Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul van de Ven 18-10-2011

Ik ben erg tevreden over Cameranu.nl. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Voor informatie gebeld en meteen goed geholpen. Na bestelling een mailtje gestuurd over de verwachte levertijd en na een half uurtje al antwoord terug. Inderdaad is het vandaag voor 21u bestellen, morgen in huis! Ik ben meer dan tevreden!!!

Marlene69 18-10-2011

Zeer snelle levering. overzichtelijke website. Goedkoop

Joyce van Aalst 18-10-2011

De bestelling zou volgens mij aangetekend worden verzonden. De verbazing was groot toen mijn buurman aangaf een pakketje voor me te hebben. Gelukkig heb ik
een betrouwbare buurman maar voor het zelfde geld had hij gezegd niets te hebben ontvangen.

Vandaar een 5 voor de levering.

jager1944 18-10-2011

Hoewel op de site was aangegeven dat het produkt niet op voorraad was ontving ik het reeds na twee dagen.

W. Pronk 18-10-2011

Site is zeer helder en eenvoudig te benaderen.
Aflevering is ongekend snel; de volgende dag al in huis. Keurig verpakt met alles er op en er aan.
Fijn dat CameraNU.nl ook nog eens de goedkoopste is.

G. van Wijhe 18-10-2011

Goede leesbaarheid van artikel en beschrijving.
Snelle levering indien voorradig. Een pluim voor deze service.

Eddieke 18-10-2011

Zeer tevreden over de snelle en goede afhandeling. Ze doen, wat ze beloven

Jan 1200 18-10-2011

Heb na zoeken op de website, een eerste schifting voor ons zelf gemaakt.
Maarna een goede advies een keuze gemaakt om de
Sony DSC HX9V Goud gekocht mede omdat ook een best koop is gewaardeerd

Normen 18-10-2011

Erg snelle acties allemaal en goed bereikbaar.
Had een vraag over een product en heb telefonisch contact gehad... zeer klantvriendelijk!

em van ingen 18-10-2011

goede prijs vergeleken met andere winkels en gratis levering de volgede dag. Wat kanmen zich nog meer wenesen ?
Ik heb al heel veel bij Cameranu gekocht: ik woonnamelijk in het buitenland en regel mijn aankopen vooraf.
Ik ben benieuwd of de After sales, die ik nodig heb na mijn vertrek uit NL ook (weer) zo goed werkt.

Camera54 18-10-2011

Gisteren bestelde, vandaag binnen. Ik heb hem gelijk getest, was een stuk bad pixel midden in de sensor. Ik heb hem gelijk teruggestuurd, over paar dagen komt een andere nieuwe toestel binnen. Ze hebben verzendkosten + 10 euro (prijs verschil binnen 14 dagen) terug gestort. Netjes van de Cameranu. O ja, ook een cadeaubon van 25 euro! Bedankt.

Bas Rotterdam 18-10-2011

Prima, snel gevonden, goedkoopste en heel snel in huis.Alles zoals beloofd, niets anders dan lof.....

Marinus Michiels 18-10-2011

ik ben heel tevreden over mijn aankoop en over de verder afhandeling over een vermeende klacht over de speedlite flitser wat niet het geval was

Pieter W. 18-10-2011

Duidelijke en overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en een snelle en correcte levering.

Bartrock Ltd. 18-10-2011

Ongehoord snelle levering tegen een zéér scherpe prijs.
Zo zien wij het graag.

JohanS1966 18-10-2011

avond besteld en volgende dag, goed verpakt, geleverd.

S.P. Tiekstra 18-10-2011

Voor negenen besteld, volgende dag in huis. Sneller kan niet volgens mij.

Robert Elsinga 18-10-2011

Een prima prijs én snelle levering. Bovendien is de informatie op de website accuraat en het bestelproces probleemloos. Dit is een webshop zoals het moet zijn.

gastert 18-10-2011

Perfect geregeld! Goed online te vinden, snel bezorgd. Netjes verpakt en beschemt in doos.

Andre Kallen 18-10-2011

Ben zeer tevreden over jullie service snelle en correcte levering.

Joost87 18-10-2011

Camera + toebehoren besteld. Was de volgende dat meteen binnen, netjes verpakt en voor een schappelijke prijs!

Integralone 18-10-2011

Het is handig te vinden als je verschillende producten afgaat voor de laagste prijd. Dat had ik gedaan met mijn Canon Pixma MP280, en CameraNu.nl stond meteen als voordeeligste. Meteen besteld, volgende dag binnen, verder helemaal geen problemen mee. Voor mij is het goed.

Tsjoe007 18-10-2011

Snelle levering via UPS;pakketje prima in orde. Top !

Gert1946 18-10-2011

supersnelle levering en zeer goed advies over de te gebruiken inktsoorten

R.A.H. 18-10-2011

Dit was de eerste keer dat ik kennis maakte met Camera.NU . De reden? Zij waren de goedkoopste aanbieder van de nieuwe Apple AirPort Extreme Base Station.
De bestelling was snel te plaatsen en werd snel verwerkt, met een goede communicatie (via email in mijn geval), zodat de vragen die ik had dezelfde dag nog werden beantwoord.
De bestelling was 1 dag na de bestelling/betaling binnen.
Al met al een prima service tegen de beste prijs.

AnnaV 18-10-2011

Zeer overzichtelijke website. Er staat goed vermeld wat allemaal meegeleverd wordt in de doos, wat ik erg belangrijk vind. Uitgebreide productbeschrijving. Product vanuit verschillende hoeken gefotografeerd. Supersnelle levering ('s avonds besteld, volgende dag in huis). En wat ik zeer belangrijk vind is dat ze niet alles van je hoeven te weten om een product besteld te krijgen, dit in tegenstelling tot sommige andere webshops.

Rein12 18-10-2011

Bestelling volledig correct uitgevoerd. Snel afgeleverd.
Door fout mijnerzijds moest een bedrag teruggestort worden. Uiterst klantvriendelijk en correct afgehandeld.

SuzanneHD 18-10-2011

Overzichtelijke pagina, duidelijke omschrijving product, goede uiteenzetting levering met mogelijkheid tot aangetekend versturen. Betrouwbare uitstraling en 150 euro goedkoper dan in de winkel in de buurt.

DaanOl 18-10-2011

Ik ben erg tevreden over de gehanteerde prijzen, werkwijze, de snelheid en de service van cameranu.nl. Na aankoop van een product wat niet goed beviel, heb ik zonder probleem een andere camera kunnen bestellen. Wel uiteraard nadat ik de "oude" camera als nieuw naar hun geretourneerd had.

Aanrader!

Ligthart000 18-10-2011

Als eerste had ik de powershot G11 besteld. Dit model bleek niet in orde te zijn, zonder probleem kon ik hem terug sturen en mocht ik kiezen voor een ander model.

Will.Th 18-10-2011

Petje af voor de snelle levering, en correcte terug storting. zeer te vrede over jullie producten en werkwijze.!!

Ad 001 17-10-2011

goede service, scherp geprijsd Snelle bezorging, goede kwaliteit

Camera54 17-10-2011

6,2
Gisteren besteld, vandaag mijn DSLR binnen, vandaag badpixel ontdekt precies center op de sensor . Gelijk volgende dag teruggestuurd maar moest ik verzendkosten zelf betalen! Wat een rare regel. Ze verkopen zelf defecte toestel, toch klant moet (terugsturen) kosten zelf betalen! En duurt 6 dagen tot dat andere toestel opsturen. En wordt toestel binnen deze periode 10 euro nog goedkoper. Ze willen dit bedrag (10 euro) terug betalen maar verzendkosten niet! Het is mijn laatste bestelling van deze site.

dopje 17-10-2011

Heldere site, product werd meteen geleverd en keurig een dag later thuisbezorgd. Prima!

Adri Benschop 17-10-2011

Op basis van de uitgebreide informatie op de website heb ik een goede keuze kunnen maken.
De afhandeling verliep perfect.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

maceddy 17-10-2011

Na het in een (andere) winkel halen van mijn camera nog op zoek naar wat accessoires en terecht gekomen bij Cameranu.nl

Al goede ervaringen over gehoord en nu ook zelf ervaren.
Aanbod prima, prijzen zeer scherp, hoewel niet altijd de allergoedkoopste. Levering erg goed en gratis verzending.

Om 18:51 besteld en om 19:29 de mail dat het verzonden was.
Volgende dag de bestelling binnengekregen.

R van Zon 17-10-2011

De medewerkers van Cameranu.nl geven op een correcte manier een goed verkoop advies gebaseerd op kennis en ervaring waar ik als amateur fotograaf zeer veel aan heb gehad bij de keuze van mijn lens.

Alex112 17-10-2011

Top product en snelle levering! De kleuren in mijn scherm zijn aanzienlijk verbeterd!

Mden 17-10-2011

Goed bereikbaar en een zeer snelle levering.
Het artikel was te krap verpakt.
De doos van het artikel puilde uit, waardoor grote kans op beschadiging.
Bodem van de buitenste doos was los. De doos waar het artikel in zat, zou er gemakkelijk uitgevallen zijn.

LeendertA 17-10-2011

Alles liep perfect. De website was duidelijk en snel. Het is heel prettig om de zending te kunnen volgen bij PostNL. After sales heb ik niet gebruikt.

Monika Sikora 17-10-2011

Heb camera op zondag besteld, en diensdagochtend binnengekregen!
Zeer tevreden!!!

Melissa Houben 17-10-2011

Ik had in eerste instantie de verkeerde lens besteld, binnen 2 dagen had ik de goede alweer binnen. Zeer snelle en behulpzame service, mijn complimenten!

cameranaam87 17-10-2011

ik heb besteld net voor 21.00 uur, de bestelling werd de volgende ochtend, goed verpakt, bij mij afgeleverd!!

Maria 53 17-10-2011

Wij hebben de camera nu een week in huis, de website was duidelijk en eenvoudig, de camera werd snel geleverd in een deugdelijke verpakking. ook de informatie na bestelling via e-mail is overzichtelijk en duidelijk.
Kortom, een uitstekende webshop en wij zijn erg blij met de camera.

Tobir213 17-10-2011

Telefonisch contact, direct een medewerker aan de lijn. De koop was snel geregeld en de volgende dag in huis.

Ben Plazier 17-10-2011

de website is duidelijk en alles is goed te vinden
de bestelling en betaling is erg goed geregeld
en inderdaad vandaag besteld morgen in huis.
iedereen kijkt naar de buitenkant ,maar kijk ook eens naar de binnen kant.
betrouwbaarheid een 10
klant vriendelijk een 10
ik heb mijn eerste Nikon gekocht en afgehaald in de haven van Urk, dat is lang geleden. intussen kopen ook mijn vrienden bij cameranu.

met vriendelijke groet: Ben Plazier

Joep-Caspar 17-10-2011

De site voorziet in alle aspecten aan de behoefte aan informatie, zowel wat het artikel betreft, alsook de gang van zaken betreffende betaling & levering.
Eventuele vragen per mail worden per kerende post beantwoord. Kortom; CameraNu is een betrouwbaar bedrijf.

imvarda 17-10-2011

Alles ging netjes en snel, prijzen waren erg redelijk. Gebruik gemaakt van tweakers pricewatch.

hobbyfotograaf_Leiden 17-10-2011

Vlekkeloze afhandeling van bestelling: product goed op voorraad, werd direct verstuurd. De webshop heeft zonder vertraging voldaan aan mijn verzoek om de camera in een onopvallende doos te versturen (webshop stelde me hier vooraf ook van op de hoogte middels keurig mailtje).

Hammie74 17-10-2011

had de camera net voor 2100 uur besteld,had het de volgende dag al in huis. Scherpe prijs,compleet pakketje. top.