Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lisa Tjiealoi A Loi 07-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

De service is fantastisch.

Ruime keuzes en goede uitleg. Een zaak die met jou meedenkt. Bij ruilen wordt niet moeilijk gedaan en bij een reparatie word je goed op de hoogte gehouden over het verloop. Er zijn leuke en leerzame lezingen die je kosteloos kan bijwonen. Een geweldige winkel waar ik graag kom. Op

Remko Ongersma 06-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige prijs, snelle levering

Cameranu.nl heeft een zeer breed assortiment fotografieproducten. In de winkel wordt deskundig advies gegeven, maar ook de onlineklant hoeft noet verder te kijken. De website biedt heldere informatie over de producten en -wellicht minstens zo belangrijk- de prijzen zijn zeer concurrerend. Klanten die niet via de website van cameranu.nl maar via Bol.com bestellen, kunnen rekenen op dezelfde snelle en goede service en levering en dezelfde lage prijzen.

Wie zoekt naar een combinatie van kwaliteit, goede service, snelle levering en uitstekende prijzen, komt bij camera.nu nooit bedrogen uit!

Rob 06-11-2018 Via de website gekocht

Top service

Deliver on promises, scherpe prijzen, stipte en snelle levering, gewoon goed 👍 Ik kan deze winkel dan ook bij iedereen aanbevelen.

Lotte 06-11-2018 Via de website gekocht

Product snel en netjes geleverd, enkel dvd als handleiding

Ik heb de Ringlight Steadycam Stabilizer bij Cameranu besteld. Hij werd heel snel en netjes geleverd. Het enige minpunt is dat bij het product slechts een dvd'tje zat met daarop (waarschijnlijk) de handleiding, maar wie kan er tegenwoordig nog dvd's afspelen? Ik belde naar de klantenservice voor een papieren/digitale handleiding van het product, maar die hadden ze helaas niet. Waarschijnlijk ligt dit niet aan Cameranu, maar aan de leverancier van het product. Los hiervan ben ik erg tevreden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-11-2018

Hoi Lotte,

Fijn te horen dat je tevreden bent over je aankoop. Het ontbreken van de een duidelijke handleiding is bij deze producten helaas niet geheel onbekend, het komt vaker voor. Gelukkig hebben we de kennis in huis om vrijwel al je vragen te beantwoorden. Dus kom je ergens niet uit, we helpen je graag!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Mark 06-11-2018 Via de website gekocht

Benro filtersysteem

Telefonisch advies gevraagd over filter set en kwam uit op de Benro Master serie, deze filters hebben haast geen kleur vertekening. werd door een zeer vriendelijke en enthousiaste dame aan de telefoon geholpen, om 1630 de bestelling telefonisch geplaatst en volgende dag al om 1100 uur de spullen binnen, en het advies was top de filters voldoen volledig aan mijn verwachtingen.
ik ben al klant bij camera nu vanaf het moment dat ze nog op het zoldertje zaten een paar straten verderop. en blijf trouw terug komen naar deze fantastische zaak. Bedankt camrea nu

Dorothea B. 06-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

De shop heeft een duidelijke website. Hanteert eerlijke prijzen. De aankoop was keurig verpakt en werd snel geleverd. Wel even oppassen bij het aangeven van de afleveringsvoorkeur, dit i.v.m. wellicht onnodige extra kosten.

Mr. Snaak 06-11-2018 Via de website gekocht

Snel, Betrouwbaar

Ergens anders verkeerde telefoonhouder gekocht, na lang zoeken hier precies de onderdelen gekocht die ik nodig had. Zo geld bespaard. Snelle levering, dikke +1. Mijn naam stond niet op het pakketje dus duurde 1sec langer bij het afhalen.

Marijke 06-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf met duidelijke website!

De shop van Camera.nu is duidelijk en overzichtelijk en bezit goede informatie over de voorradige en niet voorradige producten. In ons geval was het voorradig en binnen 24 uur werd het gekochte product uitstekend verpakt ongeschonden afgeleverd.

Eveline 06-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu.nl: zowel online als in de winkel de beste service!

Cameranu.nl is een winkel zoals je die anno 2018 zou willen: up-to-date met de nieuwste ontwikkeling op het gebied van foto- en videografie en alles wat daarbij hoort, maar bovenal zowel online als fysiek in de winkel de allerbeste service! Cameranu.nl is niet te vergelijken met andere fotozaken, ze onderscheiden zich door hun grote aanbod, persoonlijke begeleiding en ontzettend veel vakkennis.

A van den Heuvel 05-11-2018 Via de website gekocht

Besteld en binnen 24 uur in huis, TOP . Geweldig.

Wat ze bieden, krijg je ook . Van b.v. batterij voor je camer of een telelens. Binnen 24.00 uur in huis.

Henk van Beek 05-11-2018 Via de website gekocht

Had nooit gedacht dat het produkt zo mooi resultaat geeft

Bestel al jarenlang bij cameranu en altijd tot tevredenheid ook als ik informatie wil weten over bepaalde producten.

An 05-11-2018 Via de website gekocht

Fijne service

Ik was opzoek na een zwart scherm voor beginner fotografie en kwam hem tegen op cameranu.nl niet te duur en goed kwaliteit. En was er al binnen paar dagen . Kon er snel gebruik van maken :)

Wolter 05-11-2018 Via de website gekocht

Met veel plezier....

Ik kom al bij CameraNu sinds de tijd dat ze op een zolderkamertje zaten. Ook toen was het aankopen een leuke aangelegenheid (alhoewel je je kont nauwelijks kon keren ;-) ) Ook nu nog heerst dezelfde mentaliteit: genoegelijk iets kopen.
Ik weet, ik heb grijze haren, maar de verkoopster had naast een hoop humor, ook de vanzelfsprekendheid om de 10kg verpakking in mijn achterbak te leggen. Spaarde haar 'een bezoek aan de sportschool', met een lach!
Product is natuurlijk dik in orde en tegen een scherpe prijs, dat vergat ik bijna om te zeggen....

Mriek 05-11-2018 Via de website gekocht

Altijd top!

Ik bestel altijd mijn camera spullen bij cameranu. Goeie service, nette prijzen, snel in huis, en 5 jaar garantie geven voor mij steeds weer de doorslag. Keuze is voor mij dan ook altijd snel gemaakt voor deze (web)winkel!

Jootjuh 05-11-2018 Via de website gekocht

Prima shop.

Prima winkel. Ik werd nog gebeld over een accu. men vertelde mij dat hij in back order was. Heel netjes.

T. van Poorten 05-11-2018 Via de website gekocht

berlebach statief 553

Prima service, geen moeite om nog even een bijpassend foedraal van manfrotto erbij te zoeken en daarna terug te bellen.
Zondag besteld en geleverd zoals afgesproken.
Ben zeer tevreden.

Marcel 05-11-2018 Via de website gekocht

Om echt vrolijk van te worden

Samengevat:prijs,kwaliteit,snelheid,financiele afhandeling goed op orde. Kunnen veel internet bedrijven nog wat van leren. Volgende keer eerst hier shoppen daarna pas verder kijken.

PasNem 04-11-2018 Via de website gekocht

Snel besteld

Makkelijk wegwijs in deze website. Ook de bestelling is makkelijk. Daarna snelle levering. Producten van hoge kwaliteit en in verschillende prijsklassen te verkrijgen. Helemaal blij met mijn bestelling!

Leni2008 04-11-2018 Via de website gekocht

Good & fast service

Good prices & fast delivery.
I have chosen this store as they had a very competitive prices.
They have a good assortiment of photography products.

G.J. Lammersma 04-11-2018 In de winkel gekocht
Cameranu Urk

TOP service

Wist welke body ik wilde aanschaffen, had alleen info nodig over de lens.
De hulp aan de balie was erg uitgebreid en had alle tijd om mij te helpen.
Met een zeer tevreden gevoel en de nodige onderdelen weer naar huis.

SD 04-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van de produkten en erg goed verpakt, goed aangegeven wanneer het bezorgd zou worden

C Aarts 04-11-2018 Via de website gekocht

Verrekijker besteld. Prima product en prima levering

Nav bestelling nog een vraag verstuurd per mail die direct ook beantwoord werd in de avond. Prima service, snelle levering ook

Johan 04-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goede service. Artikel goed stevig verpakt per post verstuurd. Prijs kwaliteitsverhouding is prima.

Karen Broeks 04-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en goede prijs/kwalitiet verhouding.

Een goede camera gekocht. Ik had wat vragen en daarbij ben ik goed geholpen. Echt top bedrijf en goed personeel.

Ruud 02-11-2018 Via de website gekocht

Prima service!

De medewerkers nemen ruim de tijd voor vragen en uitleg over de artikelen.
Indien voorradig worden artikelen die via internet besteld zijn de volgende dag bezorgd.
Zoals service behoort te zijn.

Wicher 02-11-2018 Via de website gekocht

Prima product, zeer snel geleverd!

Ik heb gekozen voor Cameranu.nl omdat ze op hun website goede informatie geven. De prijs is concurrerend. Bovendien weet ik dat deze zaak goede service biedt. In dat geval kan ik ook terugvallen op de fysieke winkels. Prima zaak!
De bestelling werd opvallend snel geleverd. Een goede samenwerking met PostNL…

Harold. 02-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Ongeloofelijke snelle levering,woon zelf in limburg maar inderdaad als ik voor 12uur middernacht bestel heb ik het de dag erna in huis toppie.

Piet Brouwer 02-11-2018 Via de website gekocht

duidelijke site, snelle levering en goede mailcommunicatie

De site was duidelijke. ik kocht een tweedehands artikel voor een redelijke prijs. Bij levering bleek de lens in zeer goede staat. De levering was al de volgende dag met een duidelijke mailcommunicatie

Sarah Muirhead 02-11-2018 Via de website gekocht

Great service!

I buy from Cameranu.nl regularly and my purchases always arrive on time. Being able to choose a delivery time, or location is very helpful. This way I know I never miss a delivery.

Theo Kuyt 02-11-2018 In de winkel gekocht
Het filiaal in Urk

Goede inruil en geweldig fijn geholpen

Heb hier in het verleden ook al eens wat gekocht, was toen al heel prettig winkelen en ook nu weer bij de aanschaf van een nieuwe camera een feestje! Bij binnenkomst waren er behoorlijk wat klanten voor mij maar de volgnummers werken goed en tevens kun je dan even wat rond neuzen want er staat daar heel veel uitgestald om te uit te proberen en te testen. Er staat daar een geweldig team voor je klaar om je te adviseren en te helpen met de juiste keus. Eerst volgende aanschaf is zeker weer bij CameraNu!!!

K.v.Alphen 02-11-2018 Via de website gekocht

Snelle retour afwerking

Een verrekijker besteld en betaald. Dit als kado voor iemand die een verre reis ging maken.
Bleek uiteindelijk een prima verrekijker te zijn maar te groot/zwaar om mee te kunnen nemen ivm binnenlandse vlucht in SA. De verrekijker terug gestuurd en is zeer snel verwerkt, incl retour betaling !

J.Massuger 02-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig Snelle Service!

S'middags Meike Fish Eye lens besteld, Sochtends al in huis! Eerst werkte AfterPay niet, gebeld en kreeg gelijk een iDeal link toegestuurd. Toen dat alles eenmaal was afgerond kreeg ik hem zelfs vroeger binnen op de dag dan verwacht!
Daarom als motiverend cijfer een 9 omdat je altijd moet blijven streven naar perfectie! Ook als het er al is! Mijn dank is groot!

Thijs 01-11-2018 Via de website gekocht

Super snel zonder moeite!

Ik heb meerdere spullen gekocht hier en ze zijn allemaal met de zelfde goede service afgehandeld op een snel en goed tempo de volgende dag bij je in huis super geregeld en grappig gedaan mat de verzend video love it!

Frank 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede service

Snel, vriendelijk, correct aan e telefoon. Wat toegezegd wordt, wordt ook zo gedaan. geen lange wachttijden aan de telefoon

Jeroen 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vlotte service

Duidelijke omschrijving van het product. Voldeed aan de verwachting.
Snel en vlot geleverd voor een prima prijs.
Product was ook netjes en zorgvuldig verpakt.

Inmiddels ook diverse andere dingen besteld via de webshop en altijd wordt alles netjes en goed afgeleverd.

José 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goede shop, veel keuze, veel op voorraad, alleen de body gekregen in doos van een kit. ( dus met lens) Wel alleen body besteld.

Dario 01-11-2018 Via de website gekocht

Snel & Duidelijk.

Mijn eerste serieuze camera hier besteld, die was de volgende dag al in huis! Daarnaast een cashback actie op mijn bestelde producten en dit was duidelijk omschreven hoe ik dat kon verkrijgen.

Sem van Aerde 01-11-2018 Via de website gekocht

Snel en top geregeld

Ik kwam bij toeval op deze site doordat ze voor de powerbank die ik zocht een zeer scherpe prijs hadden.
Altijd spannend een nieuwe webshop! Je maakt toch vaak een hoop geld over en hoopt dat alles goed gaat.

Nou bij cameranu.nl was alles snel binnen en goed geregeld.

Jordy 01-11-2018 Via de website gekocht

Vaste klant?

Anderhalf jaar geleden heb ik mijn eerste aankoop gedaan bij Cameranu.nl. Aangezien ik hun naam vaak genoeg voorbij had zien komen - ze hebben een hoge plek in de zoekresultaten in Google - besloot ik mijn toenmalige investering te doen bij hun i.v.m. de beperkte voorraad bij concurrenten.
Die transactie ging zoals het hoorde, niets geks. Sindsdien heb ik mijzelf betrapt dat ik nergens anders dan Cameranu.nl.mijn cameraspullen haal.

Mijn positieve ervaring met de Whatsapp van Cameranu.nl heeft van mij tot nu toe tot een vaste klant gemaakt.
Vorige week had ik een bestelling geplaatst wat enigszins mis ging met de bezorging (2 dagen te laat met levering). Ondanks het lastig te traceren was waar dat mis ging, Cameranu.nl of PostNL, kreeg ik het gevoel dat ik oprecht hulp had ontvangen vanuit het bedrijf. En dat is iets wat bij vrijwel elk bedrijf voorop moest staan, de klant, maar wat in praktijk lang niet altijd het geval is.

Er zijn dus twee mogelijke situaties:
Ik heb tot nu toe geluk gehad heb met de service óf Cameranu.nl verdient de hoge beoordeling en het vertrouwen van nieuwe klanten.

Ik vermoed het tweede.

wsteenhu 01-11-2018 Via de website gekocht

Goede service.

De webshop was duidelijk. Producten lijken adequaat geprijsd. Opvallend was dat de producten ook daadwerkelijk de volgende dag worden bezorgd (wat niet voor alle webshops geldt die daarmee adverteren).

M. Heemstra 01-11-2018 Via de website gekocht

Super bezorging

CameraNu is mijn to go place voor all things photography.
Dit omdat ze (bijna) alles op voorraad hebben en indien nodig kan ik mijn bestelling dezelfde dag nog in huis hebben. Dit is voor mij in sommige gevallen echt een uitkomst! Daarnaast hebben ze ruime kennis van hun producten voor kundig advies.

Romy 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service,mooie producten. Ik heb het product niet gehouden omdat het te groot voor mij was, maar de retourvoorwaarden waren heel goed.

Marijke 01-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Einde van de middag ern nieuwe lens besteld via de webshop en deze kwam de volgende dag al binnen.
Verder een track and trace en pakbon gekregen via de mail. De bestelling was netjes en goed verpakt verzonden.

Ruud 31-10-2018 Via de website gekocht

Twee acculaders besteld; werden vlot geverd en goed verpakt.

Na een teleurstellende bestelling van een acculader bij een andere firma die na 6 weken nog niet kon leveren, was Camera.nu een verademing. Eenvoudig bestellen en vlot geleverd en nette verpakking. Eigenlijk werden al mijn bestellingen tot nu toe bij Camera.nu vlot en goed verpakt geleverd.

Luc Bories 31-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering. Levering op dag + 1
Even een probleem gehad met de betaling, maar werd online met een collega van Cameranu meteen opgelost.
Dank je wel hiervoor

NVT 31-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Heldere webshop, prijs was goedkoopst vergeleken met andere winkels. Verzendkosten ook. Snelle levering.

Martin Jung 31-10-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!!

Naast een zeer snelle levering zonder verzendkosten nemen ze ook uitgebreid de tijd om je middels WhatsApp op weg te helpen. Zeer tevreden en kan iedereen aanraden om hier een bestelling te plaatsen,

Maaike Hogebrug 31-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Goede en snelle service. Had het bestelde item de volgende dag al binnen.
Was ook goed ingepakt en ik koop regelmatig wat bij cameranu.nl

Karola 31-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ik had een product online besteld. Werkte toch niet goed in combinatie met mijn camera en flitser. Product meegenomen naar de winkel en samen met de medewerker het juiste product erbij gehaald. Meteen even getest of het werkte, mooi dat dat kan! Weer een reden waarom ik al mijn spullen daar haal.

Anneke van Amersfoort 31-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Geweldige hulp bij het uitzoeken van een statief. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Eén telefoontje of chatten en je hebt het perfecte product! Tijdens google zal ik een aanbieding van het zelfde product. Ik heb het toch bij Cameranu.nl besteld vanwege de goede service!