Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mees2011 31-10-2011

Overzichtelijke website, duidelijke opbouw. Scherpe prijzen en snelle accurate levering! Top!

henk12956 31-10-2011

snelle levering
overzichtelijke website
veel informatie over product

berna01 31-10-2011

Geweldige service en ze houden zich precies aan hun woord op de internet site.
Verder had ik vermeld dat het om een verjaardagscadeau ging en kreeg het helemaal gratis ingepakt in cadeaupapier thuis. Geweldig

h.balsing 31-10-2011

Snelle en accurate levering en inderdaad voor 21.00 uur besteld de volgendedag in huis.
prima

Anfreso 31-10-2011

Makkelijk; type opzoeken bestellen en de volgende dag in huis.
Printer Canon MG8150 gebruikt ook de kleur Grey, deze zit echter niet in de samengestelde pakketten waardoor deze kleur afzonderlijk besteld moet worden.

Ben van Wijk 31-10-2011

In vergelijking met andere website aanbieders, was cameranu niet de goedkoopste in de lijst, maar nummer 3.
Maar toen ik bij nummer 1 en 2 wilde bestellen stuitte ik op bestelproblemen en privacy gegevens die zij van mij verwachtte, waar ik geen vertrouwen in had.
Nadat ik probleemloos bij jullie kon bestellen is met name de levering en de informatie hierover zeer professioneel en betrouwbaar bij mij overgekomen. Vandaar mijn hoge waardering.

M. Vr. Gr. Ben van Wijk

jam84 31-10-2011

6,7
Ondanks advies van medewerker past het hoesje niet om mijn camera. Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn voor een product dat door de brievenbus kan. Hoesje geretourneerd: kosten voor het retourneren zijn ook voor rekening van de klant!

seebe 31-10-2011

Super winkel, super prijs, super printer en super levering.

Kleine Stappen 31-10-2011

Prima overzicht en lekker snel geleverd, eerder in een winkel geweest die de camera zou moeten bestellen met een levertijd van langer dan een week.

froukje slot 31-10-2011

Vanaf de bestelling tot de aflevering prima service.

HaelesH 31-10-2011

Website zeer overzichtelijk, producten snel te vinden.
Zeer snelle service, prima afhandeling.

Fluitekruid1955 31-10-2011

Een prima bedrijf. Niets dan lof. Niet alleen de website zit goed in elkaar ook de verkoop en niet in het minst de after sales. Iets waar menig bedrijf nog iets van kan leren. Heel goed telefonisch te bereiken zonder dat je tijden lang aan de telefoon moet wachten of wordt doorverbonden met diverse medewerkers. En dan heb ik het dus niet over de verkoop afdeling maar over de after sales afdeling. Neen ik vind dit bedrijf helemaal prima en top!

Henk de Vries 63 31-10-2011

Goed & goedkoop dat is in feite waar het op neer komt. Omdat ik iets te veel haast had in het bestellen en mijn straat was vergeten te noteren, is mijn camera een paar keer heen en weer gepingeld tussen camernu.nl en postnl. Gelukkig wisten ze bij cameranu.nl via mijn postcode te achterhalen welke straat ik woonde (en postnl niet of het is hun policy niet).
Ipv de volgende dag kreeg ik hem dan ook aan het eind van de week. Geen probleem want ik was zelf fout en ben duidelijk op de hoogte gehouden via de mail.
Gewoon netjes en duidelijk afgehandeld zoals een nette webshop dit m.i. zou moeten doen. Ik raad ze dan ook aan iedereen aan!

Lonny14 31-10-2011

Wat de camera betreft kan ik nog geen oordeel vellen (periode is te kort)
Het uitzoeken is een klus, maar goed te doen als je er maar tijd voor uittrekt.
Bestelling en bezorging vond ik fantastisch! zo snel!
Bijzonder hoor.

hoost25 31-10-2011

Geen enkele klacht over cameranu.nl. Alles goed op tijd in goede orde met juiste informatie gekregen

erdevee 31-10-2011

Goede webshop, kreeg netjes een e-mail toen artikel op voorraad kwam; betaling gaat goed en levering was ruim op tijd.

MBuissant 31-10-2011

Duidelijke site, snelle en goede levering. Kortom: zeer tevreden ;)

flexo 31-10-2011

Naast de uitgebreide keuze die u in uw bezit hebt,
ben ik ook erg blij met de prijs van het produkt
daar het aardig scheelt.
Echt super zosnel u een bevestiging toestuurde dat mijn bestelling en betaling bij u binnen was gekomen.,
en ook de wijze hoe uw (mijn) produkt bij mij werd afgeleverd echt geweldig.
Weet zeker dat mijn volgende aankoop ook zeker bij u zal zijn en ik mijn vrienden en bekenden van uw bedrijf op de hoogte stellen.

Rifem 31-10-2011

Zaterdagavond laat besteld en dinsdag eind van de middag ontvangen. Super!

D. van Otterlo 31-10-2011

Al meerdere keren iets besteld. Goede prijzen en snelle levering. Perfect.

FG1982 30-10-2011

Hele fijne transactie en een heel goed product! Informatie klopt precies!

johoo 30-10-2011

Website is goed ingedeeld en gemakkelijk doorzoekbaar.
Bestelling afwerken op website is gemakkelijk.
Status bewstelling is perfect te volgen en levering ging nog sneller dan verwacht.

MoniqueVanderheyden 30-10-2011

Snelle levering inclusief alle bijbehorende gebruiksaanwijzigen in het Nederlands. Voor mijn dochter gekocht, dus erg belangrijk. Fijne camera.
Makkelijk in gebruik.

Sophisticato 30-10-2011

eenvoudige bestelling, goede afwerking en snelle levering van de bestelde goederen.

L. van Wijk 30-10-2011

Website is duidelijk en zeer compleet met vele links naar achtergrond informatie. Bestellen en betalen via I deal gaat gemakkelijk en de levering gaat zeer snel, binnen 15 uur.

Ira68 30-10-2011

Ben trouwe klant van cameranu. Service is uitstekend en producten zijn dat ook.

57Ronald 30-10-2011

Via de website is het gemakkelijk een overzicht te verkrijgen van de verschillende producten en hun specificaties. De camera heb ik afgehaald in de winkel, deze ligt vlak bij de afslag naar Urk van de A6. In de winkel ben ik vakkundig en goed geholpen.

lisa 15 30-10-2011

het is een keurig verzorgde winkel met een groot assortiment.makkelijk te vinden en voordeliger dan in andere winkels. ook fijn dat het toestel op voorraad was.en ook makkelijk te reserveren en fijn dat we een week kregen om op te halen.

Els60 30-10-2011

Alles is heel goed gegaan.
De aankoop, de aflevering, zoals beloofd de volgende dag
in huis.

Josv1967 30-10-2011

Via twitter #durftevragen gevraagd hoe zo'n camera-onderdeel heet. Daar werd door CameraNu.nl perfect op gereageerd. Ook de bestelling en levering was gewoon niks op aan te merken.

Pieter no.1938 30-10-2011

Op zondagavond de camera gekocht en betaald via IDEAL Dinsdag rond 17.00 uur afgeleverd. PERFECT.Ook de voortgang van mijn bestelling was prima te volgen. Dan ook nog eens één van de goedkopere en betrouwbare webshops dus al met al ben ik heel tevreden. Over de after sales kan ik niet oordelen omdat ik daar nog niets mee te maken heb gehad.

Hendri271 30-10-2011

Overzichtelijk website, goede omschijving van het product met foto. De bestelling werd geheel compleet zonder problemen binnen 1.5 dag afgeleverd. Erg tevreden met de camera en de internet-winkel.

reinier vBaal 30-10-2011

Bestellen en betalen ging vlot op overzichtelijke website, waarop (belangrijk!) voorraadsituatie goed aangegeven is.
Vlotte en correcte levering. Over de lens ben ik ook erg tevreden.

E21 30-10-2011

Gewoon zoals het hoort:
- Duidelijke website
- afspraken worden nagekomen (tegenwoordig al heel bijzonder)
- goede 'track & trace'
Kortom: prima!

Nariam 30-10-2011

bij het zoeken naar bepaalde artikelen mis ik soms uitgebreide technische informatie. B.v. bij lampstatieven de hoogte in uitgeschoven en opgevouwen toestand. Het gewicht v.d. apparatuur. e.d.

A. De Hoop 30-10-2011

De webshop van Cameranu.nl werkt erg plezierig. Na betaling heb je je gewenste product erg snel in huis. Doordat er gebruik wordt gemaakt van aangetekend verzenden, is de kans op het goed aankomen van je product verzekerd.

hndrk 30-10-2011

After sales kan ik niet beoordelen, maar de artikelen worden hedler beschreven en bestellingen worden altijd zeer accuraat toegezonden.

Nikon1950 30-10-2011

CameraNU bezoek ik zowel via hun website als in hun winkel in Urk. Ik ben dus een ervaren klant. Naast een enorm assortiment word je ook deskundig geadviseerd. De productbeschrijvingen zijn uitgebreid en terzake. Bestel- en bezorgprocedures zijn transparant en uitermate betrouwbaar. Wat ze beloven maken ze waar. Tot slot is de garantie van CameraNu 2 jaar; dat is bovengemiddeld. CameraNu staat boven aan mijn lijstje favorieten.

HarryRag 29-10-2011

Goede en overzichtelijke website. De bereikbaarheid was tijdens mijn bezoek altijd goed. Bestelling persoonlijk gedaan in de winkel op Urk. Correcte bediening, op vragen werd keurig geantwoord en niet afgeraffeld.

loek59 29-10-2011

Artikel voldeed niet aan de verwachtinbg. Zonder problemen terug kunnen leveren.

gonnyt 29-10-2011

Alles was prima!We kregen genoeg informatie over de verwerking van de order.
De bestelling kwam keurig verpakt binnen en binnen een dag na betaling.
Mooi apparaat.

Anne50 29-10-2011

De website van CameraNU biedt veel informatie over de producten. Ook prettig dat je naast de Powerpacks ook de accessoires nog los kan bekijken per product. Wel jammer dat je niet makkelijk door de lijst met accessoires heen kan klikken om de foto van het product te bekijken. Met pagina terug kom je niet terug op de lijst met accessoires, maar op het hoofdproduct. Heel veel klikken om toch de accessoires door te lopen en te bekijken. Daardoor heb ik nu eigenlijk het verkeerde fototasje gekozen bij mijn camera. Tasje is erg groot. Gisteren alsnog een nieuw extra compacter cameratasje gekocht. Dat is dan weer jammer.

Marcin Gramza 29-10-2011

CameraNu.nl levert onveranderd uitstekende kwaliteit van hun service (ik ben al jaren een klant van deze webwinkel). Bestellen, betalen, zending traceren - alles gaat zo makkelijk en snel.

bertie256 29-10-2011

super service. super snel in huis en zeker een goede prijs!!! heel erg tevreden!!

Jack Bk. 29-10-2011

De website van CameraNU werkt - simpel gezegd, maar waar! Nooit problemen gehad met bestellingen, en leveringen zijn altijd goed en snel verlopen. Levertijden kloppen, en als klant wordt je prima op de hoogte gehouden.

TheMusketeer 29-10-2011

Bestelproces is super met goede voortgangsmelding. Voorraad klopte en niet iedereen had een rode camera op voorraad, maar zij wel. Prijs was zeer concurrerend. Camera gecontroleerd en functioneert goed. Als de camera het goed blijft doen zijn we zeer tevreden en komen hier zeker een keer terug.

Cor van Reeuwijk 29-10-2011

Superblij met deze geweldige camera.
makkelijk en snel, kwaliteit is ook perfect.
precies wat ik zocht.

RobertoMpel 29-10-2011

Om 20:45 besteld. Om 14:00 in huis. Alles correct geleverd. Prima! Spullen werken naar verwachting.

Beltnico 29-10-2011

Niet mijn eerste bestelling bij CameraNu
Net als bij de vorige bestellingen verliep alles vlot
Ook als er een probleem is wordt die altijd snel
en correct opgelost.
In een woord Klasse!

Michiel Praal- Pia Media BV 29-10-2011

CameraNu houdt zich aan zijn woord. De bestelservice is uitzonderlijk goed. Echt de volgende dag in huis. Alles klopt. Twee jaar garantie. En ze waren nog de goedkoopste ook!