Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SB1983 20-09-2011

Levering snel, compleet en elke stap is te volgen!
Kom zeker terug bij cameranu.nl!

Gerb-1965 20-09-2011

CameraNu.nl bood de gewenste camera voor de laagste prijs. Bestellen ging eenvoudig en de levering ging snel en foutloos. Al met al zijn we zeer tevreden.

benesch 20-09-2011

Fast delivery, great price

Ariane1001 20-09-2011

Snelle levering, geen verzendkosten en scherpe prijs. Wat mij betreft prima winkel.

G. Schot 20-09-2011

Snelle levering, goede en duidelijke site.

bfvries 20-09-2011

Alles is goed en correct verlopen
Het is een digitale camera met GPS,maar ik heb nog geen
satelliet ontvangst, maar misschien komt dat nog wel,
anders moet ik Nikon-ervice inschakelen.
Ik neem aan dat u geen support verleent

Internetkoper met ervaring 20-09-2011

Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een grote bestelling en deze zeer kleine: de bestelling is eenvoudig te doen, de aflevering is razend snel, maar toch wordt je volledig op de hoogte gehouden van het verloop. Behoorlijk aantal bestellingen gedaan op internet, maar dit ging super. Zeker een reden om
in passende gevallen eerst bij dit bedrijf te kijken.

WeatherService 20-09-2011

Als Belgische klant enorm tevreden van deze website/winkel. Enorm scherpe prijzen en uitstekende service! TOP

Gijs1987 20-09-2011

Op 12-09 de flitser besteld na grondig research. De flitser kreeg ik op 14-09 binnen. Uitstekende service en snelle levering.

Jeron J 20-09-2011

Levering direct na opdracht.
Vanwege fout in camera het product teruggestuurd. Na telefonisch overleg is direct een nieuwe camera toegezonden.

BobdeGraaf 20-09-2011

geniale site, half 10 besteld 's avonds en de volgende dag in huis, en de prijzen zijn ook goed.

rien b 20-09-2011

website is overzichtelijk en zit logisch in elkaar. Voldoende produktinformatie en beschikbaarheid wordt duidelijk aangegeven. Groot assortiment en levering is volgens afspraak en zeer snel.

peter19999 20-09-2011

Snelle levering, makkelijke site, alles top!

Nikonfan50 19-09-2011

Website geeft goede produkt informatie en heldere beschrijving van leveringsmogelijkheden, - condities en bereikbaarheid.
Omdat ik mijn aankoop 'live' wilde ervaren ben ik naar de mooie en overzichtelijke shop op Urk geweest. Prima bereikbaar met ruime parkeermogelijkheden. Deskundige medewerkers geven op prettige wijze toelichting op technische en gebruikers aspekten. Zeer plezierig. Op voorraad betekent ook op voorraad; dus je kunt je aankoop zo meenemen.

mariet68 19-09-2011

Duidelijke website. Aantrekkelijke prijs. Product werd direct volgende dag geleverd. Duidelijke informatie over het bedrijf en de after sales.

fam. spuij 19-09-2011

Onze vraag via mail werd snel en duidelijk beantwoord.
Na bestellen gelijk antwoordmail over hoe en wat van verzendig. Dit was al snel nadat we de bestelling geplaatst hadden.
Pakket keurig verzorgd verstuurd.

DavidvdS 19-09-2011

Ze hebben me bij cameranu erg goed geholpen! Prima service en goed personeel daar.

blauwehaan 19-09-2011

's Avonds om 21.19 besteld, de volgende ochtend al bij de post!
t Kan niet sneller. Super internet bedrijf, graag weer.

Cheeky88 19-09-2011

snelle levering, goed verpakt tegen eventuele schade.

Pablo N.L. M 19-09-2011

Voor negen uur s'avonds besteld en de volgende dag bezorgd. Klasse voor deze service.

19Chris44 19-09-2011

Een perfecte website, die heel simpel bereikbaar is. Bestelling en levering volgens afspraak. Gelukkig nog geen gebruik hoeven te maken van de after sales. IK ga er van uit dat deze in een voorkomend geval ook uitstekend is.

Lennart09 19-09-2011

Prima camera voor dat geld, een van de goedkoopste winkel was dan ook CameraNu, gelukkig laten ze dat niet terugkomen in de service. Ik had de volgende werkdag mijn camera keurig binnen. Verder werkt hij super, dus geen klachten over de camera, en ook zeker niet bij CameraNu, zal er zeker vaker rond kijken.

Jona1986 19-09-2011

Heel snel afgeleverd (binnen een dag), goedkoop en prima product.

Pauline Kimmels 19-09-2011

Heel simpel: perfecte levering en afhandeling. Daarvoor kan ik niet anders dan 4 tienen geven.

BartuzzZ 19-09-2011

In de winkels 'niet leverbaar' op verschillende plaatsen. Snel even kijken op Cameranu.nl en de volgende dag staat er een mooi pakketje voor de deur!

SUPER!

(en nog goedkoop ook...)

Bedankt!

Mark Schuurman 19-09-2011

Vorige week heb ik bij jullie een 128GB SD kaart van Lexar gekocht voor mijn Sony HDR-CX305 camera. Een geweldige SD kaart met ongelooflijk hoge capaiteit + zeer snelle en probleemloze levering. Minder dan 24 uur na de bestelling en betaling de kaart uitstekend werkend in de camera.

Ans Reijs 19-09-2011

Omdat ik per ongeluk een verkeerde bestelling had gedaan,heb ik meteen gebeld naar de klantenservice en omdat er nog niets verzonden was, zorgde een vriendelijke dame dat het meteen veranderd werd. Alles werd heel snel en correct afgehandeld. Mijn waardering daarvoor!!!
Een dag later had ik de batterij in bezit.

mariekegels 19-09-2011

website is zeer overzichtelijk en de levering is snel

Jennyl 19-09-2011

Camera eenvoudig en via cameraNU.nl snel en voor goede prijs in huis.

EML 19-09-2011

's avonds besteld en direct betaald met Ideal, volgende dag al in huis en tegen een uiterst scherpe prijs! Prima geregeld allemaal.

Jurgen42 19-09-2011

Was mijn eerste ervaring met jullie site en werd meteen klnatvriendelijk geholpen en kreeg goed advies. Ook de moeite om even iets na te vragen ging soepel

Michel BUDRY MGB VISION 19-09-2011

De website is erg overzichtelijk en duidelijk. Niets dan lof voor bestelling en levering. De inhoud van de zendingen zou systematischer gecontroleerd kunnen worden. (ontbrekende software CD in de doos). Maar dit is snel opgelost door aftersaledienst. Erg goed winkel waarvan ik vaste klant ben.

Jansen1969 19-09-2011

Uitstekende webshop met prima keus en voldoende produktinformatie. Next day levering met informatie over tracering van verzending. Concurrerende prijzen.

J en J 19-09-2011

Bestelling gedaan, precies te volgen hoe de levering in gang werd gezet tot en met de correcte aflevering.

s. bemelmans 19-09-2011

Makkelijke site, fijn dat er ook meteen bijbehorende artikelen staan ik was zelf anders vergeten een extra batterij te halen. Levering was snel en prima. De mails waren duidelijk, product werkt super ben erg blij met mijn camera! Wat mij betreft prima service zo.

Jan-123 19-09-2011

Echt snelle levering zoals op de website staat, voor 21.00 uur besteld, volgende dag binnen!

Anoniem 19-09-2011

Vooral de prijs was erg belangrijk voor de keuze van deze webshop.
De website is helder opgebouwd en ziet er professioneel uit.
De bestelling was ook zeer snel thuis gearriveerd.

R. Kerkhof 19-09-2011

al meerdere keren iets gekocht
prima service.
Bij storing, prima geholpen, goede after sales

Dijkinga 19-09-2011

Via de website goed overzicht gekregen van de producten. Ook via de site producten vergeleken, vervolgens in de winkel advies gevraagd over verschillende objectieven. Hierdoor een goed beeld gekregen welke objectief het beste voor mij was.

marco massaro 19-09-2011

Gewoon kort gezegd,
Snelle proffesionele opname en afleveering van bestelde producten.
Doen wat ze beloven, en ook telefonisch zeer vriendelijke en correcte meede werking en afhandeling van eventuele vragen.

m. bellekom 19-09-2011

supersnelle levering: doen wat beloofd is.

Djibi 19-09-2011

Vlotte afwerking van de bestelling.
Niks op aan te merken.

Chris1909 19-09-2011

Vlotte levering, goede verpakking.

HeRoLeiden 19-09-2011

Snelle levering, je wordt continu op de hoogte gehouden van de stand van zaken, en CameraNu is ook nog eens met afstand de voordeligste. Prima dus.

123wieiswie 19-09-2011

Duidelijke site, goede service en duidelijke instructies.

Canon Powershot 18-09-2011

Mijn bestelling werd snel behandeld, binnen 2 dagen was het product binnen.

Paling1953 18-09-2011

Mooi produkt, en snelle levering zonder verzendkosten

P.hendriks44 18-09-2011

Na bestelling op de juiste dag bezorgd, zoals beloofd

Johnny Duursma 18-09-2011

Levering perfect op tijd, alles keurig afgehandeld.

F. De Ruiter 18-09-2011

Snelle levering. Product was in een enveloppe opgestuurd, had volgens mij gewoon met porto kosten worden gestuurd ipv de 6,50 verzendkosten voor een pakket.