Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roy1995 27-09-2011

Een zeer goede webshop, overzichtelijk en duidelijk. Zeer lage prijsen en goed kwaliteit. Ik ben zeer blij met mijn aankoop hij was via cameranu.nl 140euro goedkoper dan via sony zelf en was meteen de volgende dag geleverd. Ik dank cameranu zeer voor deze geweldige offer.

Henk 1955 27-09-2011

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl
Je krijgt er een goed en eerlijk advies en je kunt eventueel als het aangekochte product toch niet mocht bevallen dit binnen een weer omruilen.
Prijs technisch gezien komt dit bedrijf zeer goed uit de bus. Al met al een toppertje.
Ik kom er zeker terug.

Sannesten 27-09-2011

Zoekfunctie op de website mag overzichtelijker. Verder topservice, zowel via de website als telefoon!

c. welten 27-09-2011

Na een tz7 te hebben gekocht bij cameranu bleek deze een kapotte pixel te hebben in het display. Even gebeld en direct zonder zeuren omruilen.
De keuze voor de TZ20 stond vast en gezien de service in het verleden weer gekozen voor camaeranu. Je kan het geloven of niet WEER een kapotte pixel. Even gebeld, deze keer moest ik een internetformulier invullen. Gedaan, rma nummer gekregen terug gestuurd en 2! dagen later een nieuwe ontvangen. Conclusie: de service is nog steeds als van ouds en erg erg goed.

M.A.Klos 26-09-2011

Overzichtelijk ingedeelde website, groot productaanbod, en een snelle afhandeling van de bestelling.

Airam 26-09-2011

Snelle bezorging, voor 21.00 uur besteld en echt de volgende dag bezorgd! De flitser bevalt ook prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. En makkelijk te bedienen via het scherm. Op de camera klikken en schieten maar. Werkelijk fantastisch resultaat.

Marlon H. 26-09-2011

Keurige bestelling, levering en communicatie.

Nick Kerssens 26-09-2011

Eerst telefonisch contact opgenomen. Alles was op voorraad. Vervolgens zelf heen gereden om de te kopen artikelen eerst zelf te zien. Goede service en goed advies.( er word je niets opgedrongen). Koffie is prima!!

Stefzan 26-09-2011

Fijn dat het product zo uitgebreid wordt beschreven op de website en dat je makkelijk alle details kan vinden. Een perfecte service en snelle levering.
Complimenten!

JJ1971 26-09-2011

Doordat extra accu nageleverd zou worden, zou camera ook later verzonden worden. Na mal contact werd camera direct al op verzoek verzonden. Accu volgde ca. week later. Prima service!

JeMa 26-09-2011

Heb deze zeer compacte harddisk slechts een paar dagen, maar eerder heb al 2 stuks online gekocht op 25 juni 2011. Zoals beloofd de volgende dag ontvangen en uistekend verpakt en gratis verzonden. Ook nog via Twekers Pricewatch de goedkoopste! Wat wil je nog meer?

Jose M BE 26-09-2011

Perfecte service. After sales gelukkig niet van doen

Jose M BE 26-09-2011

Perfecte service. After sales gelukkig niet van doen

treffers 26-09-2011

geachte medewerkers,
Ik heb nu enkele malen bestellingen geplaatst. Wat mij opvalt is dat deze bestellingen correct en op tijd worden afgehandeld. Niets dan lof.

PvP 26-09-2011

Informatie op de site overzichtelijk, informatie vooraf en tijdens bestelling accuraat. Prijs concurrerend.

Freek555 26-09-2011

makkelijke site, en snelle levering. alleen jammer dat er op verkeerd adres is bezorgt ondanks het aangetekend versturen ( dit is zeer zeker niet goed)

Venoose83 26-09-2011

Ik heb de lens via de webshop besteld en kon hem de volgende dag ophalen, dat was voor mij voordeliger aangezien ik vrij dichtbij woon.
Ik kon bij de balie nog informatie krijgen, maar ik had mij al voldoende ingelezen over het product, dus extra informatie was niet nodig.
Ik ben erg te spreken over de snelle service en ook op de site wordt heel duidelijk weergegeven wat wel en niet op voorraad is.
Wat wel een nadeel is, is dat er zoveel interessante artikelen op de site te vinden is, dat het erg moeilijk is om aan mijn zelf gestelde budget te houden.

Kortom ik ben erg tevreden met deze winkel!

gilie 26-09-2011

Het is een nette overzichtelijke website en het pakket was er snel en er zat nog een extra doos omheen voor bescherming

PaVaKe 26-09-2011

Website was duidelijk en helder, duidelijke informatievoorziening en voor 2100u besteld, de volgende dag in huis. Men maakt haar beloften waar.

RoxanneL 26-09-2011

Goede prijs. Ontzettend snelle levering. Zending goed te volgen via Track & Trace. Netjes verpakt.

H. Post 26-09-2011

Snelle en correcte levering. Geen op of aanmerkingen, altijd goed geweest tot nu toe.

H. Post 26-09-2011

Goede en snelle levering, geen op of aanmerkingen. Zeer tevreden.

Daniel83333333 26-09-2011

Website: bij de geselecteerde camera stond ook bij welk pakket(accu enz.) je erbij kon nemen (dan heb je dus geen risico dat je de verkeerde accu kiest).

Zeer snelle levering. Voor mij onbekende winkel, positief verrast!

Daarnaast waren de extra´s bij de camera (accu en geheugenkaart)goedkoper dan de andere winkels.

Gnen 26-09-2011

De aflevering was op de afgesproken tijd ontvangen.
product(en) waren veilig en goed verpakt.

heel goed,

cornelis57 26-09-2011

ee prima aankoop die direct snel en goedkoop geleverd is, voldoet aan alle verwachtingen.

Martine 82 26-09-2011

Super, zowel via telefoon als mail na een vraag, duidelijk, kundig en prettig te woord gestaan.
Hele snelle levering en alles keurig verpakt.

Anna124 26-09-2011

Snelle levering, prima geregeld!

Roy van de Geer 26-09-2011

Ik heb deze dop gezien op de website, was helaas niet voorradig. Ik kon aanvinken dat ik bericht kreeg als het artikel op voorraad was. Na enkele maanden kreeg ik een mailtje dat het binnen was. Meteen besteld via de webshop en de volgende morgen was het in huis. Ik vind dit zeer klantvriendelijk en goed georganiseerd. Helaas is Urk voor mij te ver weg, maar de webshop zal ik zeker gebruik van maken. Chapeau.

Kees2307 26-09-2011

Product in goede orde al de volgende dag ontvangen

Ton van der Tol 26-09-2011

Wat mij erg aansprak is de mogelijkheid om tot 21:00 uur te betalen en dan toch de volgende dag leveren.
Overzichtelijke website met duidelijke product omschrijving en levertijd.
Verder is alles volgens afspraak correct verlopen.

Wim Groen 26-09-2011

Ik ben echt blij verrast daar ik nog van de "oude stempel" ben en een paar slechte ervaringen heb gehad met het kopen in een webwinkel (wat een een kwestie van vertrouwen is)
Naast dat het een uitstekend product blijkt te zijn waar bij de omschrijving en de beschreven geschiktheid een "must" zijn ben ik zoals gezegd zeer tevreden en zal bij eventuele verdere aankopen deze deur beslist niet voorbij lopen.

Freek Janssen 26-09-2011

De site is heel makkelijk te bekijken en goed overzichtelijk.
De camcorder was binnen 1 dag al in huis. Zeer tevreden klant. Tot de volgende bestelling.

Bi1966 26-09-2011

Eerst bestelling bij CameraNU.nl, overzichtelijke site,bestelling geplaatst,volgens afspraak geleverd, niets op aan te merken

HermanD5000 26-09-2011

Geweldige service! Verzending was gratis en het product goed verpakt. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden. Super!

Evert Martens 26-09-2011

Bestelling snel en correct verwerkt. Website geeft ruim informatie. correspondentie over de bestelling loopt snel en duidelijk.

Patrick Heerlen 26-09-2011

Zeer tevreden over de zeer snelle levering. Binnen 24 uur had ik de camera in huis.

N.Schuitema 26-09-2011

Even gebeld, er werd bijna meteen opgenomen. Snelle afwerking van mijn vragen.
Levering zoals beloofd de volgende dag.

Jan de Vries1234 26-09-2011

Cameranu.nl is altijd heerlijk om te bestellen. Had voor 22.00 besteld en volgende dag opgehaald in de winkel in Urk. Alles liep vlekkeloos en de spullen waren super in orde.

feddo van gogh 26-09-2011

altijd betrouwbaar op het gebied van voorraadinfo en levering.
binnen twee minuten koop je alles wat je wilt en hebt het de volgende dag in huis. als er een keer iets mis gaat wordt daar goed op gereageerd en de fout wordt hersteld met de grootste spoed en zonder zeuren. daar kan geen gewone winkel tegenop. de voorraad aan de meest diverse artikelen is ongelovelijk. als vakfotograaf sta ik verbaasd wat deze mensen allemaal binnen een dag kunnen leveren. de prijzen zijn onveranderd de laagste in de markt. ik neem al niet meer de moeite om verder te zoeken.

hurie 26-09-2011

snel antwoord op mijn vraag en vlotte levering

Nathan-S 26-09-2011

Fantastisch webshop en winkel! Als fotograaf verwacht je veel kennis, expertise en een goede prijs en die heb ik absoluut kunnen vinden bij de mensen van CameraNU.nl!

Elly1967 26-09-2011

Mooie website, duidelijk.
Bereikbaarheid helemaal goed.
Supersnelle levering. Goed verpakt.
Kortom: voor iedereen aan te raden, maar ook voor iedereen goed toegankelijk en duidelijk. Top.

Stephanie Middendorp 26-09-2011

Goede service, snelle verzending en goede beschrijvingen

Linda19233 26-09-2011

Snelle levering, de volgende dag hadden we de bestelling al in huis!! Ook krijg je snel antwoord op vragen!

Peter Staps 26-09-2011

In eerste instantie ontving ik iets waar ik niets mee kon omdat mijn telescoop verouderd bleek te zijn. Een van uw medewerkers heeft zijn uiterste best gedaan toch nog een adaterring voor mij te zoeken. Hierin is hij geslaagd en ik kan vooruit. Zeer fijne en correcte manier van communiceren met verkoper en mijn complimenten dus.

ocram1971 26-09-2011

Zoals het eigenlijk hoort.
Bestellen en keurig afleveren.
Diverse keren al wat besteld en altijd keurig geleverd.
Ook telefonisch super vriendelijk!

kbk 26-09-2011

Verkeerde product geleverd door onjuiste afbeelding op de website. Na telefonisch contact was website binnen enkele uren aangepast. Juiste product alsnog en snel geleverd.

i.rossel1 26-09-2011

snelle levering
duidelijke website

gea1967 26-09-2011

wist niet welke camera ik voor mijn dochter zou kopen.de site is heel duidelijk met goede omschrijving van het product.dus de keuze was snel gemaakt. ik heb nu een mooie camera voor een leuke prijs. de levering is ook super snel,dus wat wil je nog meer.ideaal voor mensen die werken en dus niet veel tijd hebben om elke winkel af te gaan tot je iets naar je zin vind.

John Kraan 26-09-2011

Website duidelijk en goed
Bereikbaarheid goed
Bestelling en levering snel en goed
After sales zeer goede service!!