Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

noppi67 19-10-2011

goede website en prima levering verder nog geen problemen gehad en kan daarom de andere punten nog niet beoordelen, toestel werkt perfect

Timcanpi 19-10-2011

Overzichtelijke website. Goed geprijst en snelle levering

Demko 19-10-2011

De website is goed, alles is makkelijk te vinden en de combinatiedeals zijn zinvol. Winkelwagen en afrekenen werken prima (heb iDeal gebruikt).
De bestelling was netjes verpakt en werd keurig de volgende dag bezorgd.

Tim903 19-10-2011

Besteld op dinsdagavond via de overzichtelijke website, de volgende middag werd het pakketje al bezorgd! Aankoop was prima verpakt, zoals het hoort. Aanrader!

Funnygirl66 19-10-2011

Cameranu.nl is een goede webshop.
Familie van mij heeft aantal jaren geleden via deze site ook een Nikon gekocht, en is zeer tevreden.
Wij zelf hebben 4 jaar geleden ook een camera gekocht bij jullie en in de winkel alles bekeken en verder informatie gevraagd, wij hadden wel eerst de site geraadpleegd.
Dit heeft mij doen besluiten om bij jullie de bovenstaande camera te kopen . Wij als familie zijn erg blij met onze camera's en in de toekomst wel vaker.

Hylke Greidanus 19-10-2011

Mooie en goede website. Ziet er overzichtelijk uit. De producten zijn duidelijk en de reviews zijn erg handig. Ik ben op jullie site belandt door mijn oude stage begeleider (fotograaf, uit eindhoven) en jullie zijn gewoon goedkoper dan de fotozaak bij mij in de buurt! Heb al een verlanglijstje gemaakt!

Tinusje07 19-10-2011

goede service, snelle verzending

MarcelvanBijsterveld 19-10-2011

Goede prijs kwaliteit. Uitstekende levering en perfecte after sales!

Fluitekruid1955 19-10-2011

Voor het personeel van ons bedrijf heb ik een incentive pakket mogen kopen bij CameraNu.nl. Ik kan niet anders zeggen dat dit echt een geweldige winkel is. Aflevering was helemaal TOP. Netjes een belletje wanneer de spullen worden afgeleverd. En de spullen werden ook op tijd afgeleverd! Dus je hoeft niet uren thuis zitten te wachten wanneer je bestelling wordt geleverd. Verder veroorzaakte de fabrikant van de goederen voor een probleem. Maar ook dit probleem werd door CameraNu.nl "in no time" opgelost. Ik kan niet anders zeggen dan dat CameraNu.nl een een dikke 10 verdiend en voor mij zijn ze de Webwinkel van het jaar 2011.

jbkroes 19-10-2011

Verschillende keren gebeld en altijd de juiste antwoorden gekregen.
Fototoestel snel gelevert.
Uitstekend bedrijf die nog weten wat sevice is.

Sanne1987 19-10-2011

Ik ben zeer tevreden over de service van CameraNU.nl!

1) De webshop is duidelijk en overzichtelijk.
2) De berichtgeving per e-mail (o.a. orderstatus)is prettig. Goede informatie over de stand van zaken.
3) De artikelen zijn goed verpakt voor levering.
4) De after sales, omruilen van artikel, is goed en vlot verlopen.

Kanttekening:
op de website stond een artikel aangegeven met de kop "op voorraad", terwijl dit niet correct bleek te zijn.

jefgees 19-10-2011

Hoi Sanne1987, had graag geweten of het product in de originele verpakking van fabrikant zat en of de "sealing" nog heel was? Ben ook geïnteresseerd om een camera te kopen, maar heb net een onaangename ervaring achter de rug met een ander gelijkaardig bedrijf.

Johan31071967 19-10-2011

erge snelle levering door CameraNU.nl .
product was goed en veilig verpakt .
product voldoet perfect aan de wensen.

cees22 18-10-2011

Een goed overzicht van de producten; een goed en duidelijk bestelformulier. De levering was wat verlaat door PTT-post( zat in een verkeerde route) maar alla, het geheel was toch goed verzorgt en goed verpakt kwam het aan.

H.Schepers285 18-10-2011

Ben zeer te spreken over de afhandeling van de bestelde videocamera. Telefonisch zijn mijn vragen naar tevredenheid beantwoord. De verzending ging heel vlot. De camera heb ik omgeruild voor een ander type en de verzending en facturering konden niet vlotter.
Ben dus zeer positief over CameraNu.nl

Vinnie Terranova1 18-10-2011

Website is erg duidelijk en overzichtelijk. Kortom, laat niets te wensen over.
I.v.m. aanschaf via webshop is bereikbaarheid n.v.t.
Aangezien het een nieuw product is, heb ik nog geen beroep op after sales hoeven te doen. Ook n.v.t. dus.
De levering was compleet en in orde en exact volgens afspraak afgeleverd.

sandra turnbull 18-10-2011

Prima service: emails met Track & Trace, de volgende dag al bezorgd. Keurig ingepakt: klasse!

koko2300 18-10-2011

Zéér snelle levering,laagste prijs in NL, eerdere evaringen met garanties en after sales zijn uitstekend.

Paul van de Ven 18-10-2011

Ik ben erg tevreden over Cameranu.nl. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Voor informatie gebeld en meteen goed geholpen. Na bestelling een mailtje gestuurd over de verwachte levertijd en na een half uurtje al antwoord terug. Inderdaad is het vandaag voor 21u bestellen, morgen in huis! Ik ben meer dan tevreden!!!

Marlene69 18-10-2011

Zeer snelle levering. overzichtelijke website. Goedkoop

Joyce van Aalst 18-10-2011

De bestelling zou volgens mij aangetekend worden verzonden. De verbazing was groot toen mijn buurman aangaf een pakketje voor me te hebben. Gelukkig heb ik
een betrouwbare buurman maar voor het zelfde geld had hij gezegd niets te hebben ontvangen.

Vandaar een 5 voor de levering.

jager1944 18-10-2011

Hoewel op de site was aangegeven dat het produkt niet op voorraad was ontving ik het reeds na twee dagen.

W. Pronk 18-10-2011

Site is zeer helder en eenvoudig te benaderen.
Aflevering is ongekend snel; de volgende dag al in huis. Keurig verpakt met alles er op en er aan.
Fijn dat CameraNU.nl ook nog eens de goedkoopste is.

G. van Wijhe 18-10-2011

Goede leesbaarheid van artikel en beschrijving.
Snelle levering indien voorradig. Een pluim voor deze service.

Eddieke 18-10-2011

Zeer tevreden over de snelle en goede afhandeling. Ze doen, wat ze beloven

Jan 1200 18-10-2011

Heb na zoeken op de website, een eerste schifting voor ons zelf gemaakt.
Maarna een goede advies een keuze gemaakt om de
Sony DSC HX9V Goud gekocht mede omdat ook een best koop is gewaardeerd

Normen 18-10-2011

Erg snelle acties allemaal en goed bereikbaar.
Had een vraag over een product en heb telefonisch contact gehad... zeer klantvriendelijk!

em van ingen 18-10-2011

goede prijs vergeleken met andere winkels en gratis levering de volgede dag. Wat kanmen zich nog meer wenesen ?
Ik heb al heel veel bij Cameranu gekocht: ik woonnamelijk in het buitenland en regel mijn aankopen vooraf.
Ik ben benieuwd of de After sales, die ik nodig heb na mijn vertrek uit NL ook (weer) zo goed werkt.

Camera54 18-10-2011

Gisteren bestelde, vandaag binnen. Ik heb hem gelijk getest, was een stuk bad pixel midden in de sensor. Ik heb hem gelijk teruggestuurd, over paar dagen komt een andere nieuwe toestel binnen. Ze hebben verzendkosten + 10 euro (prijs verschil binnen 14 dagen) terug gestort. Netjes van de Cameranu. O ja, ook een cadeaubon van 25 euro! Bedankt.

Bas Rotterdam 18-10-2011

Prima, snel gevonden, goedkoopste en heel snel in huis.Alles zoals beloofd, niets anders dan lof.....

Marinus Michiels 18-10-2011

ik ben heel tevreden over mijn aankoop en over de verder afhandeling over een vermeende klacht over de speedlite flitser wat niet het geval was

Pieter W. 18-10-2011

Duidelijke en overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en een snelle en correcte levering.

Bartrock Ltd. 18-10-2011

Ongehoord snelle levering tegen een zéér scherpe prijs.
Zo zien wij het graag.

JohanS1966 18-10-2011

avond besteld en volgende dag, goed verpakt, geleverd.

S.P. Tiekstra 18-10-2011

Voor negenen besteld, volgende dag in huis. Sneller kan niet volgens mij.

Robert Elsinga 18-10-2011

Een prima prijs én snelle levering. Bovendien is de informatie op de website accuraat en het bestelproces probleemloos. Dit is een webshop zoals het moet zijn.

gastert 18-10-2011

Perfect geregeld! Goed online te vinden, snel bezorgd. Netjes verpakt en beschemt in doos.

Andre Kallen 18-10-2011

Ben zeer tevreden over jullie service snelle en correcte levering.

Joost87 18-10-2011

Camera + toebehoren besteld. Was de volgende dat meteen binnen, netjes verpakt en voor een schappelijke prijs!

Integralone 18-10-2011

Het is handig te vinden als je verschillende producten afgaat voor de laagste prijd. Dat had ik gedaan met mijn Canon Pixma MP280, en CameraNu.nl stond meteen als voordeeligste. Meteen besteld, volgende dag binnen, verder helemaal geen problemen mee. Voor mij is het goed.

Tsjoe007 18-10-2011

Snelle levering via UPS;pakketje prima in orde. Top !

Gert1946 18-10-2011

supersnelle levering en zeer goed advies over de te gebruiken inktsoorten

R.A.H. 18-10-2011

Dit was de eerste keer dat ik kennis maakte met Camera.NU . De reden? Zij waren de goedkoopste aanbieder van de nieuwe Apple AirPort Extreme Base Station.
De bestelling was snel te plaatsen en werd snel verwerkt, met een goede communicatie (via email in mijn geval), zodat de vragen die ik had dezelfde dag nog werden beantwoord.
De bestelling was 1 dag na de bestelling/betaling binnen.
Al met al een prima service tegen de beste prijs.

AnnaV 18-10-2011

Zeer overzichtelijke website. Er staat goed vermeld wat allemaal meegeleverd wordt in de doos, wat ik erg belangrijk vind. Uitgebreide productbeschrijving. Product vanuit verschillende hoeken gefotografeerd. Supersnelle levering ('s avonds besteld, volgende dag in huis). En wat ik zeer belangrijk vind is dat ze niet alles van je hoeven te weten om een product besteld te krijgen, dit in tegenstelling tot sommige andere webshops.

Rein12 18-10-2011

Bestelling volledig correct uitgevoerd. Snel afgeleverd.
Door fout mijnerzijds moest een bedrag teruggestort worden. Uiterst klantvriendelijk en correct afgehandeld.

SuzanneHD 18-10-2011

Overzichtelijke pagina, duidelijke omschrijving product, goede uiteenzetting levering met mogelijkheid tot aangetekend versturen. Betrouwbare uitstraling en 150 euro goedkoper dan in de winkel in de buurt.

DaanOl 18-10-2011

Ik ben erg tevreden over de gehanteerde prijzen, werkwijze, de snelheid en de service van cameranu.nl. Na aankoop van een product wat niet goed beviel, heb ik zonder probleem een andere camera kunnen bestellen. Wel uiteraard nadat ik de "oude" camera als nieuw naar hun geretourneerd had.

Aanrader!

Ligthart000 18-10-2011

Als eerste had ik de powershot G11 besteld. Dit model bleek niet in orde te zijn, zonder probleem kon ik hem terug sturen en mocht ik kiezen voor een ander model.

Will.Th 18-10-2011

Petje af voor de snelle levering, en correcte terug storting. zeer te vrede over jullie producten en werkwijze.!!

Ad 001 17-10-2011

goede service, scherp geprijsd Snelle bezorging, goede kwaliteit

Camera54 17-10-2011

6,2
Gisteren besteld, vandaag mijn DSLR binnen, vandaag badpixel ontdekt precies center op de sensor . Gelijk volgende dag teruggestuurd maar moest ik verzendkosten zelf betalen! Wat een rare regel. Ze verkopen zelf defecte toestel, toch klant moet (terugsturen) kosten zelf betalen! En duurt 6 dagen tot dat andere toestel opsturen. En wordt toestel binnen deze periode 10 euro nog goedkoper. Ze willen dit bedrag (10 euro) terug betalen maar verzendkosten niet! Het is mijn laatste bestelling van deze site.