Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jetze Pascal 23-09-2011

Het product is nog geprobeerd. Is voor verjaardag later. Naadloze bestelling en zeer snelle bezorging.Helemaal goed.

naam8111111111111 23-09-2011

Het gaat allemaal vanzelf zonder problemen.De bestelling komt zonder mankementen snel op de plek.

bjjdejong 23-09-2011

problemen met statief, geheel gratis en netjes snel spullen retour gezonden en weer ontvangen. Netjes te woord gestaan etc etc.

Bolwerkweg 22-09-2011

voldoende informatie over het aangekochte produkt.

ik had aangegeven dat het een verjaardagscadeau betrof en kreeg de camera mooi in cadeaupapier verpakt thuis

Klasse!

42mr 22-09-2011

snelle levering en duidelijke webshop

Mostert 22-09-2011

4,8
Al diversen keren producten gekocht altijd goed gegaan, maar deze keer ben ik niet tevreden,nadat ik de producten besteld had kreeg ik 2 groene smilies te zien d.w.z. product op vooraad nadat ik betaald had kreeg ik te horen dat de lader niet op voorraad was, er was wel een ander type beschikbaar welke ook te gebruiken was werd er gemaild. nadat ik de lader had uitgepakt bleek deze niet naar wens.

Gerardus E 22-09-2011

Hallo beste mensen. Ik ben zeer tevreden, maar kan alleen op de werking van de site en het afleveren reageren. De camera heb ik te kort in huis en zit bovendien (gelukkig) niet op storingen te wachten.

De site werk goed en gemakkelijk.

91stephan 22-09-2011

Nette verzorgde website, eenvoudige bestelprocedure en een snelle levering. Spullen kwamen snel en keurig netjes verpakt aan. Ik ben heel tevreden!

m.spaander 22-09-2011

gemakkelijk te bestellen ,snel en efficient product te vinden.
heldere omschrijving.
prettig om op de hoogte gehouden te worden ,wanneer en waar het pakket is.
keurig verpakt met bescherming.
wij zijn erg tevreden voor onze eerste keer bestellen.
een positieve beoordeling en zeker aan te raden aan onze omgevind.
tot de volgende keer.

Ixul 22-09-2011

Incredibly fast service! Delivered next day, just as it should be.

Naam 2209 22-09-2011

Vooral de levering viel op.
Ik heb de camera even na 21.00 uur besteld en toch de volgende dag al binnen.

windspel 22-09-2011

2o minuten voor avondtijdstip besteld en betaald en de volgende middag daadwerkelijk binnen.
Heb in verleden al eerder zaken gedaan, steeds snel toegestuurd. Ik heb vertrouwen in aftersales, hoewel ik daar gelukkig nog geen gebruik van heb hoeven te maken.

Bartje B. 22-09-2011

Duidelijk website, scherpe prijzen & compleet assortiment. Ter afronding nog uitstekend verpakt, dus ik ben een tevreden klant!

Jeroen737 22-09-2011

Zoeken, combo deal, bestellen, betalen en info tijdens levering perfect!! Volgende keer zal ik zeker cameranu.nl weer gebruiken!!

levinus21 22-09-2011

aflevering keurig op tijd geleverd en swivelhead voldoed aan de omschrijving

joermeda 22-09-2011

Als TNT meewerkt gaat de bestelling voorspoedig, anders dan duurt het toch wat langer.

wilcohelmond 22-09-2011

helemaal goed, goede service en hele snelle perfecte levering!

Rudi52 22-09-2011

Makkelijke productkeuze op de site; bestelling eenvoudig en levering punctueel.

D.koelewijn 22-09-2011

top serves!!
zou zo weer wat bij jullie bestellen!
en snel geleverd!

top top top!!

wtg mrr 22-09-2011

De website is overzichtelijk, heb je vragen kan je altijd je vraag stellen aan een van de medewerkers. Ik kreeg een product niet in elkaar en deze hebben ze er even bijgekocht om het mij goed uit te kunnen leggen. Maar ook voor advies bij aankoop nemen ze alle tijd!

Peter Langela 22-09-2011

mijn defecte CF kaart werd snel en probleemloos omgeruild.

hans de brouwer 22-09-2011

Heel plezierig bedrijf,uiterst vakbekwame mensen,goede sfeer in het bedrijf , alles ziet er perfect uit tot de toiletten aan toe, goed berijkbaar,perfecte after sales

Bas Platvoet 22-09-2011

Ik heb prettig en simpel kunnen bestellen op een overzichtelijke site.
De levering was eenvoudig te doen.

Edje1962 22-09-2011

De bestelde groothoeklens werd keurig de volgende dag geleverd.

Theo030 22-09-2011

De proffecionele aanpak van de webshop en de snelheid, zijn helemaal te gek.

Luut53 22-09-2011

vlotte levering, betaling via ideal ging fout, maar betaling via IB ging prima

Corrie Lucia 22-09-2011

Ik bestelde ´s avonds om 19.00 mijn camera en de volgende dag werd hij netjes op mijn werk afgeleverd.
Ik vond dat supersnel en bovendien was camera.nu ook de goedkoopste. Met gratis bezorgen.
Ik ben heel tevreden.

John van L 22-09-2011

Goed, snel en compleet !!!

EllenK23 22-09-2011

De bestelling was snel afgehandeld en de levering was de volgende dag al, waar ik erg blij mee was omdat ik diezelfde avond mijn nieuwe camera nog mee kon nemen tijdens een weekendje weg.

nm1971 22-09-2011

S'avonds na 21.00 de bestelling geplaatst die je eenvoudig kunt doen en de volgende dag voor 18uur de camera al in huis! Mocht je vragen hebben is er deskundig personeel telefonisch bereikbaar en helder/transparant advies

luciendolman 22-09-2011

Vanaf de 1e klik op jullie site t/m de aflevering v/h produkt 100%.
Als alles zo ging in web-winkels zag de wereld er anders uit.

chilavert 22-09-2011

Duidelijke website, snelle levering. Product was in eerste instantie niet in voorraad, indicatie 5 tot 10 dagen, echter binnen 5 dagen werd complete bestelling thuis afgeleverd.

tevreden1989 22-09-2011

De bestelling was gemakkelijjk te plaatsen en na betaling kreeg ik direct mail over de bestelstatus van het product.

De volgende dag was het product binnen: erg snelle levering en goede service.

Bolle Toon 22-09-2011

CameraNu.nl heeft een snelle en overzichtelijke website. De bereikbaarheid is altijd goed, op vragen word snel en deskundig gereageerd. Bestellen gaat simpel via de website, betaling via Ideal. Van alle stappen krijg je netjes een mail en als je zending verzonden is krijg je keurig een mail met gegevens zodat je de zending kunt volgen. Prima club om zaken mee te doen. Ze hebben het goed voor elkaar.

SMeijer 22-09-2011

Mijn compact flash kaart was kapot. Een reparatie formulier aangevraagd. Terwijl ik vergeten was deze ook daadwerkelijk te posten, contracteerde men mij. Daarbij heb ik het de zelfde dag nog opgestuurd en 2 dagen later had ik weer een nieuwe in huis! zeer net omgang & alles verliep netjes! fijn

Theo Ve 22-09-2011

Het hele bestelprocedure ging prima, en de bezorging was wat beloofd werd: meteen de volgende dag. Ik had het alleen wel prettig gevonden dat er een extra verpakking omheen zat: nu zat het gewoon in de Epson-doos met een pakbon erop geplakt. After Sales niet nodig gehad, want alles voldeed.

KarelStaa 22-09-2011

Zeer betrouwbare webshop, ze zijn niet zomaar zo groot geworden. Het is een no-nonsense winkel waar zowel de beginner als de professional terecht kan en serieus wordt genomen.

A. Zuur 22-09-2011

Zeer snelle levering.Ook telefonisch goed bereikbaar en snel geholpen.

Peter1976_9 22-09-2011

Snelle en correcte afhandeling. Dag 1 besteld, dag 2 ontvangen. Correcte verpakking

JohnG29 22-09-2011

Prima levering. Snel, keurig geregeld. Komen hun afspraken na. Voor herhaling vatbaar!
Ga zo door.

willem-mi 22-09-2011

duidelijk website en vlugge afhandeling bestelling,
makkelijk in bediening en goede filmpjes capaciteiten

Gijs39 21-09-2011

artikel was niet voorradig, na ontvangen mail, artikel besteld, betaald, en volgende dag binnen. Keurig stevig ingepakt, klasse

Rinus Langstraat 21-09-2011

Ik ben heel tevreden met de aankoop. hij bevalt goed op mijn camera die ik overigens ook bij u heb gekocht. Perfecte snelle levering, goed verpakt. Kortom een tevreden klant.

Ga zo door!!!!!!

Marco 1001 21-09-2011

De info bij de producten op de site zou wat uitgebreider mogen zijn. Wanneer ik artikelen zoek gebruik ik vaak de site van B&H. Het zou ook handig zijn wanneer er een link is tussen de verschillende onderdelen die samen passen/werken. De bereikbaarheid en levering zijn uitstekend.

JGD44 21-09-2011

Goed telefonisch geholpen door de medewerkers over welke de beste was voor mijn monitor en daarna besteld en de volgende dag in huis.

J.A.v.d.Velden 21-09-2011

Alles is goed, alleen is het storend als je rond 12.00 uur belt en dan via een geluidsbandje te horen krijgt dat er tussen 12.00 en 14.00 uur niemand te bereiken is.

E.Herder 21-09-2011

CameraNu.nl is een bedrijf met een perfecte service. Ik had namelijk eerst een andere camera besteld maar deze viel enorm tegen. Na een telefoontje naar CameraNu.nl met een topadvies mocht ik de camera ruilen voor een betere.
Van mij krijgt dit bedrijf de warme douche.

J de jager 21-09-2011

duidelijke website,zeer duidelijke communicatie.
zeer snelle levering van eenperfect product.
dit alles ook nog eens voor een absoluut scherpe prijs.
ben zeer tevreden!!

SEB3 21-09-2011

Op de website lastig om toestellen te vergelijken, bestelling e.d. snel en duidelijk.
Bereikbaarheid heb ik niet nodig gehad, via de mail was alles duidelijk.
After sales heb ik nog niet nodig gehad.

bert kleingeld 21-09-2011

overzichtelijke site, goede prijsstelling, snelle en
korrekte levering