1947 vogel 17-10-2011

Duidelijke webside
Verreijker voor mij goede kwaliteit.

Ebo Gra Afro 17-10-2011

Probleemloze bestelling + snelle aflevering.

Angelique_e 17-10-2011

Perfecte levering: order is binnen 24 uur afgeleverd zonder problemen.

BTA 17-10-2011

gebruik gemaakt van tijdelijke actie,
prima telefonische uitleg en uiterst correcte levering

Artvixion 17-10-2011

Ik heb de afstand bediening en een schoonmaak setje in de winkel in Urk gekocht want ik was toch in de buurt en was erg nieuwsgierig naar de winkel. Ik heb daar als een kleine jongen in een speelgoedwinkel rondgelopen en de nodige zaken op mijn verlanglijstje voor de toekomst gezet. Ik heb de afstand bediening meteen in de buurt (Schokland) uitgeprobeerd en dat ging perfect. Qua duidelijkheid laat de website en de winkel niks te wensen over. De mensen in winkel lijken mij vakkundig en ook de koffie smaakte goed. Ik kan dus niet anders dan erg positief zijn. Daar Urk niet al te ver voor mij is denk ik dat ik ook zeker weer naar de winkel ga voor toekomstige aankopen, gewoon omdat het ook erg leuk is even rond te kijken.

J van den berg 17-10-2011

Levert gewoon supersnel en goedkoop. Mijn product werd op verzoek door een van de werknemers bezorgt.

fiefie 17-10-2011

CameraNU.nl Top.
Panasonic lumix is over al tegebruiken,of het nu vollemaan is met foto.
Of hardloop wedstrijd ver in tezoemen, om ze tezien aan komen,beeld en kleur blijft scherp.
Mijn bewegende kleine pup,of ik foto maak of film.heel scherp, goed geluid.
Menu is paar daagjes ontdekken,als je beetje in verdiept,voor elke leek tedoen.
Super kwaliteit.Gewoon doen!!!.

Rudy Langstraat 17-10-2011

Was mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl.
Kreeg snel respons mbt wat vragen die ik had.
Vervolgens is het pakket conform de levertijd keurig door de PTT afgeleverd.

Ga zo door!

Liesje1981 17-10-2011

Ik vind de website overzichtelijk en handig.
Supersnelle levering. Ik had het product de volgende dag al in huis.

Maar ook de service van CameraNu.nl is uitstekend. Onlangs moest mijn lens teruggestuurd worden en ze houden je goed op de hoogte van de status van de reparatie en wanneer het terug is. Nu was ik in deze periode op vakantie en omdat ik het pakketje dan niet aan kon nemen wanneer ze het zouden terugsturen, boden ze aan om die dure lens zo lang daar te houden en pas op te sturen als ik terug kwam van vakantie. Zodat mijn pakketje niet ergens zou gaan rondzwerven op een TNT postkantoor met alle risico's van dien! Een prettig idee!

Kortom, ik ben zeer tevreden over deze webwinkel!

marjolijn35 17-10-2011

Ontzettend snelle levering en updates bestelling.

MarkMookFotografie 17-10-2011

Duidelijke website met een eerlijke vooraadindicatie. Het bestelproces verliep zonder problemen en de status-updates per mail houden je goed op de hoogte.

Martina63 17-10-2011

Heel snel een betrouwbaar afhandeling.
Camera is gewoon super.Licht van gewicht en makkelijk te gebruiken.

Lisa32 17-10-2011

Na bestelling direct opgestuurd, bevestigingsmail van bestelling en betalingsontvangst en van versturen met bijbehorende links.

Aftersales heel goed omdat ik met pakket wat gedoe heb gehad met de post waarop het 3 dagen later bezorgd werd en door postbode ondertekent is en hundirect actie hebben ondernomen op mijn klacht die hun ook benadeeld

FotoFietsMargreet 16-10-2011

De camera en toebehoren prima en snel ontvangen. Ook de info tussen bestellen en afleveren heel goed.
Tot op heden werkt de camera prima.

hes-webdesign 16-10-2011

Keurig netjes geleverd binnen de beloofde levertijd. Tevens keurig netjes geïnformeerd over het verzenden. Ik heb reeds eerder bij u besteld en ook dit is toen goed bevallen.
Dit alles is voor mij de aanleiding om voor een volgende keer nogmaals te bestellen in uw webshop.

Prinssen 16-10-2011

Snelle antwoorden na bestelling via e-mail.
Keurig op tijd en goed te volgen levering.

Theo Dopheide 16-10-2011

Bestelling was keurig op tijd in een stevige verpakking. Website gaf een duidelijke beeld van het te bestellen product

Ellen56 16-10-2011

De bestelling had ik vlot in huis.
Helaas kreeg ik de cactus niet goed aan het werk, maar na jullie interventie werkte die prima.
Ik werd overigens zeer goed en kundig te woord gestaan.
bedankt!

Paul9999xxxx 16-10-2011

Meer dan tevreden over de website en service! Regelmatig bestel ik hier zonder problemen. Samengevat: Gewoon goed en betrouwbaar!

Rita11 16-10-2011

Sommigen artikelen vergelijken zal evt nog een optie zijn om toe te passen. bijv.ik wil een bepaald soort lens maar ik twijfel nog welke dan zal t makkelijker zijn als je ze even naast elkaar kan zetten om het verschil te kunnen zien.

Berry de Reus 16-10-2011

Prima geholpen.
Van te voren kenbaar gemaakt dat een inruil van een D1x, D2xs en een aantal DX-objectieven gewenst was. Hiervoor werd een indicatie van de inruilprijzen gegeven. Deze waren zeer redelijk!

Eric Burgers 16-10-2011

Zoals altijd snelle levering door CameraNu. Producten zijn netjes ingepakt. Net een paar dagen in bezit en ik ben er al lekker mee aan het spelen. Geen problemen, dus!

Richard_1965 16-10-2011

Heb hier een Canon MG5150 besteld en deze was de volgende dag afgeleverd op het door mij opgegeven adres.
Heb hier in het verleden ook een camera van Canon gekocht en deze vertoonde na een week problemen met de lens heb deze in overleg met de klantenservice retour gestuurd en dit is netjes, snel en zonder problemen verholpen.

Traveling Dutchman 16-10-2011

Soepele bestelling via de website, betaald via iDeal, bevestiging direct per email. Zondagavond besteld, dinsdag in huis. Keurig!

Dave van Noort 16-10-2011

Het uitgebreide pakket bij CameraNU.nl besteld. Bestaande uit: geheugenkaart 8 GB, origineel NIKON tasje, 2e batterij en de Coolpix S8100. Prima, snelle levering. Alles tot op heden in orde. Eerste foto's zien er perfect uit! Kortom: een zeer tevreden klant!

Cemato 16-10-2011

Perfecte afhandeling,en goede communicatie.

Kade51 16-10-2011

Goede service, de snelheid waarmee ik de bestelling binnen kreeg was super.
En wat een mooi product, ik film veel vanuit de hand, dus ben erg blij met dit schouderstatief. Scheelt een hoop spierpijn en stijve schouders, fantastisch.

Djuanita 16-10-2011

Makkelijk te bestellen en betalen, ook de levering ging goed.

Martijn_pin 16-10-2011

De website vind ik niet altijd handig. Als je bij de accessoires van een product hebt gekeken is het lastig om weer bij de pagina van het product te komen. Verder snelle en accurate levering!

wkonradt 16-10-2011

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Afgeleverd in een stevige opgevulde doos.

evdgraaf 16-10-2011

Vlotte levering! Vrijdagavond om 20:00uur besteld, zaterdagochtend om 9:00 kon ik er mee op stap!

brando70 16-10-2011

Camera pas 1 week in mijn bezit en is precies wat ik zoek in een fototoestel.mooi groot display en uitgebreid menu,en makkelijk te bedienen toestel.
dus echt een aanrader

M.C. Wijnberg 16-10-2011

Overzichtelijke website, snel zoeken en een snelle bezorging. Ben erg tevreden.

Nanda Leereveld 16-10-2011

Bevestiging van de bestelling meteen in huis. Vervolgens een aanvullend bericht. Track en trace mail kwam een dag later (na het weekend). Zaterdag besteld, dinsdagochtend in huis. Prijs: goedkoper dan op andere sites. Helemaal goed!

HansBartje 16-10-2011

Heb in het verleden al op de website inkopen gedaan, maar bij de aanschaf van een Nikon spiegelreflex met bijhorende objectieven was er toch behoefte aan wat meer persoonlijk contact. Zodoende de zaterdag opgeofferd om van Amsterdan naar Urk af te reizen. Binnen een uur stonden wij in een hele mooie zaak met een gigantische voorraad.Redelijk snel aan de beurt (want het was best druk) om vervolgens de nodige professionele adviezen te ontvangen. Men had alle tijd voor je, kortom een perfecte zaak, die ook zonder gebruik van internet hoog scoort.

P.Benner 16-10-2011

Duidelijke website;
uitstekende bereikbaarheid
prettige en duidelijke bediening

MrStannie12 16-10-2011

Het onderdeeltje voor mijn camera was moeilijk te vinden op de website.
Daarom heb ik naar CameraNu moeten bellen en heb ik het alsnog via de website besteld.

Voor de rest ben ik over alles tevreden

NikonMike 16-10-2011

zeer uitgebreide site met veel zoek- en filter mogelijkheden. erg logisch opgebouwd. levering altijd zeer snel en betrouwbaar, eventueel vermeldde bijzonderheden worden duidelijk zichtbaar voor de postbode op het pakket aangegeven.

Dagny Vis 16-10-2011

Wij zijn erg goed geholpen in de winkel. Veel uitleg over de camera. Dit is onze tweede camera die wij daar gekocht hebben en de volgende keer komen wij zeker terug.

Lolke1 16-10-2011

Ik ben in de winkel geweest, zat te twijfelen tussen 2 camera's. Door goed advies deze camera gekocht, waar ik zeer tevreden mee ben.

Rob_660 16-10-2011

De website is helder opgebouwd en dmv snel en eenvoudig te doorzoeken op het product/producten waar je geinteresseerd in bent. Geen 10 voor website omdat product informatie voor fabrikant wat inconsistenties bevatte tussen product beschrijving en specificaties.
Product rond 8 uur 's avonds besteld en de dag erna al bezorgd. Door tracking en tracing waren de pakketjes goed te volgen.

willemtro 16-10-2011

Vlotte levering, uitstekende verpakking.

Twammel 16-10-2011

Voor de tweede keer wat besteld bij CameraNu.nl,
En mag wel zeggen dat ik zeer tevreden ben.
S'middags besteld en de volgende dag al in huis.
Website van CameraNu.nl duidelijk en overzichtelijk
en de communicatie met de medewerkers is vriendelijk.
Bestel graag weer in de toekomst bij dit bedrijf.

kogamyata 16-10-2011

website gezien van camera nu . een goed overzicht van alle producten op gebied van fotografie. een bezoekje aan dit bedrijf in Urk is zeer de moeite waard. klantvriendelijkheid en uitleg over het product dat je wilt aanschaffen,is zeer goed. inmiddels mijn tweede digitale camera panasonic aangeschaft en ben er zeer tevreden over. fantastische beeld en veel mogelijkheden . ook de instructie programma op de bijgeleverde cd rom is zeer duidelijk. een aanrader van mij aan anderen die een digitale camera willen aanschaffen , even op de site kijken van camera nu kijken en vooral een bezoekje aan dit bedrijf nemen.

Fotofan Guido 16-10-2011

Meerdere malen artikelen via de website aangekocht. Website is overzichtelijk en ziet professioneel uit. Bestelling wordt zoals beloofd binnen enkele dagen geleverd. Status afhandeling via diverse emails.

EBrug 15-10-2011

Supersnelle levering en altijd gunstig geprijsd.

Janzet 15-10-2011

Via de website besteld en de volgende dag al keurig afgeleverd. Ik hoefde verder geen contact op te nemen en de bestelde camera werkt naar behoren dus de bereikbaarheid en after sales kan ik niet beoordelen.

Sudo73 15-10-2011

Supersneele levering en product in perfecte staat. Ben erg tevreden.

Sybolt Engelsma 15-10-2011

Prima afhandeling. Zaterdag bestelling geplaatst, eerste werkdag opgestuurd, dag er op pakket ontvangen. Daarbij een cadeau bon van 200 euro ontvangen.
Alleen track & trace werkte niet. Dit ligt echter waarschijnlijk aan tnt.

LERE 15-10-2011

bij cameraNu.nl was de hoekzoeker het goedkoopst.
Nog nooit bij cameraNU besteld gehad,maar met deze snelle en goede levering zal dat niet de laatste keer zijn.De hoekzoeker van canon is ook een super ding kost wel wat meer dan de namaak maar het glas is dan ook super goed en dat heb je bij macro wel nodig.