Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

drumeric 28-09-2011

Snelle en correcte levering. Ook service is goed als er iets met het product is (ervaring met aldaar gekochte camera).

BN007 28-09-2011

Geweldige website met goede service.
Voor mijn aankoop eens gemaild vanwege beschikbaarheid en erg vlot een reactie gehad!

Wim Stolwerk 28-09-2011

Bestelling via website. Gewoon weer prima, artikelen op voorraad, goede prijzen en volgende dag afgeleverd. Probleemloos.

Plantage345 28-09-2011

Alles is prima. De bestelling zelf opgehaald. Bij de shop zelf konden ze de lens in eerste instantie niet vinden. Later bleek het in een ander magazijn te liggen dus het halen duurde even iets langer. Hierdoor had ik natuurlijk wel weer extra tijd om even in hun winkel rond te lopen.

carolienvanderbos 28-09-2011

De camera was heel snel in huis, de dag erna, en op een goede, veilige manier verzonden. De prijs was laag en er zaten geen verzendkosten bij. De camera voldoet aan wat erover is geschreven.

Peter Habets 28-09-2011

Prijs van het product was in orde en afhandeling van de bestelling ging helemaal vlekkeloos. Ook is het product heel snel geleverd.

Audio Bas 28-09-2011

Overzichtelijke site, en snelle levering.
Absoluut aan te bevelen!!!

G.J.Bouter 28-09-2011

Vriendelijk en correct behandeld. Door dame aan telefoon geholpen met betaling, daar mijn computer niet vriendelijk deed tegen mij. Mijn compliment

roosjansen 28-09-2011

Snelle levering, 's avonds bestelt en volgende ochtend al binnen. De site is alleen een beetje onduidelijk over de bezorgkosten, want naast het product staat gratis levering maar als je dan naar de leveringsvoorwaarden kijkt lijkt het alsof je wel moet betalen. Printer doet het prima

DigiFototaal 28-09-2011

Eenvoudig bestellen via de website. Eenvoudig afhandeling van betaling. Directe bevestiging van bestelling en ontvangst betaling. Snelle levering binnen 24 uur. Kortom SUPER !!

Chris104Ever 28-09-2011

Eerste bestelling was anders dan ik verwachtte door een verkeerde foto op de site. Gebeld. Werd direct opgenomen en uitgelegd hoe ik kon inruilen. Geen vermoeiende discussies. Vertrouwen. Terugsturen was kosteloos en binnen een paar dagen had ik het bedoelde pakketje in huis.
Perfecte service in alle opzichten dus.

THEA LIGTENBERG 28-09-2011

Hier is het echt zo, vandaag besteld, morgen in huis....Telefonisch overleg voor de aankoop en antwoorden op al mijn vragen..TOPPERTJE. Triple A.

Brigit11 28-09-2011

Supersnelle levering, en van te voren een mailtje dat het product onderweg is. Dit vind ik erg prettig

Remko 28-09-2011

Overzichtelijke site en scherpe prijzen.
Zeer snelle levering!

Mario60 28-09-2011

Overzichtelijke website, vriendelijke klantenservice en neemt de tijd voor je. zeer snelle verzending.

Gilles Robert 28-09-2011

Tevreden over de bezorging en over het geleverd product.

Michael Bos 28-09-2011

Ze hebben een snelle service en doen precies wat ze op hun website beloven.
Enige puntje van kritiek is dat de website iets overzichtelijker mag, waardoor het consumenten vertrouwen nog verder kan stijgen, vooral voor de aankoop.

H. Beek 28-09-2011

Goede overzichtelijke website en snelle levering.

MWI2011 28-09-2011

Een defect aan de camera geregistreerd via een webformulier. Alles opgestuurd en elke paar dagen op de hoogte gehouden van de status van de reparatie. Na reparatie door de importeur weer naar mijn thuisadres verzonden en te volgen via track-and-trace. Geen noodzaak om er achteraan te bellen, pro-actief geïnformeerd. Zo moet het!

jh v d 28-09-2011

Het contact met cameraNU daar ben ik zeer te vreden
over vooral de after sales werkt zeer goed.
En de camera zelf daar ben ik zeer te vreden mee.
Misschien nog wel het belangrijkste de prijs is de laagste die ik heb kunnen vinden.

J.H.van D.

Erik en Evelyn 28-09-2011

Per ongeluk via de website de verkeerde kleur besteld. Gebeld en keurig opgelost door Cameranu.nl en een paarse gekregen. Complimenten.

Erwin2099 27-09-2011

ook een product besteld dat niet beviel, dit zonder problemen retour, zeer snelle en super-correcte afhandeling

rluyten 27-09-2011

Duidelijke website, voorraad indicatie, acties (gratis verzending, cadeaubon bij aankoop product), snelle levering.

Berretje 27-09-2011

Al verschillende dingen gekocht bij Camera.nu.
Camera's, printer en een verrekijker.
Uitgebreide website. Goed advies in de winkel.
Enig "minpuntje" is dat het op sommige tijden vaak te druk is in de winkel. Maar dat neem ik voor lief.

Lizzie 27-09-2011

Keurig binnen een dag kreeg ik mijn bestelling binnen.
Op de website kan je duidelijke gegevens vinden over de zaken die je wilt aankopen.Wanneer er een probleem is kan je ook telefonisch contact maken maar dat was niet nodig :-)

Kaabuysse 27-09-2011

Ik zocht naar een zonnekap en vondt deze. Hij was niet op voorraad enbik heb op de knop gedrukt dat ik een email krijg als het weer op voorraad is. Binnen 2 dagen weer op voorraad en ik kreeg meteen een mailtje. Ik bestelde de kap en de volgende dag had ik hem binnen. Perfect.

Gerrit van Z 27-09-2011

Na enig zoeken kwam ik bij CameraNu uit voor de beste prijs. Omdat niet alles onmiddelijk duidelijk was m.b.t. de cartridges eerst nog tfn navraag gedaan. S'avonds voor 21:00 uur besteld en inderdaad de volgende dag bezorgd. Een verbeterpunt zou kunnen zijn, zorg voor meer info over de cartridges (inhoud / alternatieven) op de productpagina desnoods via een link, of zoiets mogelijk is weet ik niet.

douPel 27-09-2011

Goede, duidelijke site met veel keuze. Snelle levering. Volgende keer zou ik hier weer bestellen, prima!!

hutjevlut 27-09-2011

Supersnelle levering. Fijn dat je telefonisch contact kunt opnemen voor advies.

boyb 27-09-2011

Gewoon een solide webleverancier, snel, efficient en betrouwbaar

Mr. Ed. 27-09-2011

Bestelling voor 21:00 uur geplaatst en de volgende dag inderdaad in huis. Bestelling goed afgehandeld en nog voor de laagst mogelijke prijs ook.

Frank Haarlem 27-09-2011

Erg snelle en goede service. Voor de aankoop contact gehad met de winkel en goed advies gekregen

SacreBleu 27-09-2011

De website:

De website is prima overzichtelijk, alles is netjes gecategoriseerd en prima te benaderen.
Daar kunnen andere webshops nog een puntje aan zuigen.

Het bestellen:

Het bestellen ging soepel, de producten kunnen gemakkelijk in de winkelwagen worden gedeponeerd,
waarna je kunt afrekenen, als één van de weinige biedt Camernu.nl ook de mogelijkheid om een tijdelijk account te maken voor enkel de bestelling die je op dat moment plaatst, bijzonder gemakkelijk voor mensen die het niet zo nauw hebben met online accounts.

Het afrekenen:

Het afrekenen betreft eigenlijk niets noemenswaardig, Camernu biedt elke doorgaande betaalmogelijkheid aan
de consument moet hier dus absoluut geen probleem mee ondervinden om een geschikte manier voor betalen te vinden.

Waar Camernu wel in uitblinkt is het verzenden, ofwel, het aanbieden van een scala aan mogelijkheden voor levering, aangetekend of niet aangetekend of gewoon met koerier.
Camernu, laat je zelf bepalen hoeveel de verzending moet gaan kosten, en dat is zeker een dikke duim waard.

Levering:

Levering is gegaan zoals beloofd, ik had een kwartier vóór de deadline mijn bestelling geplaatst, inclusief de betaling via iDeal en het aanmaken van een account.
Mijn bestelling werd netjes de volgende dag afgeleverd, de ochtend van de levering werd ik voorzien van een bericht met mijn track en trace nummer.

Het pakket was zeer zorgvuldig ingepakt met een adequate neutrale verpakking.
Kortom, alleen maar lof.

Aftersales:

Ik heb hier, dusver, nog geen contact mee gehad, en hopelijk hoeft dat ook niet.

Conclusie:

Het moge absoluut geen raadsel zijn, dat mijn ervaring met Camernu volstrekt perfect is.
Cameranu heeft een groot assortiment aan artikelen beschikbaar zelfs voor mijn, nu verouderde, camera (Canon 40D) ik zal zeker meer aankopen doen bij deze winkel wanneer ik weer wat nieuws wil of wil uitbreiden.

Joep1953 27-09-2011

Duideljke beschrijving. Veel artikelen in voorraad. Goede prijs. Snelle levering.

ElfjeGwen 27-09-2011

Snelle en zeer goede service, de website overzichtelijk.

En echt een super camera!!!!

M. Feijtel 27-09-2011

Na langzoeken vond ik dit statiefje bij camera.nu, maar toen ik wilde bestellen was dit uitverkocht ( te volgen op de website). Toen ik me aanmeldde om op de hoogte gebracht te worden als het weer op voorraad was gebeurde dat binenn 24u.
Het produkt zelf is een uitvinding als je vaak met je I phone wilt filmen!

Frinx 27-09-2011

's-middags na 16.30 u besteld, de volgende dag vóór de middag geleverd. Concurrerende prijs, geen verzendkosten.

Dustcow 27-09-2011

20.50 besteld, volgende dag om 16.00 geleverd, supersnel dus! Een vraag via mail werd zelfs in het weekend beantwoord en naar alle behoren te woord gestaan. En ook nog eens scherp geprijsd. Grote kans dat ik mijn bestellingen mbt fotoapparatuur voortaan bij Cameranu.nl zal doen en kan het ook iedereen aanraden.

Lucas B 27-09-2011

Via de overzichtelijke website eenvoudig de bestelling geplaatst. Contact moeten opnemen met de klantenservice ivm een detail van de bestelling waarbij ik snel en vakkundig ben geholpen. Daarna was de bestelling snel in huis, onberispelijk afgeleverd.

Evelien23 27-09-2011

Het product werd snel en netjes afgeleverd. Goed beschermd in de doos vervoerd. Niks op aan te merken. Tevreden!

Onbekend321654 27-09-2011

's avonds besteld, de volgende dag al in huis. Keurig volgens afspraak.

T. Muijs 27-09-2011

Camera Nu is een zeer goed uitgeruste, overzichtelijke webwinkel waar we op een prettige en zeer correcte manier geholpen werden. Voldeed volledig aan onze verwachtingen. 2 jaar no nonsense garantie voor het gekochte produkt. Ervaringen van vrienden dat Camera Nu zijn garantieafspraken correct nakomt deed ons besluiten hier met een gerust hart onze camera te kopen.

Nijkamp57 27-09-2011

Eerst de webshop bezocht, en vervolgens de winkel in Urk bezocht. Hier ben ik goed geïnformeerd en heb vervolgens de camera gekocht, die op voorraad lag.

M.Oomen 27-09-2011

's-middags bestelt en de volgende morgen met de pakketdienst bezorgd! Kon ook door de brievenbus. En dat voor 2,95 verzendkosten.

Roy1995 27-09-2011

Een zeer goede webshop, overzichtelijk en duidelijk. Zeer lage prijsen en goed kwaliteit. Ik ben zeer blij met mijn aankoop hij was via cameranu.nl 140euro goedkoper dan via sony zelf en was meteen de volgende dag geleverd. Ik dank cameranu zeer voor deze geweldige offer.

Henk 1955 27-09-2011

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl
Je krijgt er een goed en eerlijk advies en je kunt eventueel als het aangekochte product toch niet mocht bevallen dit binnen een weer omruilen.
Prijs technisch gezien komt dit bedrijf zeer goed uit de bus. Al met al een toppertje.
Ik kom er zeker terug.

Sannesten 27-09-2011

Zoekfunctie op de website mag overzichtelijker. Verder topservice, zowel via de website als telefoon!

c. welten 27-09-2011

Na een tz7 te hebben gekocht bij cameranu bleek deze een kapotte pixel te hebben in het display. Even gebeld en direct zonder zeuren omruilen.
De keuze voor de TZ20 stond vast en gezien de service in het verleden weer gekozen voor camaeranu. Je kan het geloven of niet WEER een kapotte pixel. Even gebeld, deze keer moest ik een internetformulier invullen. Gedaan, rma nummer gekregen terug gestuurd en 2! dagen later een nieuwe ontvangen. Conclusie: de service is nog steeds als van ouds en erg erg goed.

M.A.Klos 26-09-2011

Overzichtelijk ingedeelde website, groot productaanbod, en een snelle afhandeling van de bestelling.

Airam 26-09-2011

Snelle bezorging, voor 21.00 uur besteld en echt de volgende dag bezorgd! De flitser bevalt ook prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. En makkelijk te bedienen via het scherm. Op de camera klikken en schieten maar. Werkelijk fantastisch resultaat.