Bart Schoppers 02-11-2011

Produkt is gemakkelijk via verschillende zoektermen op de site van CameraNu te vinden en te bestellen. De site geeft ook alternatieven (gelijkwaardig/goedkoper) voor het gezochte produkt.
De aflevering en de levertijd worden prima en vlgs. afspraak verzorgd.
Het produkt is prima!

Willy 1971 02-11-2011

Ik heb goede ervaringen met CameraNu.
Ook als er eens wat is met een produkt word ik door hun goed geholpen.

P.A.Fukkink 02-11-2011

Zeer prettigge website met veel info.
Goede bereibaarheid.
En een zeer snelle en correcte levering.
Lage prijs.
Betrouwbaar.
We zijn zeer tevreden

LEEN123 02-11-2011

Bestelling eind van de middag geplaatst. De dag erna om 9 uur 's morgens werd het pakketje al afgeleverd. Helaas bleek de verkeerde camera in de doos te zitten. Na een telefoontje aan cameranu.nl werd er meteen werk van gemaakt, waardoor ik de dag erop alsnog het juiste toestel in ontvangst mocht nemen. Een vlotte en correcte afwikkeling. Ik zou iedereen deze website aanraden, top!

Pieter Gijsbers 02-11-2011

Duidelijke goed werkende site.
Zeer snelle levering in 1 dag en de mogelijk om tot 21.00 uur te bestellen.
Concurerende prijzen.

quickanddirty 02-11-2011

Duidelijke site, betalen met iDeal en de volgende dag bezorgd.

Willem_Barends 02-11-2011

Snel geleverd en verder wat hiermee te maken heeft, compliment.

Jasminepien 02-11-2011

Artikels zijn makkelijk te vinden, een duidelijke website dus. Verder is het fijn dat bestellingen de volgende dag geleverd worden. Speciale acties mogen iets duidelijker aangegeven worden.

remcosp 02-11-2011

Duidelijke website, prima prijzen en snelle levering

Liss88 02-11-2011

De website van cameranu.nl is erg overzichtelijk en producten zijn makkelijk vindbaar. Ik had de camera de volgende dag al in huis en ben super enthousiast! Hij maakt geweldige foto's en is vrij makkelijk in gebruik als je 'n beetje met 'n camera overweg kan. Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat je niet ver in kan zoomen met de 18-55, vandaar dat ik er 'n nieuwe lens bij ga kopen, maar verder is het een super camera!

j. veldwiesch 02-11-2011

duidelijke instructies over betaalmogelijkheden,
overzichtelijke website,prompte aflevering op beloofde
dag,keurig verzorgd pakket.

Ferencz48 01-11-2011

Snelle levering en prima verpakt

ErikN 01-11-2011

Ik had de tas snel nodig en mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgt.

Leo Loophart 01-11-2011

Bestelling en levering geheel foutloos verlopen. Geen oordeel over bereikbaarheid en after-sales (niet nodig als alles perfekt verloopt).
Website geeft veel info over produkt, extra's en alternatieve produkten.

MartienJ 01-11-2011

Op alle vlakken scoort Cameranu hoog, goede prijzen, snelle levering en uitstekende klantenservice!

P. Ewalds 01-11-2011

Via link kwam ik meteen bij het goede product en heb besteld. Betaling via Ideal ging soepel. Was zaterdag en maandag had ik hem binnen. Top, is net winkelen in de winkelstraat......

cwachelder 31-10-2011

Goede afhandeling en snelle levering!!

PieterKals1967 31-10-2011

Duidelijke gebruiksvriendelijke website. Wat er vermeld wordt ook nagekomen.

A.R 1984 31-10-2011

Juiste keuze, Betrouwbaar om deal mee te maken en een passend prijs en uiteraard goede en een snelle afhandeling die je meestal niet verkrijgt bij andere winkels.
Bij mijn bestelling is het echt bewezen en adviseer voor mensen die hun product echt de volgende werkdag in huis willen is zeker aan te bevelen.

Ik ben erg tevreden dat ik mijn bestelling laten lopen via jullie website...

Y.K. Lo 31-10-2011

De bestelling die ik had gedaan was de volgende dag binnen zoals het op de site stond. Dat was erg fijn, ik kon het objectief gelijk in gebruik nemen.
Verder kon ik alles op de site goed vinden. De objectieven waren overzichtelijk gesorteerd waardoor ik makkelijk mijn objectief kon vinden. Verder stond er ook bij vermeld wat er in de doos zit. Dat staat nog langer na niet op elke site is mij opgevallen. De afhandeling in de webshop was ook overzichtelijk.

Freek555 31-10-2011

Een fijne site op op te kijken, makkelijk opzoeken van artikelen.
En een groot plus punt is dan toch wel de prijs.
Ook is het waar dat als je voor 21:00 uur besteld het de volgende dag bezorgt wordt, mijn bestelling had ik om 20:10 besteld en is de volgende ochtend al bezorgd.

marcorion 31-10-2011

website was overzichtelijk. geeft goede informatie voor degene die al weet wat hij/zij wilt. Bestelling ging gemakkelijk. Kan ook zonder account bestellen en apart afleveradres opgeven. Levering ging zo snel als beloofd. Heb nu ook hier voor mijn moeder besteld.

M3 Fotografie 31-10-2011

Achtergrond rol van 275 cm besteld, aangezien dat met een koerier gebracht moest worden had ik op een levertijd van ca 1 week zeker wel gerekend. Maar de volgende dag werd ik al gebeld of het die dag erna om 4 uur bezorgd kon worden.
Super dus!

Chr Alblas 31-10-2011

Keurige website met duidelijke verwijzingenen, tevens een goed comentaar bij elk onderdeel van wat je bezoekt.
Snelle levering, van de bestelde spullen en een prima after sales.
ben erg tevreden over camera.nu

Ron0000 31-10-2011

Prima website, veel mogelijkheden, razendsnelle feedback na bestelling en levering. HELEMAAL GOED!

ORutgers 31-10-2011

Een goede overzichtelijke website waar je snel je eventuele aankoop kan vinden. Tot nu toe altijd items gekocht welke op voorraad waren.

MK1978 31-10-2011

Supersnelle levering. De camera besteld en een dag later was hij er al, echt fijn. Als ik nl. iets koop dan wil ik het ook zo snel mogenlijk hebben.
Had 'm bij Mediamarkt in de aanbieding gezien maar heb hem ondanks dat hij ietsjes duurder was bij cameraNU.nl toch bij camerNU.nl besteld vanwege de goede, duidelijke site en dat je bij elk product de optionele accessoires voor de camera erbij staan en dat is wel zo gemakkelijk en scheelt een hoop tijd.
Echt een Top-firma!!!!!

Joao Carvalho 31-10-2011

The service was great. Everything was explained and support has been given before and after the purchase.

I would recommend this shop to anyone who would like to buy a new camera.

Deze naam is reeds in gebruik in combinatie met ee 31-10-2011

Een prima webshop waar ik in het verleden al eerder aankopen heb gedaan. Makkelijk zoeken, goede prijzen en vlotte levering.

jaccoas 31-10-2011

zeer nette afhandeling. "s avonds besteld en de volgende dag rond 1000 uur al thuis bezorgd.
Werelds,

ErikaDK 31-10-2011

Goede duidelijke overzichtelijke website!
Super snelle en nette levering! Zeer tevreden!

XandraT 31-10-2011

Na telefonisch contact waarin ik de door mij gevraagde informatie kreeg, heb ik via de website mijn bestelling in Urk klaar laten leggen.
3 Dagen later ben ik er naar toe gereisd om het op te halen. Alles lag keurig klaar. Ook hier werd ik super geholpen.
Ondertussen zijn we ongeveer 500 opnames verder en ben ik heel blij met mijn aankoop. Natuurlijk moet er nog het nodige uitgeprobeerd worden, maar ik verwacht dat dit ook goed gaat uitpakken. Kom zeker nog eens terug om voor extra's voor mij mijn camera.

kajoeter 31-10-2011

Artikel gemakkelijk en snel te vinden in de webshop. Constatering van betaling (via Ideal) erg snel en verzending per direct. Inderdaad levering van de bestelling binnen 24 uur zoals op de webshop te lezen is.

Jansen1206 31-10-2011

Netjes en snel geleverd, overzichtelijke website en bestelprocedure.

mile-stone 31-10-2011

past perfekt en de levering was uitermate snel te noemen.
Hier zou ik de volgende keer zo weer iets bij bestellen.

Mees2011 31-10-2011

Overzichtelijke website, duidelijke opbouw. Scherpe prijzen en snelle accurate levering! Top!

henk12956 31-10-2011

snelle levering
overzichtelijke website
veel informatie over product

berna01 31-10-2011

Geweldige service en ze houden zich precies aan hun woord op de internet site.
Verder had ik vermeld dat het om een verjaardagscadeau ging en kreeg het helemaal gratis ingepakt in cadeaupapier thuis. Geweldig

h.balsing 31-10-2011

Snelle en accurate levering en inderdaad voor 21.00 uur besteld de volgendedag in huis.
prima

Anfreso 31-10-2011

Makkelijk; type opzoeken bestellen en de volgende dag in huis.
Printer Canon MG8150 gebruikt ook de kleur Grey, deze zit echter niet in de samengestelde pakketten waardoor deze kleur afzonderlijk besteld moet worden.

Ben van Wijk 31-10-2011

In vergelijking met andere website aanbieders, was cameranu niet de goedkoopste in de lijst, maar nummer 3.
Maar toen ik bij nummer 1 en 2 wilde bestellen stuitte ik op bestelproblemen en privacy gegevens die zij van mij verwachtte, waar ik geen vertrouwen in had.
Nadat ik probleemloos bij jullie kon bestellen is met name de levering en de informatie hierover zeer professioneel en betrouwbaar bij mij overgekomen. Vandaar mijn hoge waardering.

M. Vr. Gr. Ben van Wijk

jam84 31-10-2011

6,7
Ondanks advies van medewerker past het hoesje niet om mijn camera. Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn voor een product dat door de brievenbus kan. Hoesje geretourneerd: kosten voor het retourneren zijn ook voor rekening van de klant!

seebe 31-10-2011

Super winkel, super prijs, super printer en super levering.

Kleine Stappen 31-10-2011

Prima overzicht en lekker snel geleverd, eerder in een winkel geweest die de camera zou moeten bestellen met een levertijd van langer dan een week.

froukje slot 31-10-2011

Vanaf de bestelling tot de aflevering prima service.

HaelesH 31-10-2011

Website zeer overzichtelijk, producten snel te vinden.
Zeer snelle service, prima afhandeling.

Fluitekruid1955 31-10-2011

Een prima bedrijf. Niets dan lof. Niet alleen de website zit goed in elkaar ook de verkoop en niet in het minst de after sales. Iets waar menig bedrijf nog iets van kan leren. Heel goed telefonisch te bereiken zonder dat je tijden lang aan de telefoon moet wachten of wordt doorverbonden met diverse medewerkers. En dan heb ik het dus niet over de verkoop afdeling maar over de after sales afdeling. Neen ik vind dit bedrijf helemaal prima en top!

Henk de Vries 63 31-10-2011

Goed & goedkoop dat is in feite waar het op neer komt. Omdat ik iets te veel haast had in het bestellen en mijn straat was vergeten te noteren, is mijn camera een paar keer heen en weer gepingeld tussen camernu.nl en postnl. Gelukkig wisten ze bij cameranu.nl via mijn postcode te achterhalen welke straat ik woonde (en postnl niet of het is hun policy niet).
Ipv de volgende dag kreeg ik hem dan ook aan het eind van de week. Geen probleem want ik was zelf fout en ben duidelijk op de hoogte gehouden via de mail.
Gewoon netjes en duidelijk afgehandeld zoals een nette webshop dit m.i. zou moeten doen. Ik raad ze dan ook aan iedereen aan!

Lonny14 31-10-2011

Wat de camera betreft kan ik nog geen oordeel vellen (periode is te kort)
Het uitzoeken is een klus, maar goed te doen als je er maar tijd voor uittrekt.
Bestelling en bezorging vond ik fantastisch! zo snel!
Bijzonder hoor.

hoost25 31-10-2011

Geen enkele klacht over cameranu.nl. Alles goed op tijd in goede orde met juiste informatie gekregen