Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wil1949 05-10-2011

ik heb mijn lens ( eventuele aankoop ) een dag voordat ik deze ophaalde uit de winkel per mail vastgelegd, zodat deze uit voorraad leverbaar zou zijn. Dat werkte goed.

A de Ridder 05-10-2011

Het is een heel mooi doek en prima afgewerkt.
De levering was snel. Prima zo.

Roilnade 05-10-2011

Alles perfect voor elkaar.
Makkelijk te bestellen en makkelijk mbt het betalen.
De volgende dag netjes afgeleverd.
Geen kritiek maar gewoon een prima webwinkel

timonbor 05-10-2011

Ik vind dat Cameranu.nl goede service verleent , ik heb problemen met contactoverdracht van lens op body
De lens is teruggestuurd en ik krijg nu gewoon een nieuwe lens.
Ik hoop alleen dat ik de lens niet in de schommelbank in de tuin vind zoals met het vorige pakketje wel gebeurd is, hier kan Cameranu.nl natuurlijk niks aan doen ,bij de TNT vinden ze dit schijnbaar vrij normaal
ik heh ook niet getekend voor ontvangst dat had de chauffeur al gedaan.????? TNT heeft excuusje aangeboden.

Bert van der Linde 05-10-2011

Zoals altijd, zeer snelle levering, en goed verpakt.
Ik heb 1 keer een probleem gehad met een geleverd produkt, en dat is destijds zeer snel en profesioneel opgelost. Kortom een perfect bedrijf om zaken mee te doen.

Sven Heere 05-10-2011

CameraNu.nl kwam twee beloftes waar: de voorraad klopte en de volgende dag leveren ook (ondanks het feit dat dat ook bj TNT ligt). Kortom, betroubaar.
ps. adviseer de grotere accuu bij de JVC TD1. op jullie site staat de kleinere als extra accesoire, terwijl de JVC TD1 een groter batterij compartiment heeft. Dit zag ik bij Bol.com - dus als tip: ken de accesoires beter die je mee kan leveren.

HaroldH71 05-10-2011

Website is overzichtelijk. Veel keus en uitgebreid assortiment.
Voor de bestelling nog contact gehad. Wilde zeker weten of het het juiste product was adhv Barcode nummer en modelnummer. Telefoniste heeft product uit winkel/ magazijn gehaald en nummers ter plekke opgezocht. Top!

c a b 05-10-2011

al jaren klant hier en elke keer weer top , zeer snelle reaktie op email en super snelle bezorging
gekocht canon 600d met ef-s18mm-200mm lens 430ex2 flitser en pixma mg6250 printer alles top.
deze winkel is een absolute aanrader .

Jasmin Anna 05-10-2011

Hele mooie doeken zijn het.
doeken donderdag besteld en zaterdag waren ze er al.
Ik had ook een wens over een foto en die hebben ze heel mooi verwerkt.
Super!!!!

Arnaud van Beveren 05-10-2011

De webshop zit goed en overzichtelijk in elkaar, goede betaalmogelijkheden en heldere communicatie, ruim en goede kwaliteit assortiment.

wim195353 05-10-2011

Ik heb al vaker iets besteld bij cameraNu en altijd is alles perfect geregeld en geleverd.
Houden zo

Hallo. 05-10-2011

Ik vond de mails over en de snelle bezorging van mijn bestelling erg goed.

hhjg48 05-10-2011

Zoals steeds opnieuw zeer correcte bereikbaarheid tot en met levering van producten van cameranu.nl

J Rietberg 05-10-2011

CameraNu.nl is een heel goeie webshop,vlotte levering tegen een zo laag mogelijke prijs.

jjvl 05-10-2011

Info op website duidelijk; bestelling gemakkelijk; levering erg vlot

Kasajo 05-10-2011

Al meerdere keren iets gekocht bij Cameranu.nl. Ook deze keer snelle levering.

jesl 05-10-2011

Eerder al kocht ik een camera en daarvoor had ik kontakt gehad met een medewerker. Een vervanging zoeken voor mijn Nikon D50 was daarom geen probleem. Via de website kon ik alle gegevens vinden en het was ook duidelijk hoe het met de garantie is geregeld.
Verder viel op dat de camera goed en is verpakt, de logistiek van de verzending uitstekend is verlopen en ik de camera de volgende dag kon gaan gebruiken.

Loes000 05-10-2011

Voor 21.00 besteld, volgende dag al binnen. via de e-mail wordt je op de hoogte gehouden of je pakketje is verzonden.

Jasmijn1 05-10-2011

Beste prijs kwaliteit verhouding. Goede snelle aflevering. Dus heb op vakantie hele mooie foto's kunnen maken!

Huub Moberts 05-10-2011

Ik zou moeten tekenen voor ontvangst (binnen 24 uur). De camera werd afgegeven bij een buurman, die hiervoor tekende en daarna 2 dagen weg was. Zo had ik niets aan de 24 uurs levering.

Roel Seele 05-10-2011

Goed te doorlopen site, goede technische productionformatie, eenvoudig te ebstellen. De levering was supersnel en de prijs netjes. De Nikon D3100 is overigens top.

jorgen85 05-10-2011

Super makkelijke site, overzichtelijke layout en goed te bereiken.
Had de nd filter op vrijdag besteld 2min voor 21:00 zaterdag was de poging tot leveren, echter had ik een fout gemaakt in mn postcode waardoor die niet aangekomen was. Omdat ik woensdag op vakantie ging had ik gelijk contact op genomen met de klanten service die mij een ander filter opstuurde en ik dinsdag gewoon kon inpakken. Top dus!

J.Kabout 05-10-2011

Erg duidelijke site, er is een duidelijk beeld te scheppen van de camera, er is duidelijkheid of iets op voorraad is of niet en er is een ruime mogelijkheid om ook bijbehoorende producten te bestellen!Snelle levering dus gewoon helemaal top!!!!

Jan van de Heuvel 04-10-2011

Draagriem niet op site kunnen vinden, middels jullie reactie formulier info opgevraagd. Bleek inderdaad nog niet op de site maar wel leverbaar. Helaas nog niet in huis (kaarje al wel), maar toch adequaat gereageerd door jullie medewerkers.

Ruud TZ20 04-10-2011

Goed inzicht wat er te koop is.
Aantrekkelijke pakketten (combi's).
Helder in prijsopbouw en beschikbaarheid.
Duidelijk en concurerend met de prijzen.
Eenvoudige wijze van betalen.
Snelle bezorging zonder kosten.
Goed verpakt.
Compleet.
En nu ervaring opdoen met de camera.

Willie5 04-10-2011

Vanuit je 'luie' stoel shoppen in de webwinkel van CameraNu.nl
Volop keus en prima beschrijving van de produkten.
Snelle service in alle opzichten!

Bruno111 04-10-2011

Zeer snelle en correcte afwikkeling.
scherp geprijst.
After sales nvt omdat ik het produkt net in huis heb.
mvgr Bruno

flappah 04-10-2011

Pijnloze en snelle bestelling. Met niet aangetekende post verzonden. Kwam in twee dagen binnen.

rob langendam 04-10-2011

Op de website is het makkelijk zoeken en bestellen.
De bereikbaarheid is door mij beoordeeld met een 8 omdat ik enkele vragen had over een te bestellen item waarop ik direct en duidelijk een antwoord kreeg.Jammer dat de levering ietwat fout ging doordat mijn adres geen straatnaam heeft maar nummers.Hier kwam de besteldienst even niet uit.Maar,eenmaal geleverd konen kan ik altijd terecht met vragen over na te leveren spullen waarop ik vaak nog dezelde dag antwoord kreeg.

A.M. van Dam 04-10-2011

Duidelijke webpagina met goede producten en aanbiedingen en supersnelle levering. Ik was al getipt door anderen. Erg positief!

Tony Vanthournout 04-10-2011

Heel overzichtelijke site met zo nodig goede achtergrondinformatie en dit niettegenstaande het heel uitgebreide assortiment. De enige zaak waar ik alles kon vinden wat ik zocht tegen meestal de beste prijs.
De bestelling is uitgevoerd zoals aangekondigd op de site, keurig op tijd en minutieus verpakt.
Dit eerste contact geeft meteen vertrouwen en is ongetwijfeld de aanzet tot méér.

Brad Lemon 04-10-2011

Prima service. Technische vragen ook binnen een uur beantwoord.

liscas 04-10-2011

Snelle en goeie levering!! Je wordt hier ook duidelijk over geinformeerd. Gelukkig bij CameraNu.nl wel een nieuwe camera gekregen die nog verzegeld was! (bij een andere internetwinkel kreeg ik een gebruikte camera)

FAK3742 04-10-2011

Ik heb mij op de website georiënteerd en heb daarna de lens in de winkel gehaald. Ik ben daar zeer vriendelijk en deskundig geholpen bij het maken van de juiste keuze.

Zwitserland 04-10-2011

Tevreden over de kwaliteit van de lens en tevreden over de verleende service!!

F41R 04-10-2011

De website en de methode van bestellen zijn duidelijk en helder. Men was wat prijs betreft slechts een paar euro duurder dan de concurent. Echter staat hier dan wel een 24 uurs levering tegenover.
Ik had de bestelling 'savonds 19:00 uur geplaatst en zoals beloofd was de camera de volgende dag al netjes verpakt geleverd aan de voordeur.
De 7 voor de bereikbaarheid en aftersales komt doordat de aftersales slechts tot 18:00 bereikbaar was en ik dus telefonisch niemand te pakken heb kunnen krijgen ten tijde van de bestelling van de camera.
Voor de rest niets anders dan lof.

Rini1957 04-10-2011

De website is duidelijk, bereikbaarhed goed en bestelling/levering prima; alles lag netjes klaar. waar ik minder tevreden over was, was de after sales. De man die mij hielp wist weinig van het product, de Nikon D5100. O.a op mijn vraag of ik een draadloze afstand bediening erbij kon kopen raadde hij mij deze af omdat de camera alleen aan de voorkant een sensor heeft. Heb er toen één met draad gekocht. Eenmaal thuis met de handleiding erbij was het wel degelijk mogelijk want de camera heeft ook aan de achterkant een sensor. Ik was dus wel enigszins teleur gesteld. De keren hiervoor werd ik altijd prima geholpen en werden mijn vragen naar tevredenheid beantwoord.

geraldine loosman 04-10-2011

---------Update review, 4-10-2011-----------
eerder had ik een beoordeling gegeven en die was niet zo positief, en ik weet ook niet waar ik die kan veranderen. maar bij deze is mijn probleem opgelost en ben ik blij dat het zo gegaan is. hartelijk dank aan de klantenservice!

----------1e review, 1-10-2011----------
nou eigenlijk was het een uur, want na een uur hield de camera er al mee op. toen ben ik er mee terug gegaan en ik mocht geen nieuwe omdat er een krasje op het scherm zat. het krasje was nog niet eens een milimeter, en ik moest moeite doen om het krasje te zien. ik vind het heel onbeschoft want ik had de camera nog maar een uur en dat ik geen nieuwe mag om zo'n klein krasje vind ik echt asociaal. als jullie zo streng zijn met die regeltjes, waarom mag de lens dan wel binnen een uur kapot gaan? nu moet ik meer dan 2 weken wachten op bericht of hij gemaakt moet worden, of dat ik toch een nieuwe krijg. ik baal hier enorm van want ik was heel erg blij met mijn camera omdat ik er hard voor gespaard had. ik hoop echt dat jullie hier wat mee kunnen want ik ben hier echt niet blij van en ook niet gemotiveerd om in de toekomst nog een camera bij jullie te bestellen.

Gradusie 04-10-2011

Via internet besteld en 2 dagen later in huis. Super! Zo hoort het.

Wim van Tongerloo 04-10-2011

Zeer goede website waar helder wordt aangegeven welke producten al een altenatief product voor je camera te verkrijgen is.
De levering was snel en correct verzorgt door TNT post.

Anne_1979 04-10-2011

Ik twijfelde erg tussen twee camera's en ben goed geadviseerd door medewerkers van Cameranu.nl. Personeel en winkel komen erg professioneel over en zijn goed bereikbaar.

Sensron 04-10-2011

Zeer snelle levering, binnen één dag, tegen een scherpe prijs. Prima veilige (kostenloze!) verzending.

JV63 04-10-2011

goede en duidelijke/overzichtelijke en vlotte website, de bestelling keurig netjes binnen vermeld tijdsbestek afgeleverd.

Arnold H 04-10-2011

Goede, overzichtelijke site.
Voordeligste in combinatie met extra accu en lens adapter kit.
Servie en levering snel en goed

katja mali 04-10-2011

's avonds sneuvelt oude papiersnijder. Laat nog besteld en volgende dag, zoals ook toegezegd, thuis afgeleverd! Perfect!

chr.cornelissen 04-10-2011

Een Tamron lens gekocht een zee snelle afhandeling de lenz is keurig verpakt in een doos heel goed.
Ik ben tevreden met de bestelling de lens werkt perfect.

hulsinkelaar 04-10-2011

1. vriendelijkheid aan de telefoon
2. heel rustig en vol belangstelling geluisterd
3. product goed afgeleverd
4. prijs is aangenaam
5. vertrouwd om door te geven aan anderen

R. Voortman 04-10-2011

Goede prijs/kwaliteitverhouding, goede service en informatie via website/telefoon. Supersnel thuisbezorgd en netjes verpakt. Kortom; blij met de aankoop!

A. Ottenbros 04-10-2011

Vriendelijk aan de telefoon. Zeer nette afhandeling en snelle bezorging. Ook de nieuwsbrieven zijn duidelijk en het contact per mail over de verzending.

F. Moran 04-10-2011

Relatief goedkoop. Bestelling en levering exact zoals de website belooft.