Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Evert Martens 26-09-2011

Bestelling snel en correct verwerkt. Website geeft ruim informatie. correspondentie over de bestelling loopt snel en duidelijk.

Patrick Heerlen 26-09-2011

Zeer tevreden over de zeer snelle levering. Binnen 24 uur had ik de camera in huis.

N.Schuitema 26-09-2011

Even gebeld, er werd bijna meteen opgenomen. Snelle afwerking van mijn vragen.
Levering zoals beloofd de volgende dag.

Jan de Vries1234 26-09-2011

Cameranu.nl is altijd heerlijk om te bestellen. Had voor 22.00 besteld en volgende dag opgehaald in de winkel in Urk. Alles liep vlekkeloos en de spullen waren super in orde.

feddo van gogh 26-09-2011

altijd betrouwbaar op het gebied van voorraadinfo en levering.
binnen twee minuten koop je alles wat je wilt en hebt het de volgende dag in huis. als er een keer iets mis gaat wordt daar goed op gereageerd en de fout wordt hersteld met de grootste spoed en zonder zeuren. daar kan geen gewone winkel tegenop. de voorraad aan de meest diverse artikelen is ongelovelijk. als vakfotograaf sta ik verbaasd wat deze mensen allemaal binnen een dag kunnen leveren. de prijzen zijn onveranderd de laagste in de markt. ik neem al niet meer de moeite om verder te zoeken.

hurie 26-09-2011

snel antwoord op mijn vraag en vlotte levering

Nathan-S 26-09-2011

Fantastisch webshop en winkel! Als fotograaf verwacht je veel kennis, expertise en een goede prijs en die heb ik absoluut kunnen vinden bij de mensen van CameraNU.nl!

Elly1967 26-09-2011

Mooie website, duidelijk.
Bereikbaarheid helemaal goed.
Supersnelle levering. Goed verpakt.
Kortom: voor iedereen aan te raden, maar ook voor iedereen goed toegankelijk en duidelijk. Top.

Stephanie Middendorp 26-09-2011

Goede service, snelle verzending en goede beschrijvingen

Linda19233 26-09-2011

Snelle levering, de volgende dag hadden we de bestelling al in huis!! Ook krijg je snel antwoord op vragen!

Peter Staps 26-09-2011

In eerste instantie ontving ik iets waar ik niets mee kon omdat mijn telescoop verouderd bleek te zijn. Een van uw medewerkers heeft zijn uiterste best gedaan toch nog een adaterring voor mij te zoeken. Hierin is hij geslaagd en ik kan vooruit. Zeer fijne en correcte manier van communiceren met verkoper en mijn complimenten dus.

ocram1971 26-09-2011

Zoals het eigenlijk hoort.
Bestellen en keurig afleveren.
Diverse keren al wat besteld en altijd keurig geleverd.
Ook telefonisch super vriendelijk!

kbk 26-09-2011

Verkeerde product geleverd door onjuiste afbeelding op de website. Na telefonisch contact was website binnen enkele uren aangepast. Juiste product alsnog en snel geleverd.

i.rossel1 26-09-2011

snelle levering
duidelijke website

gea1967 26-09-2011

wist niet welke camera ik voor mijn dochter zou kopen.de site is heel duidelijk met goede omschrijving van het product.dus de keuze was snel gemaakt. ik heb nu een mooie camera voor een leuke prijs. de levering is ook super snel,dus wat wil je nog meer.ideaal voor mensen die werken en dus niet veel tijd hebben om elke winkel af te gaan tot je iets naar je zin vind.

John Kraan 26-09-2011

Website duidelijk en goed
Bereikbaarheid goed
Bestelling en levering snel en goed
After sales zeer goede service!!

pietgea-crown 26-09-2011

Zeer snelle levering
De ene dag besteld en de volgende dag al in huis.

Els Dijk 26-09-2011

Toen ik bedacht dat ik de 'Samyang 7,5mm f/3.5 Micro 4/3 zwart' (fisheye) wilde hebben, ben ik eerst op de website gaan kijken. Snel en eenvoudig navigeren bracht me gelijk op de goede pagina.
Ik heb de bestelling geplaatst en vrijwel onmiddellijk ontving ik een mail met alle nodige informatie.
De bereikbaarheid van "CameraNu" in Urk is uitstekend, bovendien een leuke rit door de polder!
En altijd (het is de zoveelste aankoop die ik bij 'CameraNu' doe, word ik even plezierig geholpen door vriendelijk en bekwaam personeel!

pinaret46 26-09-2011

Snelle levering, correcte afhandeling, artikelen voldoen aan de verwachtingen.

SemJesse 26-09-2011

Supersnelle afhandeling en levering van mijn bestelling.

Stefan Sanders 26-09-2011

Besteld, betaald en de volgende dag op de stoep. Kan niet beter

Rita Z 25-09-2011

Gemakkelijke manier van betalen en meerdere keuzes in wijze van betalen. Snelle levering en goed stevig verpakt.

Silvana8 25-09-2011

Makkelijk besteld, ontvangen zoals aangegeven op de website en netjes in een doos verpakt waarop niet te zien is wat er in zit en ook geen vermelding van CameraNU wat misschien aantrekkelijk klinkt voor de verkeerde personen. Dat kan ik wel waarderen!

tolkien33 25-09-2011

vlotte levering en zeer gunstige prijsstelling

Mark008 25-09-2011

Goed afgeleverd binnen de gestelde termijn. De website ken ik en weet mijn weg erin te vinden, maar ik vind het niet zo overzichtelijk opgebouwd als andere sites.

Ed Steenkamp 25-09-2011

Bestelling was kerurig op tijd. woensdagavond besteld, vrijdag in huis. Camera meteen meegenomen voor een weekendje Luxemburg. Geweldige foto's en enorm veel mogelijkheden.

Ellen Sasha 25-09-2011

Behoeft geen commentaar, ik ben tevreden, ook de levering van mijn enkele maanden geleden gekochte Canon camera EOS 1100D, verliep uitstekend!

NX 25-09-2011

Snel verstuurd en goed verpakt aangekomen.

Danielle82 25-09-2011

Zeer snelle service en een top camera.

Naam4511 25-09-2011

Een prima website met betrouwbare up-to-date informatie. 'Op voorraad' is ook op voorraad. Daar kunnen andere sites een voorbeeld aan nemen. Na de bevestiging en 'op voorraad' kan je direct je bestelling ophalen. Advies: ga in de eerste dagen van de week je bestelling ophalen. Daarna is het, ondanks de vele balies, drukker. En....perfecte en vlotte afhandeling.

hollestelle 25-09-2011

Geweldige service van cameranu.nl. Had zelf een stom foutje gemaakt.
Deze fout is door cameranu.nl snel en goed veholpen. pluspunten

Jacco69 25-09-2011

Prima webshop, overzichtelijk.
Snelle levering, al met al prima voor elkaar, waar ik in de toekomst zeker weer gebruik van zal maken.

Steven57 25-09-2011

Snelle levering en een uitstekend werkend apparaat.

Dutchfan 25-09-2011

Belangrijkste reden om hier te kopen was het feit dat men de printer op voorraad had en tegen een scherpe prijs.
Afhandeling ging netjes. Wel had ik bijna een extra USB kabel gekocht, op advies van de verkoper, terwijl de USB kable gewoon in het pakket zat.

HenkG. 25-09-2011

Van alle webshops de scherpste prijs! En met de gratis verzending helemaal interessant!

Rene1944 25-09-2011

Ik kreeg binnen een paar dagen de bestelling snel binnen. Alles zag er goed uit tijdens het uitpakken. Ik heb vervolgens direct na mijn vertrek op mijn vakantieadres gretig gebruik gemaakt van mijn foto toestel. Tot nu toe ziet mijn gemaakte foto´s er gelikt uit.

11jack 25-09-2011

Gewoon overzichtelijk, snel toegankelijk, goede prijzen en goede informatie op de site maar ook in de winkel. After sales nog niet nodig gehad hoewel ik al drie camera's en diverse toebehoren bij jullie heb gekocht. Geen problemen dus. Als ik iets zoek meestal rechtstreeks naar camera nu. Ook vanwege dichtbij Lelystad. Alleen jullie collega uit Alkmaar probeert me steeds met aantrekkelijke aanbiddingen te veleiden om daar naar toe te gaan. Bijvoorbeeld om zo'd lichttentje te kopen waarin je kleine producten zo mooi kunt fotograferen. Tot nu toe is het er niet van gekomen om er naartoe te rijden vanwege de afstand. Met dergelijke aanbiedingen zou de de gang naar Urk vaker gemaakt worden.

Elsva 25-09-2011

Duidelijke website en snelle levering.

Ferry van der Donk 25-09-2011

Heb een paar weken geleden bij CameraNu.nl een kleine HD camara besteld de JVC GC-WP10 PICSIO. Het is een handig aparaat. Werkt erg invoudig en de filmkwaliteit is ook erg goed. Alleen jammer dat tijdens het filmen het beeld niet heel groot is, maar je kn het wel groot terug zien opde JVC GC-WP10! Ben er dus dit te vreden over. Ook de super snelle levering is erg goed, dus ben dit te vreden met mijn aankoop. En als ik nog eens wat nodig heb kwa camara kjk weer eerst hier :)

efde 25-09-2011

goede service snel in huis

E Sticker 25-09-2011

Prima op tijd geleverd en melding via mail over status van levering altijd duidelijk

Schuurmark 24-09-2011

Prima product. Laagste prijs gevonden via Tweakers.net. Levering als beloofd, goed verpakt. Netjes op de hoogte gehouden van bestelstatus.
Prettige club.

faceshoot 24-09-2011

Al verschillende keren producten besteld en thuis laten bezorgen, maar ook in de winkel afgehaald. De service is uitstekend en de verkopers hebben verstand van zaken en het assortiment is enorm.

Sandra V 24-09-2011

Gemakkelijk bestellen. Goed op de hoogte gehouden via e-mail. Snelle en correcte levering.

Albert von Piekartz 24-09-2011

Produkt werd netjes (na bestelling) binnen 2 dagen bezorgd.

Gijs07 24-09-2011

Om 19:00 uur besteld en de volgende dag zoals beloofd in huis. Deze belofte is niet altijd vanzelfsprekend.

OdinJan 24-09-2011

De winkel heeft een uitststekende en snelle website(shop)
Het gevraagde product is direkt en volgens opgave geleverd.

Het is een zaak die ik zeker bij andere mensen zal aanbevelen.

Klant1950 24-09-2011

Levering en productkwaliteit is ok.

Pieter158 24-09-2011

Heb vaker via Camera-nu besteld, van foto-papier tot printer. Soms na telefonisch overleg. Behulpzaam en ter zake kundig te woord gestaan. Levering snel, goede kwaliteit niet-riginele ink-jet cartridges. Kortom: top.

Mischa meijer 24-09-2011

Duidelijke website, eenvoudige bestelling, snelle levering en in goede status de juiste artikelen snel ontvangen. Precies zoals het hoort.
Geen ervaring met retourzendingen, verkeerde zendingen, bereikbaarheid of service. Dit was gelukkig niet nodig.