C.Post 10-09-2011

Hele snelle levering. Vrijdagavond besteld en de volgende dag bezorgd!

244Hans 10-09-2011

Supersnelle levering in een goede verpakking.

Paul1662 10-09-2011

Na verschillende aankopen steeds opnieuw dezelfde perfecte afhandeling. Complimenten.

Willem-zeven 10-09-2011

Door de grote voorraad en de overzichtige website kan Cameranu snel leveren. Naar mijn ervaring gemeten slaagt ze er inderdaat in de bestelling snel uitteleveren.
De winkel is overigens ook de moeite van een bezoek waard.

Joltje 10-09-2011

De website geeft goede en duidelijke informatie!
Het toestel heb ik uiteindelijk in de winkel gekocht.
Verkoper maakte voldoende tijd voor mij vrij.

Erica12345 10-09-2011

Duidelijke website, goede service, snelle levering!

matika 10-09-2011

snelle levering en goed verpakt

G.J.Dijkman 10-09-2011

Ook bij telefonisch contact uitermate vriendelijk,
komen hun woord na
geven prettig advies voor een alternatief artikel

Astrofrank 10-09-2011

Probleemloze bestelling en levering

love 10-09-2011

alle hulde voor de snelle wijze van aflevering ,
de correcte facturering ,en verdere info .//als volgen van de zending.
een aanrader deze site !!!

heleen60 09-09-2011

de camera moet nog uitgeprobeerd worden, maar na een kleine inspectie voldoet hij helemaal aan de verwachting. De bezorging was snel, en accuraat, ik ben dik tevreden. Nou nog mooie films maken.

N. van Schijndel 09-09-2011

Fijne overzichtelijke site, produkten zijn snel gevonden.
Een supersnelle verzending; 's avond om 21.00 uur besteld en 's ochtends om 10.00 uur geleverd.
Ik was al klant van CameraNU.nl en blijf hier zeker terugkomen!

naam 1654 09-09-2011

Snel en goed verpakt geleverd.

Marc Marselje 09-09-2011

Ik heb laatst ook een bestelling geplaats en toen was de levering ook zeer snel. Erg tevreden.

Marc Nelissen 09-09-2011

Duidelijk, gebruiksvriendelijk. Ik had enkele vragen per mail gesteld en deze werden binnen enkele uren beantwoord. Besteld en volgende dag in huis. Netjes verpakt.

josje99 09-09-2011

website is in het algemeen duidelijk. sommige cokin filters bleken anders verpakt. niet erg, maar ik zou graag duidelijker weten wat de verschillen tussen cokin, stealth en ??? zijn
bestelling en levering is pico bello

RonM1963 09-09-2011

Snelle levering, zeer snelle reactie bij navraag

Jan Catrysse 2 09-09-2011

Dit is een fantastisch webshop, keer op keer perfecte service en ongezien scherpe prijzen! Ook voor België.

gewege 09-09-2011

Keurig en duidelijke site, met prima resultaten op zoeken.

Snelle levering en hierover duidelijke communicatie.

Toscane 11 09-09-2011

Handige en overzichtelijke website
Bestelling en levering correct
Heb bij jullie een veilig gevoel!

Tanja Dekker 09-09-2011

CameraNu.nl is mij bijzonder goed bevallen.
concurrerende prijzen. Supersnelle levering. Overzichtelijke website.

Photoss 09-09-2011

Super goede webwinkel!

Goed geautomatiseerd systeem met automatische bestellings-status update.
Tevens een snelle leveringen over de meeste producten (Ik had beide producten de volgende werkdag!) en het spul wordt goed ingepakt.

Ook kwam er nadat ik de canon lens had gekocht er daar een actie op en nadat ik contact had gehad met de klantenservice over de mail (na 1 werkdag terug gemailt) kon ik alsnog van de actie genieten!

Topwinkel!

leonardk1962 09-09-2011

Overzichtelijke site, goede aanbiedingen en snelle levering. Super.

tina52 09-09-2011

Levering gaat snel. Gewoon goed. Duidelijke info van de produkten op de website.

bde003 09-09-2011

Snelle service en prima communicatie

JonathanNL 09-09-2011

Door een technisch mankement werd de bestelling niet de volgende dag, maar enkele dagen later geleverd. Ik ga er echter van uit dat dit een eenmalig incident betrof.
De producten waren echter op zeer onhandige wijze verpakt. Het verpakkingsmateriaal was voornamelijk aan één zijde geplaatst waardoor de doos uiteindelijk enkel kon sluiten door een verpakking van één van de producten deels in elkaar te drukken. Ook was er op een vreemde (zinloze) wijze gebruik gemaakt van plakband om producten aan elkaar te plakken.
Nu was dit voor deze niet al te breekbare producten nog geen ramp, maar ik moet er niet aan denken dat een dure camera op dezelfde zwakzinnige wijze verpakt en verzonden zou worden...
Producten voldeden overigens wel volledig aan de objectbeschrijving en de prijzen waren zeer scherp.

Zade 09-09-2011

Ik heb goede ervaring gehad. Alleen de eerste keer ging het mis met de levering. Ik kreeg netjes mijn geld terug. De volgende keer kreeg ik netjes mijn bestelling op tijd binnen.

lifetec123 09-09-2011

Fijne website, artikelen snel in huis

Canon schutter Kees 09-09-2011

Perfecte afhandeling van mijn bestelling met mededeling over de status van order afhandeling.

Geen enkel probleem met het product. Ik heb gekregen waar ik om vroeg, binnen de tijd die werd aangegeven en tegen de prijs die acceptabel was.

Een tevreden klant.

MarcJansen124 09-09-2011

Cameranu.nl is een erg fijne winkel om camera gerelateerd spul te kopen. Service is erg goed!

hertoge 09-09-2011

Bestelling op dinsdag ochtend geplaatst. Betaald met i-deal. Direct bevestigingsmail.
Alles was op voorraad, zelfde dag nog mail met trackingcode dat pakket verstuurd is.
Woensdag pakket in nette doos ontvangen, keurig opgevuld zodat zending niet zou beschadigen.
behalve camera ook een nieuw sd-kaartje en kabel aangeschaft.
bestellen zonder aanmaken account -> heerlijk!
Kortom alles is goed gegaan en bovenal snel. Een site die bij mij in mijn favorieten komt.

Pietje85 09-09-2011

Had de camera de volgende dag in huis dus dat was perfect. Ook de prijs was bij cameranu.nl het voordeligst. De camera zelf bevalt ook zeer goed.
Scherpe beelden en de batterij gaat lang mee.

Gertxxxx 08-09-2011

's avonds besteld. Volgende morgen in huis. Alles perfect in orde.

Matje63 08-09-2011

Overzichtelijke website
Goed prijs en snelle levering

gerda59 08-09-2011

De door mij bestelde afstand bediening was helaas niet meer verkrijgbaar. CameraNu heeft een gelijkwaardig (goedkoper) alternatief aangeboden. Via emails werd ik keurig op de hoogte gehouden.

p.n. oom 08-09-2011

Ik heb eerder een produkt aangeschaft bij CameraNU
en ben zeer tevreden over de snelheid en accutaresse
waarmee een order wordt verwerkt.

J. Wester 08-09-2011

Informatie had ik zelf gezocht op internet. Hulp soms wat matig, soms ook prima. Verschilt per persoon, die je helpt. laatste keer bij aankoop prima, maar bij de aanschaf daarvoor iets minder uitleg ed. Jammer.

Henry v.d. Sluis 08-09-2011

Op woensdag 8 september bestelde ik op internet een digitale camera van Panasonic.
Ik gaf die bestelling door om ong. 19.00 uur.
De camera werd al de andere dag in de ochtend ontvangen.
Een perfecte service en een zeer snelle levering.

thuis42 08-09-2011

produkt is correct verstuurd, bleek niet geheel aan de verwachting te voldoen en is geheel vrijblijvend omgeruild voor nieuw produkt KLASSE!!!

rbak 08-09-2011

Eerlijke normale heldere webshop. Geen extra kosten bij de kassa zoals bij een boel andere webshops

mevr. Bloem 08-09-2011

Eerst telefonisch informatie gevraagd en daarna besteld.
Heel vriendelijk te woord gestaan.
's middags net voor 17.00 uur de betaling de deur uit en de andere dag al in huis. Super!
Bedankt

Eric van Doorne 08-09-2011

Heldere webshop met een groot/breed assortiment. De meeste producten zijn op voorraad en kunnen direct geleverd worden. Prijsstelling is zeer gunstig. De levering is zoals afgesproken verlopen. Kortom een webwinkel die ik aan raad.

gerard333 08-09-2011

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering

Marc Jongsten 08-09-2011

Uitstekende voorraadvermelding op de site. Vriendelijke contacten. Erg klantgericht. Geduldig en bereid te zoeken naar alternatieven die de klant beter uitkomen.

Prima!

Alex2011 08-09-2011

Heb al veel producten bij CameraNU aangeschaft.
Voor ik iets aan schaf kijk ik altijd even op de site of het artikel voorradig is. Zo ja, dan rijdt ik bij voorkeur altijd even langs de prachtige zaak in Urk om mij aan het aanbod te vergapen en het artikel dat ik wens gelijk mee te kunnen nemen.
Heb ook al eens de "pech" gehad dat mijn camera naar de importeur terug moest. Had toen wel het "geluk" om daarbij de geweldige service van CameraNU te mogen ervaren.

Justin Masius Fotografie 08-09-2011

Makkelijk te bestellen via de webshop, alles staat er duidelijk bij. ik had een vraag over de betaling, die heb ik gedaan door contact op te nemen met CameraNU.nl ik werd zeer goed geholpen en had meteen duidelijkheid op mijn vraag, zoals we dat graag als klant zien. super tevreden over het product en de Webshop/winkel.

hanz34 08-09-2011

CamaraNu.nl doet wat ze beloven en dat is de reden dat ik er graag koop. Artikelen die ik bestel heb ik twee dagen na bestellen in huis. Als ik vragen heb wordt ik zeer prettig geholpen.

Audreytex 08-09-2011

Snelle levering en een zeer scherpe prijs , heel blij met de aankoop en Opa en Oma er heel blij mee gemaakt kunnen nu heerlijk genieten van de foto's van hun nieuwe kleinkind!

Sjib 08-09-2011

Goede website, snelle reacties via de mail en de levering ging perfect. Niets mis mee dus!

Henk-Elbert Buesink 08-09-2011

super goede levering, 20.00 uur besteld volgende dag 14.00 uur in huis.