Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

EdwinHee 10-10-2011

4,5
De printer werd in een open doos geleverd: de inkt was bij de doos in gepropt.
De inkt heb ik in een "bundle" er bij gekocht. Was my echter onduidelijk dat de benaming "peach", geen originele inkt betreft. Zit nu dus met nep-inkt voor mijn Epson.

fm.lempens 10-10-2011

Snelle en correcte levering voor een uitstekende prijs!

H.J. Windgassen 10-10-2011

-prettige intuïtieve website met goede terugkoppelingen
-prima volgsysteem van bestelling

Guido1966 10-10-2011

Prima product, goed en tijdig geleverd.

stef1948 10-10-2011

Goede en correcte informatie. Men nam de tijd voor je om uitleg te geven over de voors en tegens. Ik kom zeker terug.

F.Barten 10-10-2011

Via een kennis op deze site gekomen met al voorbedachte rade om de desbetreffende camera aan te schaffen. Deze had het beste prijsaanbod, de betaling ging makkelijk en snel. Ook de levering was zeer snel. Op een vrijdag avond besteld en de volgende dag voor 12 uur binnen.
Wij zijn dus, bij alle door ons gebruikte diensten, zeer goed geholpen.

J. van Eck 10-10-2011

M.b.t. ‘Bestelling en levering’: Doordat de doos waarin de camera verpakt is (de “FUJI-doos”) tegen een zijkant van de verzenddoos lag heeft de FUJI-doos een tik gekregen. Gelukkig kan de FUJI-doos ook een schok absorberen waardoor er gelukkig geen schade aan de inhoud is ontstaan.
Het is dus aan te bevelen om het RUIM AANWEZIGE vulpapier ROND de cameradoos te doen zodat "ONZORGVULDIG HANDELEN" van de transporteurs geen invloed heeft op de kwetsbare inhoud.
M.b.t. ‘After sales’: Een via e-mail verzonden opmerking over het verpakken en de vraag naar een Nederlandstalige BEKNOPTE HANDLEIDING en een Nederlandstalige versie van MY FINEPIX STUDIO “ werd erg mager” (nauwelijks klantgericht) afgedaan.
Het telefonisch contact met een medewerkster van CameraNu verliep overigens WEL prettig.

isanouk 10-10-2011

Bestelling en levering van mijn aangekochte product is supersnel verlopen! de volgende dag had ik alles al in huis! geweldig, zeker als je iets snel wilt hebbben...dan is dit het adres waar je zeker op kunt vertrouwen! (ik heb er al vaker besteld, toen hetzelfde verhaal)

beekro 10-10-2011

Ik heb de printer een paar dagen en op alle fronten uitgetest. Ik ben er zeer tevreden ove. Een heel goed produkt voor weining geld.
Over de levering kan ik heel kort zijn. Prima !!!Via de link was goed te volgen wanneer hij gelevers werd.

1972Marjolein 10-10-2011

Camera besteld en de volgende werkdag, keurig verpakt, in huis. Op mijn mailtjes met vragen, ontving ik gelijk antwoord, zeer prettig.

Rogier1978 10-10-2011

Ik ben zeer te spreken over de snelle levering en goede bereikbaarheid van CameraNu.nl. Goede (goedkope) verkoper!

milenek 09-10-2011

Advies gevraagd over het product "monopod", ik had een paar artikelen op het oog. Er is mij een ander product geadviseerd en het bevalt mij prima.
Levering ook snel, dus ik ben tevreden.

BL22 09-10-2011

Prima camera, via CameraNu vierhonderd euro goedkoper dan via de winkel. Snelle opnamen, HD filmpjes. Met de 18-135 Zoomlens een prima bereik, zowel dichtbij (breed) als veraf (ingezoomd). Maandag besteld, woensdag in huis. Levering via Post.nl ging prima, de bezorger kwam zelfs 's avonds nog een keer langs.

Harmanny 09-10-2011

Zoals het hoort:
- een overzichtelijke en complete website,
- een snelle afhandeling en levering,
- de boel prima verpakt en last but not least,
- een goede prijs,

Prettig winkelen daar.

m. Lagerwerf 09-10-2011

Goed uit te zoeken en te vergelijken,
telefonisch contact priema
verzending binnen 24 uur

Robertino52 09-10-2011

Bestelling en aflevering keurig en binnen
opgegeven tijd uitgevoerd.
Gelukkig (nog) geen beroep hoeven doen op after sales

Haske55 09-10-2011

de website is duidelijk, roept geen vragen op.
ik neem aan dat bereikbaarheid op de winkel slaat: prima te bereiken.
bestelling/levering: ik heb de bestelling zelf opgehaald. prima.
ik ga er nu fijn mee aan de slag. de eerste resultaten lijken goed

Wim430310 09-10-2011

Betaling via website in combinatie met Ideal gaf enige problemen, werd door CameraNu snel opgelost, levering snel en correct.

GRSpee 09-10-2011

Mijn bestelling is meerdere malen op en neer geweest, wat ogenschijnlijk een niet kloppend product zou zijn. De lieve medewerkers van CameraNu.nl bleven even behulpzaam, vriendelijk en probleemoplossend! Uiteindelijk heb ik naar volle tevredenheid mijn aankoop in gebruik kunnen nemen. Door CameraNu.nl geinstalleerd en wel. Bedankt voor de topservice!

Kristel1972 09-10-2011

Duidelijke site, veel keuze en vooral: lagere prijzen dan de concurrent!

Mourice 09-10-2011

Precies wat je verwacht van een Web-shop. Zoals belooft: de volgende werkdag in huis. Nauwkeurig geleverd wat ik had besteld. Hulde! Dank je wel CameraNu.

Frank Coenders 09-10-2011

Cameranu is keurig in de wijze waarop ze antwoord geven op vragen. Het niet bereikbaar zijn tussen 12 en 2 is bijzonder. De voorlichting en de foto's op de website zijn goed en betrouwbaar. De bezorging was in orde. Alles gaf een betrouwbare indruk. Ik zou zeker nogmaals een artikel aanschaffen bij Cameranu.

de Fotograag2 09-10-2011

zondag besteld, dinsdag in huis. Prima geregeld tegen een voordelige prijs.

suhenko 09-10-2011

overzichtelijke website met een ruime keuze aan producten, scherpe prijzen. Enkele dagen na mijn bestelling voor het toestel van mijn vrouw ook een lcd bescherming en een foto tas gekocht.

serve12345 09-10-2011

Website is duidelijk, contactgegegevns zijn duidelijk vermeld, levering was lekker snel en after sales heb ik geen ervaring mee.

Ben Haas 09-10-2011

In het verleden naar de winkel geweest om een camera met lenzen te kopen. De deskundigheid maar ook de benadering door uw personeel is prettig. Voor het eerst nu ook artikelen via de webshop besteld. Ben van een generatie die dat niet zosnel doet. Ben onder de indruk van hoe zaken verlopen en ik op de hoogte ben gehouden. Hou dit vast.

Anoniem 09-10-2011

Prima service, foto besteld op een vrijdagavond.
Maar dinsdag een mutatie doorgegeven dat het een andere foto moest zijn. Volgende dag een mailtje gekregen dat de nieuwe foto was verwerkt en ondanks de aanpassing de foto toch op tijd afgeleverd op de verjaardag van mijn dochter.
Ook ben ik bijzonder tevreden over de kwaliteit van de fotoafdruk.

Bart v Z 09-10-2011

Mijn aankoop werd razendsnel behandeld. Een door mij foutief ingevulde dubbele bestelling werd netjes rechtgezet. En de communicatie over de aankoop en verzending verliep uitstekend. Ik had de camera probleemloos binnen de kortste keer in mijn bezit.

J Kleverwal 09-10-2011

Goeie prijs en veel nuttige productinformatie. Duidelijke voorraadstatus en in dit geval snelle levering. (binnen 2 dagen)

Zeer tevreden, alles verliep soepel van zoeken tot bestellen.

J. Slaats 09-10-2011

Bij CameraNU zijn de items die op voorraad zijn volgens hun site, ook echt op voorraad. Ik heb dit wel eens anders mee gemaakt!
Hun personeel (via telefoon) is deskundig en duidelijk in informatie. Het bestelde product was zoals beloofd binnen één dag na betaling netjes verpakt binnen. Heb er al vaker iets besteld en ze zijn gewoon heel goed!

Echter één ding moet me van 't hart, namelijk dat er geen uitgeprinte factuur meer bij wordt geleverd. Na een e-mail met een vraag hier over krijg ik als antwoord dat ze bomen willen sparen. Natuurlijk een heel goed argument, waren het niet dat er op de verpakking 2 A4tje zitten welke beide voor de helft zijn bedrukt met adres gegevens en de pakbon. Als ze dit nu samenvoegen op één A4tje dan kunnen ze op 't andere A4tje mijn gewenste papieren factuur printen.

Ondankt dit echter een pluim voor hun zaak!

MVG

John Jansen 09-10-2011

Gewoon een goed en professioneel bedrijf,aardige mensen en de bezorg service is echt super!!! Meerdere keren iets besteld helemaal top

foto12 09-10-2011

Ten tijde van de bestelling gold er een aanbieding voor de bestelling van een canvas doek. Deze aanbieding hebben wij ontvangen middels een flyer bij aankoop van een lens voor onze digitale reflexcamera.

Bij telefonisch contact over de duur van deze actie, de 'normale' verkoopprijs van het doek en de eventuele mogelijkheid het doek aan te kopen maar pas later een foto aan te leveren ivm vertrek later die dag voor onze vakantie kon hier geen antwoord op worden gegeven. Men wist zelfs niets af van een aanbieding. Na de telefoniste via internet naar de aanbieding te hebben geleid gaf zij aan het niet te weten en de site in de gaten te houden. Omdat wij de dag erna op vakantie gingen, heb ik reeds drie doeken besteld. Het laatste doek zal ik alsnog bestellen, helaas nu tegen de meerprijs. Telefonisch contact had geen enkele meerwaarde helaas.

Yme 1944 09-10-2011

Goede website, alles goed geregeld, en het belangrijkste de betrouwbaarheid en vakkundigheid.

jbulder 09-10-2011

Website overzichtelijk. Zeer snelle levering en er waren geen kosten aan verbonden

heidi69 09-10-2011

De site is zeer volledig, de bestelling werd direct verzonden. Toen het na vier dagen nog steeds niet binnen was en ik een bericht stuurde kreeg ik direct antwoord, waarbij ze me niet direct in de kou lieten staan.

scherpj 09-10-2011

Ze zijn gewoon de goedkoopste met de betse service en echt de snelste verzending.
Ik had de camera al een uur later besteld dan de volgende dag service maar krijg de camera toch nog de volgende dag.
Dat vind ik nou super service.
Ga zo door cameraNU.nl

Edwin van Muilekom 08-10-2011

Zeer goed, smiddags besteld, volgende dag geleverd.

Erg goed en stevig verpakt, ik zal zeker vaker bestellen bij deze webshop!

Hans Ursus 08-10-2011

Er bleken problemen te zijn met de overschrijving van de kosten van de scanner. Men nam contact met mij op en hielp mee de fout op de sporen. Daarna werd onmiddellijk de scanner ogestuurd, die ik dan ook 2 dagen later in mijn bezit had.

Morevisual55 08-10-2011

Duidelijke en overzichtelijke website.
Levering (geen verzendkosten!) binnen 24 uur.

Anoek23 08-10-2011

Website: wat ik niet zo handig vind is dat als je een product wilt bestellen, je dan combi aanbiedingen onderin eerder ziet, dan de gewone bestel knop van alleen dat product. Op zich zijn de combi aanbiedingen wel aardig, maar ik leek even duurder uit te komen met een combi dan gewoon alles los via Camera.nu
Verder heel tevreden!!

Noel1952 08-10-2011

Een en kon gemakkelijk gevonden worden op de website nav reclame in de KCK.Eerdere producten ook reeds gekocht en in doorsnee geen problemen.After sales kwestie voor ander product loopt nog, maar heb er alle vertrouwen in.

Ed18665 08-10-2011

Duidelijke informatie op de website. Bestellen mogelijk zonder verplichte registratie. Betaling mogelijk vie iDeal, wat ik ideaal vind.
's Middags besteld en reeds de volgende morgen afgeleverd. Mijn ervaring is dat beloftes als 'vandaag besteld, morgen in huis' vaak niet nagekomen (kunnen) worden. CameraNu maakte het waar.
De after sales kan ik niet beoordelen, want die heb ik niet nodig gehad.

Fred Schager 08-10-2011

De camera is keurig en op tijd geleverd.
Verder geen problemen, dus after-sales nog niet hoeven beoordelen.
Een volgende aankoop zal ik zeker overwegen bij
CameraNu.nl

hoimenno 08-10-2011

Duidelijke site, goed verpakte snelle levering.
Snelle en duidelijke reactie via E-mail.
Zeker bij andere mensen aan te bevelen omdat het een betrouwbaar gevoel geeft.

m. tilborgh 08-10-2011

snelle afhandeling, goede prijs, fijne status-updates, goede producten en product informatie.

hanne23 08-10-2011

Makkelijk bestellen en supersnelle levering. Concurrerende prijzen

Jokai 07-10-2011

Super snelle levering, product voorradig en voldoet aan de omschrijving.

Arno Noorman 07-10-2011

Duidelijke info op de site, directe bevestiging van order en status levering. Conform toezegging de volgende dag bezorgd.
Telefonische vragen over leverantie zijn snel en adequaat afgewikkeld.

DBoom 07-10-2011

Ik heb tot nu toe twee aankopen gedaan bij CameraNU.nl, de eerste een camera die nergens goedkoper was. De service is goed, de bestelling zijn erg snel binnen, en de shop is voordelig. Ik zal er zeker vaker bestellen

MartijnSpeck 07-10-2011

Op vrijdag om 13.00 uur besteld, de zaterdag daarop om 12.00 afgeleverd. Site vind ik erg overzichtelijk en compleet. Ook het assortiment is erg uitgebreid. Ga hier zeker nog vaker een order plaatsen.