Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mamaloe007 13-10-2011

Zeer scherpe prijs, gratis verstuurd en 14 uur na bestelling in huis!CameraNu.nl heeft een hoge klanttevredenheidsscore en dat is volkomen terecht.

Phoenix Pallets 13-10-2011

Prima site, goede prijs en snelle levering!!

de Ostertjes 13-10-2011

Alles werkt hier goed, levering, aftersales, goede service... echt een "WARME DOUCHE" gevoel bij dit bedrijf... Zij begrijpen wat de klant wil.

xrayy 13-10-2011

Vriendelijk en pragmatisch personeel. Goed assortiment en snelle afhandeling. Prettig om ook in de winkel geholpen te kunnen worden met deskundig advies.

mars2308 13-10-2011

website is duidelijk en overzichtelijk vanuit lelystad was t goed te vinden en ik heb na de camera een fototas besteld en dat was net voor 21:00 besteld en nog de volgende dag bezorgd. Advies van uit de winkel ook goed ging met een goed gevoel de winkel uit en heb al een paar mensen geadviseerd om bij cameranu.nl te gaan kijken.

Urn 12-10-2011

Mijn ervaring met Cameranu.nl is zeer positief.
Ik heb echt niets aan te merken en verschillende producten besteld.
Ook via mail en telephonies contact is meer dan goed.

L. Hulstein 12-10-2011

Een schitterend apparaat gekocht dat snel geleverd is tegen een scherpe prijs. Ik kwam bij Camera.nu terecht via Tweakers.net (pricewatch). Tevreden over de aankoop en gang van zaken. Aanrader.

T.Kladder 12-10-2011

De website is erg overzichtelijk en informatie van product duidelijk beschreven. Na beselling via internet, gelijk een e-mail terug met informatie over de stand van zaken. Inderdaad voor 21 uur besteld en de volgende dag in huis. Keurig verpakt, inclusief garantie-papieren.

Ferrite 12-10-2011

Bestelling werd zeer snel geleverd, en goed verpakt.

Bovendien kon ik kiezen uit diverse betaal- en levermethoden.

patokyo 12-10-2011

duidelijke website en snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden

de Kei 12-10-2011

Zeer prettige en overzichtelijke website. Ik heb een videocamera besteld. De bestelling 's avonds omstreeks 20.00 uur gedaan en de volgende dag werd het al bij ons bezorg (gratis en aangetekend). Prima service en niet duur.

ttielemans 12-10-2011

Supersnelle levering en goede prijs (net zoals als mijn vorige bestellingen).

MaartenvanLoo 12-10-2011

Camera scherpst geprijst en 's avonds om 21.00 uur besteld. Volgende dag in huis! Veel bedrijven zeggen 'vandaag besteld, morgen in huis', maar ik heb dat nog nooit gezien, behalve bij cameranu.nl

charlessatu 12-10-2011

mooie website en goede prijzen,after sales ben ik zeer tevreden.

charl1970 12-10-2011

......levering: de persoon op aflevering adres vroeg of ze niet moest tekenen voor ontvangst.
Het antwoord was: "Nee, dat hoeft niet".

Ik vind dit raar.

Ben helemaal tevreden over kijker.

NikonMike 12-10-2011

een zeer duidelijke site opbouw, met veel keuze- en sorteermogelijkheden. snelle afhandeling van de bestelling en altijd een persoonlijk mailtje over de commentaren die de koper plaatst bij de bestelling. leveringen zijn altijd uitstekend verpakt en commentaren duidelijk zichtbaar voor de postbode.

nog geen ervaring gehad met after sales.

Consumer339 12-10-2011

Woensdags besteld, donderdeags had ik mijn nieuwe camera in huis!

Scherpe prijs

Nik23 12-10-2011

Perfecte Ervaring gehad. Erg snelle levering en goede communicatie

John van der Veen 12-10-2011

Bereikbaarheid geen ervaring mee, heb artikel bestelt via website.
Website bijna volmaakt. Ik mis nog de mogelijkheid om te sorteren op bijv. prijs of op voorraad.
Website is verder prima.

Loomans 12-10-2011

Hoewel het statief bij CameraNU wat duurder was dan bij de concurrent heb ik het toch bij CameraNU besteld omdat het dan nog de zelfde dag verzonden werd. Dat was ook zo (besteld om 20.30 uur), helaas is er in de bezorging bij PostNL wel een dag vertraging opgelopen vanwege een sorteerfout.
Hierdoor een dikke voldoende voor de levering.

Over de bereikbaarheid en aftersales kan ik weinig vertellen, heb ze verder nog niet nodig gehad.

g.c. hoiting 12-10-2011

cameranu beschikt over een gemakkelijk toegankelijke website en komt niet anoniem over. indien gewenst kan er duidelijke uitleg gegeven worden. er werd zeer snel geleverd en je kunt kiezen uit diverse betaal- en leveringsmogelijkheden.

rene1947 12-10-2011

Ik geef een 6 voor de website omdat de mogelijkheid bestaat een dubbele bestelling te maken als je betaling (in dit geval via ideal) wordt geblokkeerd door je firewall. Via extra emailberichtjes is e.e.a. wel goed gekomen en afgehandeld.

Jo Zeelandia 12-10-2011

Website is duidelijk. Kan gewenst artikel snel vinden. Productinformatie is goed.

Jan Marie 12-10-2011

Duidelijke website en supersnelle levering.
Per abuis werden vrachtkosten berekend welke supersnel weer werden teruggestort.
De leverancier heeft bij alle kontakten duidelijk aangegeven dat bij eventuele vragen of problemen wij kontakt met hem kunnen opnemen.
Dit gaf een veilig gevoel en komt zeer klantvriendelijk over.

Jean Michel 12-10-2011

Je word goed op de hoogte gehouden via e-mail. Aardig personeel in de winkel. Een goede service en informatie word door het personeel gegeven.

Sjerplevier 12-10-2011

Er was een probleem met de eerste levering waarover ik belde. Er werd erg snel teruggebeld. E.e.a. werd voor me uitgezocht en advies was deskundig. Retour zending werd vergoed en vervangend artikel razendsnel opgestuurd.

veenje 12-10-2011

's avonds om 19.00 besteld, de volgende dag om 12.30 uur in huis. perfect!
Blijkt het ook nog een hele mooie camera te zijn!

Dirk van der Sloot 12-10-2011

Heldere en handige webshop met veel aanbod die ook de voorraad aangeeft, zeer belangrijk!! Ze beloven snelle levering en maken dat ook waar. Ik kreeg al snel een mail dat ze het zelfs al ter verzending hadden aangeboden en had de lenzen de volgende dag al voor de middag in huis, goed en veilig verpakt.

hanswj 12-10-2011

snelle levering, geen gedoe eromheen. geen extra kosten. inderdad, vandaag besteld, morgen gewoon in huis. ook bij mijn vorige aankoop, Canon sx 30is camera, perfecte service over vragen van mijn kant.

mddigitaal 12-10-2011

De levering is echt fantastisch snel en netjes. Ik had de set echt de volgende dag al in huis.

joermeda 12-10-2011

Uitstekende service. Ging iets niet goed met het invullen van de boncode. Gebeld en direct werd het probleem opgelost. Chapeau.

positief2011 12-10-2011

De bestelprocedure op de site is helder en gemakkelijk. De informatie na het plaatsen van de bestelling komt snel en is compleet. Zo is de link naar de afleverstatus van de transporteur in een van de status mails opgenomen.

Kim32 12-10-2011

Ik heb gebelt na dat ik op de website bezocht heb. Ik had toch nog wat vragen over het kwalteitverschil van mijn digitale spiegelreflexcamera EOS400 en de powershot. Ik wilde graag een camera die klein en toch mooie foto's maakt. Ik ben hierin erg goed geholpen. Werd erg serieus genomen en eerlijk gekeken naar het verschil.

Ik heb de camera gekocht. Dankzij de eerlijkheid heb ik goed kunnen kiezen en heb ik ook een juiste keuze gemaakt.

De camera is een van de goedkoopste van de site en toch adviseerde cameraNU.nl mij om deze camera te kopen. Ben erg te vrede.

Janet Jansen 12-10-2011

Ik was op zoek naar een digitale camera voor mijn Keniaanse vriend. Via de site heb ik een aantal camera's goed kunnen vergelijken. En toen ik een vraag had over de Engelse beschrijving en menu kreeg ik dezelfde dag al antwoord!
Ook de camera had ik binnen een dag in handen!

Ik ben heel erg tevreden over CameraNu en zal het ook bij anderen aanraden!

Ik weet alleen nog niet wat mijn vriend van de camera vindt: volgende week ga ik emigreren en bij hem wonen! Dan gaat ook de camera mee!

GradjeH 12-10-2011

Ik ben zeer te spreken over de snelle levering van mijn bestelling en de goede communicate met de website. Ook de prijs van het artikel is zeer billijk. Zal bij mijn volgende bestelling in de eerste plaats kijken of het artikel weer leverbaar is bij Cameranu.nl

FotoTheo 12-10-2011

Goede snelle service en een prima product.
Ben er erg blij mee.

Leen Hitzerd 12-10-2011

Ik heb deze week 3 producten besteld en die zijn snel geleverd.Ik ben tevreden over de producten.

Bolero2 12-10-2011

Excellente reactie op de bestelling. Duidelijke betaalwijze en bevestiging daarvan. Overduidelijke info ten aanzien van de verzending.
Ben onder de indruk van deze wijze van levering en klantbehandeling.
Een aanrader dus!

R Walraven 12-10-2011

Heb eerdere bestellingen gedaan bij Cameranu en tot op herden niets dan lof.
Laatste aankoop om 20:50 uur verstuurd en de volgende dag in huis.
Bij eerdere aankopen (een objectief) ging er binnen de garantietermijn iets mis. Opgestuurd, keurig gerepareerd terug en ook met vragen kun je prima terecht.

Kp4311 12-10-2011

Men wordt goed geïnformeerd over de voortgang van het traject en de levering is snel.

Els 62 12-10-2011

Alles is prima verlopen.
De aankoop,aan de telefoon,de bezorging.

Jeroen de Beurs 12-10-2011

Een Nikon D5100 besteld bij CameraNu.nl. Werd keurig netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Deze is ook de volgende dag afgeleverd. Een week later bleek er een defecte pixel in de sensor van de camera te zitten. Hierop de camera teruggestuurd. Kreeg de volgende dag een e-mail dat mijn camera was ontvangen en ze er mee aan de slag gingen. Een uur later werd ik gebeld met het bericht dat 1 defecte pixel in principe binnen de marges valt maar ik alsnog een nieuwe camera toegestuurd kreeg. Deze heb ik de volgende dag ontvangen. Topservice!

Gijs17 12-10-2011

Aantal weken geleden een printer aan moeten schaffen voor mijn opleiding. Bij Cameranu.nl in de winkel geweest om de printer op te halen. Ik ben goed geholpen door een medewerker die echt verstand van zaken had. Weer een andere deskundige medewerker heeft me goed advies gegeven over het te gebruiken fotopapier. Veel service en dat voor een mooie, niet te dure, prijs.

Sambas2003 12-10-2011

Eenvoudige bestelling en snelle levering

Kees Hollebrandse 12-10-2011

Jullie bedrijf werkt als een super geolied machientje.
super snelle levering, petje af.

kayenna 12-10-2011

Super snelle levering, fijn toestel, super licht!! gebruiksvriendelijk!!
echte top service

hugo-490222 12-10-2011

De Spyder3Pro heb ik als vervanging van een Spyder2 bij CameraNu gekocht, omdat ik bij CameraNu meerdere aankopen gedaan heb die altijd goed verlopen zijn, ook na de aankoop een goede service.
De Spyder3Pro is niet alleen sneller dan de Spyder2, maar hij kan ook een monitor kalibreren (een profiel maken) van een monitor die geen RGB sliders heeft.
Dat kon de Spyder2 niet.
Handig als ik een monitor bij anderen kalibreer.
CameraNu heeft de Spyder3Pro binnen een dag geleverd, zoals ik gewent ben van CameraNu.

M.F.H. 12-10-2011

Op dinsdag besteld, en zoals beloofd op woensdag al in de bus. Bijkomende kosten voor gebruik van creditcard vond ik erg hoog (2%, dus bij een camera van € 833,- betaal je ineens € 16,- extra, waar ik beter accessoires van kan kopen). Daarnaast werd mijn camera gewoon bij de buren afgeleverd, en met een aanbetaling van € 800,- hoop je toch dat die hem dan netjes teruggeven. Daarom krijgt bestelling en levering geen 10 van mij, hoewel ik over de snelheid erg tevreden ben.

Aftersales is prima, netjes de factuur en het leveringsoverzicht toegestuurd. Beetje vreemd alleen dat ik een mail kreeg dat ik interesse had getoond in het verzekeren van de camera, terwijl ik dat nergens heb aangegeven.

Al met al wel een prima webshop, en ik zal hier (indien van toepassing) zeker terugkomen voor bestellingen.

derrobbie 12-10-2011

Reeds vaker heb ik bij Cameranu.nl besteld en elke keer weer hebben ze een supersnelle levering, een scherpe prijs, en een uitstekende service. Een winkel zoals een webshop behoort te zijn.

Jan Hoelaars 12-10-2011

Vakkundig advies tijdens de verkoop.
Gemoedelijke sfeer, men neemt de tijd voor je.
Lens gekocht in de winkel.