Deze score is berekend op basis van 2386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hanne23 08-10-2011

Makkelijk bestellen en supersnelle levering. Concurrerende prijzen

Jokai 07-10-2011

Super snelle levering, product voorradig en voldoet aan de omschrijving.

Arno Noorman 07-10-2011

Duidelijke info op de site, directe bevestiging van order en status levering. Conform toezegging de volgende dag bezorgd.
Telefonische vragen over leverantie zijn snel en adequaat afgewikkeld.

DBoom 07-10-2011

Ik heb tot nu toe twee aankopen gedaan bij CameraNU.nl, de eerste een camera die nergens goedkoper was. De service is goed, de bestelling zijn erg snel binnen, en de shop is voordelig. Ik zal er zeker vaker bestellen

MartijnSpeck 07-10-2011

Op vrijdag om 13.00 uur besteld, de zaterdag daarop om 12.00 afgeleverd. Site vind ik erg overzichtelijk en compleet. Ook het assortiment is erg uitgebreid. Ga hier zeker nog vaker een order plaatsen.

Daniel Wijma 07-10-2011

Ik had met een prijsvraag een bon gewonnen van CameraNU. Met nog wat geld erbij heb ik dit schitterende toestel gekocht. Mini, maar met alle moderne functies. En wat een mooie prijs! Zo ben ik ze nog niet tegengekomen op Internet. CameraNu is veruit de goedkoopste en ik heb al heel wat ervaring met webshops maar zo'n perfecte service ben ik nog niet tegengekomen! 's Avonds om 20.50 uur besteld en de volgende dag aangetekend bezorgd om 10.00 uur! Ik was jammergenoeg niet thuis, maar geen nood, ook NU was er een oplossing voor mijn CAMERA: maandag werd het opnieuw bezorgd. Perfect. Ook de track-and-trace helemaal in orde! Alles kwam netjes in mijn mailbox. Dus wilt u goede, snelle en betrouwbare service? Koop (eentje) bij CAMERA-NU

Annjoan 07-10-2011

Klantvriendelijke, overzichtelijke en aantrekkelijke website. Bovendien snelle levering en goede bereikbaarheid voor vragen.

H.Baas 07-10-2011

De levering van de camera was zeer snel ; 2 dagen.
Later was een verkeerde Nikon USN kabel gestuurd, maar snel verholpen met de correcte kabel.

Leo24 07-10-2011

Prima en overzichtelijke website, artikelen goed te vinden.
Bereikbaarheid van winkel zelf is uitstekend.
Bestelling ging vlot via de website, de artikelen zelf afgehaald.
De after sales heb ik nog niet echt nodig gehad, afgezien van één vraag die adequaat werd beantwoord.

kkp 07-10-2011

Site is wat gedateerd.
Personeel is vriendelijk en heeft vakkennis.
Prijsstelling is landelijk (bijna) laagste.
After sales prima.

F.D. van Polanen 07-10-2011

Heel snel in huis, terwijl afgeleverd op mijn werk. Netjse verpakt om schade te voorkomen.

Klies 07-10-2011

Top!
Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling en met één dag in huis!

HWfotografie 06-10-2011

Goede en snelle levering van het produkt. Website is overzichtelijk en duidelijk met een ruime sotering van mijn vakgebied: 'Fotografie'

Pieter Hilgeman 06-10-2011

Na betaling werd het produkt goed verpakt op de afgesproken dag geleverd .
Via track and trace code was te zien in welke afleverings fase het produkt zat.

Sacha van Dijk 06-10-2011

Ik heb Camera.nu het hoog beoordeeld omdat er in mijn ogen weinig te verbeteren viel.
Bijzonder prettig vond ik dat toen ik doorklikte vanuit Kieskeurig.nl naar camera.nu het gelijk duidelijk was wat ik aan accessoires kon bijbestellen. Ze hadden de verschillende pakketten overzichtelijk weergegeven. Het enige wat ik jammer vond was dat deze pakketten soms wat hoog geprijsd waren (uiteindelijk heb ik de memorycard via Bol.com besteld omdat dat aanzienlijk scheelde).
Een ander goed punt van camera.nu was dat er ook een tabblad stond met 'in de doos'. Hierdoor was het mij gelijk duidelijk wat wel en wat niet inclusief was bij de prijs. Tot slot, het aanmaken van de account was in een oogwenk voor elkaar en dat is ook erg prettig! Kortom, ik ben erg tevreden, de site was overzichtelijk en duidelijk (enkel een beetje dure combopakketten). De levering was bijzonder snel en ik ben niet lastiggevallen met reclame na de sale, dat word gewaardeerd!

Rob.D 06-10-2011

Vlotte verzending en eveneens vlotte afhandeling van een kleine onvolkomenheid in de levering.

Projector 06-10-2011

Veilig,prima en betrouwbaar.ik ben zeer tevreden!

H.B.Folkers 06-10-2011

Ik koop vaker bij Camera nu.
Nooit problemen gehad. Alles snel en correct afgeleverd. Een door mij verkeerd besteld artikel kon zonder problemen terug gestuurd worden en betaling terug gestort.

Tony.M 06-10-2011

2e ervaring en 2x:
Prima website, snelle levering, uitstekende prijs.

Ro321 06-10-2011

Camera bestellen op de website was gemakkelijk en eenduidig. Levering was erg vlot.

Leo Verhoeven 06-10-2011

Uitstekende afhandeling, professioneel en in een prettige sfeer.

Aveka 06-10-2011

Fijne winkel. Scherpe prijzen. Alles netjes en naar wens.

A van Dommelen 06-10-2011

Duidelijke site met veel keus en scherpe prijzen.
Ook een snelle en correcte levering.

Goed bedrijf

BuddyL 06-10-2011

Supersnelle levering en prima verpakt. Goede en vlotte service !!

Fokke1 06-10-2011

Om 20:00 besteld en volgende dag in huis, dat was perfect.
Product was alleen slecht verpakt. Buitenste doos was helemaal beschadigd geraakt
waardoor de produktverpakking tot op de lens zelf ingedeukt was.
Geen bubbelplastic of iets dergelijks waardoor de lens makkelijk kapot had kunnen zijn.
Voor een gevoelig product als een lens is dat niet handig.

allroundfotograaf 06-10-2011

Product is zoals aangegeven op website in voorraad en dezelfde dag verzonden. Al eerder CAMERANU.NL gekocht en altijd zeer goede service.

heilig moontje 06-10-2011

makkelijk te vinden, bestellen voor goede prijs. zeer snel geleverd.

Jasper van Zuijlen 06-10-2011

De site oogt soms wat goedkoop, maar doet wel precies wat hij moet doen en is lekker snel. Ik hou wel van een strakke site met duidelijk overzicht. Dan kan je tenminste snel vinden wat je zoekt.

Het filter systeem mag wel iets beter. Ik wilde op eigenschappen filteren nadat ik gekozen had voor het merk en type Canon+zoom. Maar vanaf dat punt verdwijnt het filter en kan je dus niet meer extra zoekopdracht opgeven zoals mounttype e.d.

Wat ook heel erg storend is, is dat je niet kan sorteren op bijvoorbeeld prijs / mount / zoombereik / etc.

Daarnaast mis ik de mogelijkheid om alle producten te zien van een merk zoals Canon. Zoals je vaak bij andere webshops tegenkomt onder de noemer 'merkenshop'. Dit i.v.m. de huidige Canon actie. Nu heb ik daarvoor bij een andere webshop moeten kijken waar dat wel kan. Uiteindelijk zal ik het product wel bij CameraNu halen omdat de actie alleen daar geldt. Mits zij het gewilde product leveren...

Ze hadden voor mijn lens een van de beste prijzen, beschikbaarheid en bovendien actie. Achteraf zag ik pas dat de actie alleen voor andere Canon producten was. Wat ik wel wat jammer vond omdat ik er juist een uv-filter mee wilde halen, die cameranu.nl (nog) niet van Canon levert op het formaat van mijn lens. Liever haal ik sowieso een B+W of ander kwalitatief goed merk. Maar al met al nog steeds een goeie actie (75E korting op volgende Canon-aankoop binnen +/- 4 maanden).

Product is goed verpakt aangekomen en werkt prima met mijn EOS 40D.

Evt. extra optie om toe te voegen aan de site is userreviews laten plaatsen bij producten. In de vorm van een extra tabje naast de info e.d. Dit zou slechts een extraatje voor klanten zijn die moeite hebben met het vinden van goede reviews.

Sauron 06-10-2011

- Tijdens bestellen liep pc vast, contact via telefoon gezocht, kreeg direct binnen 1 min nieuwe betalingsmail binnen voor PayPal

- Ik had betaalt en zag dat ik het verkeerde afleveradres had gebruikt (zelfde als betaaladres), e-mail gestuurd en binnnen 1 uur was het veranderd!

- Pakketje was goed verpakt en vertrok dezelfde dag van het bestellen nog!

Kortom, TOP! Zo vind je ze niet vaak meer online!

Bestel hier mijn volgende camera producten ook weer, ongeacht dat ze soms iets duurder zijn! De service is gewoon top!

Vd Linden 06-10-2011

Goede betrouwbare webshop. Goede prijsstelling. Snelle levering. Goederen goed verpakt. En geen verzendkosten bij deze bestelling. Geen verzendkosten is iets wat alle webshops moeten overwegen zeker boven een bepaald bedrag.

HenkTh 06-10-2011

Op de site goed kunnen zien wat ik bestelde gevolgt door een vlotte levering.

jan19915 06-10-2011

Ene dag om 16:00 besteld, volgende dag al in huis. Ontzettend goede levering. Gelukkig heb ik nog niet van de after sales gebruik hoeven maken. Nog nooit zo'n snelle levering meegemaakt van een internetwinkel, complimenten!

Gera Guldemond 06-10-2011

Duidelijke webshop. Bestelling op afgesproken tijd in huis.
Allen jammer dat 2 verschillende kleuren van dezelfde camera niet bij elkaar staan.

Edwin61 06-10-2011

Telefonische informatie zeer actueel en adequaat. Deskundige antwoorden, niet persé gewenste! Levering top; snelheid en keurig verpakt. Product is topklasse!
Dit product besteld na eerdere positieve ervaring met de Canon EF 70-200 2.8 L usm II.

Leny Hartong 05-10-2011

Ik ben erg blij dat een vertrouwd adres zo'n goede website/winkel heeft. Dat maakt het voor mij mogelijk en makkelijk om iets te bestellen. Wat vervolgens goed en op tijd geleverd word.

Barbara09876 05-10-2011

Order geplaatst, binnen 2 werkdagen in huis. Prima levering. Geen op/aanmerkingen.

Raymond_1972 05-10-2011

Ik heb voor het eerst iets besteld bij CameraNu.nl
Was verrast door de snelle levering.
Ik werd goed op de hoogte gehouden via de email over de status van mijn bestelling.

Super!

EJHorstman 05-10-2011

al eerder zaken besteld bij CameraNu en ook nu weer zeer snelle levering, alles netjes in orde.

Mountainoak 05-10-2011

Goede voorraadpositie, 5 voor 9 besteld en gewoon de volgende dag bezorgd. Gewoon goed

-Dick- 05-10-2011

Van bestelling tot levering alles zeer vlotjes verlopen. Wat ik belangrijk vind bij de aankoop via een webshop is dat je krijgt wat beloofd wordt: vandaag bestellen, morgen thuis bezorgd (indien op voorraad natuurlijk). Want je betaalt natuurlijk ook het hele aankkoopbedrag vooruit. CameraNU houdt zich keurig aan haar eigen beloften. Zeer tevreden dus!

Will64 05-10-2011

Artikel 's avonds besteld en vanwege het feit dat ik de volgende dag niet thuis was op mijn werk af laten leveren. Handtekening voor ontvangst en nog geen 12 uur later in bezit van deze monopod.

Adrie Mulder 05-10-2011

Makkelijk te vinden via google. Produktinformatie is goed. Bestelling was snel en netjes geleverd!

Chrix 05-10-2011

De website verschafte alle informatie die ik zocht. De bestelling was eenvoudig te plaatsen. Een mail over de tracking werd prompt beantwoord. De belofte dat voor 21.00 uur besteld volgende dag afleveren betekent, werd niet nagekomen. De printer arriveerde drie dagen later.

Joop Jansen 05-10-2011

Nette zaak, keurig verzorgde levering (afgezien dat TNT Post een aangetekend pakket gewoon bij de buren bezorgt), duidelijke webshop.
Nadeel is dat zelf de retourzending bekostigd moet worden van een defect product dat bij de zending zat.

P.A.Meijer 05-10-2011

2 minuten voor 21.00 uur heb ik mijn bestelling
verzonden, de volgen morgen voor 11.00 uur is hij bij mij afgeleverd, super snel

yban 05-10-2011

Ben erg te spreken over de snelheid van leveren. Ook retourneren van artikelen (had ook een statief erbij gekocht die ik weer heb geretourneerd) ging goed. Duidelijke instructie en snelle respons.

Bert Zoetebier 2411 05-10-2011

CameraNu.nl in een website waar je als fotograaf prima terecht kunt voor je benodigdheden. Het assortiment is uitgebreid en overzichtelijk.

eric de pauw 05-10-2011

Goede overzichtelijke website, snelle response na bestelling, volgende dag geleverd.

Sennahoj 05-10-2011

Goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Op de site is het goed zoeken naar informatie. Alles is duidelijk vermeld. artikel was op voorraad dus ik heb het direct kunnen afhalen. Is niet de 1e keer dat i zaken doe met Cameranu. Bevalt gewoon uitstekend om terug te komen.

Lotte11 05-10-2011

Super snel -gratis- geleverd en de goedkoopste winkel die ik kon vinden!