Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edje1962 22-09-2011

De bestelde groothoeklens werd keurig de volgende dag geleverd.

Theo030 22-09-2011

De proffecionele aanpak van de webshop en de snelheid, zijn helemaal te gek.

Luut53 22-09-2011

vlotte levering, betaling via ideal ging fout, maar betaling via IB ging prima

Corrie Lucia 22-09-2011

Ik bestelde ´s avonds om 19.00 mijn camera en de volgende dag werd hij netjes op mijn werk afgeleverd.
Ik vond dat supersnel en bovendien was camera.nu ook de goedkoopste. Met gratis bezorgen.
Ik ben heel tevreden.

John van L 22-09-2011

Goed, snel en compleet !!!

EllenK23 22-09-2011

De bestelling was snel afgehandeld en de levering was de volgende dag al, waar ik erg blij mee was omdat ik diezelfde avond mijn nieuwe camera nog mee kon nemen tijdens een weekendje weg.

nm1971 22-09-2011

S'avonds na 21.00 de bestelling geplaatst die je eenvoudig kunt doen en de volgende dag voor 18uur de camera al in huis! Mocht je vragen hebben is er deskundig personeel telefonisch bereikbaar en helder/transparant advies

luciendolman 22-09-2011

Vanaf de 1e klik op jullie site t/m de aflevering v/h produkt 100%.
Als alles zo ging in web-winkels zag de wereld er anders uit.

chilavert 22-09-2011

Duidelijke website, snelle levering. Product was in eerste instantie niet in voorraad, indicatie 5 tot 10 dagen, echter binnen 5 dagen werd complete bestelling thuis afgeleverd.

tevreden1989 22-09-2011

De bestelling was gemakkelijjk te plaatsen en na betaling kreeg ik direct mail over de bestelstatus van het product.

De volgende dag was het product binnen: erg snelle levering en goede service.

Bolle Toon 22-09-2011

CameraNu.nl heeft een snelle en overzichtelijke website. De bereikbaarheid is altijd goed, op vragen word snel en deskundig gereageerd. Bestellen gaat simpel via de website, betaling via Ideal. Van alle stappen krijg je netjes een mail en als je zending verzonden is krijg je keurig een mail met gegevens zodat je de zending kunt volgen. Prima club om zaken mee te doen. Ze hebben het goed voor elkaar.

SMeijer 22-09-2011

Mijn compact flash kaart was kapot. Een reparatie formulier aangevraagd. Terwijl ik vergeten was deze ook daadwerkelijk te posten, contracteerde men mij. Daarbij heb ik het de zelfde dag nog opgestuurd en 2 dagen later had ik weer een nieuwe in huis! zeer net omgang & alles verliep netjes! fijn

Theo Ve 22-09-2011

Het hele bestelprocedure ging prima, en de bezorging was wat beloofd werd: meteen de volgende dag. Ik had het alleen wel prettig gevonden dat er een extra verpakking omheen zat: nu zat het gewoon in de Epson-doos met een pakbon erop geplakt. After Sales niet nodig gehad, want alles voldeed.

KarelStaa 22-09-2011

Zeer betrouwbare webshop, ze zijn niet zomaar zo groot geworden. Het is een no-nonsense winkel waar zowel de beginner als de professional terecht kan en serieus wordt genomen.

A. Zuur 22-09-2011

Zeer snelle levering.Ook telefonisch goed bereikbaar en snel geholpen.

Peter1976_9 22-09-2011

Snelle en correcte afhandeling. Dag 1 besteld, dag 2 ontvangen. Correcte verpakking

JohnG29 22-09-2011

Prima levering. Snel, keurig geregeld. Komen hun afspraken na. Voor herhaling vatbaar!
Ga zo door.

willem-mi 22-09-2011

duidelijk website en vlugge afhandeling bestelling,
makkelijk in bediening en goede filmpjes capaciteiten

Gijs39 21-09-2011

artikel was niet voorradig, na ontvangen mail, artikel besteld, betaald, en volgende dag binnen. Keurig stevig ingepakt, klasse

Rinus Langstraat 21-09-2011

Ik ben heel tevreden met de aankoop. hij bevalt goed op mijn camera die ik overigens ook bij u heb gekocht. Perfecte snelle levering, goed verpakt. Kortom een tevreden klant.

Ga zo door!!!!!!

Marco 1001 21-09-2011

De info bij de producten op de site zou wat uitgebreider mogen zijn. Wanneer ik artikelen zoek gebruik ik vaak de site van B&H. Het zou ook handig zijn wanneer er een link is tussen de verschillende onderdelen die samen passen/werken. De bereikbaarheid en levering zijn uitstekend.

JGD44 21-09-2011

Goed telefonisch geholpen door de medewerkers over welke de beste was voor mijn monitor en daarna besteld en de volgende dag in huis.

J.A.v.d.Velden 21-09-2011

Alles is goed, alleen is het storend als je rond 12.00 uur belt en dan via een geluidsbandje te horen krijgt dat er tussen 12.00 en 14.00 uur niemand te bereiken is.

E.Herder 21-09-2011

CameraNu.nl is een bedrijf met een perfecte service. Ik had namelijk eerst een andere camera besteld maar deze viel enorm tegen. Na een telefoontje naar CameraNu.nl met een topadvies mocht ik de camera ruilen voor een betere.
Van mij krijgt dit bedrijf de warme douche.

J de jager 21-09-2011

duidelijke website,zeer duidelijke communicatie.
zeer snelle levering van eenperfect product.
dit alles ook nog eens voor een absoluut scherpe prijs.
ben zeer tevreden!!

SEB3 21-09-2011

Op de website lastig om toestellen te vergelijken, bestelling e.d. snel en duidelijk.
Bereikbaarheid heb ik niet nodig gehad, via de mail was alles duidelijk.
After sales heb ik nog niet nodig gehad.

bert kleingeld 21-09-2011

overzichtelijke site, goede prijsstelling, snelle en
korrekte levering

naan27 21-09-2011

Ik zag op de site het progamma wat jullie aanbieden en had intresse in cartriches, wat bij het uitpakken opviel was dat het geen orginele waren wat ik volgens mij wel gelezen had. de kwaliteit hoeft er niet slechter om te zijn, de prijs is in elk geval goed en dat vind ik erg belangrijk.

Ca1971 21-09-2011

Heb lang nagedacht waar ik de nieuwe Apparatuur zou aanschaffen. Heb de markt bekeken, en uiteindelijk door grote prijs verschillen voor Cameranu.nl gekozen. De bezorging , zeer snel, en zeer correct.
Ben erg blij met de service.

tess1968 21-09-2011

ik kan niets anders zeggen, dat het allemaal snel en keurig verlopen is,
de site is eenvoudig en helder te gebruiken, de bestelling was netjes verpakt en werd keurig de volgende dag bezorgd, zoals beloofd!

E.Algra 21-09-2011

Ik heb een aantal keer wat bij CameraNu besteld. Ook aan de telefoon is de service uitstekend.

Nicole van Vliet 21-09-2011

Prima website, alles duidelijk. Telefonisch nog een vraag gesteld en de winkel is moeiteloos telefonisch bereikbaar. Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Op de site stond zeer duidelijk vermeld, dat de bestelling voor 18.00 uur besteld moest zijn die dag (normaal 21.00 uur). Dus goede communicatie. Uiteindelijk is de camera de volgende dag thuis netjes bezorgd. Helemaal tevreden :-)

Jos Jansen1945 21-09-2011

Behandeling door Camera Nu zeer correct.
Service van NIKON uiterst belabberd.
Nikon weigerde pertinent het rubber ringetje onder garantie (ook na overlegging van het garantiebewijs en en foto's van de klacht) te vervangen zonder opsturen van het gehele objectief, terwijl vervangen van het ringetje een fluitje van een cent is. Omdat ik het objectief bijna dagelijks gebruik heb ik € 23,50 voor iets wat eigenlijk onder garantie vergoed had moeten worden. Dit is niet de eerste keer dat ik met de zeer slechte service van NIKON wordt geconfronteerd

Gerrit Beemster 21-09-2011

Duidelijk overzicht van het aanbod, scherpe prijs en eenvoudig om bestelling te plaatsen. De levering is snel en probleemloos zoals het zou horen.

prieckaerts 21-09-2011

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling met ruime info per mail.

connie franssen 21-09-2011

Duidelijke website, bestelling perfect op tijd. Geeft veel vertrouwen.

rbenito 21-09-2011

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.
Diverse betaalmogelijkheden mogelijk.
Vóór 21:00 bestellen de volgende werkdag bezorgd.
De bestelling heb ik om 23:00 geplaatst en alsnog de volgende dag bezorgd! Goede service, duidelijk verhaal, een dikke 9+

jolanda bredeweg 21-09-2011

Snelle levering en correcte afhandeling

hoberink 21-09-2011

Prima service: Defect zoomobjectief binnen notime gerepareerd onder coulance/garantie gerepareerd retour ontvangen. Pluim voor CameraNU en haar partner CamTech.

Bert612 21-09-2011

Duidelijke en overzichtelijke website.
Aflevring was, zoals beloofd, de volgende dag.
Ik heb al vaker bestellingen gedaan bij CameraNu en elke keer wordt het artikel de volgende dag afgeleverd.

Furoza 21-09-2011

Ik ben de mening toegedaan dat CamerNU.nl
ruim voldoende tot goed presteert om informatie en produkt bij hun klant te krijgen.
Ook via de telfoon krijg je adequate info

Gert Doornenbal 21-09-2011

Zeer goede service qua bestelling en levering, ook de beantwoording van vragen worden snel en goed gegeven.
Ik zal de site zeker aan bevelen bij anderen.

edwin323 21-09-2011

Zeer snel geleverd, verder niks op aan te merken.

Leiknots 21-09-2011

prima, snel en niet te duur

Patricia Vervaart 21-09-2011

Een makkelijke website, snel of overzichtelijk.
Levering waargemaakt die op de site vermeld staat

Jean le Mans 21-09-2011

Bestelling keurig op afgesproken tijd geleverd. Netjes verpakt. Prijs was duidelijk minder dan concurentie. Kortom heel tevreden.

papier vis 21-09-2011

Duidelijke mail na bestelling, bestelling goed te volgen, snel in huis en stukken goedkoper dan camex winkel in de buurt

Rene Vork 21-09-2011

Snelle telefonische verbinding. Vriendelijke telefoniste. Duidelijke uitleg op vraag.
Artikel binnen 24 uur geleverd. Kortom: perfect!
Ik kom hier zeker terug.

Kbn76 21-09-2011

Ondanks een bestelling na 21.00 uur, toch nog de volgende dag geleverd. Netjes!!!

R. Vos 21-09-2011

Snelle afhandeling en goede track and trace. Geen problemen gehad.