Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

broek007 27-10-2011

Supersnelle levering en goede afhandeling. Duidelijke website. Vindt echter de additionele kosten bij betaling op een andere manier dan i-deal wel erg veel. Jullie dwingen mij in die zin om ideal te gebruiken. Als dit zo blijft is dit voor mij een reden om niet meer te bestellen bij jullie.

Wim Wentzel 27-10-2011

Goed geholpen! Foute artikelen snel retour en geen probleem!Snelle levering! Goede prijs en goede service.
Volgende aankoop zonder twijfel bij cameranu.nl

hojo 27-10-2011

Prompte levering. Voor 21:00 uur besteld, volgende dag om 16:00 uur in huis.

a3smit 27-10-2011

De levering was conform beschreven: heel snel. De leveringsvoorwaarden zijn duidelijk evenals de productbeschrijving en de versie van het product. En een scherpe prijs. Prima!

p uyt den bogaard 27-10-2011

cameranu.nl, levert snel via internet.Als men in de winkel komt krijgt men alle ins en outs van een product.

Stefan Oost 27-10-2011

CameraNU.nl is een betrouwbare webshop welke ook nog eens snel levert! Wanneer je op bezoek gaat in Urk zijn er altijd medewerkers die je dingen graag willen uitleggen en kun je tevens de camera's en objectieven 'live' testen. Ideaal!

Auto12 27-10-2011

Artikel is makkelijk te bestellen en levering werd vlot uitgevoerd.

Michel Vos 27-10-2011

Twee exemplaren ontangen van dit objectief. Beide werkten naar mijn mening niet goed genoeg. Kon eerst probleemloos ruilen en vervolgens geld terug. Prima service!

Dwarnaar 27-10-2011

Ruime keus, goede prijzen en snelle levering

Karin Stapper 27-10-2011

Website van CameraNU is overzichtelijk. Bestellen gaat prima en de service is goed. De zending werd aangetekend verzonden en was naar verwachting op tijd binnen. De camera was goed ingepakt, alles wat we hadden besteld zat in de doos. Wanneer je vragen hebt zijn de medewerkers en de winkel goed bereikbaar en het belangrijkste: wat betreft de prijzen zijn ze in mijn beleving de scherpste in Nederland.

Reevid 27-10-2011

Ondanks dat het product helaas niet naar wens was, was dat geenszins de fout van CameraNu. Het product heb ik teruggestuurd en ik heb het aankoopbedrag + 1x de verzendkosten binnen 3 dagen op mijn rekening teruggestort gekregen.

Ka Yeung 27-10-2011

's Avonds om 22:30 uur een camera, SD kaartje en cameratas besteld, de volgende ochtend al in huis! Nadat ik een dode pixel had ontdekt op het beeldscherm van de camera heb ik een mailtje gestuurd naar cameranu. Ik werd binnen 5 minuten teruggebeld en de camera werd kosteloos vervangen door een nieuw exemplaar. Ik hoefde zelfs geen verzendkosten te betalen! Dit is de tweede keer dat ik een camera bij cameranu bestel en kan het iedereen aanraden! Van de website tot de scherpe prijzen en de goede after sales: werkelijk alles is uitmuntend!

Mariekesp 26-10-2011

De bestelling was makkelijk en snel gedaan en ondanks dat het even na 21:00 uur was had ik het de volgende dag al in huis.

chantalleliveld 26-10-2011

Als kado van mijn ouders voor een reis in zuid-oost azië heb ik de sony hdr-cx115 gekregen.de keuze uit video cameras was enorm.
Maar door de duidelijke omschrijving via jullie site ben ik er uit gekomen.
Het was ook een super leuke aanbieding, complete set met tasje en grote batterij maakte het af.
Ben blij met de service en het snelle leveren.ik hoop mooie beelden te mogen maken tijdens mijn reis.
Dank jullie wel.

Rob Biesters 26-10-2011

Duidelijke website die informatie geeft die klopt. Voor 21.00 uur bestelt, de volgende dag binnen. Inderdaad werd de camera de volgende dag afgeleverd. Via mail wordt je netje op de hoogte gehouden van de vorderingen. Een puntje dat verbetert kan worden is de uitleg over de manier van betalen. Die is enigzins verwarrend.

marbak71 26-10-2011

Goede service en erg vriendelijke website. Artikelen opgehaald in de winkel en daar werd ik ook erg goed geholpen. Ik kom zeker terug! Ook de Gorillapod SLR statief is een erg goed aankoop gebleken :)

Eddie Klooster 26-10-2011

Het product was simpele te zoeken en het bestellen ging al net zo gemakkelijk

Roy 3 26-10-2011

ik heb deze camara een paar dagen.
na een zoek tocht op internet kwam ik bij camaraNU uit, waar de camara het goedkoopste was ik heb hem besteld en de volgende dag bracht de postbode hem al aan huis.
snel en goedkoop wat wil je nog meer?

droppie123 26-10-2011

Om 10 uur besteld, volgende middag al in huis.
Super.
Toestel laad alleen niet op dus even kijken hoe dat verder gaat verlopen.

joku1 26-10-2011

Website is zeer overzichtelijk, personeel zeer behulpzaam en duidelijk.

Tonny de Waaij 26-10-2011

De ene dag besteld, de volgende dag al geleverd!
Geweldig.
Op webiste ook duidelijk te vinden wat ik zocht, en
vanuit verleden goede ervaringen met informatie verstrekking en leveringen.

Jacques de Beijer 26-10-2011

Reeds eerder bij deze firma wat gekocht en dat is naar volle tevredenheid afgehandeld.
Ook de aankoop van deze flitser is probleemloos verlopen in het gehele traject van bestellen tot en met levering.
De website vindt ik duidelijk en overzichtelijk.
Ik heb vertrouwen in deze firma.

Niels-123 26-10-2011

Heb deze camera besteld, maar ook direct geretourneerd omdat het artikel tegenviel.

Keurige en vlotte service van Camera.nu
Klantenservice goed bereikbaar en reageerde direct.

Artikel zonder problemen kunnen retourneren en geld snel terug ontvangen!

Gr. 26-10-2011

Overzichtelijke, duidelijke en uitgebreide webshop.

M.Langenberg 26-10-2011

De website is keurig in elkaar gezet, alles is duidelijk en overzichtelijk waardoor je snel naar een bepaald product kan gaan of gewoon heerlijk rustig kan browsen.
Bereikbaarheid is prima, je word zo geholpen en de contact gegevens zijn goed te vinden.
Bestelling en leving is fantastisch, ik had voor een koerier van cameranu.nl gekozen, waarna er gebeld werd wanneer de bestelling het beste afgeleverd kon worden, helaas was ik niet bereikbaar, maarr ik had direct daarna een e-mail ontvangen waar de gegevens in stonden.
De koeriersdienst zelf was prima op tijd en alles wat ik besteld had was prima in orde aan de deur afgeleverd, ik ben hier zeer tevereden over.

Harm Palmers 26-10-2011

Website was kwasi prijs en produkt goed te begrijpen en helder. Bestelling op de website was zeer duidelijk omschreven en de aflevering (in een zeer goede verpakking t.a.v. schade tijdens transport) met Post NL was zeer correct.
Al met al een dik verdiende 8.

JvC1971 26-10-2011

s,avonds om 20,45 besteld en de volgende morgen in huis dus wat wil je nog meer, super snel

mkok1974 26-10-2011

De camera was goed en duidelijk omschreven qua functies. Het zoeken naar en later het betalen van de camera was heel snel gedaan en de levering reeds de volgende dag.
With compliments!

groteleeuw 26-10-2011

Na keurige telefonische informatie over het product heb ik 's avonds de lenscoat besteld. De levering was op internet te volgen, maar wie schetst mijn verbazing: de volgende dag om 10.00 stonden ze al met het pakketje voor mijn deur!!
Ben super tevreden.

Bert Zoetebier 2411 26-10-2011

Nadat ik informatie had opgevraagd over een eventuele inruil, liep de aankoop op een zeer goede manier.

Delphis Diving Centers Pvt. Ltd. Maldives 26-10-2011

Tot op heden blijkt CameraNu.nl een goede professionele organisatie met zeer scherpe prijzen en een snelle telefonisch en per email goed bereikbare klantenservice die doet wat ze beloven.
Een aanrader dus.

FotoFietsMargreet 26-10-2011

Snelle levering, duidelijke website en goede bereikbehaarheid als je een vraag hebt.

carinsmitfotografie 26-10-2011

Ik ben een vaste klant van CameraNU.nl vanwege mijn fotostudio. Ik maak regelmatig gebruik van de bezorgdienst.

Artikelen worden op tijd bezorgd, hiernaast heb ik een artikel moeten retourneren vanwege beschadiging. Ik kon het gratis versturen en binnen een aantal weken was het gerepareerd.

YUNES EN SEMMY 26-10-2011

Super producten zeer snelle bezorging. Petje af!

R.Verwey 26-10-2011

Zeer tevreden over de snelle levering en de communicatie daarover.

Cor Lokker 26-10-2011

Had al eerder bij CameraNU de BlackRapid gekocht.
Tijdens mijn vakantie in Tibe,een paar weken geleden, een helft verloren.
Rekening was ik kwijt en verzocht bij CameraNU of zij eventueel mij een kopie wilden sturen indien de verzekering er om zou vragen. Dag erna al binnen via e-mail met een vriendelijke mail bijgesloten.
Daarna een nieuwe besteld die de de andere dag al werd afgeleverd.

Henk Ten Brink 26-10-2011

Bijna al mijn foto en videoapparatuur zijn bij Cameranu gekocht.
Dit om de snelle levering en uitgebreide collectie.
Telefonisch wordt je ook zeer goed te woord gestaan, en bij een paar bezoeken in de winkel, wordt je door goed personeel met kennis van zaken te woord gestaan, en wordt er echt de tijd voor een klant genomen.
Voor mij is dit de beste zaak op dit gebied.

Nathalievdoorn 26-10-2011

Zoals altijd, beste camera winkel van Nederland!!!!!!
Ik had een sony pocket camera gekocht, maar helaas was deze niet geschikt voor mijn doel, zonder problemen kunnen terug sturen.
Maar wat voldoet wel aan mijn wensen?
Op deze vraag word ik netjes en duidelijk te woord gestaan.
Nu de Nex 5 toegestuurd gekregen, nestjes de vorige camera verrekend,
TOP WINKEL!!!!!

zonnetraal 26-10-2011

Duidelijk info, complete prijsopgave, incl. de aangetekende verzendkosten supersnelle levering, de verpakking is prima verzorgd, de vanzelfsprekendheid om aangetekend te versturen is super.

EDPNLD 26-10-2011

Ik twijfelde voor aanschaf van mijn Nikon D5100 nog of ik evt. juist een EOS 60D moest aanschaffen. Samen met de verkoper alle plussen en minnen van beide camera's vergeleken en zodoende uiteindelijk tot de keuze voor de Nikon gekomen. Vervolgens nog tips gekregen welke filters beter waren dan degene die ik had uitgekozen.

Leen Kerkhof 26-10-2011

Na mijn bestelling bleek papiervoorraad bij u onvoldoende. Op mijn vraag wanneer dan wel geleverd kon worden, kwam heel snel antwoord en de levering was nog sneller dan beloofd. Kortom alle lof!

Mi. Be. 26-10-2011

Met name de levering was heel snel; 's middags rond 2 uur besteld en de volgende morgen om 9 uur afgeleverd. Alles compleet en het apparaat werkt inmiddels prima.

ReneB 26-10-2011

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Prima!
Eerst wat problemen gehad met de gekozen betalingsmethode maar er werd heel adequaat een link gemaild met een andere betalingsmethode.
Uiteraard is dat in eigenbelang van de winkel, het gaat immers om verkoop, maar er moet gezegd worden dat de prijs voor deze printer uiterst scherp was anders was ik niet eens begonnen aan de bestelling. Deze winkel is wat mij/ons betreft een aanrader.

sasja.eens 26-10-2011

Zeer duidelijk en snel. En heel belangrijk doet wat het beloofd!

Goochemerd 26-10-2011

Op de website is het gezochte artikel snel gevonden, via het tabblad accessoires snel een bijbehorende cameratas uitgezocht en natuurlijk een geheugenkaart.

Op de website werd aangegeven dat bestellingen die voor 21:00 uur worden geplaatst de volgende dag worden geleverd. Ik bestelde om 22:15 uur, maar de volgende ochtend had ik de factuur in de mail met de mededeling dat hij die dag geleverd zou worden. Aan het eind van de middag had ik de camera in handen. Super!

Bureau M.B.B. 25-10-2011

Goede prijs, snelle levering en minimaal 2 jaar garantie op het gehele assortiment. Dit is mijn tweede aankoop dit jaar bij CameraNu. Regelmatig wordt ik ook op de hoogte gehouden van nieuwe aanbiedingen. Prima winkel!

LB 111 25-10-2011

correcte service voor een zeer scherpe prijs.
Snelle reactie op mail en snelle levering.
Dank u wel

Rob T.A. Janssen 25-10-2011

Uitgebreide vakkennis van het product, vriendelijke, goede en snelle service.

Van der Heyden C 25-10-2011

Vlotte bestelling en een heel vlugge aflevering
Hoedje af en proficiat!

JBBos 25-10-2011

Goede kennis van de medewerkers en dus een goed advies. Verder vriendelijke bediening en een zeer uitgebreide keuze.