Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

roelof.n 21-10-2011

akkurate en snelle levering ,zoals beloofd in de web-site. Voldoende informatie over verloop van transaktie en levering van het produkt

Danielle64 21-10-2011

Mits je weet wat je wilt hebben, is deze site ideaal.
Er is veel informatie te vinden over de producten. Je kunt je product zo vinden en eventuele accessoires.
De enorme scherpe prijs is natuurlijk top.
En de snelle levering is perfect geregeld.
Alles gewoon goed.

hanniball 20-10-2011

Zeer snel geleverd, hele duidelijke website. Je krijgt snel een overzichtelijke indruk van het bedrijf, dat achter de website zit. Vaak is het andere websites zoek naar contact c.q. achtergrond bedrijf. Van de website wordt je vrolijk.

Niks negatiefs te melden dan wel te bedenken.

Suzell 20-10-2011

Ik ben uiterst tevreden over de bestelling en toezending van mijn fototoestel.

liqui 20-10-2011

website is zeer duidelijk, volledig en gebruiksvriendelijk.
Bestellen gaat heel vlot gevolgd door een snelle keurige bevestiging. Levering prima op tijd zoals beloofd. Al eerder wat besteld bij CameraNU.nl, ook toen dezelfde prima ervaringen.Wat mij betreft een topper!

Harrie186 20-10-2011

Goede en heldere site, veel spullen uit voorraad leverbaar en dus snelle levering.

brijkes1 20-10-2011

afgelopen Maandag lens besteld,dinsdag in huis.Perfect afgeleverd.goede afhandeling wat betreft
de betaling.dit is het tweede artikel wat ik bij u heb gekocht.en ik ben er heel tevreden over.Ik zeg het voort ,nogmaals dank voor de goede afhandeling.

Sara31 20-10-2011

S`avonds 20.50 besteld en de volgende dag toch nog geleverd:Houden zich dus echt aan de afspraak!
Tevens te volgen vis itnernet of de bestelling onderweg is.

Ruurd Jelle 20-10-2011

Alles is uitstekend, je koopt betaald en het is er de volgende dag. Ook service bij gebreken is uitstekend!

margreet57 20-10-2011

duidelijk en overzichtelijk te vinden op de website, snelle levering.En de flitser werkt prima.

h3orko 20-10-2011

eerst gekochte accu (Jupio) deed het niet in mijn camera. Gebeld met Cameranu, probleem uitgelegd en prima geholopen. Tegen bijbetaling originele accu van Sony gekocht.
Afhandeling was uitstekend.

Victor16 20-10-2011

Snelle levering, en een mooi product!
Erg duidelijke indeling van de site, en de enige die de juiste deadcat in het assortiment had.

Maarten5100 20-10-2011

Goede duidelijke webshop met erg scherpe prijzen.
Perfecte levering conform afspraak en ook netjes op de hoogte gehouden van de status!

Eén van de beste webshops op fotografie gebied, zo niet de beste!

JGH Senders 20-10-2011

Bij bestelling duidelijke uitleg ontvangen betreft de levering en was keurig op tijd. Netjes verpakt en alles werkt naar behoren. Top service, website erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

G.Evers 20-10-2011

Mooie 40 mm microlens van Nikon.
Super snelle levering per TNT post

ger van oirschot 20-10-2011

website laat aan duideloijkheid niets te wensen over, de telefonische bereikbaarheid is uitstekend, en de bestelling en levering zijn correct uigevoerd zoals beloofd op de website.

Forel262 20-10-2011

Ik heb erg lang gezocht, maar via de site van cameranu.nl had ik na 1 zoekopdracht dit artikel gevonden.De overzichtelijkheid en de duidelijke aanwijzingen voor de plaatsing en afhandeling van deze bestelling was Top.De volgende dag had ik mijn slingshot in huis.Deze cameratas is voor mij ideaal, omdat ik genoeg ruimte heb voor mijn lenzen(17-85mm en18-200mm) e.a. benodigdheden zoals geheugenkaarten en accu's. Ook de regen bestendige oplossing is erg practisch.

LinekeD 20-10-2011

Goede website, snelle levering. Geen gebruik hoeven te maken van after sales

Frank Jongen 20-10-2011

Prima service en hebben meegedacht met de aankoop van accessoires van de Camera. Naast de webshop hebben ze een mooie winkel in Urk! Zelfs de webcare op twitter is prima!

Murphy100 20-10-2011

Beste prijs
Overzichtelijke webshop
Levering volgens afspraak
Gewoon zoals het hoort, helemaal goed

Michael01 20-10-2011

Snelle en correcte levering. Goed verpakt, alle accessoires op voorraad.

Guus1942 20-10-2011

leveringen 2X niet conform order cq factuur.
na meldingen prima gecorrigeerd.

espalloc 20-10-2011

Zeer professioneel. Snel. Goede levering. En goede prijs. Goede communicatie over status van de bestellling. Website gaf goede informatie.

Hobbyfilmer 20-10-2011

Heel snelle levering. Ook niet-aangetekend (accu) binnen één dag.

klant1970 20-10-2011

Snelle service, camera dag na de bestelling geleverd. Wij waren toen niet thuis, en konden afspreken wanneer hij vervolgens zou worden geleverd.

Leander89 20-10-2011

Supersnelle afhandeling! Eigenlijk net na 21 uur besteld, maar alsnog de volgende dag al in huis, netjes in een doos met factuur, alle informatie die erbij zat, en fatsoenlijk afgeleverd. Prima product, prima bedrijf! Hier ga ik vaker dingen bestellen.

jan van welt 19-10-2011

kort en krachtig omschreven, snel en goed

Diana Groenewegen 19-10-2011

Alles was makkelijk te vinden en wat heel handig is, is dat je bij het hoofdproduct een tabblad hebt met accessoires. Dan weet je gelijk dat je de goede spullen erbij besteld.
Alles netjes en optijd geleverd.

wiwam 19-10-2011

Supersnelle levering. Laagste prijst.

Grijs 19-10-2011

Prima , snelle levering en prima prijs !
Ga ik vaker doen.

J.Nes 19-10-2011

Ik ben ontzettend tevreden over cameranu.nl, snelle levering, overzichtelijke site, scherpe aanbiedingen en prima klantenservice. Kortom een tevreden klant! Die zeker weer terug komt!

Janssen.285 19-10-2011

Vanwege goede levering heb ik geen gebruik hoeven te maken van de after sales.

KvD21 19-10-2011

Betrouwbare webshop en snelle service!

pklw56 19-10-2011

Ik had al ervaringen met eerdere bestelling opgedaan bij Camera Nu. Overzichtelijke website, scherpe prijs en een snelle levering.

Camera54 19-10-2011

Defecte toestel binnen paar dagen vervangen met een nieuwe. Verzendkosten + 10 euro prijsdaling van de product terug betaald. En een cadeaubon van 25 euro gekregen. Bedankt Cameranu!

Jannetje 25-06-1953 19-10-2011

prima geregeld en snel bezorgd

Hugo von Tronchin 19-10-2011

Mijn telefonische gestelde vragen zijn correct en klantvriendelijk aangehoord en beantwoord. Antwoorden die niet direct konden worden gegeven werden erg snel daarna per email gegeven. De afhandeling van de bestelprocedure en de aflevering van het product verliep snel en correct. Cameranu.nl doet wat ze beloofd!!!!!
Een dikke pluim voor dit betrouwbaar bedrijf!!

peter270553 19-10-2011

zeer snelle en correcte levering
product voldoet geheel aan mijn verwachtingen
de positieve revieuws op de website hebben mij mede tot de aankoop doen besluiten

4 ever foto 19-10-2011

duidelijke website met mogelijkheid om meteen voor een leuke prijs extra accesoires te kopen. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden

peter270553 19-10-2011

zeer snelle en correcte levering
product voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Bert Pijper 19-10-2011

Super geregeld ! Alles klopte. Snelle levering.

jjansen586 19-10-2011

Mooi statief voor superprijs bij CameraNU.nl
Statief was de volgende dag al in huis! Supersnelle afhandeling, zeker een aanrader! Voor deze prijs vind je dit statief trouwens nergens, dus gewoon via cameraNU.nl bestellen.

Bruno111 19-10-2011

Zeer snelle en keurige afhandeling.
Ook keurig antwoord gekregen op een door mij specifiek gestelde vraag mbt de camera.

ignacedc 19-10-2011

maandag avond besteld, dadelijk een bevestigingsmail gekregen en volledige info over de status van mijn zending, vandaag, nog geen twee dagen later geleverd.
Prima service tegen een erg scherpe prijs, ik zal dit zeker doorvertellen.
Een erg tevreden klant

noppi67 19-10-2011

goede website en prima levering verder nog geen problemen gehad en kan daarom de andere punten nog niet beoordelen, toestel werkt perfect

Timcanpi 19-10-2011

Overzichtelijke website. Goed geprijst en snelle levering

Demko 19-10-2011

De website is goed, alles is makkelijk te vinden en de combinatiedeals zijn zinvol. Winkelwagen en afrekenen werken prima (heb iDeal gebruikt).
De bestelling was netjes verpakt en werd keurig de volgende dag bezorgd.

Tim903 19-10-2011

Besteld op dinsdagavond via de overzichtelijke website, de volgende middag werd het pakketje al bezorgd! Aankoop was prima verpakt, zoals het hoort. Aanrader!

Funnygirl66 19-10-2011

Cameranu.nl is een goede webshop.
Familie van mij heeft aantal jaren geleden via deze site ook een Nikon gekocht, en is zeer tevreden.
Wij zelf hebben 4 jaar geleden ook een camera gekocht bij jullie en in de winkel alles bekeken en verder informatie gevraagd, wij hadden wel eerst de site geraadpleegd.
Dit heeft mij doen besluiten om bij jullie de bovenstaande camera te kopen . Wij als familie zijn erg blij met onze camera's en in de toekomst wel vaker.

Hylke Greidanus 19-10-2011

Mooie en goede website. Ziet er overzichtelijk uit. De producten zijn duidelijk en de reviews zijn erg handig. Ik ben op jullie site belandt door mijn oude stage begeleider (fotograaf, uit eindhoven) en jullie zijn gewoon goedkoper dan de fotozaak bij mij in de buurt! Heb al een verlanglijstje gemaakt!