en de bestelling was snel binnen
Was goed verpakt,zodat er niets beschadigt kon worden.
KOM ZEKER TERUG.

RN M 02-09-2011

Website: overzichtelijk, duidelijke site, echter, niet alle info bij de artikelen is geheel correct, e.e.a. heeft een aanpassing nodig.
Bereikbaarheid: prima, per mail wordt er heel snel, duidelijk en vriendelijk gereageerd. Per telefoon is mij onbekend, aangezien tot nu toe slechts per mail contact.
Bestelling en levereing: het bestellen gaat heel eenvoudig en duidelijk. De levering is heel snel. Artikelen goed, 'verzend-bestendig' verpakt.
Aftel sales: Services met een S.

r.b. wietsma 02-09-2011

duidelijke site. markt conforme prijzen. geweldige klantvriendelijk personeel. goede kennis van zaken.ik ben fantastisch geholpen. ben thuis gekomen met het product dat aan mijn verwachting voldoet.

The observer 02-09-2011

Telefonisch duidelijke informatie betreffende het te bestellen artikel gekregen. Ook de aflevering vond zoals afgesproken de volgende dag reeds plaats.
Nadien nog met medewerker gesproken over andere artikelen en kreeg duidelprima uitleg waar je iets mee kunt.

hlv 01-09-2011

geweldig bedrijf, snel, netjes, stipt

ZeemanOK 01-09-2011

Duidelijke website. Bestelling en levering zeer goed. Er wordt qua bestelling en levering gedaan wat op de site staat. Je wordt als klant ook over dit verloop goed geïnformeerd. Dus dat zal voor de bereikbaarheid vermoedelijk ook zo zijn.

Davino69 01-09-2011

Prima site en snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

peter210550 01-09-2011

wat een geweldige service dat een bestelling zo snel wordt behandeld zodat je zoals in mijn geval 3 dagen voordat je op vakantie gaat nog een nieuwe camera kunt bestellen die je dan meteen mee kunt nemen er volop van kunt genieten.

overveld74 01-09-2011

Prima service, goede producten en snelle bezorging.

Robby3 01-09-2011

Duidelijke informatie op de website. Levering vond plaats zoals vermeld, in geschikte verpakking. Alle artikelen aangetroffen zoals beschreven.

Willem785 01-09-2011

Blinkt uit in duidelijkheid en uitgebreide technische informatieverstrekking.

Rabber2011 01-09-2011

Mooie zaak met ruime keus voor zowel de amateur- als gevorderde fotograaf. Indien het product niet in de winkel staat is het vaak wel aanwezig en wordt het uit het magazijn gehaald. Er wordt de tijd genomen om advies te geven en indien nodig een andere oplossing te vinden voor je camera problemen en/of benodigdheden. Je wordt prettig geholpen, ik kom hier graag terug!

Vioola 01-09-2011

Vlak voor mijn vakantie spontaan gereageerd op een aantrekkelijke advertentie voor deze camera. En wat ben ik er blij mee. Ik heb prachtige vakantiefoto's gemaakt, terwijl ik nog niet eens de handleiding heb doorgelezen. Vooral het inzoomen gaat geweldig en ook bij slecht licht maakt dit toestel mooie foto's. Ik ben er helemaal blij mee. Een aanrader!

boeba 01-09-2011

heel snelle levering, ben zeer tevreden over verpakking en zorg voor de levering.

meppel07 01-09-2011

Ik heb al meerdere malen mogen ervaren hoe super de service van deze winkel is. Regelmatig updates per e-mail over de status van een reparatie, zeer goede service aan de telefoon: het is duidelijk dat men hier veel investeert in het krijgen en (vooral) houden van een goede naam. Vandaar ook dat ik de moeite neem om dat hier even neer te pennen.

Is trouwens ook wel gelijk de makke van reviewsystemen zoals deze: mensen zullen vooral de moeite nemen om iets te schrijven als het ofwel super was, ofwel juist heel slecht.

Halle Gelle 01-09-2011

De website is overzichtelijk en gemakkelijk en de levering zeer snel

Dhr. van Lang 01-09-2011

Deze webwinkel is : goedkoop en snel in levering het is makkelijk te selecteren. heb overal gezocht naar deze camcorder bij de welbekende ketens over de €400 euro hier maar €358 incl. verzendkosten.

goede webshop, kan niet anders zeggen.

rietamulder 01-09-2011

Altijd heeft en geeft cameranu.nl goede service.
Vanaf mijn eerste aankoop in hun winkel te Urk in 2003 tot en met nu per post.
Kwaliteitsmateriaal en een goede prijs.
Daarom koop ik mijn foto apparatuur bij Cameranu.nl

Dopey75 01-09-2011

Super goed geregeld, bestelling volgende dag al binnen, zoals beloofd.

Roelie N. 01-09-2011

Een verbazend snelle levering van 'eerste' bestelling. De foto's met deze camera van deze bestelling vielen erg tegen. Meteen naar Urk gereden om camera om te ruilen voor de Canon Powershot A1200. Hebben met eigen SD-card en batterijen deze camera in de winkel kunnen uitproberen. Uiterst prettige afhandeling van zaken door deskundig personeel.

GertVH 01-09-2011

Ik was in het bezit van een Canon 17-85 mm lens, had pech bij een val was de lens onherroepelijk beschadigd,kon niet meer zoomen, bij proberen alsnog te zoomen leek alles los te zitten.
Ik kocht ter vervanging de 15-85 mm lens van Canon.
De kwaliteit van de opnames is heel wat beter nu.
En de service,wow, besteld op maandag en via overschrijving naar CameraNu , is de levering reeds op donderdag middag geleverd,dat is knap, van het uiterste punt van Nederland tot in West-Vlaanderen in Belgie a.u.b
Ben trouwe klant samen met vele van de leden van onze
fotoclub Iris Aartrijke (Vorig jaar vice-kampioen van Belgie)
DOE ZO VERDER CAMERANU, dat is pas SERVICE man

Psyron 01-09-2011

Goeide service, snel geleverd, scherpe prijzen. Aanrader

Petsja 01-09-2011

Kwam via google op de website en had een keuze gemaakt uit 3 camera's,de beschrijvingen op de website gaven voor mij de doorslag om de canon te bestellen en de volgende dag had ik hem al in huis dus een zeer snelle levering

Jan Ramaker 1953 01-09-2011

Echt zoals wordt vermeld op de site. Om 20.45 uur de lens besteld en de volgende dag in huis. Objectief in orginele Tamron verpakking opnieuw verpakt in neutraal kartonnen doosje met beschermde vulling. Helemaal perfect en een les voor anderen. En ook nog eens de goedkoopste dus ja hier kom je terug.

ad grool 01-09-2011

Bestelling is eenvoudig en levering is supersnel!

G.M. Driessen 01-09-2011

Geheugenkaart voor camera bleek fouten te bevatten, ding opgestuurd om nagekeken te worden, doch tot mijn verbazing werd er in eerste instantie niks nagekeken, doch kreeg ik direkt een nieuwe aangeboden.
Als dit nog geen goede after sales is weet ik het niet meer.

Theo van Deijl 01-09-2011

Perfecte, snelle levering. Alles compleet. Prima verzorgd.

Maria Paulides 01-09-2011

De website is helder, de bestelling de bestelling en levering verliepen goed en snel. Kortom alles was perfect.

Michel Lubberts 01-09-2011

Ik heb 2 weken achter elkaar wat besteld en allebei binnen een dag in huis. zeer snelle service. ik was ze allebei op zeer korte terijn nodig en Cameranu.nl was de enige die zo snel kon leveren! en de prijs is ook zeer acceptabel!

J.C. van Rijn 01-09-2011

Na een dag al geleverd en goed te volgen via tracking systeem een zeer tevreden klant.

A Scheulderman 01-09-2011

Zoals altijd een snelle bestelling, betaling en levering bij CameraNU.nl. Producten worden goed ingepakt en komen bijna altijd een dag na betaling aan. Mijn D7000 was door een fout van PostNL helaas een uitzondering op de regel. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is het feit dat ik graag op specifieke specificaties zoek als ik naar objectieven kijk. Ik zou het fijn vinden als CameraNU.nl de moeite neemt om uitgebreider zoeken op objectieven (en andere producten) mogelijk te maken.

Sander1879 01-09-2011

Perfecte en snelle service. Deze lens was de dag van aankoop uitgekomen, direct op voorraad, duidelijke email met bestel info, 20:00 besteld volgende dag binnen en te volgen via Track&trace.

gene2011 01-09-2011

printer was niet goed vrijdag terug gestuurd
en maandag al een andere nieuwe printer gehad
servise is uitstekend en levering zeer snel

colina 01-09-2011

Wij hebben bijna alle hier fotoapparatuur heir gekocht.
Goede service en zeer klantvriendedelijk.
Daar kunnen andere winkels een puntje aan zuigen.
Kortom a place to be.

omaRikie 01-09-2011

Ondanks dat het met de betaling niet goed ging, werd er na een telefoontje meteen gereageerd.
Super!!
Bedankt en zeker tot een volgende keer.

Rob van Eersel 01-09-2011

Duidelijk en mooie website. Het pand op Urk is goed bereikbaar en de website (op de digitale snelweg ook !)De flitser gereserveerd via het formulier op de website en lag de volgende dag netjes klaar. Dat je kunt zien of het artikel op voorraad is bespaart je eventueel een reis voor niets. Vriendelijk en deskundig geholpen, eerst uitgeprobeerd op de camera. Na aankoop nog even rondgelopen en genoten van deze "Snoepwinkel" die ook overzichtelijk ingericht is.
Aftersales nog geen ervaring mee.

Cor Trampe 01-09-2011

Snelle levering,zelfs nadat ik mijn huisnummer zelf verkeerd had ingevuld en de zending retour was gestuurd, geen extra kosten terwijl het opnieuw opgestuurd moest worden.
Van deze service word je heel blij.
Ze hebben er op zeker een nieuwe klant bij

janberendsen 01-09-2011

zeer snelle levering ; prima produkt (printer) ; zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

klazen 01-09-2011

prima apparaat
om 16.00 uur besteld, volgende ochtend om 08.30 uur geleverd!!!

ETSF 01-09-2011

CameraNU heeft erg veel producten, maar de site blijft tegelijkertijd overzichtelijk door de indeling in categorieën en de prima zoekfunctie. Leveringstijd is erg snel; als je voor 21.00 bestelt, heb je je product (indien voorradig) de volgende dag al in huis.

Frank20110901 01-09-2011

Het assortiment is heel uitgebreid. De artikelen zijn vaak op voorraad. De medewerkers zijn deskundig.

Maes F 01-09-2011

29/8 besteld vanuit Haacht (Belgie) en vandaag 1/9
thuis ontvangen heb onmiddelijk een tiental foto's
gemaakt ik heb een 1000d camera en met mijn lens die er bij was een Tamron 18-200 waren mijn foto's minder op alle gebied nu ik heb ze maar enkele uren maar mijn eerste resultaten zijn zeer positief

Scarecrow 01-09-2011

Eenvoudige bestelling met snelle levering.

Frienke 01-09-2011

gewenste informatie goed te bereiken.
levering zeer snel.