Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Simon Otten 30-10-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Dinsdagavond om half 8 besteld. Woensdag had ik alles om half 1 al binnen. Qua betaling stond alles netjes omschreven waardoor we makkelijk konden vinden hoe dat in ze werking gaat. Was voor ons de eerste keer. Maar zeker niet de laatste

Petro 30-10-2018 In de winkel gekocht

Super in service en meedenken

Bij vragen altijd een antwoord en als het juiste antwoord niet bekend is gaat men zoeken naar het antwoord op de vraag.

Mertens Simonne 30-10-2018 Via de website gekocht

Maandag besteld en Dinsdag in huis. Onmogelijk in België, heerlijk van Nederland. Service was gewoon perfect, ik had een vraag en kreeg via de chat gelijk een vriendelijk behulpzaam antwoord.

Lyonne 30-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Service staat hoog in het vaandel.

Ik vind cameranu.nl een zeer goede zaak met de nodige kennis in huis. Ze zijn altijd vriendelijk en ze nemen de tijd voor je. Hoe druk het ook is! Ook de service is geweldig.
Ik kom er graag. Jammer dat het zeker een uur rijden is voor mij.
Zeker een aanrader!

Bas van hoolwerff 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en perfecte service!

Snelle service. Goedkoop. En alles perfect naar wens! Mooi product, goede website en makkelijk te bestellen.

Robert 30-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede after-sale service

Ik zocht op internet naar een setje PolarPro filters en zag dat deze bij CameraNu het goedkoopst waren. Ik had het vermoeden dat deze prijs te laag was, daarom belde ik met de winkel. Zonder problemen kreeg ik de prijs die op internet vermeld stond, terwijl dit inderdaad niet de juiste prijs bleek te zijn.
Toen ongeveer 3 weken later de MagMod filterset in de aanbieding kwam, kreeg ik na een telefoontje ook nog daarvan het prijsverschil op mijn rekening teruggestort. Ik heb toen meteen maar weer een nieuwe bestelling gedaan. Dit keer in de winkel omdat ik het product eerst even wilde zien voor de aankoop.

Super service dus!!!

Bas 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Voor de meeste producten zoals camera accessoires, studio statieven en studio onderdelen bestel ik altijd bij Cameranu omdat er vanuit de ruime voorraad altijd met zekerheid snel geleverd kan worden.

Elly 29-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en adequate service

Men helpt mij altijd met de vragen die ik heb bij de aanschaf van apparatuur, hoe groot of hoe klein bet ook is. Goed advies afgestemd om mijn apparatuur en manieren. An fotograferen.

S. Oosterhaven 29-10-2018 In de winkel gekocht

Prima deal!

Tweedehands FX Nikon objectief (70-300) gekocht met inlevering van oude DX Nikon objectief (70-200) met bijbetaling van slechts 150 Euro. Goeie voorlichting, goed advies, goeie hulp, goeie goeie deal!

Riccardo R 29-10-2018 Via de website gekocht

Extreem goede service!

Ik was op zoek naar een battery grip voor de Canon EOS 1100D. Overal betaalde je de hoofdprijs, behalve bij CameraNu.nl!

De service was erg goed en ik had het product de volgende ochtend al in huis. Nooit problemen gegad met cameranu en ik beveel cameranu zeker aan.

Peter 29-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering alles prima verlopen.

Overzichtelijke site kon snel vinden wat ik nodig had. Prima omschrijving vsn de camera tas. Prima service vandaag bestelt morgen in huis.

Ludo Van Dijck 29-10-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs en , plus extra garantie

IK was op zoek naar een nieuwe cameralens voor Sony in de hogere prijsklasse (SAL70200g2), en kwam uit bij Cameranu.nl. Ze gaven niet de goedkoopste prijs (die bleken te komen van aanbieders uit Hongkong), maar een vergelijkbare prijs met Nederlandse en Belgische aanbieders. Die prijs ligt 1000 euro onder de aanbevolen prijs van Sony op de officiële website.
De website Cameranu.nl was heel duidelijk, en er werd ook direct aangegeven dat ik op de cashback van 200 euro kon rekenen. Een cashback die ik niet zou krijgen als ik bij de andere aanbieders buiten Europa zou kopen.
Dus gekozen voor Cameranu.nl. Betaling was snel in orde, goede communicatie en tracking over de stand van zaken bij de levering, netjes op tijd geleverd, in een zeer beschermende verpakking.En uiteraard werkt de lens prima.
Bovendien verzekert Cameranu.nl mij een extra garantieperiode voor deze lens (vijf jaar), iets wat de andere aanbieders extra zouden aanrekenen.

Edwin 28-10-2018 Via de website gekocht

Niet duur, wel snel.

Ik heb mij eerst georienteerd op welke camera ik wilde hebben. De Canon Ixus heb ik lang plezier van gehad. maar ook de techniek gaat voort en heb nu de keus laten vallen op een Canon PowerShot SX620 HS met Wi-Fi. Ik ben echt wezen shoppen op internet en vond bij Cameranu.nl de camera die ik hebben wilde. Ook nog tegen de laagste prijs ten opzichte van andere leveranciers op dat moment. Nog een cameratasje er bij besteld. gemakkelijke betaling en gelijk de andere dag in huis. Product al snel mee wezen "spelen" en wat resultaten betreft ben ik dik tevreden.

Richard1961 28-10-2018 Via de website gekocht

Juiste kwaliteit en prijs verhouding. Aanrader

Duidelijke website. Goede uitleg van de producten. Zoeksleutel niet altijd goed. En moet je doorklikken.

Martijn 28-10-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima, ruime winkels en veel aanbod

De webshop is duidelijk, helder wat ze waar verkopen. Veel product uitleg en in de winkel wordt dit nogmaals overtroffen.

Verkoper was meer een adviseur, dat is wat je verwacht maar niet vaak krijgt.

ineke hoekstra 28-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering en hele goede servives

de site ziet er overzichtelijk uit, prijs technisch top en al je contact opneemt via de telefoon zijn ze altijd bereid om je goed te helpen en te adviseren

Han 27-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon een goede winkel, snelle verzending, goede service.

Ik heb vaker iets gekocht bij deze winkel. Ze hebben een breed assortiment, goed prijzen. De volgende dag in huis is geen kreet, het wordt waargemaakt. En als er eens een keer iets is dan is er een service zonder poespas. Vertrouwd kopen heet dat geloof ik. En oh ja, er is altijd een fysieke winkel in de buurt, wel zo prettig.

Bob 27-10-2018 Via de website gekocht

Goeie klantenservice

PostNL raakte mijn pakketje kwijt. CameraNU wilde een gratis een nieuwe camera opsturen, en verdere afhandeling hierover met PostNL oplossen.

1 dag later had ik alsnog mijn camera.

Tzantinge 27-10-2018 Via de website gekocht

goeie en snelle service

Ik vind het een duidelijke site, wat ik zocht was makkelijk te vinden. ik was producten nodig voor mijn camera.

Statief 27-10-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Tijdens een valpartij was mijn statief verbogen. Omdat camaranu met Rollei samenwerkt heb ik hem daar naar toe gebracht voor reparatie. Het was geen enkel probleem voor hun om voor mij mijn statief naar Rollei te sturen terwijl ikhem niet bij hun had gekocht. Rollei heeft hem als service omgeruild en camaranu heeft hem als klap op de vuurpijl naar mijn woonadres opgestuurd. Top service!

Lisanne 27-10-2018 Via de website gekocht

Top Service!!

Deze winkel heeft een hele nette service. Ik heb bij deze winkel een een externe microfoon gekocht, maar dat bleek helaas de verkeerde te zijn, hij werkte niet op mijn telefoon. Ik mocht de microfoon retourneren en er zijn mij verschillende microfoons aangeraden die het wel zouden doen op mijn telefoon. Hiervan heb ik het geld binnen een aantal dagen terug op mijn rekening gestort gekregen en werd ik netjes op de hoogte gehouden per mail.

Nadat ik de nieuwe had ontvangen deed die het ook niet.. waardoor ik weer met de klantenservice contact opnam. Zij belde mij later terug met mogelijke problemen en oplossingen. (Blijkt dat veel toestellen externe microfoons niet laten werken via hun eigen 'camera app', maar alleen wanneer het om een audio bestand gaat..) Cameranu.nl heeft mij verschillende gratis apps aangeraden en aangegeven dat wanneer het niet mogelijk was om de microfoon aan te sluiten ik deze weer kon retourneren en er naar een oplossing gezocht zou worden.

Een dag later ontving ik een mailtje of het was gelukt en zo ja, met welke app, mede zodat dit in de toekomst meegenomen kon worden bij het verlenen van service aan andere klanten met ditzelfde probleem. Super netjes! Het is net dat extra stukje service wat een heel fijn gevoel geeft! Daarom een 9 voor Cameranu.nl !

De 10 zouden ze hebben gehad wanneer de (door mij) verkeerd bestelde microfoon gratis geretourneerd had gekund in plaats van deze kosten door de klant te laten betalen. Al was dit wel mijn eigen fout.

Roos 27-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Mooi en stevig product besteld. Volgende dag in huis. Kleine verpakking. Ideaal! Op ander adres geleverd was ook prima verlopen. Track and tracé code erbij. Erg handig.

Camiel van Daelen 26-10-2018 Via de website gekocht

Top en snelle service

Ik had snel via Google een mooie deal gevonden, na de order ook een snelle levering. En bovenal een topproduct! Thanks.

Eelco 25-10-2018 Via de website gekocht

Niks mis met dit bedrijf

Niks mis met dit bedrijf en al helemaal niet met de kundigheid van het personeel, gewoon Toppie.!!!
Als ik tijd heb dan rijdt ik naar Urk voor persoonlijk contact en de koffie, deze keer via de webwinkel een Lensball gekocht en de andere dag al een geslaagde foto kunnen maken. Best moeilijk om zoiets voor het eerst te doen.

fv 25-10-2018 Via de website gekocht

Aankoop Canon Powershot

Perfecte en professionele begeleiding bij de keuze en aankoop. Ook de levering was supersnel.
Elke keer bij cameraNu heb ik deze service !!!

Jaleesa 25-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Onlangs ging er wat mis tijdens het bestelproces. Op een of andere manier is het niet doorgekomen dat de bestelling geleverd moest worden. Toen ik de mail kreeg dat de bestelling klaar lag, heb ik meteen terug gemaild of het toch kon worden verzonden, niks geen ge-maar, ''we gaan het vandaag regelen''! Kreeg dezelfde avond een telefoontje of ze de volgende ochtend de bestelling konden afleveren, dat noem ik nog eens service! Naast service hebben ze ook een ruim aanbod, je ziet bij veel winkels toch wel dat het aanbod niet zo groot is/vaak niet leverbaar.

Joffrey 25-10-2018 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke web winkel

Hier enkele malen iets besteld op aanraden van mijn leraar fotografie cursus. Heel Holland fotografeert.
Alles overzichtelijk op de site. Prima en snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.
Goed verpakt tijdens zending.
Als ik iets nodig heb inde toekomst dan bestel ik zeker hier.

RienF 25-10-2018 In de winkel gekocht

geweldige servive

Vriendelijke personeel. Je wordt keurig en vakkundig geholpen.
Ik koop ook veel online bij Camaranu, altijd wordt alle keurig op tijd geleverd, is er iets dan staat een prettige communicatie met dit bedrijf paraat.

Jasmijn 25-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service! Wat wil je nog meer?

De site is simpel in gebruik en binnen een paar minuten heb je een bevestiging/factuur in je mail van de zojuist gemaakte bestelling. De levering is snel waardoor wij er in dit geval meteen gebruik van konden maken! Het product was goed verpakt en precies zoals op de site beschreven stond. Snel en simpel daar houdt ik van.

Werti 24-10-2018 Via de website gekocht

Vakmanschap is meesterschap

Duidelijke telefonische informatie met betrekking tot beschikbaarheid van objectief. Gevolgd door mailing over status en verdere verloop van de bestelling. Vervolgens de snelle levering. TOP service!

Geldropenaar 24-10-2018 Via de website gekocht

Compact camera overtreft verwachtingen

Uitstekend snel reactie en levering hetzelfde dag als bestelling. De camera was beter dan overige kopers had gevonden.

Willem 24-10-2018 Via de website gekocht

Dikke voldoende in alle opzichten!

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site waardoor mijn keuze al snel bepaald was.
Daarnaast een zeer snelle en correcte levering zoals beloofd op de site.
Ook dik tevreden over de camera zelf. Kleine compacte camera die doet wat er over geschreven staat en voldoet dus aan al mijn wensen.
Een dikke 9 dus wat een 10 had kunnen zijn als er een extern kaartje bij had gezeten.
Dit alles maakt het voor mij niet moeilijk om een volgende keer opnieuw te kiezen voor CameraNu.nl.

Zaankanter Jan 24-10-2018 Via de website gekocht

Dichterbij de ouderwetse fotospeciaalzaak kun je niet komen!

Het persoonlijk contact met de webshop medewerkers is subliem! Hier zitten vaklui die meedenken in oplossingen! Diepgaande product kennis en geen opdringerig gedoe! En dat al jarenlang!

René 23-10-2018 Via de website gekocht

Simpel, duidelijk en snel.

De webshop is duidelijk en snel. Direct kunnen vinden waar ik naar op zoek was en de juiste accesoires werden ook nog eens gesuggereerd. Na de bestellinge duidelijke notificaties over de opvolging en orderverwerking. Dat is wel een geruststelling. Laat besteld en de volgende dag netjes geleverd. Ook de scherpe prijsstelling hielp om te kiezen voor cameranu.nl voor mij bestelling.

Franck 23-10-2018 Via de website gekocht

Een winkel die aan alle eisen ruimschoots voldoet !

Betrouwbare en zeer vriendelijke bereikbaarheid ( via GSM of email).
Perfecte retour service.
Zeker aan te raden!

Melanie B 23-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Ik kocht het boek Classroom in a book, Adobe Photoshop vanuit België. Super snelle dienst na levering en zelfs bij betaling na 17u, kreeg ik mooi op tijd het boek de volgende namiddag toegeleverd. Topservice! In België gaat het zelfs bij veel online boekhandels trager... Wauw!

Withaar 22-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Bij Cameranu.nl gekocht omdat deze site duidelijk en gemakkelijk is. Tevens de goedkoopste in mijn geval. De levertijd werd keurig aangehouden.

Tvdg 22-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende, snelle service

De gebruiksvriendelijkheid, het overzicht van de website en de aanwezige producten voor de juiste prijs maken het continu aantrekkelijk om hier terug te komen.

Noor 22-10-2018 Via de website gekocht

Fijne en snelle service!

Mijn pakket was gelijk dezelfde dag klaar voor verzending en werd de volgende dag geleverd. Ik was helaas niet thuis maar daarna kreeg ik keurig netjes een mailtje met een nieuw bezorgmoment!

Jan Eggens 22-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

leuke winkel met veel keuze en deskundig personeel

Op internet kun je al je keuze maken en prijzen vergelijken , het leuke is , bevalt het gekochte niet , kun je het weer inleveren na 4 weken. Je koopt dus nooit 'een kat in de zak '

Paula 22-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service.

Ik had een Olympus 9-18 lens besteld met toebehoren . Direct reactie en de andere dag in huis. Communicatie via de mail over de aflevering ging fantastisch.
Ik ben zeer tevreden over camera.nu.

Okko 22-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Kom al jaren in deze winkel, zowel op Urk als via het internet.
Bellen met de klantenservice voor vragen is ook een antwoord krijgen. Ze draaien er niet omheen, zeggen wat het is.
Ook in de winkel op Urk krijg je goede antwoorden op je vragen.

Shir 22-10-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service! :)

Sinds kort ben ik bekend met CameraNu en men heeft nu al mijn verwachtingen weten te overtreffen. De website is gebruiksvriendelijk. Een bestelling plaatsen is zo gebeurd. Maar wat vooral fantastisch is; is de snelle service waarmee je het bestelde artikel in huis hebt. Namelijk, dezelfde dag nog! Uitstekende service wat mij betreft. :)
Over de winkel en het personeel ben ik eveneens te spreken. Vriendelijk, professioneel en nemen de tijd om de klant goed te helpen.

Caravan 22-10-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Ik heb deze webshop gekozen vanwege de service. Omdat ik een product wilde kopen dat niet direct leverbaar was hebben ze mij per mail op de hoogte gesteld van het moment dat het wel leverbaar was.
Ze hebben een heldere website.

Sanne Motza 22-10-2018 Via de website gekocht

Top service met veel gear kennis!

Ik kies bijna altijd voor cameranu voor de betrouwbaarheid, snelheid van leveren en een overall goede service.

Polina Vasileva 22-10-2018 Via de website gekocht

Er waren problemen met de bezorging die werden veroorzaakt door de incompetentie van het bezorgbedrijf. Daarom moest ik de klantendienst meerdere keren bellen. Wat ik echt leuk vond, is dat ze je bijna onmiddellijk met een medewerker verbinden, zodat je niet lang op de lijn hoeft te wachten. Het personeel was erg vriendelijk omdat mijn Nederlanders niet erg goed waren en ze waren meteen bereid om in het Engels te reageren. Omdat mijn levering werd vertraagd vanwege redenen die niet onder het toezicht van het Cameranunl team lagen, gaven ze me een kortingsbon voor 10 euro en ik denk dat dit erg professioneel is.

Baas 22-10-2018 Via de website gekocht

Denken in oplossingen.

Cameranu.nl heeft mij zeer netjes en professioneel geholpen.
Toen de post niet op de juiste dag aankwam heb ik een mailtje gestuurd dat er niet was geweest. Zij hebben direct contact gezocht met de bezorgservice die zij hadden ingehuurd.
Naar een week een beetje mailen aangezien Cameranu er ook niks aan kon doen dat de bezorger het pakketje kwijt was hebben ze mij zonder enige kosten een nieuwe opgestuurd en met een ander bedrijf. Volgende dag netjes het pakketje mogen ontvangen. Ik zeg dikke prima.

Jeroen 21-10-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel

Ik was er tijdens de inruil weken en heb toen het minimale bedrag wat ik er voor mijn oude set had gekregen. Het personeel was vriendelijk en stond mij goed te woord.

Daan van der Vliet 21-10-2018 Via de website gekocht

Gekocht: Fujifilm XF 50mm f/2.0 R WR objectief Zwart

CameraNu was wéér de goedkoopste; èn met de huidige cashback actie heb ik voor een mooie prijs een super lens!! Netjes afgeleverd bij een 'pak je gemak' adres.

Koen 21-10-2018 Via de website gekocht

Camera nu weer schoon!

Mooi schoonmaak setje voor een nette prijs en ook nog eens uit voorraad lekker snel geleverd. Het setje is vooral compleet en handig. Jammer dat de bezorger het in de tuin gooide maar daar kan cameranu niks aan doen.