Jokonl 13-10-2011

Goede service en communicatie, en een zeer snelle levering.

EdwinHee 13-10-2011

Fijne printer en snelle levering.

Wel wat kleine problemen met de levering, maar deze
zijn snel en correct afgehandeld. Vandaar de 10 voor de after-sales.

Nikon 2011 13-10-2011

Kland vriendelijk en goede service en uitleg bij aankoop..

ReneVos1966 13-10-2011

Goed advies, ook via telefoon en mail. Snelle beantwoording van vragen die via de mail gesteld worden: binnen een paar uur.
Bestelde goederen de volgende dag in huis.

Annemarie320 13-10-2011

De camera bevalt prima, mooi klein en werkt prima. Mooie, scherpe foto's en mooie kleuren, ook avondfoto's zijn prima.
Cameranu.nl beviel ons prima. Supersnelle levering, gelijk de volgende dag al in huis !

T. Hobo 13-10-2011

Na keuze op de website naar de winkel in urk geweest voor nog wat laatste advies.
Hierdoor door goede motivatie keuze voor bijpassend UV filter aangepast. Prima advies en service.
Aftersales nog niet nodig gehad. Aankoop in 1 keer goed.

Roel van Schagen 13-10-2011

Ik had een nieuw type lens besteld die nog niet in voorraad was.
De zaak beloofde, wanneer zij het artikel op voorraad zouden krijgen, mij dit onmiddellijk per mail te melden.
Dit hebben zij gedaan, zodat ik de lens meteen na de melding heb besteld en de levering, volgens de richtlijnen, binnen 24 uur heb ontvangen.Klasse!!

digibeij 13-10-2011

Alles prima verlopen. Om 18:30 uur besteld en de volgende dag in huis.

Fridy 13-10-2011

Vooral de snelle levering is super.
's avonds om 20.55 uur besteld de volgende dag voormiddag binnen.
Dat is wel heel snel.

Fruitbloempje 13-10-2011

Snelle en foutloze bezorging.
Website is duidelijk en overzichtelijk.
Zelfs na 21.00 uur pas besteld, toch de volgende dag al binnen. Ook op het goede adres, factuur en bezorg waren verschillend

pieterjee 13-10-2011

Levering en begeleiding hiervan op internet uitstekend.
Camera voldoet prima an de verwachtingen.

A.kemker-Gietema 13-10-2011

Vorige week donderdag besteld en vrijdag werd mijn bestelling al afgeleverd. Sneller kan het niet en alles was keurig in orde. Helemaal goed en ik ben erg blij met m'n nieuwe aankoop!

Albert Rouwkema 13-10-2011

snelle en correcte afhandeling,eerst gebeld en een goed advies gekregen wat mij over de streep trok.

TheBull 13-10-2011

CameraNU.nl is een winkel waar ik met vertrouwen iets bestel. Ze doen wat ze beloven en leveren keurig op tijd, waren alle webwinkels maar zo betrouwbaar!

Spitfire 18 13-10-2011

Keurig verzorgd.
Snel en accuraat.
Prima verpakt.

miju 13-10-2011

supersnel geleverd en keurig verpakt dus bestel er de volgende keer zeker weer.

Ben Brunnekreef 13-10-2011

Ik ben zeer onder de indruk van de snelheid waarmee CameraNU werkt.
Mijn vorige Canon Printer MP 180 ging 's middags om 4.00 uur kapot, om 5.00 uur wist ik via Canon helpdesk dat de printer niet te repareren is. Om 20.30 uur bij CameraNu besteld en de andere dag om 13.00 uur stond TNT reeds voor de deur, daarbij gratis geleverd.
Klasse CameraNu, ga zo door!
De printer aangesloten en geinstalleerd en alles werkte direct zonder problemen.
Handleiding en snel installeren alles in het nederlands.
Print- en kopieerkwaliteit, precies wat men van Canon kan verwachten, eenvoudig perfect.
CameraNu zou zo van mij de warme douche krijgen.
Ook de prijs was dik in orde € 50,00, hoe krijgen ze het voor elkaar, de inktcassettes kosten meer.

DeJong04 13-10-2011

Fijne winkel met erg deskundig personeel. Het geven van een goed advies gaat voor het verkopen van producten. Je krijgt dus het beste product en niet het duurste product

ef22 13-10-2011

goed inspelen wat ik als klant wil, geen flouwe kul.
krijg het gevoel dat ik geloofwardig word benaderd.
frise medewerkers.

siebe1985 13-10-2011

Zeer overzichtelijke website, makkelijk te vinden.
online besteld en opgehaald in de winkel, zeer klantvriendelijk en service gericht.
Er wordt goed advies gegeven.

Al met al ben ik zeer tevreden over de winkel en over mijn aankoop, dit was overigens mijn tweede camera aankoop bij cameranu.nl

PdR98765 13-10-2011

Overzichtelijke website met scherpe prijzen. Keurig op tijd geleverd binnen 24 uur, degelijk verpakt. Kortom, wat ik gewend ben van Cameranu.nl.

Ditie 13-10-2011

Ik heb al een paar keer een aankoop gedaan bij CameraNU.nl en verbaas me erover dat het allemaal zo probleemloos verloopt. Makkelijk bestellen (vanuit de luie stoel), overzichtelijk om te bestellen en het versturen en bezorgen is super snel!
Toppie.

JT888 13-10-2011

Prima en snelle levering!
Produkt ziet er op het eerste zicht prima uit.

Monique van Velzen 13-10-2011

Als altijd een perfecte manier om via de website te bekijken en te bestellen. Overzichtelijk, duidelijk en ook de uiteindelijke aflevering helemaal prima!

jan schreurs 13-10-2011

er was een klein technisch probleem met i-deal. helpdesk was snel bereikbaar en zeer adekwaat en snel met oplossing. levering boven verwachting snel en goed.

Missy J 13-10-2011

Heel simpel om een bestelling te plaatsen, alles is duidelijk en overzichtelijk, bevestiging van de bestelling zit zo in de mail en het pakketje ligt met een dag op de deurmat! Top!

Goede ervaring 13-10-2011

Goede prijs en op voorraad. Snel en netjes geleverd. Prima!

BmW1 13-10-2011

Snelle levering, genoeg keus om te vergelijken, webside is overzichtelijk

Hoofddorp2011 13-10-2011

Nadat de bestelling was geplaatst en betaald vond een snelle levering plaats.
Deze ervaring had ik al met eerder door mij bij Cameranu gedane bestellingen.
Alles is gewoon prima geregeld.

xaz 13-10-2011

Vorige week vlak voor een job in het weekend besteld. Het product was op voorraad, dus meteen betaald zodat het op tijd binnen zou zijn. Netjes een bevestigingsmail en na het versturen een trackingcode binnen gekregen en het product ruim op tijd geleverd gekregen.

De cactus kwam goed verpakt en in originele verpakking aan. Hij voldoet geweldig.

Geen contact met de shop of aftersales nodig gehad.

mamaloe007 13-10-2011

Zeer scherpe prijs, gratis verstuurd en 14 uur na bestelling in huis!CameraNu.nl heeft een hoge klanttevredenheidsscore en dat is volkomen terecht.

Phoenix Pallets 13-10-2011

Prima site, goede prijs en snelle levering!!

de Ostertjes 13-10-2011

Alles werkt hier goed, levering, aftersales, goede service... echt een "WARME DOUCHE" gevoel bij dit bedrijf... Zij begrijpen wat de klant wil.

xrayy 13-10-2011

Vriendelijk en pragmatisch personeel. Goed assortiment en snelle afhandeling. Prettig om ook in de winkel geholpen te kunnen worden met deskundig advies.

mars2308 13-10-2011

website is duidelijk en overzichtelijk vanuit lelystad was t goed te vinden en ik heb na de camera een fototas besteld en dat was net voor 21:00 besteld en nog de volgende dag bezorgd. Advies van uit de winkel ook goed ging met een goed gevoel de winkel uit en heb al een paar mensen geadviseerd om bij cameranu.nl te gaan kijken.

Urn 12-10-2011

Mijn ervaring met Cameranu.nl is zeer positief.
Ik heb echt niets aan te merken en verschillende producten besteld.
Ook via mail en telephonies contact is meer dan goed.

L. Hulstein 12-10-2011

Een schitterend apparaat gekocht dat snel geleverd is tegen een scherpe prijs. Ik kwam bij Camera.nu terecht via Tweakers.net (pricewatch). Tevreden over de aankoop en gang van zaken. Aanrader.

T.Kladder 12-10-2011

De website is erg overzichtelijk en informatie van product duidelijk beschreven. Na beselling via internet, gelijk een e-mail terug met informatie over de stand van zaken. Inderdaad voor 21 uur besteld en de volgende dag in huis. Keurig verpakt, inclusief garantie-papieren.

Ferrite 12-10-2011

Bestelling werd zeer snel geleverd, en goed verpakt.

Bovendien kon ik kiezen uit diverse betaal- en levermethoden.

patokyo 12-10-2011

duidelijke website en snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden

de Kei 12-10-2011

Zeer prettige en overzichtelijke website. Ik heb een videocamera besteld. De bestelling 's avonds omstreeks 20.00 uur gedaan en de volgende dag werd het al bij ons bezorg (gratis en aangetekend). Prima service en niet duur.

ttielemans 12-10-2011

Supersnelle levering en goede prijs (net zoals als mijn vorige bestellingen).

MaartenvanLoo 12-10-2011

Camera scherpst geprijst en 's avonds om 21.00 uur besteld. Volgende dag in huis! Veel bedrijven zeggen 'vandaag besteld, morgen in huis', maar ik heb dat nog nooit gezien, behalve bij cameranu.nl

charlessatu 12-10-2011

mooie website en goede prijzen,after sales ben ik zeer tevreden.

charl1970 12-10-2011

......levering: de persoon op aflevering adres vroeg of ze niet moest tekenen voor ontvangst.
Het antwoord was: "Nee, dat hoeft niet".

Ik vind dit raar.

Ben helemaal tevreden over kijker.

NikonMike 12-10-2011

een zeer duidelijke site opbouw, met veel keuze- en sorteermogelijkheden. snelle afhandeling van de bestelling en altijd een persoonlijk mailtje over de commentaren die de koper plaatst bij de bestelling. leveringen zijn altijd uitstekend verpakt en commentaren duidelijk zichtbaar voor de postbode.

nog geen ervaring gehad met after sales.

Consumer339 12-10-2011

Woensdags besteld, donderdeags had ik mijn nieuwe camera in huis!

Scherpe prijs

Nik23 12-10-2011

Perfecte Ervaring gehad. Erg snelle levering en goede communicatie

John van der Veen 12-10-2011

Bereikbaarheid geen ervaring mee, heb artikel bestelt via website.
Website bijna volmaakt. Ik mis nog de mogelijkheid om te sorteren op bijv. prijs of op voorraad.
Website is verder prima.

Loomans 12-10-2011

Hoewel het statief bij CameraNU wat duurder was dan bij de concurrent heb ik het toch bij CameraNU besteld omdat het dan nog de zelfde dag verzonden werd. Dat was ook zo (besteld om 20.30 uur), helaas is er in de bezorging bij PostNL wel een dag vertraging opgelopen vanwege een sorteerfout.
Hierdoor een dikke voldoende voor de levering.

Over de bereikbaarheid en aftersales kan ik weinig vertellen, heb ze verder nog niet nodig gehad.