Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carla Jongman 11-09-2019

De website is duidelijk, snelle levering en mooie producten en aanbiedingen. Daarnaast hecht ik zeer veel waarde aan productkennis.

Helen 09-09-2019

Goede en uitgebreide informatie en daarnaast hebben ze een snelle en betrouwbare verzending.

Hans Beernink 09-09-2019

Cameranu begrijpt de klant. En dat is echt een kunst. Is het product bij de concurrent goedkoper. Dan geen punt. Cameranu past het netjes aan. Deskundige medewerkers. Snelle levering!
Accu met meer inhoud voor mijn Luimix G9 ontvangen. Zeer tevreden!

Mark 07-09-2019

Goed betrouwbaar bedrijf.
Duidelijke website!! In de winkel vriendelijke mensen,
Beetje beroepsidioten, vakmensen!

Snelle levering, goede service.

Lotte 05-09-2019

Cameranu.nl is een erg prettige site. Bij de producten staat zeer veel informatie, waardoor je alles te weten komt over het product. Er wordt snel geleverd en de kwaliteit van de producten is goed. Daarnaast is de prijs niet te duur, waardoor iedereen iets kan kopen wat binnen zijn budget past. Ik ben zeer tevreden!

L 05-09-2019

The product that I've ordered online and delivery were all good and on time!

Armando 04-09-2019

Biedt altijd geweldige camera's en accessoires. Snelle levering en geweldige service.

Essie 03-09-2019

Snelle service en vriendelijke mensen en goede kwaliteit spullen en ook nog eens snel bezorgd

Fam Dorenbos 03-09-2019

In het verleden al eerder een filmcamera en spiegelreflex camera hier gekocht en goede ervaringen met deze winkel gehad. Voor deze aankoop was het voor ons dus geen vraag waar we heen gaan. Door de vele keuze in verschillende camera's kun je ze ook allemaal ter hand nemen. Grote voorraad. Voor deze aankoop hadden we wel eerst gespeurd op het internet/reviews over deze camera.
In de winkel kan men dan nog je laatste vragen goed beantwoorden. Je krijgt een duidelijk, kundig en eerlijk advies.

Dave Oudshoorn 02-09-2019

Cameranu.nl heeft een groot assortiment waarvan bijna alles op voorraad is.
Van geheugenkaart tot camera, van lensdoekje tot aan professionele reiskoffers.
(Bijna) alles voor je video en/of fotocamera kun je hier vinden.

Daarnaast voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis.
Tot op heden is dit altijd gebeurd.

Prijzen zijn daarnaast goed/concurrerend met andere winkels.
Service is ook zeer goed te noemen, zeker voor zo een grote winkel.

Het is niet de eerste keer dat ik hier besteld heb en ook zeker niet de laatste keer.

Top winkel!

Anne Offenberg Fotografie 02-09-2019

Fijne winkel, snelle bezorging en duidelijke info! Al mijn professionele apparatuur komt van deze website! ( Fotograaf )

G.C. Viveen uit Alblasserdam 02-09-2019

cameranu.nl is de perfecte winkel als je brede informatie zoekt over een bepaalde camera. Als er vragen zijn wordt je direct en keurig te woord gestaan door net personeel die weten waar ze het over hebben.
Men doet wat men beloofd!

Dennis Kolkman 02-09-2019

Na veel gezoek en vergelijken heb ik via de website van Cameranu.nl een Drone (DJI Mavic 2 Pro) aangeschaft. Cameranu was de goedkoopste van alle websites en op hun site kon ik ook het beste vergelijken. De informatie is vollediger dan op andere websites. Inmiddels al weer 'n extra accu aangeschaft voor de drone via Cameranu.nl. Ook hier weer het goedkoopst! Topwinkel, topservice!

johan 02-09-2019

Gebeld met een vraag over een product, werd keurig verder geholpen en het product werd voor mij besteld en er werd een betaallink per mail verstuurd. Helemaal top!

E. van den Bergen 01-09-2019

ECHT cijfer 10 waard! Binnen 12 uur bestelling netjes binnen gekregen en de mobile telefoonhouder is absoluut naar wens!

Teun 01-09-2019

Al diverse keren voor naar Urk gereden !
Naar deze snoepwinkel voor fotografen.
Prima service en altijd zeer correct geholpen, met alle tijd voor vragen !
Erg blij met mijn lens.Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM III objectief

Joke specht 31-08-2019

Het ging allemaal heel erg soepel,complimenten voor de service.
Het werd keurig op tijd bezorgddoor post nl.
Hij werd keurig afgegeven,en moest tekenen voor ontvangst,en niet in de brievenbus gegooid.er zijn bedrijven die dat wel doen,die vragen om fraude.

Nico Bos 31-08-2019

Ik ben al vele jaren klant bij camera nu ,hier kun je alles vinden wat je nodig hebt.
En zij kunnen je goed helpen omdat er mensen werken met verstand van camera,s.
Dat is wel zo prettig als ik met een vraag zit.
Niet te vergeten prijsverhouding is ook goed , daar kijken veel mensen naar.

Mahdi 30-08-2019

Ik was op zoek naar een cage van SmallRig voor mijn camera plus nog een paar dingen om eraan te bevestigen. Cameranu.nl was de enige webshop die alles om voorraad had en direct kon leveren. Omdat ik niet blij wordt van naleveringen waar je op moet wachten, zeker wanneer producten in combinatie gebruikt worden zoals bij mijn aankoop, was de keuze voor cameranu.nl heel snel gemaakt.

MiSaWe 30-08-2019

Enkele dagen in gebruik een Epson Perfection V600 Photoscanner. als vervanger van de Epson Photo 4490. Ben uitstekend tevreden met kwaliteit van deze scanner net als de vorige. Snelle levering en goed verpakt. Hele goede service van deze zaak. Een dikke plus

Cor 29-08-2019

Ik heb prima ervaringen met uw shop. Goede duidelijke website met ook alternatieve oplossingen. Snelle levering en berichtgeving over het proces.

Menno 29-08-2019

Regelmatig bestel ik bij cameranu de aparte spulletjes die men vaak op voorraad hebben, op 1 keer na dat ik voor 23.59 uur bestelde werd netjes op de volgende dag na in bij mijn PostNL pick-up point afgeleverd. De ene keer ging het om de Irix 11mm ultra groothoek lens die ik met veel wikken en wegen voor de Irix 15mm gekozen had na een telefonische gesprek van 1 van de cameranu mederwerkers over welke groothoek lens onder de 900 euro heeft het minste flair en volgens hem was de Irix of de Laowa, vanwege de coating! Nog net op tijd de keuze genomen, maar 1 of andere manier is de betaling via Ideal niet op tijd gegaan en de lens werd wel op verzonden gezet en opeens niet, wat me vrij snel per mail duidelijk werd gemaakt. De volgende dag gebeld en de lens werd dezelfde dag verzonden, maar het werd na de weekend geleverd, voor mij te laat want ik krijg geen kans om te oefenen, omdat ik hem direct moest gebruiken voor een fotoklus.
De grote lens dop ging snel kapot, direct dat gemeld, maar het wel even voordat ik te horen kreeg dat ik een nieuwe zal krijgen.

Het is een hele verhaal, via mijn orderoverzicht wat op mijn account te zien is, bestel ik al vanaf april 2014 al 32 keer bij hun spullen en alleen bij de ene laatste keer is het redelijk fout gegaan, maar nooit een verkeerde levering!
Eerlijk gezegd vind ik dat best weinig gezien ik zelf een magazijnmedewerker ben ik weet hoe het rolt in een magazijn.

Ook een paar keer in de winkel geweest, altijd goed te woord gestaan, ze nemen de tijd voor je, ook al staat een rij achter je met een nummertje die je moet trekken, ze blijven je rustig helpen, totdat je klaar bent! Oftewel geen stress, gewoon rustig blijven!

Romy 28-08-2019

Ik bestel vaker bij cameranu.nl, vanwege de scherpe prijzen. Verder een goed assortiment, makkelijke bestelling, snelle levering en goede service. Ik ben een zeer tevreden klant.

Fenne 28-08-2019

Onze nieuwe cameralens was binnen no-time binnen. Zag er prachtig uit, snelle en goede levering. Wij zijn blij :)

RB 28-08-2019

Ik ben heel tevreden over camaranu.nl. De producten komen overeen met de verwachting en er is sprake van een snelle zorgvuldige levering.

Bob 28-08-2019

Actueel voorraadsysteem en diverse bezorgopties, niet alleen pakket optioneel in de avond of op zondag geleverd maar ook op gewenste postNL punten. Voor mij een uitkomst!

W.Daan 27-08-2019

Super website. duidelijk en levering volgens belofte. Customer service is makkelijk te bereiken via email en ze antwoorden heel snel met adekwaat advies of oplossing.

Ann 27-08-2019

De laatste drie keer dat ik iets heb besteld komt het 1 tot 3 dagen later aan dan "voor 23:59 besteld morgen al in huis!" belofte. Alles was wel op voorraad.
Een maal kan gebeuren maar zo vaak? Ik denk dat het tijd is om de slogan aan te passen.

Joris 27-08-2019

Erg goed overzicht van alle verrekijkers, met alle specificaties en veel reviews. De bestelling ging makkelijk en de bezorging was erg snel. Het lijkt erop dat ze ook samenwerken met blog schrijvers over verrekijkers, waardoor je een indruk kunt vormen voordat je iets bestelt.

Mrpgraphic 27-08-2019

In augustus 2019 bij CameraNu wat spullen besteld.
Ondanks dat er een artikel uitverkocht was, had ik het de volgende
dag toch nog in huis !
Ik heb daarvoor even contact opgenomen met de klantenservice want ik had het bewuste artikel snel nodig.

Bij CameraNU passen ze deze marketingregel heel goed toe;
Onder marketing verstaan we een op de wensen en behoeften van de afnemer gericht ondernemersbeleid.

Sander 26-08-2019

Prettige site met ruim assortiment.
Levering is goed verlopen. Prijs was scherp voor de verrekijker die ik heb besteld.

Peter 26-08-2019

Na een online bestelling, waarbij de keuze eenvoudig te maken was, werden de artikelen de volgende dag al thuis bezorgd. Nu is dit iets wat bij andere firma's ook het geval is, maar de prijs is zeer gunstig en de nazorg perfect. (bv een mailtje met de vraag of alles goed is verlopen en aar tevredenheid). Naast de fysieke winkels waar ik ook graag kom, is dit voor mij een zeer goed alternatief als ik even geen tijd heb om naar de winkel te gaan.

C Smit 26-08-2019

Keurige behandeling
Zeer snelle service
Mensen met kennis en geduld om naar je te luisteren.

Petje af en Chapo v ooral doorgaan zo.
Ja jullie mogen zeker blijven👊👍

kvd 26-08-2019

Fijne winkel, snelle levering en een goede service. Ik ben een terugkomende klant!

Ronald Rozema 24-08-2019

Mijn vaste winkel voor al mijn fotografie benodigdheden. Overzichtelijke webshop met duidelijke info en de mogelijkheid tot live chat. Whatsapp contact kan ook; Ideaal en supersnel.
Bestellingen online worden vlot bezorgd met duidelijke track & trace. Reparaties worden ook helder en duidelijk gecommuniceerd.
In de winkel ben ik een aantal keren geweest. Het ticketsysteem zorgt er voor dat er gericht geholpen kan worden. Soms even wachten onder het genot van een bak koffie in de fraaie winkel waar genoeg te zien is. Service en aandacht voor de klant staat hier bovenaan; Een erg fijne ervaring en erg behulpzaam en vooral bekwaam personeel. Tevreden klanten die de deur uit gaan, daar draait het hier om. Prijzen zijn marktconform. Eerlijk, goed en kwalitieit.

Schimmel 23-08-2019

Al vaker besteld bij Cameranu.nl, een fijne winkel, overzichtelijk en duidelijke omschrijving met mogelijkheid tot chat.
Ook in de gewone winkel geweest in Urk, je moet even wachten, maar met een kopje koffie is dit geen probleem. Als je geholpen wordt hebben ze ook alle tijd voor je en dat doen ze op een fijne en prettige manier. Heel belangrijk is hier: domme vragen bestaan niet, ze zijn geduldig in hun uitleg.
Als je wat besteld hebt en je gaat het afhalen is er een 'snel loket' , je wordt heel kort en correct geholpen met soms tijd voor een korte vraag: klasse!

Jack 23-08-2019

Zeer overzichtelijke website, die het zoeken gemakkelijk maakt. Uitgebreid assortiment, ook op professioneel gebied. Levering prima op tijd.
Misschien zou een iets uitgebreidere artikel omschrijving nog beter zijn.

M. Didden 23-08-2019

CameraNu.nl is al jaren mijn favoriete camera-adres en waarom? Buiten het feit dat het heel goed geregeld is, krijg je een beregoed advies, dat goed onderbouwd is waarom je een camera of objectief zou kunnen gebruiken en loop ik altijd met een tevreden gevoel naar buiten, blij met mijn nieuwe aankoop!

Mathijs 23-08-2019

Mooie winkel met een goed aanbod. Ik heb er een Canon 5D Mark IV met objectief en flits gehuurd. Prima service, voor mij was het alleen een eindje rijden.

Hans 22-08-2019

Fijne webshop, goede zoekmachine, Prijzen zijn marktconform, overzichtelijk aanbod.

Anne 21-08-2019

Omgaand geleverd. Ik bestelde een zogenaamde bridgecamera met tas. De tas viel klein maar kon probleemloos worden omgewisseld voor een passende. Camera/nu bestaat al erg lang en levert alleen Nederlandse modellen en importeert dus niet - zoals sommige iets goedkopere berijven uit bijvoorbeeld Oost-Europese landen. De klantenservice van Camera.nu is top. Veel bedrijven kunnen daar een voorbeeld aan nemen.

CN 21-08-2019

We hadden een bestelling gedaan, achteraf waren we niet tevreden over de kwaliteit van een onderdeel. Na 1 mailtje heeft Cameranu.nl dit kunnen en willen oplossen. Dank hiervoor

Harold 21-08-2019

No één van de weinige winkels/webshops waar je een eerlijk advies krijgt. Het gaat bij Cameranu niet om de verkoop, maar om tevreden klanten. Zo ervaar ik het elke keer weer als ik in de winkel kom of een vraag per mail/chat stel. Ook luister ik stiekem wel eens mee bij andere klanten. Ook hier wordt altijd gevraagd wat ze met het product willen ipv het duurste product aan te bevelen.

Roy 21-08-2019

CameraNu biedt razendsnelle levering met het gemak van achteraf betalen via Afterpay. Dus eerst het product proberen dan pas betalen. De interessante blogs en reviews op CameraNu maken de beleving compleet en hebben mijn interesse in fotografie weer gewekt...

Jochem 21-08-2019

Super scherp geprijsde artikelen en toch top service, precies wat je wilt. Alles bij het bestellen wordt goed gecommuniceerd en artikelen zijn snel in huis.

Marjolein van Hekke 20-08-2019

Fijne webwinkel. Het wel of niet voorradig wordt duidelijk aangegeven. Het product heeft mooie duidelijke foto’s en omschrijving. Ik heb vaak besteld en werd àltijd de volgende dag bezorgd. Gratis!
Producten worden keurig ingepakt geleverd.

Sebastiaan 20-08-2019

Ik maak al lange tijd gebruik van Cameranu.nl voor de aanschaf van cameraspullen. Zowel film als fotocamera. De informatie die op de site staat is helder en volledig. Er wordt altijd netjes op tijd geleverd. Als er eens iets niet op voorraad is of als ik vragen heb wordt er altijd goed en snel gereageerd. Ook als een deel van de bestelling nog niet leverbaar is, wordt dit snel aangepast naar een deelbestelling. Erg tevreden en zal hier ook blijven bestellen.

Geurt Loozekoot 19-08-2019

Ik geef zelden een tien maar Cameranu heeft mij geholpen met een softwareprobleem in mijn Olympus OMD terwijl zij dit niet behoefde te doen. Dat is pas service hoog in het vaandel. TOP

Nico Versluijs 19-08-2019

Op maandag 8 augustus 2019 kwam ik op een maandagmiddag om 16.30 uur in de winkel o p Urk, waar ik vriendelijk werd ontvangen door (..).
Nadat ik had uitgelegd wat ik wilde hebben, zijn wij op zoek gegaan naar de juiste apparatuur waarbij ik bij elk artikel de juiste uitleg kreeg en waarom dit artikel het beste bij mij paste.
Ik wilde van Nikon een vol formaat camera en een vakantielens 28-300 hebben.
Mijn oude camera is een Nikon D200 in DX formaat.
2 stuks lenzen die ik in DX formaat had, heb ik kunnen inruilen.
Ik ben tenslotte de deur uitgegaan met een goed en tevreden gevoel over de aankoop van een Nikon D750 camera en een 28-300 zoomlens van Nikon en wat bijbehorende benodigdheden zoals een extra accu, een geheugenkaart, een microfoon van Sennheiser en nog wat kleinigheden. Precies wat ik wilde hebben. Er werd in de winkel veel aandacht aan mij en mijn vrouw besteed en om 17.45 uur verlieten wij tot volle tevredenheid de winkel op Urk.

Emile 19-08-2019

Fijne en betrouwbare zaak waar ze echt de tijd voor je nemen. Verder geven ze altijd een eerlijk en passend advies.