Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

chhkuijpers 04-10-2011

Snelle levering, goed verpakt. Goede prijzen. Helaas kwam de mediamarkt deze week met een actie waarin de camera goedkoper aangeboden werdt, maar over het algemeen goede prijzen.

Pim88 04-10-2011

Ik heb de camera op maandag besteld en op dinsdag had ik deze direct binnen zoals beloofd. Dit was voor mij echt het belangrijkste punt. Verder was de website duidelijk en omdat bij de camera direct de relevante accessoires en setprijzen getoond werden wist ik precies welke extra's ik wilde hebben. Ik ben dus zeer tevreden met zowel de service als de camera tot op heden.

Hans meilink 04-10-2011

Een zeer goede winkel en vriendelijke mensen staan altijd voor je klaar

Markb035 04-10-2011

Zeer goede prijzen en ook zeer snelle levertijden. De producten worden goed verpakt geleverd. Tevens heeft het bedrijf een duidelijke methode voor het retourneren van goederen

petra1987 03-10-2011

Super snelle levering en lage prijs.
Ben super blij met mij nieuwe nikon D5100 :D

Sadjad 03-10-2011

Zeer tevreden over de site! Alle informatie is makkelijk te vinden en de levering is super snel! Bestel jij je product op werkdagen voor 21:00 dan heb je het morgen in huis. Meer sites moeten dat doen! Ik ga denk ik vanaf nu al mijn camera apparatuur bij deze site bestellen.

arierebel 03-10-2011

Prima service, snel en correct.
Zo hoort het, maar niet veel doen het zo.....

mvdpoel 03-10-2011

's middags besteld en de volgende ochtend al binnen
snelle service en een mooi product voor een reële prijs.

hakbijltje 03-10-2011

Lens was snel geleverd. De volgende middag had ik hem al in huis. Vragen over objectief die ik van tevoren had werden snel en naar tevredenheid beantwoord.

ITB 03-10-2011

Website is overzichtelijk en helder.
Bereikbaarheid oké, snelle reacties op email.
Bestelling netjes volgende dag geleverd.
Minpuntje: de extra kosten bij betaling credit card.
Minpunt: de verrekening van de cadeaubon, deze zit verrekend in de BTW, en is zeker geen cadeau als je rekening houdt met het aankoopbedrag ex.BTW; dit bedrag is namelijk hoger!! Dus je betaald de cadeau uiteindelijk zelf.
Ik nog geen beroep hoefen doen op de after sales.

mamie68 03-10-2011

Een overzichtelijke site waar je makkelijk kan vinden wat je zoekt. Aantrekkelijke prijzen, super snelle levering. 's Avonds besteld is echt de volgende dag in huis, Super!

RuudH59 03-10-2011

Prima service. Razend snelle bezorging! Aanrader!

Heam 03-10-2011

Zeer snelle levering en netjes afgeleverd.
Om 20:57 besteld, de volgende dag geleverd.

Adenhartog 03-10-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk ingericht. de zoekbalk om producten te zoeken werkt snel en laat meteen zien wat je zoekt. (dat is bij anderen wel eens anders)

PS35 03-10-2011

Cameranu.nl is en webshop zoals die behoort te zijn namelijk duidelijk, makkelijke zoekmethode en voldoende keuze. De bestelling en levering zijn van een hoog niveau door verschillende betaalopties en aflevemogelijkheden. Zeer zeker een aanrader!!!!

Henriette11 03-10-2011

De services is top.Snelle levering en alles was oké

M.Smedes 03-10-2011

Prettige website met veel info en laaggeprijsd. Winkel ligt een paar minuten van de snelweg ideaal.

beukenootje2 03-10-2011

Wederom; een hele fijne zaak die altijd direct reageert op mail en snel je spulletjes toestuurt! Jammer dat er maar 1 winkel is (en die ligt niet vlakbij mijn woonplaats!)

beukenootje 03-10-2011

Vind Camera.nu een hele fijne onderneming. Alles wordt snel verzorgd, zowel versturen van producten of reacties op vragen per mail. Heb nu ook mooie spullen aangekocht. Erg tevreden. De enige noot die ik kan maken is dat het jammer is dat jullie winkel zover weg is (woon bijna 200 km zuidelijker...)....

nsobtchak 03-10-2011

Super snelle levering,after sales is overzichtelijk/duidelijk . Een aanrader!

akeel 03-10-2011

Ik ben heel erg tevreden met de aankoop! Ik heb het artikel besteld en de volgende dag had ik het thuis. Helaas is er iets fout gegaan met de leveradres maar dat hebben de medewerkers nog op de leverdag bij postNLdoorgegeven en om 6uur had ik de lens binnen. Super service moet ik zeggen! Prijs is ook oké! Ik ga er echt weer kopen!

Frank Roelofs 03-10-2011

Bestelde artikel binnen 2 dagen in huis. Mooie overzichtelijke website.

DMC TZ20 PANASONIC 03-10-2011

Goede camera,gebruiksvriendelijk en veel mogelijkheden ,
Een aanrader met duidelijke en scherpe beelden.
Wel eerst alles doornemen over de mogelijkheden en daarna alles uit proberen geeft een verbluffend resultaat Goede prijs kwaliteit verhouding.

Y.Boerakker 03-10-2011

website is gebruiks vriendelijk en de dag erna het product goed ingepakt in huis. Ga de website zeker vaker bezoeken.

Storm999 03-10-2011

Voorraadstatus van website is correct.
Na bestelling en betaling per iDeal de volgende dag keurig verpakt en compleet geleverd door TNT Post.
In verleden al vaker bestellingen gedaan en ook correct geleverd.

john D500 03-10-2011

Reeds eerder besteld bij CameraNu, en naar volle tevredenheid geholpen, en op tijd mijn artikelen ontvangen!

JBaan 03-10-2011

Review van cameranu.nl reeds ingevuld
Goede prijs, snelle en correcte levering met mooie pakket-navolgbaarheid, goede verpakking, en een goed product

Alexandersnel 03-10-2011

Stobist setje besteld, erg goed ingepakt en verzending ging zonder problemen.

Klasse!

pascal176 03-10-2011

Snelle correcte afhandeling,duidelijke website,heel goede prijzen

S. T. Thio 03-10-2011

De eerste keer dat ik een internetbestelling heb gedaan; overigens via mijn kleinzoon die daar meer van afweet. Ik ben zeer tevreden met deze eerste kennismaking.

Douwe 79 03-10-2011

Ben blij met deze camera
Ik werd vriendelijk geholpen door verkoper.
Omdat ik uit Lelystad kom haal ik het altijd zelf
En vindt het een gezellige zaak om te winkelen

Johan IJsendorn 03-10-2011

Het gezochte was snel gevonden via de website. Het bestellen ervan ging heel snel en de levering zelfs razendsnel. Hulde aan Camera.Nu

naam 1804 03-10-2011

via google website gevonden. Overzichtelijke site met eenvoudige bestelprocedure. Aangekocht product erg handig.

Oppi 03-10-2011

Levering ging super snel, bij niet aanwezig kreeg ik een briefje in de bus waarop ik kon aangeven wanneer en hoe laat volgende aanreiking.

paulvanwerven 03-10-2011

ik kocht bij cameranu.nl een fotocamera.de website is heel duidelijk en ook het vervolg naar de betaling is heel overzichtelijk.ook kreeg ik netjes een bericht dat ie was verzonden.later kreeg ik dus de camera in bezit,bij opening van de verpakking bleek dat de accu ontbrak{wel zo makkelijk een accu}ik nam contact met ze op via de mail en dezelfde dag nog een mail terug{waar zie je dat nog}per mail werd er uitgelegd waar de accu eventueel kon liggen maar helaas.ik kreeg later een mail dat er alsnog een accu werd opgestuurd,keurig.ik vind het heel netjes hoe ik ben behandeld,ik doe veel met foto's voor mijn werk en dit is zeker een positieve reclame en dat heb ik camera.nl ook medegedeeld.als ik wat nodig heb ga ik zeker teug naar die site

gisela69 03-10-2011

goede en snelle afwikkeling van bestelling. Ik zal zeker nog een keer terugkomen als ik weer een aankoop wil doen.

peterschielen 03-10-2011

Snelle levering, eenvoudige bestelling, laagste prijs. De Epson werkt eigenljk prachtig, snel geinstalleerd. Ik heb hem vooral gekocht voor het inscannen van oude negatieven - dat wordt lastig voor de 60 x 60 want die kan het apparaat niet aan (2 maals cannen en knippen en plakken dus) maar met 35 mm krijg ik prima resultaten. Als je de epson echt uitwringt en hele hoge resoluties eist moet je er wel een goed boek bij hebben (10 min scantijd) maar dat is het offer dat ik breng voor het herleven van mijn jeugd

Ad Adriaanse 02-10-2011

Ik bestel nu voor de 3e keer een product bij CameraNu.nl. Ik ben zeer te spreken over de scherpe prijs, prima website en zeer snelle levering. Voelt als een fijne winkel waar je graag terugkomt.

marcoct 02-10-2011

prima site, al jaren gebruik ik cameranu met plezier voor oa digicamera accesoires
goed verpakt, goede prijs, mooie spullen en snel geleverd

Berend Engelbrecht 02-10-2011

De website van Cameranu is overzichtelijk en de zoekfunctie werkt goed en snel. Handig is dat je bij een camera ziet welke accessoires erbij passen en de optie krijgt om een acessoirepakket aan te schaffen. Een minpuntje bij die laatste optie is dat je geen accessoires uit een pakket kunt verwijderen. Die optie, of een link vanaf het pakket naar hetzelfde accessoire in de catalogus, zou het gemakkelijker maken om zelf je pakket samen te stellen.

riader 02-10-2011

Onderdeel makkelijk te vinden op website. Vlotte afhandeling met bericht van verzenden en snel ontvangst van de onderdelen.

Ellen52 02-10-2011

Eenvoudig bestellen
Goedkoopste prijs
Zonder verzendkosten snel in huis

Will Droog 02-10-2011

Duidelijke website, alleen is het jammer dat ik niet meteen het pakketje naar een postkantoor kon laten sturen.
Aangezien is vaak niet thuis ben overdag zou het makkelijk zijn als ik het gewoon direct kan afhalen bij een TNT

Els OOmis 02-10-2011

Erg fijn om eens te zien wat je het beste kan kiezen en wat het product inhoudt.Diverse linken naar webshops enz is ook fijn.

Roel K. 02-10-2011

Ik heb verschillende keren besteld bij CameraNu. Altijd online besteld en alles is altijd supersnel afgeleverd. Nu voor het eerst in de prachtige winkel geweest om een bestelling op te halen. Ze hebben een nummersysteem waardoor je niet in de rij hoeft te staan. Verschillende balies voor advies en (snel) ophalen van bestellingen. Er is gewoon goed over nagedacht. Een absolute aanrader.

Edwin-TLB 02-10-2011

Fantastische snelheid van leveren. Vrijdagavond om 20.00 uur besteld en zaterdag om 12.30 uur netjes afgeleverd.

jacq1304 02-10-2011

Ik heb twee keer problemen met mijn flitser gehad, deze werd steeds weer kosteloos gemaakt en thuis afgeleverd, echt super! Vorige week nog een bezoekje gebracht omdat mijn lens vies was, camera werd meegenomen naar een soort werkplaats (?) en direct schoongemaakt. Dit verdient toch de warme douche!!!

wjhuls 01-10-2011

Prima product en buiten openingstijden nog op mogen halen. Topservice.

Jan_123456 01-10-2011

Op zondag besteld en dinsdag netjes in huis. Tijdens de aflevering werd telkens de status doorgegeven zodat ik kon verwachten wanneer de bestelling aan zou komen.

Helemaal top!

Lawrence Mooij 01-10-2011

Ruim assortiment & klantvriendelijke benadering ...
Voor mij is CameraNu een terechte "Snoepwinkel" inzake fotografie gerelateerde producten!