Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gijs17 12-10-2011

Aantal weken geleden een printer aan moeten schaffen voor mijn opleiding. Bij Cameranu.nl in de winkel geweest om de printer op te halen. Ik ben goed geholpen door een medewerker die echt verstand van zaken had. Weer een andere deskundige medewerker heeft me goed advies gegeven over het te gebruiken fotopapier. Veel service en dat voor een mooie, niet te dure, prijs.

Sambas2003 12-10-2011

Eenvoudige bestelling en snelle levering

Kees Hollebrandse 12-10-2011

Jullie bedrijf werkt als een super geolied machientje.
super snelle levering, petje af.

kayenna 12-10-2011

Super snelle levering, fijn toestel, super licht!! gebruiksvriendelijk!!
echte top service

hugo-490222 12-10-2011

De Spyder3Pro heb ik als vervanging van een Spyder2 bij CameraNu gekocht, omdat ik bij CameraNu meerdere aankopen gedaan heb die altijd goed verlopen zijn, ook na de aankoop een goede service.
De Spyder3Pro is niet alleen sneller dan de Spyder2, maar hij kan ook een monitor kalibreren (een profiel maken) van een monitor die geen RGB sliders heeft.
Dat kon de Spyder2 niet.
Handig als ik een monitor bij anderen kalibreer.
CameraNu heeft de Spyder3Pro binnen een dag geleverd, zoals ik gewent ben van CameraNu.

M.F.H. 12-10-2011

Op dinsdag besteld, en zoals beloofd op woensdag al in de bus. Bijkomende kosten voor gebruik van creditcard vond ik erg hoog (2%, dus bij een camera van € 833,- betaal je ineens € 16,- extra, waar ik beter accessoires van kan kopen). Daarnaast werd mijn camera gewoon bij de buren afgeleverd, en met een aanbetaling van € 800,- hoop je toch dat die hem dan netjes teruggeven. Daarom krijgt bestelling en levering geen 10 van mij, hoewel ik over de snelheid erg tevreden ben.

Aftersales is prima, netjes de factuur en het leveringsoverzicht toegestuurd. Beetje vreemd alleen dat ik een mail kreeg dat ik interesse had getoond in het verzekeren van de camera, terwijl ik dat nergens heb aangegeven.

Al met al wel een prima webshop, en ik zal hier (indien van toepassing) zeker terugkomen voor bestellingen.

derrobbie 12-10-2011

Reeds vaker heb ik bij Cameranu.nl besteld en elke keer weer hebben ze een supersnelle levering, een scherpe prijs, en een uitstekende service. Een winkel zoals een webshop behoort te zijn.

Jan Hoelaars 12-10-2011

Vakkundig advies tijdens de verkoop.
Gemoedelijke sfeer, men neemt de tijd voor je.
Lens gekocht in de winkel.

Ad Broekhuizen 12-10-2011

de site heeft geen overbodige poespas en zoeken is erg eenvoudig!
vwb de levering, de leverancier maakt hier alle beloftes waar! kan niet beter!
last but not least, voor deze kwaliteit hoeft niet extra betaald te worden, integendeel camera.nu is een van de goedkoopste als al niet de goedkoopste leverancier, in Nederland!

Ienemienie 12-10-2011

Maandagavond voor 2100 besteld, dinsdag in huis. Geweldige service! Niets op aan te merken. Het product was ook goed degelijk verpakt. Top!

jens123 12-10-2011

donderdag de bestelling gedaan en dindsdag rond 16 u het pakket mooi verpakt toegekomen,1 min puntje, pakket was afgetekend door mezelf maar dit was het geval niet,ik was op mijn werk.pakket lag onder de carport deze zag ik liggen bij het thuiskomen.
mijn vrouw die eerder thuis was was het niet opgevallen dat het pakket toegekomen was dit kon opgelost zijn met een briefje in de brievenbus te steken .

KeesBreda 12-10-2011

Na een mindere ervaring bij een andere webwinkel heb ik mailcontact gehad met CameraNU.nl. Dit verliep dermate prettig dat ik opnieuw een camera heb besteld, zij zijn ook officieel Canon leverancier in Nederland dus je bent 100% zeker dat je een product krijgt wat voor de Nederlandse markt bestemd is. Bestelling verliep makkelijk en de volgende dag was alles in huis. Alles zat degelijk verpakt.

hjmarlies 11-10-2011

Zéér professionele en vooral ook pro-actieve shop (dat laatste onderscheidt ze echt van hun concurrenten). Heb inmiddels 3 garantie-gevallen meegemaakt met ze (lag aan het product, niet aan hen) en telkens werd het super afgehandeld, zowel qua snelheid als qua resultaat.

Normaal neem ik niet zo snel de moeite om dit soort review-verzoeken te beantwoorden, maar deze mensen verdienen het echt!

Jan van der Woning 11-10-2011

Ik had een afstandsbediening gekocht voor mijn fotocamera die werkte op infra rood. Dat bleek in mijn werksituatie, camera op een een paal van 7 meter, niet betrouwbaar te werken. Heb na mijn klacht een nieuwe afstandsbediening kunnen kopen waarbij het aankoopbedrag van de oorspronkelijke afstandsbediening in mindering werd gebracht. Deze nieuwe afstandsbediening had een probleem met het opladen van de batterij en werd zonder problemen veravngen door een nieuwe, die perfect werkt. Hulde voor de nazorg. klasse.

J@N, Panorama fotograaf

adjeD 11-10-2011

De website is altijd bereikbaar en laat ten allen tijde de voorraad status zien. Zodat je exact kunt nagaan of het product op tijd geleverd zal worden.
Na de bestelling is het product binnen een zeer korte tijd thuis. Tevens is de prijs=kwaliteit verhouding zeer gunstig te noemen.
Al met al een pracht bedrijf met prettig personeel.

baehr 11-10-2011

Camera was makkelijk te vinden. Informatie was zeer compleet en duidelijk. Betaling en levering eenvoudig.
Betaling ging in eerste instantie fout, door mijn eigen fout. Ik kreeg automatisch een mail die mij instrueerde hoe ik alsnog de betaling kon doen.

Zoetjuh 11-10-2011

Mooie website. Snelle levering. Netjes en goed verpakt.
Zeer tevreden

Y.Alewijns 11-10-2011

Ik ben tevreden over het product.Netjes behandeld aan de telefoon er werd snel opgenomen en de vraag goed beantwoord. Keurig op tijd geleverd. tevreden.

Duncan Smit 11-10-2011

Mijn beoordeling is gebaseerd of beinvloed door de erg goede (lees overzichtelijk) & nette winkelindeling en de behulpzaamheid van de verkopers.
Tevens zijn de producten op de website vrij duidelijk en makkelijk te vinden, ik vind het dan ook plezierig om deze meerdere keren per week te bezoeken om te kijken of er weer wat nieuws op te vinden is.

Hans Twilt 11-10-2011

Zeer duidelijke website met voor mij de grootste keuze in het artikel dat ik wilde hebben. In de winkel werd spontaan de aanbieding van achtergrondset met rol papier van 1.35m omgezet in een aanbieding met een rol van 2.75m. Goed advies. Winkel en kassa goed georganiseerd d.m.v. Het trekken van een bonnetje bij binnenkomst.

Pernilla 11-10-2011

Altijd als ik iets ga bestellen voor mijn camera doe ik dit bij cameranu.nl.
Ik heb mijn product,mits heb op vooraad is, altijd de volgende dag en dat is geweldige service!

Het laatste product wat ik heb besteld zijn de meike delta tussenringen.
Het zijn goeie tussenringen, maar in combinatie met mijn huidige zoomlens heb ik veel licht verlies.
Daarom ga ik binnenkort een macro objectief erbij bestellen.

GPR4 11-10-2011

Goede prijsstelling, correcte afhandeling en aflevering van de bestelling

T. Kersten 11-10-2011

Snelle en vriendelijke service. Voorraden netjes op peil. Goede prijzen. Product is binnen 24 uur netjes verpakt afgeleverd. Erg tevreden zoals altijd! Tot de volgende bestelling!

maria321 11-10-2011

zeer scherpe prijzen, heldere website, uitermate snelle levering die goed gevolgd kon worden, vriendelijke beantwoording aan telefoon (kon alleen geen antwoord geven op mijn (lastige) vraag.

dorien pierik 11-10-2011

Goede service, correcte behandeling in de winkel zelf

Citruspers 11-10-2011

Verkeerd afleveradres opgegeven, vlak voor sluitingstijd even gebeld, het veranderen was geen probleem, ik kreeg meteen een nieuw factuur toegestuurd ter confirmatie.
Had mijn bestelling alsnog de volgende dag binnen. Netjes.

merl 11-10-2011

Nadat aanvullende telefonische informatie supersnelle levering! Een zeer aan te bevelen wwebshop!

Alletta83 11-10-2011

Prima webshop met duidelijke omschrijving en foto's.
De bestelling was zeer snel in huis wat erg prettig is natuurlijk!

Baspiet 11-10-2011

Bestellen kan makkelijk en snel.
Na de bestelling snel en goede info omtrent de status.
Aflevering zoals verwacht.
After sales omtrent een eerdere bestelling was ook perfect.
Houden zo!

fkdeboer 11-10-2011

Helaas deed de autofocus van de lens het niet en dus teruggestuurd, maar de afhandeling was erg snel en netjes.

joyce p 11-10-2011

De camera, gister om 12.30 aangekocht, dus zou volgens de site "supersnel bezorgd" moeten worden. Zeker gezien dit dus ver voor 21uur gekocht is. Rond 17uur een track en trace nummer gekregen die niet werkt op de site van postnl; "zending niet gevonden". Klantenservice antwoordt wel snel (binnen 2,5 uur) maar wel met een standaard verhaal dat de sorteercentrum vertraging heeft. Pakketjes worden hier tot 12.45 geleverd door postnl, dus nog minder dan een uur om 'vandaag besteld, morgen in huis' te zijn. Sommige winkels hebben toch al een pakketpost stickers en kunnen zo al van te voren track en trace code afgeven?! Postnl kan iig niet bevestigen dat ze het pakketje hebben. Hou jullie op de hoogte...

joyce p 12-10-2011

Ik heb nog steeds mijn pakketje niet... Dus Cameranu.nl heeft zeker de zendingstermijn overschreden; Zit nu al 48 uur tussen 'aankoop' en 'nog niet ontvangen'.

joyce p 12-10-2011

Eindelijk. 50 uur (!!!) na mijn aankoop (en bijna 26 uur later dan de laatste bezorgingsmogelijkheid gister) is de camera binnen. Het was bedoeld als verjaardags cadeautje maar komt helaas te laat voor het feestje. De overdue jarige zal maar moeten oordelen over de inhoud. Ben blij dat ie binnen is, maar voor iedereen die "supersnelle bezorging" meeneemt in de beslissing voor werke webshop je wilt kiezen kan maar beter verder kijken.

Officiele reactie van CameraNU.nl 12-10-2011

Beste Joyce,

Hartelijk dank voor uw review. Wij garanderen (zoals op de website vermeld) dat in 96,1 procent van de gevallen de order de volgende dag geleverd wordt. In uw geval is de zending door PostNL verkeerd gesorteerd en daardoor een dag vertraagd. Wij hebben u hierover ook meerdere malen keurig over bericht en onze welgemeende excuses voor de dag vertraging aangeboden. Kennelijk was onze aftersales hierin niet voldoende en wenst u onze levering met een 1 te beoordelen. Wij wensen u ondanks deze tegenspoed veel plezier met uw camera toe.

Met vriendelijk groet,

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Loomans 12-10-2011

Als je zo'n haast hebt en het echt op een dag aankomt kun je het beter gewoon op gaan halen ipv hier deze webwinkel onterecht bekritiseren.

elisabeth veenhuis 11-10-2011

De site is overzichtelijk. De bestelling is gemakkelijk .
Aftersales:super. De "verkoper(ster) denkt met je mee. B.v.: na een bestelling werd ik door de verkoper(ster) gebeld over een te dure aflevering door een bode. Daarop werd mij een veel betere en goedkopere manier aan de hand gedaan en werd ik erg tegemoet gekomen met de wijze van betalen. Alle lof hiervoor!

LGW Bus 11-10-2011

Bestelling en verzending snel verlopen, had het de volgende dag al in huis.
Mooie camera compact, klein, veel opties en mooie prijs!

Zeer tevreden!

matelly 11-10-2011

De camera is binnen enkele dagen na de bestelling op een zorgvuldige wijze en onbeschadigd bezorgd. De camera beantwoordt geheel aan mijn verwachtingen.

Charlotte1584 11-10-2011

Ik heb de camera heel snel gekregen; de volgende dag al! Het was echt perfect, alles zat erbij. Jullie hebben echt super goede service, kan niet anders zeggen. Het is zelfs beter dan bol.com! Dat zegt wat ;).

erikfoto 11-10-2011

test aankoop, prijzen ok, levering snel en netjes, al werkt die site van de post niet zoals het hoort, daar zijn ze nog bezig de zending te ontvangen terwijl er al geleverd wordt

Wallenburg 10-10-2011

De Canon is netjes en op tijd afgeleverd en in goede conditie ontvangen. Levertijd zoals op de site van CameraNu staat. De Canon Pixma MG6250 is een geweldige multifuncktioneel apparaat en voldoet geheel aan mijn verwachtingen.
After sales weet ik niet en hoop deze ook niet nodig te hebben, volgens de review van anderen hoeft dat ook geen probleem te zijn.

Albert7777 10-10-2011

Uitstekend , keurig op tijd bezorgd, goed verpakt, compleet, kortom prima.

rienvandun 10-10-2011

Goed en snelle levering, vriendelijke behandeling in her overweging aankoop product. niet tevreden , geld terug.

Jan Eversdijk 10-10-2011

Supersnelle levering. Geheugenkaart was kapot, is ook snel en goed opgelost!

LAMC Janssen 10-10-2011

Na een slechte beoordeling op deze site is met mij kontakt gezocht door cameranu.nl. We hebben de minpuntjes besproken en is perfekt en sneller dan snel verholpen. Er is me een cadeaubon aangeboden, die ook binnen no-time in mijn bezit was. Deze mooie fototas ervan besteld en ook hier weer volle lof over. Zo zie je maar, indien een bedrijf uitkomt voor zijn fouten, stijgt hij alleen maar in waarden.
Cameranu.nl, Jullie hebben mijn vertrouwen weer terug...

P.Echo 10-10-2011

6,8
Door een fout op de website niet gekregen wat verwacht
was.
Na 2 telefoon gesprekken heeft CameraNu besloten mij/ons tegemoet te komen, door de SD-kaart te crediteren,waarmee wij accoord gingen.
Afspraak dat bedrag binnen max 14 dagen op de bankrekening van ons terug gestort zal worden!!

PeKeL 10-10-2011

Lage prijs, vlot te vinden + volgende dag geleverd.

Huib86 10-10-2011

Telefonisch prettig geholpen, duidelijke webshop, snelle levering. Enige minpuntje: ze sturen veel mails, ook na levering (waaronder het verzoek deze enquête in te vullen).

michael1965 10-10-2011

website is overzichtelijk. na bestelling meteen een bevestigingsmail. levering binnen afgesproken termijn.
zorgvuldig verpakt. kortom service naar wens.

HaPi51 10-10-2011

maandag avond besteld, de volgende morgen (dinsdag) om 10.00 uur geleverd, super snel, zal best een toevalstreffer zijn, maar voor een eerste kennismaking subliem.

Karen--88 10-10-2011

Nu sinds 1 week in het bezig van een Canon eos 550D.
Super camera, zelfs nu na 1 week nog steeds niet alle functies ontdekt!
De bestelling en levering is goed, op maandag besteld op dinsdag de camera al in huis.
Ben erg tevreden over cameraNU.nl en de levering en natuurlijk het product zelf!

khandjesknaak 10-10-2011

Ik ben erg te spreken over mijn aankoop en de zaken daar omtrent!

BLIJF in BEELD 10-10-2011

Gewoon simpel en snel bestellen en de volgende dag is het artikel goed verpakt binnen, SUPER!

Swenty 10-10-2011

Duidelijke website met goede informatie over de producten. Makkelijk zoeken op item. Goede prijs (goedkoper dan elders). Snelle en correcte levering.