Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Serge van den Bogert 17-09-2011

gewoon down to earth en een overzichtelijke site. De prijs, service en levertijd waren voor mij de reden tot koop van dit product over te gaan

Duikhond 17-09-2011

Website en telefonische bereikbaarheid prima voor elkaar. Snel geholpen en verzonden naar de plek van mijn keuze. Prima, volgende keer weer

samifaltas 17-09-2011

Ik heb maar 1 keer iets gekocht, en dat ging allemaal uitstekend. Ik had eerst het adres verkeerd opgegeven, maar toen ik mailde om te vragen het te corrigeren, werd dat onmiddellijk en vriendelijk gedaan. De levering was razendsnel, de verpakking perfect. Kortom, allemaal prima. Ik kom graag terug.

Thaan 17-09-2011

Erg snel geleverd, goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de website is erg overzichtelijk. Zou er zeker nog een keer bestellen!

iemand uit nieuwegein 16-09-2011

Echt super snelle levering. Iets voor 21:00 besteld en ik had het de volgende dag al op de "mat" liggen. Echt fantastisch! Tot een volgende keer.

Else Bunjes 16-09-2011

De bestelling is zonder enig probleem en heel snel verlopen.

J den Boogert 16-09-2011

De camera vergeleken op prijs en achtergrond bedrijf.
Was goed en besteld.
Andere morgen werd de camera al geleverd. Prima service.

JW te R 16-09-2011

volledige sortering, redelijke prijzen en snelle levering

Elsz de Roos 16-09-2011

Die tienen zijn verdiend. Alles liep gesmeerd, eerlijk, betrouwbaar en klantvriendelijk.
Zelf toen ik belde over iets dat ik zelf verkeerd had gelezen, werd ik tot in de puntjes te woord gestaan en tegemoet gekomen.

Hu-bert 16-09-2011

Een aangename no-nonsense webshop. Artikelen zijn duidelijk en overzichtelijk gepresenteerd en scherp geprijst. Bestelling verliep vlot en levering binnen de beloofde termijn.

ReneHupsakee 16-09-2011

Ik kocht een draadloze flitsset die niet geschikt bleek voor mijn Canon G9. Zonder problemen kon ik die omruilen voor deze Falcon-set. Die ruil ging werkelijk pijnloos, inclusief handig betaallinkje en track/trace-mogelijkheid. Dat doen ze goed, bij CameraNu.nl

StanleyvanChord 16-09-2011

Erg handig statief. Voor een kleine digitale camera lijkt de statief wat lange poten te hebben, maar daardoor kun je hem juist makkelijk in allerlei vormen buigen. Aanrader.

Verzending erg vlug. Na mijn bestelling dezelfde middag al bericht dat het was aangeboden aan de bezorgservice en de volgende dag in huis.

Aarthiemstra 16-09-2011

Een goede prijs, duidelijke website met goede info over het product

Jan Jaap Zwaag 16-09-2011

Zeer simpel bestellen, betalingsmogelijkheden zijn prima, netjes een bestelbevestiging, je wordt op de hoogte gehouden wanneer het geleverd wordt, geleverd binnen de opgegeven tijd. Prima bedrijf.

corgijs 16-09-2011

Geen wachttijden aan de telefoon .Het personeel is vriendelijk en deskundig.de prijzen zijn een acceptabel

A en B 16-09-2011

Snelle gratis levering, goede prijs

Sebas8686 16-09-2011

De levertijd van een NIET-aangetekend pakket vind ik te lang duren (vrijdag besteld, woensdag ontvangen). Pakket wordt geleverd via de postbode van PostNL, dus het moet gewoon mogelijk zijn om de volgende dag het pakket te mogen ontvangen.

Corfu 2011 16-09-2011

telefonisch gevraagd wat de opvolger was van mijn eerdere (2 jaar terug) bestelde camera. hier kon men geen antwoord op geven en ik moest maar op de site kijken. De afhandeling van de bestelling en de bezorging was echter uitstekend. Vrijdag besteld en zaterdagmiddag al binnen.

Bert Prins2 16-09-2011

Prettige winkel, deskundig en vriendelijk personeel, duidelijke en overzichtelijke website/-shop

a. eijkenaar 16-09-2011

overzichtelijke site. kreeg snel een mail toen product vooradig was. snelle bezorging.
perfecte afhandeling van zaken

Ben Sorensen 16-09-2011

Ik had het objectief op vrijdag om 17:34 besteld en op zaterdag om 7:20 sochtends had ik de mooie lens al in mijn bezit! Super website, makkelijk te betalen, en super snelle nette aflevering! helemaal TOP!!!! bedankt

lucas23 16-09-2011

Het zoeken gaat erg makkelijk op de site.
Alles zie je direct wat op voorraad is en er wordt snel geleverd.

Verder werk ik er net mee en heb nog niets gemerkt van after sail dan
alleen deze mail voor de beoordeling

Support Unlimited 16-09-2011

Snelle en perfecte levering. Professionele beantwoording van vragen bij klantenservice.

irene bijl 16-09-2011

super tevreden, zo snel afgeleverd, netjes verpakt. keurig mail na aflevering. ik ben enorm tevreden.

JanlIn 16-09-2011

Keurige snelle levering in goede verpakking. Nette prijzen.
Telefonisch contact ook dik in orde.

hansgoffin 16-09-2011

gewoon zo hoe het zijn moet, bestellen de dag erop geleverd.

jwjbart 16-09-2011

Snelle verwerking, levering en feedback.

Amandavanpaassen 16-09-2011

De camera om 16.00 besteld, en de volgende dag in huis!! Netjes verpakt! Jullie zijn de goedkoopste via prijsvergelijk, en rekenen geen verzendkosten. EEn DIKKE 10.

c.vermeulen 16-09-2011

Diverse websites vergeleken; had niet zo veel tijd meer om te bestellen voor de volgende dag; kreeg op betreffende website snel de nodige info die ik wilde; bestelling en levering verliepen probleemloos

siemb 16-09-2011

Ook bij deze aankoop was ik zeer tevreden over CameraNu.nl vanwege de volgende feiten:
- het gezochte product was op voorraad
- de levering geschiedde 1 dag na bestelling.

Voor een webshop is een ruim assortiment belangrijk. CameraNu scoort hier enorm goed. Je kunt de meest uiteenlopende merken en typen producten uit voorraad geleverd krijgen en nog wel binnen 24 uur na online betaling.
Super.

Mijo29 15-09-2011

Zeer snelle levering, 14 uur na bestelling (inclusief ee nacht) in huis. Super. Pakket was goed verpakt. Website wel erg veel keus, maar wel snel en duidelijk op te klikken.

Stella63 15-09-2011

na een spiegel reflex, geen digitale, heb ik vlak voor de vakantie een digitale compact camera gekocht bij cameranu.nl. Goede overzichtelijke site, eerlijke objectieve info, levering ed goed te volgen. Camera bevalt uitstekend, makkelijk te bedienen, goed hanterbaar fijn gewicht en prachtige resultaten. Ik ben zeer tevreden.

Lindseyyy 15-09-2011

Goede service! Ik kocht mijn Nikon samen met een tasje van Golla. Dit tasje was eigenlijk pas binnen 5 dagen leverbaar, maar ik kreeg zowel de camera als het tasje binnen 2 dagen. En de camera is ook een aanrader, qua prijs maar ook qua looks en functies!

WillemNikon 15-09-2011

Goede prijzen en ruime keuze uit div. merken, ook worden de producten snel geleverd en altijd binnen 24uur andwoord op een mail!!!

LayZ 15-09-2011

Ik wist welke camera ik wilde hebben, heb verschillende sites geraadpleegd en uiteindelijk bij CameraNu.nl besteld. Volgende dag werd deze bezorgd.

roelof heling 15-09-2011

snelle levering tegen een scerpe concurerende prijs

plm 15-09-2011

Prima lens, voldoet aan de verwachtingen, vlot en goed bezorgd.

j.gulpen 15-09-2011

Petje af, voor deze prima, snelle en uitstekende service.

willy77 15-09-2011

Al eerder bestellingen geplaatst. Duidelijke site, goede prijzen snelle levering. Betrouwbare "winkel"

FOTOFAN23 15-09-2011

Het product werd snel geleverd, zoals ook toegezegd, terwijl het bij een aantal andere webshops niet op voorraad was.
Verder is het lekker voordelig geprijsd.
Onze camera had een tijd blootgestaan aan Afrikaans stof, waardoor we wel 2 x 10 seconden nodig hadden, maar nu zijn de opnamen weer kraakhelder!

Karin M70 15-09-2011

Voordat ik de bestelling deed belde ik naar Cameranu.nl om te vragen of ik inderdaad de goede fliter en objectief had gekozen. Dus dat deze ook op de Nikon D90 zou passen. Dit werd netjes uitgezocht voor me en werd binnen paar minuten terug gebeld en met de mededeling dat ik de juiste artikelen bij elkaar had gekozen.
Na de bestelling geplaatst te hebben, 'n mail gekregen ivm de bestelde artikelen en ook een mail dat alles was betaald en wanneer het binnen zou komen. Goede site en service en snelle levering.

twester 15-09-2011

Snelle,deskundige en leuke verkoper. Mooi pand, overzichtelijk en goed bereikbaar. Aantebevelen!

k.klomp 15-09-2011

woensdag besteld, donderdag in huis, ik heb later op de woensdag nog een tasje voor de camera erbij besteld, de telefoniste heeft contact opgenomen met het magazijn en het tasje nog bij mijn bestelling kunnen doen, super service, scheelde mij verzendkosten

mefyfrancky 15-09-2011

Snel, correct, degelijk verpakt en de beste prijs. Wat verlangt een consument nog meer?

meuzik 15-09-2011

site duidelijk, levering snel, betrouwbaar, en goede prijs

bscheirlinckx 15-09-2011

Op dinsdag namiddag rond 14:00h bestelde ik een nikon P300 en op woensdag namiddag rond 16:00h had ik het toestel reeds in bezit. Voor alle duidelijkheid, ik had niet de express bestelling gevraagd en woon in Geraardsbergen België. Over een snelle service gesproken.

Bert in Tull 15-09-2011

Uitstekende service, en snel de volgende dag (zaterdag) in huis.

En ja het is een mooie lens en met 16Mpixel camera's kun je bij zo'n goede kwaliteit lens ook digitaal zoomen.

En dan heb je deze mooie lichtsterkte.

Kelly Batavuer 15-09-2011

Ik was erg blij met de snelle levering en hoe het product mij aangeboden werd.
Ik heb ook via de mail veel aanvullende e-mails gehad die erg nuttig waren! Toppie!

J van Mourik 15-09-2011

snelle en telefonisch vriendelijke afhandeling

Arjan Bokhorst 15-09-2011

Duidelijke website, voldoende informatie over een product, goede foto's.
Enorm geweldige verzend service! De bereikbaarheid van de winkel is goed. En de bereikbaarheid van de winkel op internet ook, daarbij heb ik nog nooit gehad dat dit onderuit ging of dat er niet beschikbare dingen waren.