Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lawrence Mooij 01-10-2011

Ruim assortiment & klantvriendelijke benadering ...
Voor mij is CameraNu een terechte "Snoepwinkel" inzake fotografie gerelateerde producten!

interjet 01-10-2011

duidelijke website, vlotte levering. Makkelijk contact te maken met de winkel via telefoon. en een prima product tegen scherpe prijs.

Frans de Rouw 01-10-2011

Alles verliep prima, ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling en zoals afgesproken, op de goede dag bezorgd. Toppie!

doekenklei 01-10-2011

vlotte service, makkelijke ideal betaling, pakket goed te volgen via internet, goed verpakt.

bacis 01-10-2011

Na selectie van type camera (mogelijkheden) en leverancier (prijs)vrijdag tegen de middag besteld. Zaterdagavond maakte ik de eerste foto's.
De camera voldoet aan de testuitslagen en is erg gebruikersvriendelijk.

Geert Verstraete 01-10-2011

Mijn eerste aankoop bij CameraNU is een echte
meevaller geweest.
Na mijn vooraf-betaling volgde een zeer spoedige betalingsbevestiging. Amper 3 dagen later ontving
ik reeds (in België) mijn bestelling.
Proficiat dus voor de ganse ploeg van CameraNU
voor de perfecte professionele afhandeling.

Karelzoveelste 01-10-2011

Ze hebben een goede webshop en een goede winkel. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar ze hebben wel veel in huis. Dus als je snel iets nodig heb, dan kun je altijd bij CameraNu terecht.

Zelfdoen 01-10-2011

Foto op canvas heeft uitstekende kleuren en goede scherpte. Snelle verwerking en geen verzendkosten.

j geutjes 01-10-2011

levering en kwaliteit product waren perfect en zal vaker in deze webshop aankopen doen in de toekomst

eam1966 01-10-2011

Besteld via site, prima. Bevestiging/orderstatus ontvangen, prima. In de winkel een nummer getrokken en toen was het wachten, wachten en nog eens wachten. Jammer, 20 minuten wachten voordat je aan de beurt bent en dat terwijl er misschien 8 klanten in de zaak waren.....

geadikken 01-10-2011

Eerst via e-mail een vraag gesteld over eventuele korting omdat ik lid ben van de Nikon Club Nederland. Binnen 10 minuten werd mijn vraag beantwoord. Daarna het product besteld en de volgende dag werd het pakketje afgeleverd.

Arnak 01-10-2011

Soepele afhandeling, snelle levering en ze doen wat ze zeggen. Precies dat wat je van een webshop verwacht

Martin Frunt 01-10-2011

de service is geweldig!
je kan zelfs tot 21:00 bestellen en dan is het de volgende dag alsnog in huis! netjes ingepakt, alles op orde.

ik had een foutje gemaakt en eenbestelling moeten annuleren, contact opgezocht en meteen geregeld!

Wally Taal 30-09-2011

Vlotte afhandeling, gemakkelijke en veilige betaling.

M. Damen 30-09-2011

Duidelijke site en redelijk snelle levering. Alles was goed ingepakt.
Geen grote bestelling, maar alles wel netjes.

gerald123 30-09-2011

Alle communicatie en afhandeling is prima verlopen. Mijn waardering daarvoor

Judith6781 30-09-2011

Jullie echt supersnel; 3 dagen na mn bestelling werd de foto al afgeleverd op mn werk, waar de collega's nieuwsgierig waren naar het grote pak, haha.
Hartstikke goed en bedankt voor de mooie foto.

A T Westendorp 30-09-2011

Prima website met in de winkel een prima service. Via de website een bestelling geplaatst en vervolgens naar Urk gereden om op te halen. Zijn snel en prima geholpen.

Dixan 30-09-2011

's avonds om 21h05 besteld, maar toch nog de volgende dag in huis. Dit is de tweede keer dat ik iets bij CameraNu bestel, en weer naar volle tevredenheid.

MF lelystad 30-09-2011

Onlangs een JVC videocamera gekocht samen met een medewerker van Cameranu de beste keuze voor mij onderzocht.
de JVC camera is erg handzaam, gemakkelijk in gebruik, erg simpel met instellen en daarna is hij klaar voor gebruik, alles zonder handleiding in te stellen.
het beeld is van afzonderlijke kwaliteit net zo als het geluid. ik ben erg onder de indruk van alle kwaliteiten uit een zeer compacte videocamera, JVC top gedaan.

cobaltjeh 30-09-2011

Artikelen waren op voorraad, zijn keurig de volgende dag geleverd.

Winkel heeft een acceptabele prijs t.o.v. de wat duurdere fotospeciaalzaken.

Reden dat de webshop geen 10 krijgt is dat hij gewoon minder aanspreekt dan andere webshops. De lijst met categorien aan de zijkant is vermoeiend. Je kan niet snel bij een van de belanrijke onderdelen komen zoals, camera, lens, etc. Tevens zijn de producten wel netjes gegroepeerd, bijvoorbeeld bij de lenzen. Iets wat andere webshops niet lijkt te lukken.

Conclusie: Meer dan tevreden!

Suzan71 30-09-2011

Zeer prettige winkel. Ze nemen echt alle tijd voor je en geven je een eerlijk en oprecht advies.

G.J. Eenkhoorn 30-09-2011

Snelle reacties en goede orderbegeleiding; het best dat ik tot nu toe heb meegemaakt bij aankopen via internet.

ABosker 30-09-2011

Overzichtelijke website, en de bestelling 'altijd' de volgende dag in huis en ook nog eens goed verpakt, wat wil je nog meer!

Rick Beijn 30-09-2011

Makkelijke, snelle en overzichtelijke website, groot assortiment, en ze doen wat ze beloven, voor 21:00 besteld de volgende dag in huis.
Betalen gaat ook heel makkelijk.
Prijzen zijn ook zeer concurerend, ga er vaker bestellen!

John Boleij 30-09-2011

Het is een overzichtelijke site met een ruim aanbod. De keuze is groot. je kan er makkelijk vergelijkingen maken tussen producten zodat je tot een goede aankoop kan komen. De levering is correct. Het was mijn eerste aankoop bij CameraNu.nl en ik ben er zeer tevreden over.

bratos 30-09-2011

leverbaarheid duidelijk aangegeven.
snel geleverd.
goed verpakt.

patrick000001 30-09-2011

Super geregeld, 18uur besteld dag erna in huis, duidelijke mails omtrent de bestelling. Kortom dikke 10.

perry vdb 30-09-2011

snelle levering!
goede service!

Renejans 30-09-2011

Camera is prima, levering idem, maar zodra je iets aan je camera hebt, wordt het moeilijk.
Ik had via koerier de zending ontvangen, camera was stuk, dus camera in originele verpakking teruggestuurd. Men begon te zeiken, dat de batterijen (50 cent??) er niet bij zaten en dat ik een etiketje met de naam op de originele doos had geplakt. Daardoor zou mijn omruil garantie vervallen....!!!??? Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om hen te overtuigen toch de camera om te ruilen. Echte professionele service... Dus 1x besteld en echt nooit meer. Dit vertel ik dus ook tegen iedereen die het horen wil... Jammer..

R.Thijssen 30-09-2011

Zeer klantvriendelijk, duidelijke taal, zeer snelle levering, zeer goed verpakt gewoon een zeer goede site met vriendelijk medewerkers en servies.

Stefan075 30-09-2011

- duidelijk en overzichtelijk ingerichte website
- producten zijn snel te vinden door verschillende selecties te maken
- correcte voorraad status
- telefonische vraag correct beantwoord
- geleverd conform afspraak

Rein13 30-09-2011

Prima, overzichtelijke site met uitstekende zoek- en filtermogelijkheden.
Prijsttelling is scherp.
Communicatie prima en levering keurig op tijd.

Jacqueline1977 30-09-2011

Snelle service en goed geregeld, je wordt op de hoogte gehouden. Product is helemaal naar wens.

Nieuwenhuijsen 30-09-2011

Website is duidelijk en toegankelijk, geen verzendkosten. Goede telefonische service.

roger2011 30-09-2011

absoluut super in betrouwbaarheid, kwaliteit, dienstverlening, service, en snelle levering. eerste bestelling, zeer zeker niet de laatste maal!! veel bedrijven mogen hier een voorbeeld aan nemen.

Arjo22 30-09-2011

Bestellen ging erg gemakkelijk. De site was overzichtelijk en zowel het gezochte product als de mogelijke accessoires waren makkelijk te vinden. Na betaling via iDeal had ik de volgende dag de camera al thuis.

Joan Van Der Sluis 30-09-2011

alles is snel bij jullie winkle. good service!!! costumer service is also great handling my problem. thank you!

Tynsja 29-09-2011

Prima berichtgeving over de staat van de bestelling. Goede bereikbaarheid en beantwoording van vragen. Professionele website met voldoende data van het produckt. Jammer (een tekortkoming) dat de installatie CD-rom niet in het nederlands is, terwijl alle andere informatie wel?!

Rick89 29-09-2011

Besteld via de webshop en snel en in prima staat geleverd.

rijdendefietsenmaker 29-09-2011

Gisteren avond om 20:30 camera besteld vandaag al in huis. Prima levering dus. Goede informatie voorziening omtrent de bestelling.

Leo194 29-09-2011

Fijne website, supersnelle levering, lage prijzen. Kan eigenlijk gewoon niet beter!

Zester 29-09-2011

Makkelijk bestellen, snelle levering... Niets mis mee!

CEES 19478 29-09-2011

Webshop is prettig om online te winkelen, gezocht artikel snel kunnen vinden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. En het bestelde artikel wordt uitermate goed verpakt afgeleverd! Voor herhaling vatbaar, en aanbevelenswaard voor elke fotograaf.

limwim 29-09-2011

Al sinds de oprichting van CameraNU klant. bestel regelmatig wat. Altijd alles perfect geregeld, en bij probleempjes meteen een correcte oplossing

Christine007 29-09-2011

Snelle afhandeling en levering! Voordelig qua prijs.

Johan Brouwer45 29-09-2011

Goede, maar vooral volledige informatie op de website.
Bovendien keurig thuis afgeleverd.
Bovenal een prima objectief.

Willem6045 29-09-2011

De producten heb ik afgehaald in de winkel. Ter plekke werd op vriendelijke wijze prima advies gegeven.

C. Brunnenkreef 29-09-2011

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe printer ter vervanging van mijn oude HP Photosmart C4180. Naar wat goed onderzoek en het lezen van reviews uiteindelijk besloten te gaan zoeken naar een winkel die en snel kon leveren, goede reviews had en (wanneer nodig) goede after sales/support biedt.

De beoordelen van CameraNU.nl waren zo goed op genoemde gebieden, plus alles was netjes op voorraad, dat mij dit heeft doen besluiten tot koop over te gaan.

Alles besteld om 20:00 en de volgende dag om 11:00 werd alles al bezorgd! Netjes verpakt en alles aanwezig. Top service! Ik de toekomst zal ik zeker weer bestellen bij CameraNU.nl en mensen rond mij heen de webshop aanraden.

Keep it up!

K.w.Zondervan 29-09-2011