Deze score is berekend op basis van 2384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nieuwenhuijsen 30-09-2011

Website is duidelijk en toegankelijk, geen verzendkosten. Goede telefonische service.

roger2011 30-09-2011

absoluut super in betrouwbaarheid, kwaliteit, dienstverlening, service, en snelle levering. eerste bestelling, zeer zeker niet de laatste maal!! veel bedrijven mogen hier een voorbeeld aan nemen.

Arjo22 30-09-2011

Bestellen ging erg gemakkelijk. De site was overzichtelijk en zowel het gezochte product als de mogelijke accessoires waren makkelijk te vinden. Na betaling via iDeal had ik de volgende dag de camera al thuis.

Joan Van Der Sluis 30-09-2011

alles is snel bij jullie winkle. good service!!! costumer service is also great handling my problem. thank you!

Tynsja 29-09-2011

Prima berichtgeving over de staat van de bestelling. Goede bereikbaarheid en beantwoording van vragen. Professionele website met voldoende data van het produckt. Jammer (een tekortkoming) dat de installatie CD-rom niet in het nederlands is, terwijl alle andere informatie wel?!

Rick89 29-09-2011

Besteld via de webshop en snel en in prima staat geleverd.

rijdendefietsenmaker 29-09-2011

Gisteren avond om 20:30 camera besteld vandaag al in huis. Prima levering dus. Goede informatie voorziening omtrent de bestelling.

Leo194 29-09-2011

Fijne website, supersnelle levering, lage prijzen. Kan eigenlijk gewoon niet beter!

Zester 29-09-2011

Makkelijk bestellen, snelle levering... Niets mis mee!

CEES 19478 29-09-2011

Webshop is prettig om online te winkelen, gezocht artikel snel kunnen vinden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. En het bestelde artikel wordt uitermate goed verpakt afgeleverd! Voor herhaling vatbaar, en aanbevelenswaard voor elke fotograaf.

limwim 29-09-2011

Al sinds de oprichting van CameraNU klant. bestel regelmatig wat. Altijd alles perfect geregeld, en bij probleempjes meteen een correcte oplossing

Christine007 29-09-2011

Snelle afhandeling en levering! Voordelig qua prijs.

Johan Brouwer45 29-09-2011

Goede, maar vooral volledige informatie op de website.
Bovendien keurig thuis afgeleverd.
Bovenal een prima objectief.

Willem6045 29-09-2011

De producten heb ik afgehaald in de winkel. Ter plekke werd op vriendelijke wijze prima advies gegeven.

C. Brunnenkreef 29-09-2011

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe printer ter vervanging van mijn oude HP Photosmart C4180. Naar wat goed onderzoek en het lezen van reviews uiteindelijk besloten te gaan zoeken naar een winkel die en snel kon leveren, goede reviews had en (wanneer nodig) goede after sales/support biedt.

De beoordelen van CameraNU.nl waren zo goed op genoemde gebieden, plus alles was netjes op voorraad, dat mij dit heeft doen besluiten tot koop over te gaan.

Alles besteld om 20:00 en de volgende dag om 11:00 werd alles al bezorgd! Netjes verpakt en alles aanwezig. Top service! Ik de toekomst zal ik zeker weer bestellen bij CameraNU.nl en mensen rond mij heen de webshop aanraden.

Keep it up!

K.w.Zondervan 29-09-2011

CameraNu is; Een Prima winkel
Met Zeer scherpe Prijzen
En daarnaast(niet onbelangrijk) een
Snelle en Correcte Levering

mireille5384 29-09-2011

erg goede service, snelle levering maar bovenal ook kennis van zaken als je vragen hebt

sas100 29-09-2011

prima webshop. Je krijgt meteen antwoord op je vraag en bestelling volgende dag in huis. Toch spannend met het betalen van een groot bedrag.

BLIJF in BEELD 29-09-2011

Via de site besteld, kreeg gelijk bericht dat het klaar lag om afgehaald te worden. Gelijk naar Urk gereden, makkelijk te bereiken, voldoende parkeergelegenheid en vriendelijk geholpen, wat wil men nog meer !

JOHAN-23 29-09-2011

maandag besteld om 11 uur.
dinsdag geleverd in België door ups om 12 uur.
Reeds enkele uren getest.
prachtig toestel met heel veel mogelijkheden, maar toch heel eenvoudig te gebruiken.
zal wel nog enkele weken zoet zijn met mijn handleiding
TOP

Tekkeltje 29-09-2011

Ik heb met CameraNu 2x zaken gedaan, in de winkel en via internet.
Ik ben vol lof over deze firma

Peter1203 29-09-2011

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

francis r 29-09-2011

Duidelijk, eenvoudig, snel, en klantenservice die voldoet aan super snel;! Super site bedankt :-)

Marit77 29-09-2011

Kreeg (desgevraagd) een mailtje dat het product leverbaar was. Na bestelling was de camera volgende dag binnen.

EureoZone 29-09-2011

Zoals altijd een snelle en correcte levering van het bestelde. Mede door deze betrouwbaarheid koop ik online bij jullie.

Amorim002 29-09-2011

Dit was mijn 1ste kennismaking met deze webshop en is me tot nu toe zeer goed bevallen, alles was snel geregeld. De telefoon werd snel opgenomen en werd prima gereageerd op mijn vragen.

Ik zal hier zeker vaker terugkomen en aanbevelen bij anderen.

mellowyellow 29-09-2011

Duidelijke gegevens op website, snelle levering en tot nu toe de goedkoopste. Bij klachten snel te bereiken,waarbij ook snel gehandeld wordt. Héél belangrijk!!!

Ruud6 29-09-2011

Goed en net bedrijf (ben persoonlijk in Urk geweest), duidelijke website, enorme collectie, houden zich strikt aan levertijden. Verkeerd product besteld ..., doen ze niet moeilijk over, geld terug, wordt goed geregeld.
Dit product is kwalitatief goed en voldoet aan de verwachtingen, ben er zeer tevreden over.

P-G 29-09-2011

Goedkoop, snel en alles correct afgehandeld. Wat wil je nog meer.

drumeric 28-09-2011

Snelle en correcte levering. Ook service is goed als er iets met het product is (ervaring met aldaar gekochte camera).

BN007 28-09-2011

Geweldige website met goede service.
Voor mijn aankoop eens gemaild vanwege beschikbaarheid en erg vlot een reactie gehad!

Wim Stolwerk 28-09-2011

Bestelling via website. Gewoon weer prima, artikelen op voorraad, goede prijzen en volgende dag afgeleverd. Probleemloos.

Plantage345 28-09-2011

Alles is prima. De bestelling zelf opgehaald. Bij de shop zelf konden ze de lens in eerste instantie niet vinden. Later bleek het in een ander magazijn te liggen dus het halen duurde even iets langer. Hierdoor had ik natuurlijk wel weer extra tijd om even in hun winkel rond te lopen.

carolienvanderbos 28-09-2011

De camera was heel snel in huis, de dag erna, en op een goede, veilige manier verzonden. De prijs was laag en er zaten geen verzendkosten bij. De camera voldoet aan wat erover is geschreven.

Peter Habets 28-09-2011

Prijs van het product was in orde en afhandeling van de bestelling ging helemaal vlekkeloos. Ook is het product heel snel geleverd.

Audio Bas 28-09-2011

Overzichtelijke site, en snelle levering.
Absoluut aan te bevelen!!!

G.J.Bouter 28-09-2011

Vriendelijk en correct behandeld. Door dame aan telefoon geholpen met betaling, daar mijn computer niet vriendelijk deed tegen mij. Mijn compliment

roosjansen 28-09-2011

Snelle levering, 's avonds bestelt en volgende ochtend al binnen. De site is alleen een beetje onduidelijk over de bezorgkosten, want naast het product staat gratis levering maar als je dan naar de leveringsvoorwaarden kijkt lijkt het alsof je wel moet betalen. Printer doet het prima

DigiFototaal 28-09-2011

Eenvoudig bestellen via de website. Eenvoudig afhandeling van betaling. Directe bevestiging van bestelling en ontvangst betaling. Snelle levering binnen 24 uur. Kortom SUPER !!

Chris104Ever 28-09-2011

Eerste bestelling was anders dan ik verwachtte door een verkeerde foto op de site. Gebeld. Werd direct opgenomen en uitgelegd hoe ik kon inruilen. Geen vermoeiende discussies. Vertrouwen. Terugsturen was kosteloos en binnen een paar dagen had ik het bedoelde pakketje in huis.
Perfecte service in alle opzichten dus.

THEA LIGTENBERG 28-09-2011

Hier is het echt zo, vandaag besteld, morgen in huis....Telefonisch overleg voor de aankoop en antwoorden op al mijn vragen..TOPPERTJE. Triple A.

Brigit11 28-09-2011

Supersnelle levering, en van te voren een mailtje dat het product onderweg is. Dit vind ik erg prettig

Remko 28-09-2011

Overzichtelijke site en scherpe prijzen.
Zeer snelle levering!

Mario60 28-09-2011

Overzichtelijke website, vriendelijke klantenservice en neemt de tijd voor je. zeer snelle verzending.

Gilles Robert 28-09-2011

Tevreden over de bezorging en over het geleverd product.

Michael Bos 28-09-2011

Ze hebben een snelle service en doen precies wat ze op hun website beloven.
Enige puntje van kritiek is dat de website iets overzichtelijker mag, waardoor het consumenten vertrouwen nog verder kan stijgen, vooral voor de aankoop.

H. Beek 28-09-2011

Goede overzichtelijke website en snelle levering.

MWI2011 28-09-2011

Een defect aan de camera geregistreerd via een webformulier. Alles opgestuurd en elke paar dagen op de hoogte gehouden van de status van de reparatie. Na reparatie door de importeur weer naar mijn thuisadres verzonden en te volgen via track-and-trace. Geen noodzaak om er achteraan te bellen, pro-actief geïnformeerd. Zo moet het!

jh v d 28-09-2011

Het contact met cameraNU daar ben ik zeer te vreden
over vooral de after sales werkt zeer goed.
En de camera zelf daar ben ik zeer te vreden mee.
Misschien nog wel het belangrijkste de prijs is de laagste die ik heb kunnen vinden.

J.H.van D.

Erik en Evelyn 28-09-2011

Per ongeluk via de website de verkeerde kleur besteld. Gebeld en keurig opgelost door Cameranu.nl en een paarse gekregen. Complimenten.