Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

roelof heling 15-09-2011

snelle levering tegen een scerpe concurerende prijs

plm 15-09-2011

Prima lens, voldoet aan de verwachtingen, vlot en goed bezorgd.

j.gulpen 15-09-2011

Petje af, voor deze prima, snelle en uitstekende service.

willy77 15-09-2011

Al eerder bestellingen geplaatst. Duidelijke site, goede prijzen snelle levering. Betrouwbare "winkel"

FOTOFAN23 15-09-2011

Het product werd snel geleverd, zoals ook toegezegd, terwijl het bij een aantal andere webshops niet op voorraad was.
Verder is het lekker voordelig geprijsd.
Onze camera had een tijd blootgestaan aan Afrikaans stof, waardoor we wel 2 x 10 seconden nodig hadden, maar nu zijn de opnamen weer kraakhelder!

Karin M70 15-09-2011

Voordat ik de bestelling deed belde ik naar Cameranu.nl om te vragen of ik inderdaad de goede fliter en objectief had gekozen. Dus dat deze ook op de Nikon D90 zou passen. Dit werd netjes uitgezocht voor me en werd binnen paar minuten terug gebeld en met de mededeling dat ik de juiste artikelen bij elkaar had gekozen.
Na de bestelling geplaatst te hebben, 'n mail gekregen ivm de bestelde artikelen en ook een mail dat alles was betaald en wanneer het binnen zou komen. Goede site en service en snelle levering.

twester 15-09-2011

Snelle,deskundige en leuke verkoper. Mooi pand, overzichtelijk en goed bereikbaar. Aantebevelen!

k.klomp 15-09-2011

woensdag besteld, donderdag in huis, ik heb later op de woensdag nog een tasje voor de camera erbij besteld, de telefoniste heeft contact opgenomen met het magazijn en het tasje nog bij mijn bestelling kunnen doen, super service, scheelde mij verzendkosten

mefyfrancky 15-09-2011

Snel, correct, degelijk verpakt en de beste prijs. Wat verlangt een consument nog meer?

meuzik 15-09-2011

site duidelijk, levering snel, betrouwbaar, en goede prijs

bscheirlinckx 15-09-2011

Op dinsdag namiddag rond 14:00h bestelde ik een nikon P300 en op woensdag namiddag rond 16:00h had ik het toestel reeds in bezit. Voor alle duidelijkheid, ik had niet de express bestelling gevraagd en woon in Geraardsbergen België. Over een snelle service gesproken.

Bert in Tull 15-09-2011

Uitstekende service, en snel de volgende dag (zaterdag) in huis.

En ja het is een mooie lens en met 16Mpixel camera's kun je bij zo'n goede kwaliteit lens ook digitaal zoomen.

En dan heb je deze mooie lichtsterkte.

Kelly Batavuer 15-09-2011

Ik was erg blij met de snelle levering en hoe het product mij aangeboden werd.
Ik heb ook via de mail veel aanvullende e-mails gehad die erg nuttig waren! Toppie!

J van Mourik 15-09-2011

snelle en telefonisch vriendelijke afhandeling

Arjan Bokhorst 15-09-2011

Duidelijke website, voldoende informatie over een product, goede foto's.
Enorm geweldige verzend service! De bereikbaarheid van de winkel is goed. En de bereikbaarheid van de winkel op internet ook, daarbij heb ik nog nooit gehad dat dit onderuit ging of dat er niet beschikbare dingen waren.

Melmen 15-09-2011

Product op voorraad in webwinkel, dit wordt aangegeven.
Product ook binnen 24 uur geleverd, dus super geregeld.

R. Rensink 15-09-2011

geweldige sale, geen goedkope en bla bla praat. Duidelijk voor en nadelen en vergelijkingen.
Super tevreden.
Dit is nou eens een zaak waar je zaken kunt doen. Geen nonsens maar duidelijk info. Niets opgedrongen en als je de winkel uitloopt en dat je niet het gevoel hebt van .....
Nee duidelijk, netjes, de koper beslist zelf

Vrouw68 14-09-2011

Ik had de tas besteld en hij was zoals beloofd de dag erna in huis. Ik ben erg tevreden!

BBS 14-09-2011

Camera is netjes de volgende dag afgeleverd.
Verder is alles naar verwachting.

erwin1471 14-09-2011

Goede en vlotte levering tegen een scherpe prijs.
Voor 21.00 uur besteld, en inderdaad volgende dag in huis. Prijs was erg scherp en gratis bezorging.

Zeer tevreden.

451012134 14-09-2011

Snel en ze doen wat ze zeggen, was niet de eerste keer.
Goede ervaring met Cameranu

Tevredentinus 14-09-2011

Super service, snelle levering en bij vragen direct antwoord ! Zo hoort het Top !

joppie68 14-09-2011

levering en antwoordmail prima in orde

koffieleut40 14-09-2011

Via Kieskeurig bij CameraNu.nl uitgekomen. Positief zijn de goede prijs, de mogelijkheid tot 21.00 uur te bestellen en levering op de dag erna. De prijs van de accessoires was trouwens ook goed.
Alles was netjes te volgen via internet.
Tot nu toe dus super tevreden.

C. Stoop 14-09-2011

Snel geleverd en een makkelijke website, waarbij je alles makkelijk vind met
daarnaast ook nog aantrekkelijker prijzen.

spiegelreflex 14-09-2011

gewoon een uitstekende behandeling bij de aanschaf, maar over iets extra,s valt niet te onderhandelen,
verder geen klachten of opmerkingen.

Klaas Keizer 14-09-2011

mooie winkel/website meeste producten op voorraad.
vandaag bestellen morgen geleverd, perfect

eenmalig 14-09-2011

Geheugenkaart besteld via de website. Kreeg binnen 24uur mailtje dat module niet op voorraad was (ik denk dan, hoezo? Op de website was deze op voorraad, anders had ik hem niet besteld).
Toch maar gewacht. In de mail stond verwachte leverdatum 09-09-2011. De volgende morgen via post.nl pakje mogen ontvangen.
Snelle afhandeling van de bestelling. Zal de volgende keer weer bestellen bij concurrerende prijs.

Henry v.d. Sluis 14-09-2011

Telefonisch geinformeerd of camera nog in voorraad was.
Keurig te woord gestaan.
Volgende dag werd camera reeds bezorgd.
Niets dan lof. Zal hier zeker weer kopen.

Peter S.K. 14-09-2011

Goede overzichtelijke website. Levering was accuraat en snel. Het product was in prima staat.

T. Goes 14-09-2011

Alles makkelijk te vinden en de levering is gewoon supersnel.

Pentax Optio WG-1 14-09-2011

De camera maandag avond besteld. Binnen 12 uur netjes verpakt in huis! Alles was dik in orde. Zo kort als het duurde kwam er veel info binnen via de mail.

Patric1970 14-09-2011

De webwinkel is goed ingericht, een goede zoekfunctie. Erg snelle levering vandaag bestelt morgen in huis en ook nog kostenloos.Ik heb een fotocamera gekocht die goed verpakt was wat ook met verzenden erg van belang is. Dus snel van je aangekochte spulletjes genieten en dat van huis uit. Ook is het product goed omschreven en de revieuws helpen je sneller een product te kiezen dat bij je past. Mijn complimenten.

R Wiendels 14-09-2011

Continu goed op de hoogte gehouden van de bestel status. Dit product had ik in eerste instantie besteld bij BCC maar na 3 maanden wachten had ik nog niets. Geld terug gevraagd en uiteindelijk dit product bij cameranu besteld. Hier had in mijn bestelling snel in huis en ben ik van begin af aan goed op de hoogte gehouden daar waar ik bij BCC telkens weer kon bellen naar de status van mijn bestelling.

zangtalent 14-09-2011

Een perfekt werkende onderneming,alles is tot in de puntjes goed geregeld.
De levering geschie ook zeer snel (bij mij binnen 14 uur)

milo1969 14-09-2011

Mooie overzichtelijke website. Snelle levering. Helemaal betrouwbaar. Heb ik wel anders meegemaakt.

Leo de eerste 14-09-2011

Zeer tevreden over de hele afhandeling keurig verzorgt.
Ook erg tevreden over de FinePix HS20EXR hij overtreft mijn verwachting vooral de 3 inch display met hoge resolutie, zeer scherp.

Hoksberg 14-09-2011

Levering keurig op tijd. Website overzichtelijk. Prijs prima

zebregs 14-09-2011

Super snelle levering tegen een scherpe prijs.

Laurens1978 14-09-2011

Ik had met spoed een filter adapter nodig om een lens op mijn nieuwe camera te plaatsen. Nog geen dag later op de deurmat en kon op vakantie.

kees senior 14-09-2011

Reeds eerder fotoprinter gekocht en nu deze camera.
Levering perfect, woensdag besteld, vrijdag op vakantie donderdag in huis.\\ super

herman-57 14-09-2011

Na eerst wat gesurft te hebben op het web uiteindelijk vlot de keuze gemaakt op camera.nu. Niet alleen vanwege de gunstige prijsstelling, maar ook vanwege de uitgebreide informatie op de website.

jeroentjuh-1995 14-09-2011

Prima camera, prima website, prima levering

Anne_83 14-09-2011

uitgebreid assortiment en hele snelle levering. Ik had de producten de volgende dag al in huis.

Cees Verwey 14-09-2011

Uitstekende service.
Door omstandigheden retour gezonden.
(Epson belooft meer dan het kan)
Prima een snelle aafwikkeling.
Snel en goed bereikbaar.

j.c.constandse 14-09-2011

Ik heb door de duidelijke presentatie van de beschikbare apparaten en hun specificaties een goede vergelijking kunnen maken en daardoor een goede aanschaf gedaan.De bestelling en aflevering was boven verwachting.Vrijwel direct na de bestelling volgde de bevestiging en het verwachte tijdstip van aflevering.

rolan-ters 14-09-2011

Super lens! Goed verpakt en alle meegeleverde accessoires compleet. Goede service.

erik4478 14-09-2011

prima contact met sales en aftersales. vragen snel beantwoord. goed bereikbaar. goede prijs. goede service.

PakPaPier 14-09-2011

had een tussenring set besteld en deze was niet goed.
er waren 2 ringen die niet van elkaar af wilden. Was in de buurt en kreeg gelijk een nieuwe set mee uit de winkel. Dat is nou service

Trib 14-09-2011

Ze doen wat ze beweren. De reden voor een 8 voor de website en geen 10 is b.v. "Nikon CS-L04 tas voor Coolpix L Serie BLAUW" met volgende info "De buitenzijde is van ZWART nylon met....." en er had meer info bij kunnen staan over welke Nikon camera's er in de tas passen.De oude L-series passen er n.l. ook in. Maar dit is een kleinigheid. Dit is trouwens de 2e camera die hier besteld hebt.